Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
В 08.01.2019 в 16:12, TFA сказал:

Прохання підтримати петицію: https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1198

Підтримали усією сім'єю. Також прошу приєднатися усіх не байдужих до збереження історії нашого міста і не допустити такої ситуації, як із бортом 23 - це був останній у світі тролейбус моделі "Київ-6", і його не змогли вберегти від знищення.

  • +1 1
Опубліковано
14 годин тому, Shabash сказано:

не допустити такої ситуації, як із бортом 23 - це був останній у світі тролейбус моделі "Київ-6", і його не змогли вберегти від знищення.

це для якихось мрійників-романтиків - останній у світі тролейбус моделі, а для керівника-господарника - це енн-на кількість тонн металобрухту, які треба освоїти...

16 годин тому, super_bord сказано:

Директор ЛПЕ Володимир Пуц

...

«Він стоїть на підприємстві і чекає свого останнього дня. Відновленню практично не підлягає, бо такі деталі вже навіть не виробляються», - каже посадовець.

...

Питання музею цікаве, але не головне на сьогодні

головне питання - протягнути через міськраду списання техніки ;)

  • +1 1
Опубліковано
1 година тому, rrid сказано:

це енн-на кількість тонн металобрухту, які треба освоїти...

просто "освоїти" не вийде.

Цілі комісії за участю міськради і т.ін. (мінімум поділитися) Крім того КРУ-шники щороку їх "іпуть". Здати так, виручені гроші підуть на ремонт іншого хламу, а його там фатає..

1 година тому, rrid сказано:

протягнути через міськраду списання техніки ;)

це не приватне підприємство, де інженер сказав "списати" і все.

Складається комісія, залучаються незалежні експерти, які роблять висновки і дають заключення. Після цього, все це розглядає міськрада (бо фактично, ЛПЕ комунальне, державне, і саме нічого не може зробити, АБСОЛЮТНО), а на це ідуть РОКИ!!! І лише тоді щось списується.

геморой такий, що абзац.

 

 

  • +1 1
Опубліковано
В 10.01.2019 в 10:41, rrid сказал:

це для якихось мрійників-романтиків - останній у світі тролейбус моделі

Не зовсім так. Це досить поширене у світі явище - зберігати речі, яких лишилось одиниці, або, як у даному випадку, не лишилось зовсім. Для того і створюються музеї та приватні колекції. Тим більше, що вище згаданий тролейбус був саме українського виробництва, а це частина історії нашої держави.

Опубліковано (змінено)
20 минут назад, Shabash сказал:

Не зовсім так. Це досить поширене у світі явище - зберігати речі, яких лишилось одиниці, або, як у даному випадку, не лишилось зовсім. Для того і створюються музеї та приватні колекції. Тим більше, що вище згаданий тролейбус був саме українського виробництва, а це частина історії нашої держави.

Більшість українців, вибачте, в сраці мала свою історію. Варто пройтись вулицями старих частин міста і відразу буде видно як вони відносяться до своєї історії.

Змінено користувачем volks
  • +1 1
Опубліковано
17 часов назад, volks сказал:

Більшість українців, вибачте, в сраці мала свою історію.

З цим, нажаль, важко не погодитися.

Опубліковано

всрався вам той музей в тролейбусі. Це з жиру біситися. Є куди гроші вкласти.  Там рухомий склад потрібно ремонтувати. А не вкладати у нерухомий.

Пуц тут правий, нажаль.

А історію можна і в фотографіях зробити. Обвішати стіни фотошпалерами, в ДЕПО і все. І фатить.

Хіба хтось дасть грошей  спонсор / меценат.

 

Опубліковано (змінено)
25 минут назад, Zheny@ сказал:

всрався вам той музей в тролейбусі. Це з жиру біситися. Є куди гроші вкласти.  Там рухомий склад потрібно ремонтувати. А не вкладати у нерухомий.

Ну з цим важко не погодитись. А ле, думаю, тут зараз питання стоїть не так в тому, щоб зробити музей(хоча думаю частину коштів можна спробувати зібрати), а в тому щоб просто його не списувати. А в майбутньому буде видно. Хватить, що вже пішли Київ-6 і майже всі Шкоди(не знаю наскільки реально технічку залишити для музею).

Європа он, та й деякі міста України, зберігають рухомий склад початку минулого століття. 

Але, повторюсь, то не для нашого рагулья - турбуватись про свою історію.

Змінено користувачем volks
  • +1 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Все для людей!

Пропоную того... Ліквідувати збиткову  для міста і слугуючу занозою в одному місці жителям міста так звану необрану громадою "владу"...

Два збиткові тролейбусні маршрути пропонують ліквідувати.
Проект рішення про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 24.01.2018 № 35-1 «Про затвердження переліку тролейбусних маршрутів» розглядатимуть під час наступного засідання виконкому.

Відповідно до проекту рішення, з переліку маршрутів пропонують виключити тролейбусний маршрут № 7 «Залізничний вокзал – село Гаразджа (кладовище)» та маршрут № 10 «Гордіюк – село Гаразджа (кладовище)».

Людей це кодло спитало? Чи, як завжди, "Одна палка, два струна, я хазяїн вся страна"? Ну, яка палка, а точніше, Палиця - всім відомо!

Може, вистачить з міста таких "рехформ", а?

А  де ж РОЗБУДОВА електротранспорту  в місті? Скасувати 2 маршрути, за рахунок того пустити пару 15-ток додаткових? Шикарне рішення...

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 1
Опубліковано (змінено)

На ранкову маршруточку (https://board.lutsk.ua/topic/219376-перевізники-поїли-ухи/?page=7) я таки поскаржився в міськраду, дай вгадаю, чим закінчиться - НІ-ЧИМ. Далі Санрайз буде їздити, як хотіти... Вони ж кльові, маршрутки он реставрують, а тупі пасажири не цінять те, як про них піклуються, ага. І на жаль, якщо місто не зробить висновки на ВИБОРАХ - таке "життя з під палки Палиці" - продовжиться...

Продовжаться "громадські" слухання для своїх з прогнозованим результатом у вигляді "пакращення" вартості, брехня про ремонти дворів, бардак з перевезеннями, коли той же маршрут №4 зник, і міськраді пофіг... Скоро, я так бачу, на таксі доведеться не тільки зранку та ввечері, а постійно їздити - не буде альтернатив багато на яких напрямках. Не включать люди мозок, або проголосують "за тенісний стіл" - так і буде.

Чого добитися намагаються? Набити, як бочку з оселедцями маршрутку № 3? Дьомін "заніс" кому треба? Там хтось класний комент залишив на Волинських новинах:

У відповідь на дії міської влади пропоную заборонити поховання лучан на цвинтарі в Гаразджі! Як-не- як інша ОТГ.
Сподіваюся, вийде, як з 251 і 210 маршрутками, яким хотіли заборонити їздити по пр. Волі - рученята закороткі виявилися - договір перевізники заключали з ОДА, все законно, їздять далі.
Змінено користувачем AgentSmith13
Опубліковано

Украинский рынок троллейбусов в 2018 году вырос на 57%

http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=43249

 

Лидером на рынке новых троллейбусов 2018 года стали машины белорусского «Белкоммунмаша» (БКМ), доля которых в этом сегменте составила 35% (59 машин), на второй позиции – украинские «Богданы» с долей 33% (в том числе 29,5% или 49 машин - Богдан Т70117 и 3,5% или 6 машин – Богдан Т90117. Третье место с долей 25% за новыми троллейбусами Днипро Т103 (5% или 8 машин) иТ203 (20% или 33 машины), которые собираются на мощностях ПО «Южмаш» на базе белорусских МАЗ 103 и 203. Выпускаемые украинской корпорацией «Эталон» одноименные троллейбусы заняли 7% (12 ед.) сегмента новых машин.

 

 

 

Опубліковано
5 минут назад, Bliksss сказал:

ха, пустозвон  каже що куплять 30 НОВИХ тролейбусів ))) іпать, кому вірити ? *sarcasm*

А хто каже, що не куплять?

Опубліковано
48 хвилин тому, volks сказано:

А хто каже, що не куплять?

віриш що куплять? може ще й в цьому році і дійсно нові, на прозорих умовах? цю мантру псевдо-мера і ко, чути не перший рік, чи я помиляюсь?

Ні, ну хоча, на новий рік  тобто перед виборами, в Україні - дуже часто трапляються дива..

  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, Bliksss сказал:

віриш що куплять? може ще й в цьому році і дійсно нові, на прозорих умовах?

http://www.volynpost.com/news/130643-dlia-lucka-kupliat-novi-trolejbusy-za-ponad-chotyry-miljony-ievro

Директор ЛПЕ хвалився, що угода заключена і вже найближчим часом мають оголосити тендер. Якщо не буде ніяких ускладнень, то вже цього року цілком реально можна чекати нові машини. Крім того, там закладені гроші на реконструкцію контактної мережі, ремонт тягових підстанцій та будівництво лінії біля Кромберга.

Опубліковано
1 час назад, Bliksss сказал:

віриш що куплять? може ще й в цьому році і дійсно нові, на прозорих умовах?

http://www.volynpost.com/news/130643-dlia-lucka-kupliat-novi-trolejbusy-za-ponad-chotyry-miljony-ievro

Директор ЛПЕ хвалився, що угода заключена і вже найближчим часом мають оголосити тендер. Якщо не буде ніяких ускладнень, то вже цього року цілком реально можна чекати нові машини. Крім того, там закладені гроші на реконструкцію контактної мережі, ремонт тягових підстанцій та будівництво лінії біля Кромберга.

  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, Bliksss сказал:

віриш що куплять? може ще й в цьому році і дійсно нові, на прозорих умовах?

Куплять. Не факт, що в цьому році. Нові. На прозорих торгах.

  • +1 1
Опубліковано

Бесплатний сайт, кагбе...

 

Щодо графіків: додано по 1 випуску на маршрути №15 і №15а в будні, інтервал між ними тепер 7-8 хв, між №15 і №2, а також між №15а і №1 - 3-4 хв. Зате зняли один випуск №4. Інтервал на маршрутах №4/4а - 22 хв.

  • +1 1
Опубліковано
49 минут назад, volks сказал:

А 8 та 9 і далі півгодинні інтервали і їздять до 19.00.

 

Коли отримають гроші на нові тролі, мають також взятися за контактну мережу, зокрема зробити поворот з Молоді на Соборності в сторону Глобуса, а також з Соборності на Молоді. Тоді 8-ки і 9-ки закриють, а на КРЗ поїдуть 1-ки і 2-ки з адекватним інтервалом. Через нинішню відсутність цієї можливості все лишають по-старому.

Опубліковано
29 минут назад, TFA сказал:

 

Коли отримають гроші на нові тролі, мають також взятися за контактну мережу, зокрема зробити поворот з Молоді на Соборності в сторону Глобуса, а також з Соборності на Молоді. Тоді 8-ки і 9-ки закриють, а на КРЗ поїдуть 1-ки і 2-ки з адекватним інтервалом. Через нинішню відсутність цієї можливості все лишають по-старому.

Надіюсь, що за умови переходу 17 на тролейбуси. Інакше, відрізок від північки до літака залишиться на поталу маршрутчикам. І було б добре з КРЗ на Львівську, підлаштувавши під початок і квнець пар в політесі.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...