Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

52 минуты назад, Zheny@ сказал:

хто тобі таке сказав??

єрєсь.

тобі смайліки ставити в кінці?))))

ой, сорян - :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@AgentSmith13 ти ж ніби в обладміністрації працюєш, чи в іншій держустанові, чи не так?

так у тебе там всі такі усміхнені та привітні завжди, що від щастя плакати хочеться:D (пояснюю, це сарказм).

почни зі свого місця роботи - роби зауваження, показуй особистий приклад.

мій пост був про те, що треба в житті мати більше позитиву (читай притчу під спойлером), уявляю який АгентСміт накручений постійно, і навіть не можу уявити на кого він цей постійний негатив скидає, із теми в тему - одне ниття - всі не такі, все не так.

ще один оффтоп:

Нытикам: Мужик едет и думает: "Жена - стерва, друзья - подонки, начальник - дебил, работа - дрянь, жизнь - говно..."За его спиной стоит ангел, записывает и думает: "Какие странные желания, а главное - постоянно одни и те же! Но надо исполнять..."

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 хвилин тому, Saddy сказано:

Нытикам: Мужик едет и думает: "Жена - стерва, друзья - подонки, начальник - дебил, работа - дрянь, жизнь - говно..."За его спиной стоит ангел, записывает и думает: "Какие странные желания, а главное - постоянно одни и те же! Но надо исполнять..."

дивний якийсь ангел...

Чоловік проблеми перечисляє, а ангел їх за бажання сприймає.  Замість поставити галочку "виправити", він у "виконати"  вліпив... дивний.

 

І який сенс називати начальника-дебіла хорошим чи чудовим? Чи стервозну дружину  хорошою?

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читаю пости Агєнта складається враження "Ви всє п*дараси, а я Д'Артаньян!".Вєчно агресивний, то жек не так як треба працює, то маршрутчікі, то тролєйбуснікі, то бомжи, то мєнти, та я навіть не згадаю всього того, на що він жалівся за останній місяць. Страшно представити його на роботі (якщо вірити Седді, що він працює в ОДА).

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zheny@ та не про це я хочу сказати.

Проблеми Агента Сміта в тому, що він намагається бачити один негатив, от і притягує його - то його бомжі хочуть цеглиною вдарити і відпи@дити, то в маршрутках водії йому хамлять і вже він їх хоче доганяти і пи@дити, то він нікого в тролейбусі не трогає, а його всі зачіпають і намагаються його майно пошкодити.

і це переписується із теми в тему.

@Zheny@ з тобою наскільки часто такі випадки трапляються?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 минут назад, Zheny@ сказал:

дивний якийсь ангел...

більше малася на увазі притча з цього посту. про ангела додаток

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, Saddy сказано:

@Zheny@ з тобою наскільки часто такі випадки трапляються?

Які?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, halmer сказал:

жек не так як треба працює, то маршрутчікі, то тролєйбуснікі, то бомжи, то мєнти

 

5 минут назад, Zheny@ сказал:

Які?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Saddy сказано:

 

 

мене все влаштовує.  Я скрізь бачу лише позитив!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, halmer сказал:

Читаю пости Агєнта складається враження "Ви всє п*дараси, а я Д'Артаньян!".Вєчно агресивний, то жек не так як треба працює, то маршрутчікі, то тролєйбуснікі, то бомжи, то мєнти, та я навіть не згадаю всього того, на що він жалівся за останній місяць. Страшно представити його на роботі (якщо вірити Седді, що він працює в ОДА).

Непрацюючий ЖЕК, постійно невивезене сміття, чорті-як функціонуючий транспорт, агресивні бомжі. що не дають спати всьому району, поліція, яка їх на смартфон фоткає, і чемно просить "перейдіть звідси", а вони і далі ледь не при них хляють під вікнами, муніципали, яким цікавіше кошмарити пенсіонерів за сарай чи паркан, ніж скорчувати алкопритон, який дістав весь район - то нормальне явище? Ну, тоді ми в різних країнах хочемо жити... А добра частина цього неподобства ще й не безкоштовна, а за наші гроші, в т.ч. і податки (які я плачу з білої зарплати).

"Страшно представити його на роботі"... На роботі на щастя працюють адекватні люди, до яких цензурними словами доходить в 99,9% випадків, а от прийдеш додому задовбаний з роботи, а ще краще - поколупавшись над сервером яким півночі, а тебе  будять й.... маргінали матом на весь двір в 4-5 ранку, а на роботу на 8:00... Краса, правда?

Ото сьогодні по роботі їздив по місту, і так вийшло, що в обидві сторони тролейбусом - і що туди, що назад вони були набагато повніші, як вчорашній - і чомусь ніхто не пхався, не хамив, не верещав, кондуктори ходили акуратно, тримаючись за поручень, говорили ввічливо і тихо... Може, при прийомі на роботу в ЛПЕ треба таки фейс-контроль? Бо по такому принципу і алкаша з синім рилом можна брати - "а шо такоє, працювати ж хоче". Вчорашнє недорозуміння явно на бухе схоже було (не нюхав)...

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Може, при прийомі на роботу в ЛПЕ треба таки фейс-контроль?

 

Ржунімагу!!!

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, якби, кожна ПОВАЖАЮЧА себе організація, та ще й в сфері ПОСЛУГ, старається клієнта того... приваблювати, а не відлякувати. І якщо людина ЯВНИЙ представник яскравовираженого БИДЛА (а таких видно за кілометр) - результат співбесіди має бути один... От не думаю я, що та вчорашня кондукторша хоч десь інакше себе поводить. Я не кажу, що треба вимогою при прийомі на роботу вчений ступінь писати, але з таким підходом і совковою якістю обслуговування - немає чого дивуватися нерентабельності.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Слухай, та напиши ти врешті скаргу в ЛПЄ, зареєструй і довби ЇХ запитаннями.

Нафіга тут оті сентенції? Якої відповіді чекаєш саме тут?

Від людей то що хочеш, котрі тебе читають?

Чи рахуєш що бомжі і кондуктор прочитають твої пости?

Без образ, але від тебе ж жодного конструктиву і пропозицій - одні скарги.

  • +1 7
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, AgentSmith13 сказано:

На роботі на щастя працюють адекватні люди, до яких цензурними словами доходить в 99,9% випадків, а от прийдеш додому задовбаний з роботи, а ще краще - поколупавшись над сервером яким півночі, а тебе  будять й.... маргінали матом на весь двір в 4-5 ранку, а на роботу на 8:00... Краса, правда?

 

Ти нікого цим не здивуєш, ну мене точно, я живу біля варшавки вікна виходять на сторону тієї же варшавки, тобі розказати скільки алкашів, школоти п'яної, торчків, і тд рєгулярно там совається? Вночі з порт сіті майже кожен день ходять. А може тобі росказать за "сторожа" з варшавкі який ключ від ворот про*бав і з 5 ранку до 6 кувалдой замок збивав? Да і на роботу мені теж на 8. Просто в мене складається таке враження що ти шукаєш навколо один негатив, одне говно. Я то говно тоже бачу, но мені якось побоку на то все, в мене є більш важливі речі якими перейматись ніж кондуктором овер 100 кг вєса, і бомжами під мостом.

Змінено користувачем halmer
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене півмісяця повна тиша - дав чортів з спецефектами, не дочікуючись реакції тих, хто мав то робити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@AgentSmith13 нервові клітини не відновлюються.

Одна з найгірших посад, це робота з людьми.

5 часов назад, AgentSmith13 сказал:

Ну, якби, кожна ПОВАЖАЮЧА себе організація, та ще й в сфері ПОСЛУГ, старається клієнта того... приваблювати, а не відлякувати

Якщо це про ЛПЕ, то напевно промах.

Зараз кожний день їду на роботу зранку. Їду таким маршрутом, у якому за квиток платить буквально пару чоловік. Решта (тролейбус часто повністю забитий) пенсіонери, які нічого не платять за проїзд.

Я наприклад прихильник того щоб ВСІ платили за проїзд, а пільговикам це відшкодувати грошима. Є багато пенсіонерів, які в силу свого здоров'я не можуть їхати транспортом, то їм від цієї пільги ніякої користі, а, враховуючи те що вони рахують кожну копійку, ці грші б їм геть не були б зайвими.

Ну і зробити б як у тій же Польщі. Білет по часу, електронний з валідатором. І ДУЖЕ ВЕЛИКИЙ ШТРАФ (Щоб неповадно було). І контролер мав би бути не один і з можливістю швидкого виклику поліції. І щоб премія була б як доля від оплачених штрафів.

У Польщі штраф може сягати більше 200 злотих. Порахуємо?

Звичайно це не знімає відповідальності з кондуктора. Особливо у тій ситуації.

І ще одне як то кажуть спешіал фор ю

Спойлер

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну так давно пора впровадити людські валідатори і відеонагляд в транспорті (щоб не хапали за руку пасажира, що сів з важкими сумками 2 хвилини тому, і не встиг сплатити), і білет по часу пора - а то сів в троль чи маршрутку, проїхав 1 зупинку - платиш так само, як той, хто круг по місту намотав, чи через все місто проїхав, а от як світло пропаде чи зламається - зачасту грошей вертати і не думають. А на рахунок штрафів - доступ поліції до GPS громадського транспорту, водій чи кондуктор натис кнопку - найближчий екіпаж під'їхав на наступну зупинку, і привіт, штраф, і бажано ВІД 1500 грн.

Про проїзд пільговиків вже писав - навіть 50 коп. на тролейбус їм всім, і ЛПЕ не тільки зарплати підніме, ще й на ремонт і закупівлю рухомого складу перепаде. Я в Києві ще минулого року їхав в автобусі міському, де без жодних проблем оплатив карткою проїзд кондуктору з валідатором. Якщо розробити толкову схему - то і кондуктора не треба, 3-6 терміналів на тролейбус (хоча б один - з можливістю пихнути туди купюру, ну чи на зупинках реалізувати покупку тимчасових квитків і постійних карток, які поповняти можна), і перевіряти тих, хто не оплатив при "шмоні" - зайшли кондуктори з планшетом, підключилися до системи в тролейбусі - і мають доступ до списку оплачених поїздок + кількість зареєстрованих пасажирів на вході-виході. Далі - діло техніки (якщо спецкарточки - то взагалі просто - дав карту - провели по пристрою, і бачать - платив, чи ні).

Але для вищепереліченого треба в корні міняти ЛПЕ, або взагалі приватизовувати але виключно на умовах того, що новий власник то все впровадить.

Хоча... В тому ж Рівному тролейбусів в РАЗИ більше, їздять, причому вилизано-пофарбовані навіть геть раритети (в нас ухитрилися згноїти навіть не самі старі "довгі" автобуси-Богдани), і щось я не бачив там ні ел. квитка, як і не чув про плач їхнього підприємства електротранспорту про нерентабельність.

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут ще пам'ятаю, експериментували в Луцьку з "електромаршруткою", я так зрозумів, що погралися і покинули, жаль - особливо для маршрутів, де є кінцеві зупинки, могло б стати перспективним шляхом розвитку транспорту - як не крути, а електрика значно дешевша пального.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, halcogen сказал:

І ще за сидячі місця брати дорожче, як за додатковий сервіс :D 

Ну то вже перебор трошки - звільниться місце, і стояти, чи доплачувати?... А от оплату при виході в маршрутці, як в Рівному - можна, тоді нарешті, виходячи, не доведеться очікувати різкого старту з закриттям по тобі дверей (часом люблять деякі водії біля Київського майдану вранці, біля Лучеська бачив, як ззаду в дзеркалі конкурента побачать, таке вчверити - типу виходь, як хочеш, але миттєво). При вході - взагалі цензурного означення деяким гонщикам немає - бачить, зараза, що кладу 5 грн., в силу чого не тримаюся, і в момент, як розвернувся до нього спиною і йдеш сідати - ГАЗ! Основний плюс тролейбуса - в них такого немає.

Ще б заборонити під загрозою штрафу стояння маршруток біля Перлини, ТАМ-ТАМу і ЦУМу по пару хвилин, поки салон не наб'ється - то тупо для решти авто і тролейбусів аварійну ситуацію створює.

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, AgentSmith13 сказал:

жаль - особливо для маршрутів, де є кінцеві зупинки, могло б стати перспективним шляхом розвитку транспорту - як не крути, а електрика значно дешевша пального.

І нахіба той велосипед? В нас мабуть 90% руху маршруток електрифіковані. Та й електробус вдвічі дорожчий тролейбуса і батареї мають обмежений срок служби.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, halcogen сказал:

Я вам так скажу, доплата за сидяче місце має одну велику перевагу - відразу вилікує 90% пенсіонерів. Всі відразу стануть здоровими, молодьожі і школьнікам будуть місце уступати. )))

В тролейбусі - і так дуже часто сидячих місць повно. Хіба в години пік набито. Свого часу автобуси на автостанції, році так в 2003-му не брали стоячих пасажирів, але не прижилося - бо утопія, немає стільки автобусів, щоб всіх бажаючих возити сидячи. Хоча з міркувань безпеки - то правильно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, halcogen сказал:

До речі, там в Києві якийсь транспорт має подорожчати до 8 грн.

наземний та метро, при чому оплата безготівкова буде 6,50 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, volks сказал:

І нахіба той велосипед? В нас мабуть 90% руху маршруток електрифіковані. Та й електробус вдвічі дорожчий тролейбуса і батареї мають обмежений срок служби.

47, 31, 23, 9а... Електробус дорожчий? А екологія?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

47, 31, 23, 9а... Електробус дорожчий? А екологія?

Я й написав, що 90%. І да, електробус вдвічі дорожчий ніж тролейбус. І такий же по екології.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...