Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

1 час назад, justice777 сказал:

приємно, що наш Богдан виграв тендер на поставку у Франківськ автобусів!

А Львів і Київ купує сотнями МАЗи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, volks сказано:

Там тендер був не на Прозорро і оголосили лише переможця. Немає даних про ціни.

Ось бачиш!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене то краще шукати  того, хто дасть спектр послуг, а не заманить ціною.

Низька ціна - не панацея.  Потім виллється дорожче.

 

Типу ми вам сказали ціну голого тролейбуса,  без додаткових шин, без того і іншого і без гарантії. Гарантія + 20"% до ціни. І т.д

 

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не про тролейбуси, але про ЛПЕ

 

В ЛУЦКЕ АВТОСЛЕСАРЬ ОТЛЕТЕЛ НА СЕМЬ МЕТРОВ ПОСЛЕ ВЗРЫВА ПОКРЫШКИ И ПОГИБ

Размещено: 06.08.2018
Несчастный случай произошел на коммунальном предприятии "Луцкое предприятие электротранспорта" 5 августа. В результате погиб 61-летний слесарь. Об инциденте сообщает местное издание "Под прицелом".

Уточняется, что мужчина не спустил колесо троллейбуса перед тем, как его бортировать. Он успел открутить несколько болтов, когда из-за прогнившего корда покрышка лопнула.

Мужчина отлетел на семь метров от колеса. С политравмой его забрали в больницу, где он скончался.

Как сообщал NEWSONE ранее, микроавтобус с сезонными рабочими, которые возвращались после работы в поле, перевернулся в Италии в районе муниципалитета Фоджа (Апулия). Уточняется, что микроавтобус с болгарской регистрацией, который перевозил сезонных рабочих после работы в поле, врезался в грузовик с мукой. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Zevs_Isver сказано:

скільки ж там атмосфер накачують?

 

 

Від п'яти атмосфер. В легковику 1-2-3 атмосфери залежно від шини і авто. На совкових автобазах дуже багато було плакатів по ТБ із шинами, спеціальні клітки були для накачування. Проблема відома, вантажна шина не іграшка. ТБ написані кров'ю.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Луцьку планують купити нові тролейбуси

У Луцьку хочуть оголосити тендер на купівлю 30 нових тролейбусів.

Про це йшлося у середу, 15 серпня, під час засідання виконкому Луцькради, – повідомляє ІА ВолиньPost.

Директор департаменту фінансів та бюджету Лілія Єлова розповіла, що цьогоріч планують за кошти Європейського інвестиційного банку придбати тролейбуси та провести налаштування контактної мережі.

«Йдеться про закупівлю нових тролейбусів і наш завод «Богдан» зможе взяти участь у ньому», – зауважив секретар міськради Григорій Пустовіт.

Загалом планують взяти в кредит близько 5 мільйонів євро.

https://pershyj.com/p-lutsku-planuyut-kupiti-novi-troleibusi-25818

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, TFA сказал:

У Луцьку хочуть оголосити тендер на купівлю 30 нових тролейбусів.

Поки наші вже другий рік хочуть, в інших містах вже їздять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

І знову про зупинки біля кожного стовпа. Це так кумедно виглядає, коли 15-метровий Богдан зупиняється на зупинці перед поворотом на Писаревського, а його хвіст лише від'їжджає від попередньої зупинки)))

Змінено користувачем volks
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

https://www.ukr.net/#news/details/lutsk/65693441/

недавно ще  писали про валидатори,що іх збираються продати.награлися.цікаво компостери осталися на складах?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13:50, 04 Вересня 2018

ДЛЯ ЛУЦЬКА КУПЛЯТЬ ТРОЛЕЙБУСИ З ЄС АБО ШЕНГЕНУ ЗА 4 МІЛЬЙОНИ ГРИВЕНЬ

Комунальне підприємство «Луцьке підприємство електротранспорту» оголосило тендер на закупівлю чотирьох тролейбусів за чотири мільйони гривень. Тролейбуси купуватимуть у країнах ЄС або у Шенгенській зоні.

Про це йдеться у системі електронних закупівель «Prozorro».

Міські пасажирські трьохвісні шарнірні тролейбуси з низькою підлогою з приводом на один міст купуватимуть виробництва не раніше 1997 року. Довжина тролейбуса – не більше 18000 мм, ширина – не більше 2500 мм, висота – не більше 3500 мм, висота входу – не більше 340 мм. Максимальна швидкість – не менше 60 км / год. Кількість дверей – чотири. Пасажиромісткість – не менше 160 осіб. Кількість місць для сидіння – не менше 40 осіб.

Строк поставки тролейбусів – до 14 грудня 2018. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – до 19 вересня. Початок аукціону – 20 вересня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Цікаво, чи може тролейбусне депо міняти графік своїх тролейбусів?

Наприклад маршрут 7 зранку, коли їде о 7:30 з вокзалу  вже по суті нафіг не потрібен, досить пізно для тих, хто їде на роботу на 08:00 в район Рівненської. А ті люди могли б заплатити гроші.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ранковий (напевно, і не тільки зранку) квест від депо: у звязку з ремонтом моста на ковельській (про що я лише потім здогадався) - містом курсує тролейбус з номером маршруту №1 на лобовому склі і з номером маршруту №12 збоку. Такий собі "орел і решка" жителям Володимирської з відвідуванням майже усіх районів лівобережного Луцька.

Здається, що тут складного: розмісти оголошення разом зі схемою руху на чимбільшому аркуші при вході в тролейбус - та й горя не знай. Але депо вирішило, що набагато краще надіятись на сонних водіїв, які повинні оголошувати тимчасові нововведення на кожній зупинці.

В результаті вже декілька днів спостерігаю за ранковими сварками пасажирів з кондуктором. Одні вирішують, що це Тр1 і логічно хочуть їхати до заводу, а не тільки до Бенделіані. Дехто (не в курсі ремонту моста) кричать, чому 12 раптом поїхала на ДПЗ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Oggy сказано:

містом курсує тролейбус з номером маршруту №1 на лобовому склі і з номером маршруту №12 збоку

поталанило їхати таким чудом. але ні

 

1 година тому, Oggy сказано:

оголошення разом зі схемою руху на чимбільшому аркуші при вході в тролейбус

ні

 

1 година тому, Oggy сказано:

сонних водіїв, які повинні оголошувати тимчасові нововведення на кожній зупинці.

не бачив і не чув - жодних повідомлень не було. подумав, що просто "приколовся" хтось з нумерацією :)

добре, що мені просто до центру під'їхати треба було...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 04.09.2018 в 16:32, rl72 сказал:

13:50, 04 Вересня 2018

ДЛЯ ЛУЦЬКА КУПЛЯТЬ ТРОЛЕЙБУСИ З ЄС АБО ШЕНГЕНУ ЗА 4 МІЛЬЙОНИ ГРИВЕНЬ

 Комунальне підприємство «Луцьке підприємство електротранспорту» оголосило тендер на закупівлю чотирьох тролейбусів за чотири мільйони гривень. Тролейбуси купуватимуть у країнах ЄС або у Шенгенській зоні.

Про це йдеться у системі електронних закупівель «Prozorro».

Міські пасажирські трьохвісні шарнірні тролейбуси з низькою підлогою з приводом на один міст купуватимуть виробництва не раніше 1997 року. Довжина тролейбуса – не більше 18000 мм, ширина – не більше 2500 мм, висота – не більше 3500 мм, висота входу – не більше 340 мм. Максимальна швидкість – не менше 60 км / год. Кількість дверей – чотири. Пасажиромісткість – не менше 160 осіб. Кількість місць для сидіння – не менше 40 осіб.

Строк поставки тролейбусів – до 14 грудня 2018. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – до 19 вересня. Початок аукціону – 20 вересня.

Тендер не відбувся, гроші перекидають на реабілітаційний центр для АТОвців, не буде швейцарців у нас. Залишається сподіватися, що вдасться закупити 30 нових тролів по кредиту ЄІБ.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

"Російське вбиває", "бойкот товарів окупанта", - ні не чули.

164 тролейбус, гума виробництва "Омскшина".

Цитата лаврова як ніколи доречна! :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
  • 3 тижня потому...
  • 4 тижня потому...

Недомодернізовані тролейбуси Луцька

Цитувати

01 грудень, 11:58

Ми живемо в час цифрових технологій. Все менше у повсякденному житті розраховуємось готівкою і все частіше користуємось безготівковими способами розрахунку. Це швидше і зручніше. Цифрові гроші неможливо підробити, вони не піддаються зносу, не зберігають на собі шкідливих бактерій так, як паперові. А ще – їх майже нереально вкрасти. Усі цифрові платежі дуже просто відстежувати. Тому це вагомий плюс до прозорості фінансових операцій і боротьби з розкраданнями і корупцією.

ВДАЛИЙ СТАРТ, А В КІНЦІ – ПШИК

Одним із важливих кроків на шляху до впровадження безготівкових розрахунків є встановлення спеціальних пристроїв для оплати проїзду у громадському транспорті – валідаторів. І такий крок Луцька міська рада зробила рівно два роки тому – 30 листопада 2016 року.

Тоді провели тендер, визначили фірму-підрядника. Нею стала ТОВ «Системний зв'язок» з Тернополя. Вартість програми на той час становила 3,3 мільйона гривень.

Згідно з Програмою розвитку Луцького підприємства електротранспорту, у тролейбусах Луцька мали встановити автоматизовану систему оплати проїзду, обладнання супутникового спостереження, а також – систему автоматичного оповіщення пасажирів. 

У грудні 2016 року із ТОВ «Системний зв'язок» уклали відповідний договір і оплатили авансом майже мільйон гривень. Підрядник розпочав роботу. Фахівці налаштували робочі місця для роботи системи диспетчерського контролю, сповіщення пасажирів та оплати проїзду, провели відповідне навчання персоналу. Крім того, розробили відповідні комп’ютерні програми, передали комунальному підприємству валідатори та GPS-трекери. 

У березні 2017 року рішенням сесії навіть було дозволено запустити систему у тестовому режимі. А вже 31 травня 2017 року такий запуск успішно відбувся. Втім, розраховуватись із виконавцем міська влада не поспішала. Тоді уклали договір, згідно з яким Луцьке підприємство електротранспорту повернуло встановлену техніку ТОВ «Системний зв’язок» на зберігання – до здійснення остаточного розрахунку.
 

Валідатори зберігали на полиці у касі підприємства
Валідатори зберігали на полиці у касі підприємства

 


«НЕ ТА ФІРМА, НЕ ТІ ВАЛІДАТОРИ»

У жовтні 2017 року підрядник передав Луцькому підприємству електротранспорту акти виконаних робіт: робочі місця налаштовані, GPS-трекери встановлені, навчання працівників проведено. Все, згідно з умовами договору. Згідно з умовами цього ж договору, Луцьке підприємство електротранспорту мало сплатити підряднику ще 2 мільйони гривень. Але тут почалися незрозумілі речі.

Відповідно до нового договору, остаточно розрахуватися з підрядником міська влада мала до 31 грудня 2017 року. Вочевидь, непорозуміння між фірмою і замовником були явними, оскільки, не дочекавшись навіть закінчення дії договору, ще у листопаді 2017 року ТОВ «Системний зв'язок» надіслало претензію до ЛПЕ на 2 мільйони гривень.

Як вбачається з рішення суду від 22 листопада цього року, «Луцьке підприємство електротранспорту» не прийняло виконані роботи, оскільки з актів нібито не зрозуміло, які саме роботи були виконані. Суд зазначив, що відповідач (Луцьке підприємство елктротранспорту) не надав жодних доказів того, що роботи підрядником виконано недоброякісно.

Екс-заступник попереднього міського голови Сергій Григоренко вважає, що новій владній команді у міськраді не сподобалася фірма, яка займалась встановленням валідаторів.

«Нинішній владі не сподобався підрядник. І вони цю хорошу ідею не запровадили, почали розповідати: то не та фірма, то не ті валідатори», – каже Сергій Григоренко. 

 

 

Сергій Григоренко прокоментував ситуацію з валідаторами
Сергій Григоренко прокоментував ситуацію з валідаторами


ДОВЕЛИ ДО СУДУ

ТОВ «Системний зв'язок» подало до суду на Луцьке підприємство елктротранспорту, але у першій інстанції програло. Втім, апеляційний суд зобов’язав ЛПЕ сплатити підряднику понад 2 мільйони гривень. Юристи «Системного зв’язку» змогли довести, що свої зобов’язання фірма виконала добросовісно. 

Чому ж влада міста не висувала жодних претензій підряднику з самого початку, а коли роботи завершили – відмовилася їх прийняти і оплатити?

Виконувач обов’язків міського голови Луцька Григорій Пустовіт відмовився відповідати на це питання, зазначивши, що дуже стомився після 49-ї сесії міськради.

Своє пояснення надав чинний директор Луцького підприємства електротранспорту Володимир Пуц. За його словами, попередній директор підприємства Ігор Грицюкпідписав акти виконаних робіт ще до того, як вони були фактично виконані.

«Коли я у липні 2017 року прийшов на посаду директора у підприємство – ця система була у неробочому стані. Звичайно, за це ніхто платити не буде», – каже Володимир Пуц. За його словами, підприємство подало касаційну скаргу і чекає нового – найвищого суду. Де намагатиметься довести, що ТОВ «Системний зв'язок» все ж не довело роботи до кінця. Позиція у Луцького підприємства електротранспорту проста: дороблять роботу – отримають гроші. 

Втім, колишній директор підприємства Ігор Грицюк давав свій коментар виданню «Район. Луцьк» ще у грудні 2017 року: «Система була повністю впроваджена на підприємстві. Без жодних підстав і висновків міська рада припинила проект». 

 

 

Рішення суду апеляційної інстанції
Рішення суду апеляційної інстанції


ВАЛІДАТОРИ КОНФІСКУВАЛИ СЛІДЧІ

В цій історії є одна дуже дивна нестиковка. Якщо система вже була запущена у тестовому режимі – навіщо GPS-трекери зняли з тролейбусів і передали на зберігання підряднику? 

Окрім того, Володимир Пуц повідомив, що нині валідатори вилучені слідчими. За фактом підписання нібито фіктивних актів виконаних робіт порушено кримінальне провадження проти попереднього директора Луцького підприємства електротранспорту Ігора Грицюка.

Почути думку представників ТОВ «Системний зв'язок» не вдалося, оскільки жоден із номерів компанії, вказаних у відкритих джерелах, наразі не дійсний. 

Вочевидь, остаточну крапку у цьому питанні поставить тільки рішення Верховного Суду України, яке обов’язкове для виконання і оскарженню не підлягає. 

 

Очікується рішення суду касаційної інстанції


Роман КОЛЮХОВ («Волинь24»)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

«Музею з нього не зробиш», - директор луцького депо про найстаріший тролейбус

Директор Луцького підприємства електротранспорту Володимир Пуц каже, що немає можливості перетворити найстаріший тролейбус міста на музей.

Мовляв зараз головне, аби інші тролейбуси просто їздили, - розповів він «Першому».

Нагадаємо, у Луцьку зареєстрували петицію з проханнямперетворити раритетний тролейбус «ЗиУ-682В» 1978 року випуску на пересувний музей.

«Це найстаріший лінійний тролейбус в місті та один з найстаріших в Україні. Являється першим представником цієї моделі в Луцьку, брав участь у відкритті багатьох нових тролейбусних ліній», – пояснив автор петиції Юрій Ліснічук.

З його слів, подібні музеї у транспорті є у багатьох країнах Європи.

Директор ЛПЕ Володимир Пуц розповів, що цей тролейбус зберігається в депо. З травня 2013 року він не виїжджає на рейси.

«Він стоїть на підприємстві і чекає свого останнього дня. Відновленню практично не підлягає, бо такі деталі вже навіть не виробляються», - каже посадовець.

«А, якщо ви хочете побачити музейні тролейбуси, то в нас їх більше половини на лінії, бо нових 12 років ми не бачимо. Сьогодні їздять тролейбуси, яким по 28 років, і головна наша ціль – щоб вони працювали на лінії, поки нових немає. Питання музею цікаве, але не головне на сьогодні. Можливо, трохи пізніше цим займемось», - додав він.

Наразі, зі слів керівника ЛПЕ, найстарішому тролейбусу, який досі їздить вулицями Луцька, 35 років. Він перевозить містян з 1983 року.

https://pershyj.com/p-muzeyu-z-nogo-ne-zrobish-direktor-lutskogo-depo-pro-naistarishii-troleibus-33312

У Луцьку під час руху тролейбуса загорілося колесо: приїхали пожежні машини

У центрі Луцька в тролейбусі зайнялося колесо.

Інцидент стався близько 14-ої години.

З невідомих причин під час руху тролейбуса загорілося колесо.

Наразі водій від'єднав роги від електроліній, аби інші тролейбуси могли вільно рухатися, та чекає на приїзд аварійної служби.

До місця пригоди приїхали машини рятувальників.

https://konkurent.in.ua/publication/35101/u-lutsku-pid-chas-ruhu-troleybusa-zagorilosya-koleso-foto/

9165ba60a62c365f171fbdeb748d8fc2.jpg

82d4bf93690e7341758f33e79ff951ae.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...