AgentSmith13 Опубліковано 13 Липня, 2018 в 07:08 #2801 Опубліковано 13 Липня, 2018 в 07:08 По тих маршрутах в силу певних обставин, особливо 31 і 47, тролейбуса не пустиш. Та і якщо добре подумати, ще такі маршрути в нас є, та ж 9-ка, 32, 18...
Zheny@ Опубліковано 13 Липня, 2018 в 07:22 #2802 Опубліковано 13 Липня, 2018 в 07:22 17 хвилин тому, volks сказано: І да, електробус вдвічі дорожчий ніж тролейбус. Але йому потрібно лише дозарядка і зарядка. (можна на кінцевих чи порміжних), і ніяка контактна мережа і десятки тон міді.
volks Опубліковано 13 Липня, 2018 в 07:36 #2803 Опубліковано 13 Липня, 2018 в 07:36 27 минут назад, AgentSmith13 сказал: По тих маршрутах в силу певних обставин, особливо 31 і 47, тролейбуса не пустиш. Та і якщо добре подумати, ще такі маршрути в нас є, та ж 9-ка, 32, 18... Там він і не треба.
volks Опубліковано 13 Липня, 2018 в 08:46 #2804 Опубліковано 13 Липня, 2018 в 08:46 1 час назад, Zheny@ сказал: Але йому потрібно лише дозарядка і зарядка. (можна на кінцевих чи порміжних), і ніяка контактна мережа і десятки тон міді. В 31.01.2017 в 11:42, Zheny@ сказал: Я повторюся, питання купівлі електробусів розглядалося. Але тут цілий ряд каменів. навіть не підводних, а явно видних на поверхні. 1) Акумулятори. Їхній цикл ДО 8000 заряджань. . Одного заряджання - на добу вистачає. Тому 8000/24/ = один рік. Чи заробить він за рік на той акумулятор??? 2) Обслуговування. Немає достатньо кваліфікованих кадрів для обслуговування електроніки. 3) Запчастини. Все "пєчально". В очікуванні запчастин будуть простої. А кому це нада? це із видимого. А ще скільки полізе потім?
super_bord Опубліковано 13 Липня, 2018 в 19:43 #2805 Опубліковано 13 Липня, 2018 в 19:43 10 годин тому, volks сказано: 1) Акумулятори. Їхній цикл ДО 8000 заряджань. . Одного заряджання - на добу вистачає. Тому 8000/24/ = один рік. Чи заробить він за рік на той акумулятор??? 2) Обслуговування. Немає достатньо кваліфікованих кадрів для обслуговування електроніки. 3) Запчастини. Все "пєчально". В очікуванні запчастин будуть простої. А кому це нада? 1. чому ділимо на 24 ? в році ніби біля 365 днів. то виходить 21 рік. за такий час телепортуватись пасажири будуть. 2. кадрів достатньо. за таку місячну зарплату, як в ЛПЕ, спец працює день. 3. маючи трошки бажання і мозок то вирішується елементарно
Zheny@ Опубліковано 13 Липня, 2018 в 19:49 #2806 Опубліковано 13 Липня, 2018 в 19:49 @super_bord провели інтернет. Вирішив процитувати пост минулорічної давності.
rrid Опубліковано 16 Липня, 2018 в 08:31 #2807 Опубліковано 16 Липня, 2018 в 08:31 On 13.07.2018 at 22:49, Zheny@ сказано: @super_bord провели інтернет. Вирішив процитувати пост минулорічної давності. минулорічний пост процитував @volks а от в @Zheny@ справді трабли з підрахунком часу On 12.07.2018 at 23:32, volks сказано: В нас мабуть 90% руху маршруток електрифіковані карамба, жити потрібно виходячи зі своїх доходів, і тим більше не виходячи з з абстрактної "електрифікованості" (чи ти маєш достовірні дані щодо стану контактної мережі і супутньої інфраструктури, потриби в капітальних і поточних ремонтах, та витрат на їх утримання?). математика тут доволі проста - приватний перевізник купує транспорт і формує інфраструктуру, утримує все за свій кошт, а ЛПЕ - за кошти бюджету, тобто за податки, тобто за мої кошти. якщо коштів в бюджеті на це немає (а їх таки бракує) - то береться кредит, який знову ж доведеться віддавати мені (а мова тут йшла про валютний кредит - це повна жопа: брати валютний кредит, не маючи валютної виручки). вартість проїзду менше 20 центів при мінімальній зарплаті більше 100 баксів - це не є дорого. і щось ніде я не бачив гарантій, що після придбання нових тролейбусів - вартість проїзду не зросте якщо в бюджеті є кошти на обслуговування валютного кредиту - то краще ці кошти витратити на глобальні суспільні проекти, де недоцільно залучати приватних інвесторів, чи куди інвестори не підуть - наприклад, на встановлення теплових лічильників на всі житлові будинки, зі встановленням погодозалежної автоматики. логіка така - притомна людина, яка назбирала за декілька років на старенький ланос, не піде купувати в кредит новенький мерседес в непрозорих схемах за завищеною ціною. так само притомна людина, в якої протікає дах, спочатку відремонтує дах і якийсь час покористується громадським транспортом, а потім купить собі авто, яке дозволять кошти після ремонту. тролейбуси як конкуренція приватним перевізникам - потрібні. але це не означає, що мають залишитись тільки тролейбуси, і тим більше не означає, що місто, де є купа невирішених проблем (ті ж двори, теплопункти, очисні, і т.д.) - повинно купувати нові тролейбуси, якщо можна купити б/в з Європи занедорого
volks Опубліковано 16 Липня, 2018 в 10:06 #2808 Опубліковано 16 Липня, 2018 в 10:06 1 час назад, rrid сказал: якщо в бюджеті є кошти на обслуговування валютного кредиту - то краще ці кошти витратити на глобальні суспільні проекти, де недоцільно залучати приватних інвесторів, чи куди інвестори не підуть - наприклад, на встановлення теплових лічильників на всі житлові будинки, зі встановленням погодозалежної автоматики. 1 час назад, rrid сказал: притомна людина, в якої протікає дах, спочатку відремонтує дах і якийсь час покористується громадським транспортом, а потім купить собі авто, яке дозволять кошти після ремонту. Карамба, а як встановлення лічильників на житлові будинки дозволить зекономити бюджетні кошти?
Unknown Опубліковано 16 Липня, 2018 в 10:27 #2809 Опубліковано 16 Липня, 2018 в 10:27 19 хвилин тому, volks сказано: як встановлення лічильників на житлові будинки дозволить зекономити бюджетні кошти Трохи зекономить, щоправда не місцевого бюджету. Механізм простий - менші суми субсидій платити потрібно буде.
volks Опубліковано 19 Липня, 2018 в 02:46 #2810 Опубліковано 19 Липня, 2018 в 02:46 Богдан злив черговий тендер білорусам. https://m.facebook.com/alltransua/posts/2119660658321913 Олені. Тільки й вміють нити, що б/в тролейбуси їм працювати не дають. А коли місто оголошує тендер на нові, то вони його навіть виграти не мржуть або не хочуть. А коли виграють, то за рік не можуть 40 тролів зробити, хоча розказують про потужності в 2000. Бізнесмени куєві. 2
Maniko Опубліковано 23 Липня, 2018 в 16:02 #2811 Опубліковано 23 Липня, 2018 в 16:02 On 12.07.2018 at 15:47, AgentSmith13 сказано: Може, при прийомі на роботу в ЛПЕ треба таки фейс-контроль? І не тільки, ще й детальне обстеження в спихіатра потрібне обов'язково 1 2
petro22 Опубліковано 23 Липня, 2018 в 20:05 #2812 Опубліковано 23 Липня, 2018 в 20:05 (змінено) Щойно, Maniko сказано: І не тільки, ще й детальне обстеження в спихіатра потрібне обов'язково і в наркодиспансері.читав в новинах недумав,що таки кондуктори е в Луцьку. Змінено 23 Липня, 2018 в 20:07 користувачем petro22 1
TFA Опубліковано 26 Липня, 2018 в 18:40 #2813 Опубліковано 26 Липня, 2018 в 18:40 Тролейбус №197 (екс-"залізний капут") після капремонту:
volks Опубліковано 26 Липня, 2018 в 19:34 #2814 Опубліковано 26 Липня, 2018 в 19:34 Добре, що не пішли шляхом Полтави і Кривого Рогу. Але якийсь він кривуватий.
Ukrainec Опубліковано 26 Липня, 2018 в 20:11 #2815 Опубліковано 26 Липня, 2018 в 20:11 33 хвилин тому, volks сказано: Добре, що не пішли шляхом Полтави і Кривого Рогу. Але якийсь він кривуватий. спишемо це на ефект фото: кривизна поля зображення
TFA Опубліковано 27 Липня, 2018 в 00:53 #2816 Опубліковано 27 Липня, 2018 в 00:53 Він справді кривуватий.
Arden Опубліковано 27 Липня, 2018 в 09:26 #2817 Опубліковано 27 Липня, 2018 в 09:26 дуже багато тролейбусів кривуватих, особливо кумедно виглядає коли в них задня і передня осі не співпадають)
volks Опубліковано 27 Липня, 2018 в 10:51 #2818 Опубліковано 27 Липня, 2018 в 10:51 15 часов назад, volks сказал: Добре, що не пішли шляхом Полтави і Кривого Рогу. Але якийсь він кривуватий. Беру свої слова назад. Задня частина - тіхій ужас.
volks Опубліковано 27 Липня, 2018 в 15:36 #2819 Опубліковано 27 Липня, 2018 в 15:36 4 часа назад, volks сказал: Беру свої слова назад. Задня частина - тіхій ужас.
Maniko Опубліковано 27 Липня, 2018 в 16:10 #2820 Опубліковано 27 Липня, 2018 в 16:10 5 годин тому, volks сказано: Беру свої слова назад. Задня частина - тіхій ужас. Просто в ЛПЕ нема такої посади як дизайнер, якби був то були б тролейбуси аля ламборджіні
TFA Опубліковано 31 Липня, 2018 в 22:09 #2821 Опубліковано 31 Липня, 2018 в 22:09 Тим часом тендер на закупівлю 10 швейцарських тролейбусів Гесс скасовано: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-23-001678-a
justice777 Опубліковано 3 Серпня, 2018 в 05:25 #2822 Опубліковано 3 Серпня, 2018 в 05:25 On 19.07.2018 at 05:46, volks сказано: Богдан злив черговий тендер білорусам. https://m.facebook.com/alltransua/posts/2119660658321913 Олені. Тільки й вміють нити, що б/в тролейбуси їм працювати не дають. А коли місто оголошує тендер на нові, то вони його навіть виграти не мржуть або не хочуть. А коли виграють, то за рік не можуть 40 тролів зробити, хоча розказують про потужності в 2000. Бізнесмени куєві. Не все так просто Городские власти научились достаточно легко обходить критерии системы ProZorro при закупках подвижного состава и проводить тендеры с заранее известным победителем. Более того, в последнее время стало распространенной практикой вообще не разглашать критерии транспортного средства, которое планирует закупать тот или иной город. Как же так получилось? – разбирался корреспондент AUTO-Consulting. Все дело в том, что власти городов теперь предпочитают закупают не технику, а услуги по ее лизингу. Даже если этот лизинг чисто символический, это дает им законное право проводить закупку финансовых услуг без аукциона. Но тот факт, что фактически, городские власти, приобретают финансовые услуги, позволяет лизинговым компаниям продавать именно то, что им выгодно, а зачастую сами лизинговые компании – это специальные структуры по продвижению только одной марки автобусов или троллейбусов. Другими словами, если город уже договорился с такой компанией о закупке ее услуг, то уже заранее можно сказать, какую именно технику он закупит. Даже если она устаревшая или самая дорогая на рынке, ее все равно купят. А как же система ProZorro? Как же конкурентные преимущества? Теперь это никого не волнует. Город закупит именно тот общественный транспорт, представители лизинговых компаний которого окажутся расторопнее. Вот и вся конкуренция. Если проанализировать закупки последних месяцев, то именно так и происходит. Притом, цена, за которую приобретают лизинговую технику соизмерима, а зачастую и выше, чем намного боле современные автобусы и троллейбусы у других производителей. Кроме того. Лизинговые схемы активно используют наши соседи из Беларуси, чтобы продвигать свою продукцию на украинском рынке.
volks Опубліковано 3 Серпня, 2018 в 05:42 #2823 Опубліковано 3 Серпня, 2018 в 05:42 15 минут назад, justice777 сказал: Не все так просто В Івано-Франківську не лізинг, а тендер був.
justice777 Опубліковано 3 Серпня, 2018 в 05:58 #2824 Опубліковано 3 Серпня, 2018 в 05:58 Щодо послуг лізингу теж оголошується тендер Якщо маєш - дай посилання на умови тендеру, в прозорро не знаходжу! з.і. приємно, що наш Богдан виграв тендер на поставку у Франківськ автобусів! Ивано-Франковск получил первый из 30 автобусов в 2018 г. http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=41230
volks Опубліковано 3 Серпня, 2018 в 07:00 #2825 Опубліковано 3 Серпня, 2018 в 07:00 1 час назад, justice777 сказал: Якщо маєш - дай посилання на умови тендеру, в прозорро не знаходжу! Там тендер був не на Прозорро і оголосили лише переможця. Немає даних про ціни.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти