Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)
  В 14.03.2018 в 17:45, case_l сказав:

Бабуля буде пішки ходити, проблема в тому, як буде обліковуватись кількість використаних поїздок та їх компенсація. По талонах чи шо?

Показати  

просто до пенсіі і льготчикам дають певну сумму і всі розраховуються налом

 

Змінено користувачем westboiuu
Опубліковано
  В 14.03.2018 в 18:22, volks сказав:

А якщо не буде? Я б не зміг штрафанути. 

Показати  

так із пенсії автоматично стягувати. В мене батьки пенсіонери, але пільговий проїзд це зло і маразм.

  • +1 4
Опубліковано

Не від хорошого життя вони по базарчикам з возиками їздять, щось дешевше щось дорожче... кожну гривню бережуть

 

 

Опубліковано
  В 21.03.2018 в 20:18, volks сказав:

А що дтзелем потрібно щодня їздити?

Показати  

 

Маю знайомого, то так в Ківерці добирався після роботи, не завжди але частенько їздив.

Опубліковано

видати кожному пенсіонеру власну картку на проізд.буде видно видно скількі накатали.

як у мене одна бабка проіде 2-4 рази в тиждень.друга може 10-20 раз проіхати.а так з карткою чи(...)шо придумають.якшо придумають можна для вичеслення кількості проіздів в транспорті можна і компенсовувати плату,чи оплату на депо.

чому не всі пенсіонери можуть іздити на пенсійному в тролейбусі хто знае розкажіть?

Опубліковано
  В 23.03.2018 в 17:53, solovei сказав:

видати кожному пенсіонеру власну картку на проізд.буде видно видно скількі накатали.

як у мене одна бабка проіде 2-4 рази в тиждень.друга може 10-20 раз проіхати.а так з карткою чи(...)шо придумають.якшо придумають можна для вичеслення кількості проіздів в транспорті можна і компенсовувати плату,чи оплату на депо.

чому не всі пенсіонери можуть іздити на пенсійному в тролейбусі хто знае розкажіть?

Показати  

А яка різниця, що вони їздять з картками чи без? Ніяких карток, тільки кеш.

  • -1 1
Опубліковано

1_troleybusi.jpg

 

  Показати контент

 

Опубліковано
  В 23.03.2018 в 17:53, solovei сказав:

чому не всі пенсіонери можуть іздити на пенсійному в тролейбусі хто знае розкажіть?

Показати  

Є кілька категорій які позбавлені права безоплатного проїзду.

Наприклад  суддя-пенсіонер з пенсією овер 10-15К/міс.  с*уялі він ще має безплатно їздити?

 

Опубліковано
  В 21.03.2018 в 20:47, Oli сказав:

Не від хорошого життя вони по базарчикам з возиками їздять, щось дешевше щось дорожче... кожну гривню бережуть

 

 

Показати  

Ну так і не треба щодня на базар їздити. Тому 30 поїздок на місяць нормально буде. 

 

  В 21.03.2018 в 20:50, Oli сказав:

 

Маю знайомого, то так в Ківерці добирався після роботи, не завжди але частенько їздив.

Показати  

Ключове слово "роботи". Це вже навіть не смішно. Той безкоштовний проїзд як подачка. Дають всім підряд. Чи хворий, чи здоровий, чи працює, чи не працює. То може взагалі зробити для всіх проїзд безкоштовним. Відразу стільки витрат відпаде. Не треба буде ні кондукторів, ні контролерів, ні валідаторів.

Опубліковано
  В 21.03.2018 в 19:59, justice777 сказав:

Цікаве дослідження ринку тролейбусів:

http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=41049

Показати  

Стаття цікава. Тільки не вказано, що Дніпро - це є МАЗ. І , відповідно, на ринку України домінують білоруси. А тим часом, на вулицях білоруських міст жодного іноземного троля.

Опубліковано

 

 

Денис П'ятигорець з Denis Pyatigorets.

17 год · 

Про мародерів та бариг

Мені завжди цікаво слухати, як типу "опозиційні» депутати від УКРОПу розказують про «владу бариг», чи «бариг при владі». Кожного разу виникає питання, а як би ви працювали, коли б були при владі? У відповідь можна почути все, що завгодно, бо перевірити це не можливо. Бо вони не при владі і всі дебати будуть гіпотетичні.

Так було донедавна. Допоки в березні 2017-го УКРОПи не рейдернули владу в м. Луцьк після смерті міського голови.

І почалися «флеш-роялі». Дерибани «по-мєлочі» та ігри «по-крупному».

Майже вся країна бачила сюжети про те, як в Луцьку депутати побилися через те, що УКРОП безкоштовно передав одному з колег-депутатів 2 га землі вартістю 20 млн. грн..

А вже сьогодні – нова схема. І вже на 9 млн. грн.. На цей раз – купівля тролейбусів зі Швейцарії.

Зі Швейцарії? Серйозно? Тобто з тієї Швейцарії де постійно проживає і звідки час від часу прилітає до Луцька очільник Волинського УКРОПу Ігор Палиця? І ви думали, що ніхто не запідозрить що там є «мутні схеми»?

А тепер про схему.

Є в Швейцарії місто Б’єль. Там є місцеве «Тролейбусне депо». І от вирішило це депо списати 10 старих тролейбусів 1997 року випуску, бо в них вже добіг кінця строк експлуатації і закони Швейцарії не дозволяють їх використовувати.

І тут в Б’єль їдуть УКРОПівці. Бадьоро пилять селфі на фоні траліків та кажуть, що куплять їх по «хорошій ціні» для потреб Луцького тролейбусного депо.

А потім відбувається феєрія примітивного схематозу.

Замість того, щоб в «Луцьке депо» купило напряму в «Б’єльського депо» траліки по ціні металобрухту, а міський бюджет зекономив би на цьому шалені гроші – ці старі тролейбуси забирає на себе швейцарська фірма-прокладка «Ретінбус», яка до цього барижила вживаними автобусами і жодного разу не працювали з тролейбусами.

УКРОПівська влада Луцька виділяє гроші з бюджету для того, щоб ті траліки в прокладки купити, але вже не за копійки, а по 900.000 грн за штуку. Тобто за 9 млн. грн. за десяток. І робить це правильно. Не одним траншем, а розбиває на кілька платежів, щоб не йти на тендерні процедури.

Як думаєте, кому піде на кишеню «різниця в ціні»? Правильно! Справжнім «патріотам»!

Хлопці. Так ви ж навіть не бариги. Ви мародери!

Опубліковано
  В 31.03.2018 в 07:30, SunSeth сказав:

Таким повинен бути валідатор здорової людини, а не валідатор курця, що у нас закупили рік тому.

FB_IMG_1522423430037.thumb.jpg.1696b39279d4815fa116fd1c5e949786.jpg

Показати  

Так Біла Церква і Харків встановили нормальні валідатори. Та й Київ тестує такі ж. А в нас закупили ПОС-термінали, назвали їх валідаторами, та ще й змусили кондукторів їх таскати. Маразм. 

  • +1 1
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Помітив, що на "популярних" маршрутах побільшало стареньких ЮМЗ та ЗІУ. Надіюсь, останні аварії з польськими не є тому причиною? Або ж вони хоча б на ремонті зараз.

  • -1 1
Опубліковано
  В 15.04.2018 в 15:24, Ivanna сказав:

Громадський транспорт: проблеми та їх розв'язання. Протилежний Погляд LIVE(13.04.2018)

 

Показати  

Це я щось не так зрозумів? 8 млн. грн. тролейбус? Тобто близько 300 000 $ ? Що вони курять?

Опубліковано
  В 22.04.2018 в 13:00, bormotuha сказав:

Це я щось не так зрозумів? 8 млн. грн. тролейбус? Тобто близько 300 000 $ ? Що вони курять?

Показати  

Самий простий Богдан 12-тиметровий коштує в районі 5 млн грн. Польський Соляріс дорожчий більше ніж вдвічі. 

Опубліковано
  В 22.04.2018 в 12:28, volks сказав:

Який дибіл придумав наробити зупинок через 100 м. Захарив цей старт-стоп.

Показати  

зупинки "біля кожного будинку" роблять під пенсіонерів. Чому їм підігрують зрозуміло - найвпливовіша частина елеХторату

  • Збентежений 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...