westboiuu Опубліковано 14 Березня, 2018 в 18:07 #2726 Опубліковано 14 Березня, 2018 в 18:07 (змінено) В 14.03.2018 в 17:45, case_l сказав: Бабуля буде пішки ходити, проблема в тому, як буде обліковуватись кількість використаних поїздок та їх компенсація. По талонах чи шо? Показати просто до пенсіі і льготчикам дають певну сумму і всі розраховуються налом Змінено 14 Березня, 2018 в 18:09 користувачем westboiuu
volks Опубліковано 14 Березня, 2018 в 18:22 #2727 Опубліковано 14 Березня, 2018 в 18:22 В 14.03.2018 в 17:45, case_l сказав: Бабуля буде пішки ходити Показати А якщо не буде? Я б не зміг штрафанути.
case_l Опубліковано 14 Березня, 2018 в 18:33 #2728 Опубліковано 14 Березня, 2018 в 18:33 В 14.03.2018 в 18:22, volks сказав: А якщо не буде? Я б не зміг штрафанути. Показати так із пенсії автоматично стягувати. В мене батьки пенсіонери, але пільговий проїзд це зло і маразм. 4
westboiuu Опубліковано 14 Березня, 2018 в 18:35 #2729 Опубліковано 14 Березня, 2018 в 18:35 (змінено) в бабулі буде грошей на 30 поіздок в місяць - думаю достатньо Змінено 14 Березня, 2018 в 18:36 користувачем westboiuu
justice777 Опубліковано 21 Березня, 2018 в 19:59 #2730 Опубліковано 21 Березня, 2018 в 19:59 Цікаве дослідження ринку тролейбусів: http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=41049 1
volks Опубліковано 21 Березня, 2018 в 20:18 #2731 Опубліковано 21 Березня, 2018 в 20:18 В 21.03.2018 в 20:11, Barugan сказав: на троль, а з дизелем як тоді? все пішки ходити? Показати А що дтзелем потрібно щодня їздити?
Oli Опубліковано 21 Березня, 2018 в 20:47 #2732 Опубліковано 21 Березня, 2018 в 20:47 Не від хорошого життя вони по базарчикам з возиками їздять, щось дешевше щось дорожче... кожну гривню бережуть
Oli Опубліковано 21 Березня, 2018 в 20:50 #2733 Опубліковано 21 Березня, 2018 в 20:50 В 21.03.2018 в 20:18, volks сказав: А що дтзелем потрібно щодня їздити? Показати Маю знайомого, то так в Ківерці добирався після роботи, не завжди але частенько їздив.
solovei Опубліковано 23 Березня, 2018 в 17:53 #2734 Опубліковано 23 Березня, 2018 в 17:53 видати кожному пенсіонеру власну картку на проізд.буде видно видно скількі накатали. як у мене одна бабка проіде 2-4 рази в тиждень.друга може 10-20 раз проіхати.а так з карткою чи(...)шо придумають.якшо придумають можна для вичеслення кількості проіздів в транспорті можна і компенсовувати плату,чи оплату на депо. чому не всі пенсіонери можуть іздити на пенсійному в тролейбусі хто знае розкажіть?
case_l Опубліковано 23 Березня, 2018 в 18:03 #2735 Опубліковано 23 Березня, 2018 в 18:03 В 23.03.2018 в 17:53, solovei сказав: видати кожному пенсіонеру власну картку на проізд.буде видно видно скількі накатали. як у мене одна бабка проіде 2-4 рази в тиждень.друга може 10-20 раз проіхати.а так з карткою чи(...)шо придумають.якшо придумають можна для вичеслення кількості проіздів в транспорті можна і компенсовувати плату,чи оплату на депо. чому не всі пенсіонери можуть іздити на пенсійному в тролейбусі хто знае розкажіть? Показати А яка різниця, що вони їздять з картками чи без? Ніяких карток, тільки кеш. 1
Гість rl72 Опубліковано 27 Березня, 2018 в 20:36 #2736 Опубліковано 27 Березня, 2018 в 20:36 Показати контент Тролейбус для Кременчука У Луцьку виготовляють сучасні тролейбуси для Кременчука 16:21 26.03.2018 552 До обласного центру Волині приїхали можновладці з Полтавщини, аби переконатися у тому, що замовлені для їхнього міста тролейбуси виготовляються на відповідному рівні. Про це повідомляє прес-служба корпорації «Богдан». У понеділок, 26 березня, на Луцькому автозаводі владі міста Кременчук представили перші зібрані тролейбуси із замовленої партії у сорок машин. Мер міста, очільник кременчуцького тролейбусного управління та інші представники міста на Полтавщині отримали можливість особисто переконатись у тому, наскільки функціональними і комфортними є тролейбуси, які виготовляють у Луцьку. У корпорації підкреслили, що тролейбуси закуповують за рахунок ЄБРР та Європейського інвестиційного банку у рамках проекту розвитку міського громадського транспорту в Україні. Прес-служба «Богдана» зауважила, що керіництво корпорації готове підтримати ініціативи місцевої влади, спрямовані на оновлення громадського транспорту і заміни рухомого складу сучасними, екологічними і безпечними зразками. Крім того, завантаженість підприємства замовленнями створює на заводі нові робочі місця і збільшує надходження до бюджету додаткових коштів. Крім того, у корпорації підкреслили, що закупати на бюджетні кошти вживаного громадського транспорту, особливо, закордонного, – неприпустимо. Нагадаємо, влада Луцька збирається придбати два вживаних тролейбуси зі Швейцарії, які обійдуться бюджету міста майже у два мільйони.
Zheny@ Опубліковано 27 Березня, 2018 в 20:46 #2737 Опубліковано 27 Березня, 2018 в 20:46 В 23.03.2018 в 17:53, solovei сказав: чому не всі пенсіонери можуть іздити на пенсійному в тролейбусі хто знае розкажіть? Показати Є кілька категорій які позбавлені права безоплатного проїзду. Наприклад суддя-пенсіонер з пенсією овер 10-15К/міс. с*уялі він ще має безплатно їздити?
Zevs_Isver Опубліковано 27 Березня, 2018 в 20:59 #2738 Опубліковано 27 Березня, 2018 в 20:59 а що там з валідаторами?
volks Опубліковано 28 Березня, 2018 в 04:36 #2739 Опубліковано 28 Березня, 2018 в 04:36 В 21.03.2018 в 20:47, Oli сказав: Не від хорошого життя вони по базарчикам з возиками їздять, щось дешевше щось дорожче... кожну гривню бережуть Показати Ну так і не треба щодня на базар їздити. Тому 30 поїздок на місяць нормально буде. В 21.03.2018 в 20:50, Oli сказав: Маю знайомого, то так в Ківерці добирався після роботи, не завжди але частенько їздив. Показати Ключове слово "роботи". Це вже навіть не смішно. Той безкоштовний проїзд як подачка. Дають всім підряд. Чи хворий, чи здоровий, чи працює, чи не працює. То може взагалі зробити для всіх проїзд безкоштовним. Відразу стільки витрат відпаде. Не треба буде ні кондукторів, ні контролерів, ні валідаторів.
volks Опубліковано 28 Березня, 2018 в 04:49 #2740 Опубліковано 28 Березня, 2018 в 04:49 В 21.03.2018 в 19:59, justice777 сказав: Цікаве дослідження ринку тролейбусів: http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=41049 Показати Стаття цікава. Тільки не вказано, що Дніпро - це є МАЗ. І , відповідно, на ринку України домінують білоруси. А тим часом, на вулицях білоруських міст жодного іноземного троля.
Гість rl72 Опубліковано 29 Березня, 2018 в 05:07 #2741 Опубліковано 29 Березня, 2018 в 05:07 Денис П'ятигорець з Denis Pyatigorets. 17 год · Про мародерів та бариг Мені завжди цікаво слухати, як типу "опозиційні» депутати від УКРОПу розказують про «владу бариг», чи «бариг при владі». Кожного разу виникає питання, а як би ви працювали, коли б були при владі? У відповідь можна почути все, що завгодно, бо перевірити це не можливо. Бо вони не при владі і всі дебати будуть гіпотетичні. Так було донедавна. Допоки в березні 2017-го УКРОПи не рейдернули владу в м. Луцьк після смерті міського голови. І почалися «флеш-роялі». Дерибани «по-мєлочі» та ігри «по-крупному». Майже вся країна бачила сюжети про те, як в Луцьку депутати побилися через те, що УКРОП безкоштовно передав одному з колег-депутатів 2 га землі вартістю 20 млн. грн.. А вже сьогодні – нова схема. І вже на 9 млн. грн.. На цей раз – купівля тролейбусів зі Швейцарії. Зі Швейцарії? Серйозно? Тобто з тієї Швейцарії де постійно проживає і звідки час від часу прилітає до Луцька очільник Волинського УКРОПу Ігор Палиця? І ви думали, що ніхто не запідозрить що там є «мутні схеми»? А тепер про схему. Є в Швейцарії місто Б’єль. Там є місцеве «Тролейбусне депо». І от вирішило це депо списати 10 старих тролейбусів 1997 року випуску, бо в них вже добіг кінця строк експлуатації і закони Швейцарії не дозволяють їх використовувати. І тут в Б’єль їдуть УКРОПівці. Бадьоро пилять селфі на фоні траліків та кажуть, що куплять їх по «хорошій ціні» для потреб Луцького тролейбусного депо. А потім відбувається феєрія примітивного схематозу. Замість того, щоб в «Луцьке депо» купило напряму в «Б’єльського депо» траліки по ціні металобрухту, а міський бюджет зекономив би на цьому шалені гроші – ці старі тролейбуси забирає на себе швейцарська фірма-прокладка «Ретінбус», яка до цього барижила вживаними автобусами і жодного разу не працювали з тролейбусами. УКРОПівська влада Луцька виділяє гроші з бюджету для того, щоб ті траліки в прокладки купити, але вже не за копійки, а по 900.000 грн за штуку. Тобто за 9 млн. грн. за десяток. І робить це правильно. Не одним траншем, а розбиває на кілька платежів, щоб не йти на тендерні процедури. Як думаєте, кому піде на кишеню «різниця в ціні»? Правильно! Справжнім «патріотам»! Хлопці. Так ви ж навіть не бариги. Ви мародери!
SunSeth Опубліковано 31 Березня, 2018 в 07:30 #2742 Опубліковано 31 Березня, 2018 в 07:30 Таким повинен бути валідатор здорової людини, а не валідатор курця, що у нас закупили рік тому.
volks Опубліковано 31 Березня, 2018 в 07:49 #2743 Опубліковано 31 Березня, 2018 в 07:49 В 31.03.2018 в 07:30, SunSeth сказав: Таким повинен бути валідатор здорової людини, а не валідатор курця, що у нас закупили рік тому. Показати Так Біла Церква і Харків встановили нормальні валідатори. Та й Київ тестує такі ж. А в нас закупили ПОС-термінали, назвали їх валідаторами, та ще й змусили кондукторів їх таскати. Маразм. 1
TFA Опубліковано 12 Квітня, 2018 в 18:50 #2744 Опубліковано 12 Квітня, 2018 в 18:50 Графік руху тролейбуса №7 на Провідну неділю 15.04.2018 1 1
Sky Net Опубліковано 13 Квітня, 2018 в 04:00 #2745 Опубліковано 13 Квітня, 2018 в 04:00 Помітив, що на "популярних" маршрутах побільшало стареньких ЮМЗ та ЗІУ. Надіюсь, останні аварії з польськими не є тому причиною? Або ж вони хоча б на ремонті зараз. 1
Ivanna Опубліковано 15 Квітня, 2018 в 15:24 #2746 Опубліковано 15 Квітня, 2018 в 15:24 Громадський транспорт: проблеми та їх розв'язання. Протилежний Погляд LIVE(13.04.2018)
volks Опубліковано 22 Квітня, 2018 в 12:28 #2747 Опубліковано 22 Квітня, 2018 в 12:28 Який дибіл придумав наробити зупинок через 100 м. Захарив цей старт-стоп. 2
bormotuha Опубліковано 22 Квітня, 2018 в 13:00 #2748 Опубліковано 22 Квітня, 2018 в 13:00 В 15.04.2018 в 15:24, Ivanna сказав: Громадський транспорт: проблеми та їх розв'язання. Протилежний Погляд LIVE(13.04.2018) Показати Це я щось не так зрозумів? 8 млн. грн. тролейбус? Тобто близько 300 000 $ ? Що вони курять?
volks Опубліковано 22 Квітня, 2018 в 14:43 #2749 Опубліковано 22 Квітня, 2018 в 14:43 В 22.04.2018 в 13:00, bormotuha сказав: Це я щось не так зрозумів? 8 млн. грн. тролейбус? Тобто близько 300 000 $ ? Що вони курять? Показати Самий простий Богдан 12-тиметровий коштує в районі 5 млн грн. Польський Соляріс дорожчий більше ніж вдвічі.
Skorpio76 Опубліковано 22 Квітня, 2018 в 15:05 #2750 Опубліковано 22 Квітня, 2018 в 15:05 В 22.04.2018 в 12:28, volks сказав: Який дибіл придумав наробити зупинок через 100 м. Захарив цей старт-стоп. Показати зупинки "біля кожного будинку" роблять під пенсіонерів. Чому їм підігрують зрозуміло - найвпливовіша частина елеХторату 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти