Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

10 часов назад, volks сказал:

А що заважає жителям хрущовок і зараз знімати в оренду квартири в новобудовах?

Одна справа - орендувати в муніципалітету, і зовсім інша - у перекупщика тієї квартири. От перекупить хтось тролейбусне депо і буде здавати в оренду місце в новопридбаному тролейбусі не за нуль-одну-дві гривні, а за п'ять... Евро. Різницю вловлюєш? Муніципалітет  має створювати альтернативу приватному транспорту по ціні, але при тому не бути монополістом.

Змінено користувачем Ivanna
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Vitaliy L сказал:

поясніть, будь-ласка доступніше.

Тролейбуси будуть курсувати зранку і ввечері, коли найбільші потоки пасажирів (на роботу, з роботи)..

 

1 час назад, volks сказал:

А нинішні який отік можуть витримати? І взагалі, які найбільші випуски були в історії ЛПЕ? Якось же обходились без маршруток до 00-х.

Нинішні на 50-60 максимум розраховані. І то в центрі при великому скупченню тролів років зо 2-3 тому частенько підстанція не витримувала і вибивала, зараз не знаю як. Ну останній максимум за моєї пам'яті - 61 випуск восени 2006 року. В першій половині 90-х було явно більше. Інвентарний парк тролейбусів досяг максимального показника у 1991 році - 130 машин на балансі. Звісно, не всі з них були робочими, але десь в той час був максимальний випуск на лінію.

30 минут назад, volks сказал:

РАФіки? І скільки туди людей поміщалось, і який відсоток ними користувався?

Не варто забувати, що існували автобусні маршрути, де працювали великогабаритні ЛіАЗи, Ікаруси. Там існувало трохи більше десятка маршрутів.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, Ivanna сказал:

Муніципалітет  має створювати альтернативу приватному транспорту по ціні, але при тому не бути монополістом.

В даному питанні якраз монополістом.

 

22 минуты назад, Ivanna сказал:

Одна справа - орендувати в муніципалітету, і зовсім інша - у перекупщика тієї квартири.

В чому різниця?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

50 минут назад, volks сказал:

РАФіки? І скільки туди людей поміщалось, і який відсоток ними користувався?

 

Наскільки пам'ять мені не зраджує, то в середині-кінці 90х було купа Мерседесів бусів, Рексів і в один час була купа Івеко Дейлі.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Юріч сказал:

 

Наскільки пам'ять мені не зраджує, то в середині-кінці 90х було купа Мерседесів бусів, Рексів і в один час була купа Івеко Дейлі.

Нєа. Були рафіки, потім в 97 чи 98 закупили партію новесеньких Івеко, а вже потім з'явились мерседеси. Але в той час тролейбуси перевозили абсолютну більшість( при рафіках і Івеко)

Хотілося б почитати історію транспорту, але не знаходжу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, volks сказал:

Нєа. Були рафіки, потім в 97 чи 98 закупили партію новесеньких Івеко, а вже потім з'явились мерседеси. Але в той час тролейбуси перевозили абсолютну більшість( при рафіках і Івеко)

Хотілося б почитати історію транспорту, але не знаходжу.

 

Шо значить нєа. Були Івеко в кінці 90х? Були. Значить я правильно написав). Ну мерси мо чуть пізніше з'явились... Але ж не так як ти писав, що до 00х тільки рафіки. Рафіки я добре пам'ятаю, в кінці 80х, в 90х завжди ними користувався. А в 2000-му році, як купив перше своє авто, в перший же вечір як виїхав в місто, заїхав в зад саме рафіку маршрутці, зеленого кольору, да так, що фари, капот, радіатор - під заміну)).

Змінено користувачем Юріч
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, volks сказал:

В чому різниця?

Наші батьки в радянські часи ОРЕНДУВАЛИ державні і службові квартири. При тому ціна оренди була мізерною - разом з комунальними послугами наші батьки сплачували 10 рублів при зарплаті 120 рублів. Колись, орендуючи койку в квартирі з хазяйкою, платили 13 рублів.
Зараз ОРЕНДА виключена зі складу офіційних витрат по ЖКГ, тому що квартири привласнені (приватизовані) або власні. А власник за оренду бере тисячі, тобто суми геть не символічні, і додає вартість комунальних послуг. Оскільки муніципалітети в Україні не є гравцями ринку оренди нерухомості, ціни на саму оренду, скажу так, хазяями нерухомості дещо завищуються.  

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Івеко стали після рексів. На скільки я пам'ятаю.

Їх якось зараз замінили. Типу всі однакові.

 

А ще були китайські зламки - перед Богданами. Такі криві і смердючі, що туди страшно було сідати.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 минуты назад, Юріч сказал:

 

Шо значить нєа. Були Івеко в кінці 90х? Були. Значить я правильно написав). Ну мерси мо чуть пізніше з'явились... Але ж не так як ти писав, що до 00х тільки рафіки

Написав 00-х образно, бо то вже так давно було, що вже не так важливо. А під тим, що не було маршруток, мав на увазі, що в них і близько не було того пасажиропотоку, що зараз, і ними користувались одиниці. 

43 минуты назад, Юріч сказал:

Рафіки я добре пам'ятаю, в кінці 80х, в 90х завжди ними користувався.

Мажор. Я до середини 00-х, коли пішов в універ, маршрутками користувався кілька разів на рік, коли вже тролейбуси не їздили.

21 минуту назад, Zheny@ сказал:

Івеко стали після рексів.

Навпаки, Івеко були після РАФів. Їх запуск був грандіозною подією, в газетах писали, бо то був зовсім інший рівень комфорту. Пам'ятаю першу поїздку  - враження не передати. 

23 минуты назад, Zheny@ сказал:

 

А ще були китайські зламки - перед Богданами.

А ось цього не пам'ятаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 минуту назад, Ivanna сказал:

А власник за оренду бере тисячі, 

А якщо брати не тисячі, то через скільки десятків років житло окупиться? І взагалі це оффтоп і дуже складна тема, на рахунок якої спір може бути безкінечним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також пам'ятаю Івеко. Це було підприємство "Луцькавтотранс", прообраз "Санрайзу", в них ще видавали квиточки. Це був 1998 рік. Вони їздили на маршрутах 2, 12, 15, 15а і 20 (Львівська - Потебні - Гнідавська - Волі - Відродження - Молоді - Соборності - Перемоги - Гнідавська - Потебні - Львівська). В них ще видавали квиточки, зібрав тоді колекцію:
5a5bb1035598b_.thumb.jpg.448a61b913d39997384737d7da4b027a.jpg

Після них з'явилися Мерседеси-буси: спочатку малі, потім більші. Перші Богдани А091 з'явилися в Луцьку в 2003 році.

 

  • Дякую! 2
  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 минут назад, volks сказал:

Мажор. Я до середини 00-х, коли пішов в універ, маршрутками користувався кілька разів на рік, коли вже тролейбуси не їздили.

 

Мажор? Я в 90му вже в морєходці вчився, а в 93му вже заробив в Якутії великі гроші на той час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

46 минут назад, volks сказал:

А якщо брати не тисячі, то через скільки десятків років житло окупиться? І взагалі це оффтоп і дуже складна тема, на рахунок якої спір може бути безкінечним.

В усьому світі муніципальне житло окупається за 8 років. Тільки не в нас, бо в нас муніципального нема, а в приватника собівартість вище апріорі - 30% собівартості це хабарі за земельну ділянку і 10% це хабарі за ввід в експлуатацію. Цих статей видатків у муніципальних стройок просто не буде.
До того ж будівельна компанія метою будівництва вважає отримання всього запланованого доходу негайно по заселенні квартир, а муніципалітет буде отримувати оренду протягом 50 років, з яких 8 років відбиватиме собівартість, а наступних 42 роки отримуватиме прибуток.
Офтоплю, звичайно. Але те саме стосується окупності тролейбуса і маршрутки. Вводячи в експлуатацію додатковий новий рухомий склад, комунальному підприємству доводиться оминати менше бюрократичних перешкод, ніж приватнику поставити на маршрут зайвого автобуса. Враховуючи хабарі, приватник нескоро вийде на прибуток... 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Які мерси, івеко?! Хто жив на ДПЗ, івеко і довгі мерси це була паралельна реальність. Щось не довго поїздили,  а пізніше лише на заміну. 

До 2003 точно рафіки ще їздили, пам"ятаю той період, бо в той час відновлював своє власними силами авто після дтп в гаражі на Конякіна, от  №28 з дпз довелося їздити. 

На маршуті №28 було ще рафіка 3шт інші: 1 форд транзит 1 фольцт лт і якийсь 1 малиновий мерс; Чесно казучи в рафіку було найкомфортіше їздити, в позі гагаріна. :) 

 

Змінено користувачем Ukrainec
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 13.01.2018 в 12:17, volks сказал:

Вирішив написати, як я бачу розвиток громадського транспорту в місті.

 

Це не розвиток і навіть не реформа. Ось як пропонував розв’язувати головні проблеми у сфері транспорту Львова урбан-активіст Дем'ян Данилюк, який пропонував свою кандидатуру на посаду керівника управління транспорту Львівської міської ради. Дуже змістовне інтерв'ю:
http://tvoemisto.tv/exclusive/zabraty_u_vodiya_gotivku_demyan_danylyuk_pro_te_chomu_lviv_maie_transport_afrykanskogo_rivnya_86780.html

Ось одна з тез:
"Для того, щоб замінити одразу приватний транспорт комунальним, потрібні дуже великі кошти. У Львова такої можливості немає, тож без приватників нам не обійтись. Однак вплив приватників на перевезення треба зменшувати. Це можна робити, збільшуючи кількість комунального транспорту поступово. Наприклад, у Любліні приватні перевізники мають лише третину ринку. У Львові – понад 50%. А от у швейцарському місті Базель є ціла трамвайна мережа у приватній власності. Однак там усе вирішується цивілізовано: місто замовляє у перевізника визначений кілометраж і платить йому за це, незалежно від того, скількох пасажирів він перевіз. Вважаю, не настільки важливим є питання форми власності, як питання договірних відносин і цивілізованої організації перевезень. Допоки ми не заберемо у водія готівку, громадський транспорт Львова не покращиться.

Змінено користувачем Ivanna
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, Ivanna сказал:

Ось одна з тез:
"Для того, щоб замінити одразу приватний транспорт комунальним, потрібні дуже великі кошти. У Львова такої можливості немає, тож без приватників нам не обійтись. Однак вплив приватників на перевезення треба зменшувати. Це можна робити, збільшуючи кількість комунального транспорту поступово.

В нас для початку потрібно прибрати маршрутки дублери і зробити систему безкоштовних пересадок.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, volks сказал:

В нас для початку потрібно прибрати маршрутки дублери і зробити систему безкоштовних пересадок.

І не тільки. Я вважаю, що тролейбус буде доти возити на 90% пільговиків, доки водії маршруток (і перевізники відповідно) будуть отримувати гроші безпосередньо з рук пасажира. Якщо маршрутчики будуть отримувати гроші за кілометраж, їм буде все одно, чи він везе платника, чи пільговика. Пільговики почнуть користуватися маршруткою з електронним квитком, що дає право безплатного проїзду - водії маршруток не отримають збитків - салони тролейбусів будуть вільними і готовими возити більший відсоток платних пасажирів.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні помітив, що 202 пофарбували в корпоративні кольори. Це просто жах, яке воно горбате.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 15.01.2018 в 15:59, volks сказал:

Сьогодні помітив, що 202 пофарбували в корпоративні кольори. Це просто жах, яке воно горбате.

І зі 148-го зняли хотлайнівську рекламу. Бррр...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 часов назад, volks сказал:

І зі 148-го зняли хотлайнівську рекламу. Бррр...

Нарешті зняли! Бо цей кошмар так муляв очі, хай краще так їздять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

55 минут назад, TFA сказал:

Нарешті зняли! Бо цей кошмар так муляв очі, хай краще так їздять.

Ну я впринципі проти реклами на транспорі. А Хотлайн - це взагалі жесть, як катафалки. В Рівному навіть дев'яточку попортили.

ПиСи. В Рівному, виявляється, досі експлуатують тролейбус, під номером 001, який майже 45 років тому відкривав тролейбусний рух.

Змінено користувачем volks
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, volks сказал:

В Рівному навіть дев'яточку попортили.

Дві девяточки і одну 14-ку, сьогодні там був, реклама ще висить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Всім адептам маршруток, проїзд в яких має подорожчати до 5 гривень і в яких скотські умови перевезення та не дотримується графік руху!
Пропоную хоч іноді їздити чистим тролейбусом, який рухається за графіком і в якому практично завжди є сидячі місця.
Так, не завжди є змога його дочекатися. Але варто, я знаю з власного досвіду, вивчити графіки тролейбусів на найбільш востребуваний напрямок, місяць повправлятися корисуватися тролейбусом і потім купити проїзний. Так, від маршрутки ЗОВСІМ відмовитись неможливо буде, але економія суттєва і комфорт.
Я відсотків на 10 користуюсь маршруткою, 90% тролейбусом. Так собі вирішила після минулорічного здорожчання маршруток.
З 25 по 5 число місяця кожен кондуктор в тролейбусі має на продаж місячні проїзні квитки.
Проїзні квитки на тролейбус дають можливість здійснювати скільки завгодно пересадок. Вони не є іменними, їх можна передати на деньок-другий дружині-дитині-сусіду на час своєї хвороби або відсутності в Луцьку. Також з 10 числа кожного місяця є можливість придбати наполовину уцінений проїзний в депо.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...