Zheny@ Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:22 #2601 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:22 нарешті. Цього динозавра давно пора було на брухт відправити . 1 1
TFA Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:26 #2602 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:26 В 11.01.2018 в 13:22, Zheny@ сказав: нарешті. Цього динозавра давно пора було на брухт відправити . Показати Зроблять. Було колись з іншим
Zheny@ Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:31 #2603 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:31 В 11.01.2018 в 13:26, TFA сказав: Зроблять. Було колись з іншим Показати а смисл.? 1
TFA Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:49 #2604 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:49 В 11.01.2018 в 13:31, Zheny@ сказав: смисл Показати Ну то давай все нах поріжем, бо воно старе. Це треба привіт передати ремзоні, яка так проводить технічне обслуговування, що цього не помітила. 1
Zheny@ Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:56 #2605 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 13:56 В 11.01.2018 в 13:49, TFA сказав: Це треба привіт передати ремзоні, яка так проводить технічне обслуговування, що цього не помітила. Показати це директору привіт передати, який жме бабло для ремонту (чи кому??) 1
TFA Опубліковано 11 Січня, 2018 в 14:13 #2606 Опубліковано 11 Січня, 2018 в 14:13 Обірвалася цапфа. Такі речі одномоментно не стаються, починається зношення, стирання, і в один прекрасний момент воно обривається таким макаром. Вони зараз хваляться, що проводять ТО-2 по пробігу, то який сенс в таких ТО-2, якщо такі речі трапляються...? 1
volks Опубліковано 13 Січня, 2018 в 10:17 #2607 Опубліковано 13 Січня, 2018 в 10:17 (змінено) Вирішив написати, як я бачу розвиток громадського транспорту в місті. Перш за все потрібно прибрати маршрутки з міста. Як міські так і приміські. Міські залишити лише на неелектрифікованих лініях: Чернишевського, Вишків, Теремно, можливо ще дась. Довозити лише до тролейбусних зупинок. Приміські також повинні доїжджати лише, до розворотних кілець тролейбусів. Має бути введена електронна система оплати проїзду. Мені здається, що оплачувати проїзд потрібно за півдня. Тобто оплата діє, наприклад до 14.00, а після цього часу знову оплата і до закінчення дня(відповідно транспорт повинен працювати до 23.00-24.00). Це дасть змогу робити пересадки на протязі половини дня. Ну і відповвдно мають бути проїзні - місячні, півмісячні, річні, що дадуть змогу заощаджувати. Для підвищення середньої швидкості руху повинна бути заборонена стоянка по всьому маршруту тролейбусів(парковки повинні бути в кишенях ), зупинки повинні бути без заїзду в кишені. Було б дуже добре провести ремонт доріг, що дозволить значно підняти швидкість і не вбивати новий рухомий склад. Залишити ті зупинки, що були в 90-х. Вони були досить добре розташовані. Можливо деякі трохи змістити. Новий рухомий склад закуповувати лише з кондиціонерами і певним запасом автономного ходу, щоб мати можливість об'їжджати дтп, ремонти і т.д. Розбавити тролейбусний парк 10-15 великими автобусами(для початку можна тими ж а144, що стоять під парканом), що будуть рухатися за тролейбусними маршрутами. Це дасть змогу перекрити якісь маршрути у випадку надзвичайних ситуацій. Ну і саме основне. Потрібно переглянути маршрути. На мою думку вони можуть виглядати приблизно так. 1- СКФ "Україна" - к-тр "Луцьк" (зовнішнє кільце) - інтервал не більше 10 хв 2 - СКФ "Україна" - к-тр "Луцьк" (внутрішнє кільце)- інтервал не більше 10 хв 3 - Лісництво - c. Гаразджа- інтервал 20 хв 4 - Вересневе - Залізничний вокзал (через Ковельську) - інтервал 20 хв 4а - Вересневе - Залізничний вокзал (через Потебні)- інтервал 20 хв 5 - Цегельний з-д - Володимирська - інтервал 20 хв 7 - Залізничний вокзал - с. Гаразджа- інтервал 20 хв 8 - КРЗ - Львівська- інтервал не більше 10 хв 9 - КРЗ - Львівська- інтервал не більше 10 хв 10 - Гордіюк - с. Гаразджа(через Відродження)- інтервал 20 хв 15 - ЦУМ - к-тр "Луцьк" (внутрішнє кільце)- інтервал не більше 10 хв 15а - ЦУМ - к-тр "Луцьк" (зовнішнє кільце)- інтервал не більше 10 хв 17 - Конякіна - Старий ринок - інтервал не більше 10 хв 17а-Конякіна - Старий ринок - інтервал не більше 10 хв Для цього потрібно зробити поворот з Відродження на Рівненську і з Хмельницького до Старого ринку. Питання чи витримає такий потік рухомого складу мережа на Волі і Богдана Хмельницького-Старий ринок. Ну і відповідно всі тролейбуси мають бути чисті, теплі, відремонтовані, пофарбовані в один колір і без реклами. Змінено 13 Січня, 2018 в 10:21 користувачем volks 1
Ukrainec Опубліковано 13 Січня, 2018 в 17:25 #2608 Опубліковано 13 Січня, 2018 в 17:25 (змінено) Ок. Ти вже комусь про це писав крім тирнета, зокрема борди? Маєш хоча б кілька сот однодумців в т.ч. кілька депутатів? Всі економічні показники обраховано і обгрунтовано? Чи це так, ліхтар насвітив? Змінено 13 Січня, 2018 в 17:27 користувачем Ukrainec
case_l Опубліковано 13 Січня, 2018 в 18:12 #2609 Опубліковано 13 Січня, 2018 в 18:12 В 13.01.2018 в 17:25, Ukrainec сказав: Ок. Ти вже комусь про це писав крім тирнета, зокрема борди? Показати форум в інтернеті не для цього? 1 1
volks Опубліковано 13 Січня, 2018 в 18:26 #2610 Опубліковано 13 Січня, 2018 в 18:26 В 13.01.2018 в 17:25, Ukrainec сказав: Чи це так, ліхтар насвітив? Показати Ліхтар насвітив. Почитай перше речення і питання відпадуть.
difoto Опубліковано 13 Січня, 2018 в 19:40 #2611 Опубліковано 13 Січня, 2018 в 19:40 @volks дякую, братуха!!! Давно так не ржав! Настрій - на всі вихідні! :)))
Юріч Опубліковано 13 Січня, 2018 в 20:20 #2612 Опубліковано 13 Січня, 2018 в 20:20 В 13.01.2018 в 10:17, volks сказав: Для цього потрібно зробити поворот з Відродження на Рівненську і з Хмельницького до Старого ринку. Показати До цього комента всі бачення зрозумів. А далі... Що значить "зробити поворот з Відродження на Рівненську"? Хіба там нема повороту? Наскільки я знаю біля Лучеська регульване Т-образне перехрестя і тролейбусні лінії там у всіх напрямках присутні. І друге. Що значить "Для цього потрібно зробити поворот"? Для цього це для чого?
TFA Опубліковано 13 Січня, 2018 в 20:24 #2613 Опубліковано 13 Січня, 2018 в 20:24 В 13.01.2018 в 20:20, Юріч сказав: Що значить "зробити поворот з Відродження на Рівненську"? Хіба там нема повороту? Наскільки я знаю біля Лучеська регульване Т-образне перехрестя і тролейбусні лінії там у всіх напрямках присутні Показати Немає можливості тролейбусам здійснити поворот з Відродження на Рівненську в сторону Гаразджи і навпаки. Те саме з Б. Хмельницького до ринку, хоча свого часу в 1998-1999 роках лінія була, і туди їздив Тр12 у своєму первісному вигляді (Ринок - Перемоги - Конякіна - Гордіюк - Соборності - Винниченка - Хмельницького - Ринок) 2
Ivanna Опубліковано 14 Січня, 2018 в 06:42 #2614 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 06:42 В 13.01.2018 в 10:17, volks сказав: Вирішив написати, як я бачу розвиток громадського транспорту в місті. Перш за все потрібно прибрати маршрутки з міста. Показати І замінити їх сотнями нового рухомого складу В 13.01.2018 в 10:17, volks сказав: лише з кондиціонерами і певним запасом автономного ходу Показати ? Скільки то грошей треба лише на закупівлю рухомого складу? В 13.01.2018 в 10:17, volks сказав: Питання чи витримає такий потік рухомого складу мережа Показати А потужностей існуючих підстанцій у нас досить? Кошторис в студію. Ну, по аналогії з запропонованим планом розвитку громадського транспорту в місті я пропоную план розвитку житлового фонду в Луцьку. Прибрати хрущовки і замінити їх муніципальними новобудовами з кондиціонерами, автономним опаленням і підземними паркінгами і щоб муніципалітет здавав квартири колишнім жителям хрущовок в оренду без права приватизації. За таку суму оренди, щоб вона конкурувала з приватниками. В усьому світі такі муніципальні будинки окупаються за 8 років.
volks Опубліковано 14 Січня, 2018 в 07:24 #2615 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 07:24 (змінено) В 14.01.2018 в 06:42, Ivanna сказав: щоб муніципалітет здавав квартири колишнім жителям хрущовок в оренду без права приватизації. Показати А що заважає жителям хрущовок і зараз знімати в оренду квартири в новобудовах? А щодо рухомого складу, то його потрібно, за умови підвищення швидкості руху, не більше 90 шт, а можливо і менше. Штук 40 робочих можна в нас нашкребти. Плюс має бути кредит на 30. І потрібно ще 20. Питання ж знову в тому, чи потягнуть підстанції. Якщо ні - то решту добити автобусами. Ітого кредит на 30 штук тролів і ще десь треба знайти 80 млн на автобуси. Змінено 14 Січня, 2018 в 07:38 користувачем volks
Ukrainec Опубліковано 14 Січня, 2018 в 08:17 #2616 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 08:17 А, тоді я так бачу розвиток громадського транспорту:
AnimaNoir Опубліковано 14 Січня, 2018 в 08:22 #2617 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 08:22 В 14.01.2018 в 07:24, volks сказав: А що заважає жителям хрущовок і зараз знімати в оренду квартири в новобудовах? Показати Може їх неадекватно висока ціна? Яка значно більша середньої зарплати за місяць.
volks Опубліковано 14 Січня, 2018 в 08:24 #2618 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 08:24 В 14.01.2018 в 08:22, AnimaNoir сказав: Може їх неадекватно висока ціна? Яка значно більша середньої зарплати за місяць. Показати А де в них візьмуться гроші після знесення хрущовок?
AnimaNoir Опубліковано 14 Січня, 2018 в 08:43 #2619 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 08:43 В 14.01.2018 в 08:24, volks сказав: А де в них візьмуться гроші після знесення хрущовок? Показати Ніде, просто виженем на вулицю.
TFA Опубліковано 14 Січня, 2018 в 12:30 #2620 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 12:30 В 14.01.2018 в 06:42, Ivanna сказав: А потужностей існуючих підстанцій у нас досить? Показати Під запропоновані маршрути та інтервали підстанції у нинішньому вигляді не витримають такий потік. Тому потрібно відремонтувати існуючі, а також добудувати нові.
Vitaliy L Опубліковано 14 Січня, 2018 в 15:06 #2621 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 15:06 В 10.01.2018 в 21:19, TFA сказав: Рейси у міжпік не виконуватимуться. Показати поясніть, будь-ласка доступніше.
volks Опубліковано 14 Січня, 2018 в 16:30 #2622 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 16:30 В 14.01.2018 в 12:30, TFA сказав: Під запропоновані маршрути та інтервали підстанції у нинішньому вигляді не витримають такий потік. Показати А нинішні який отік можуть витримати? І взагалі, які найбільші випуски були в історії ЛПЕ? Якось же обходились без маршруток до 00-х. 1
Zheny@ Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:16 #2623 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:16 В 14.01.2018 в 16:30, volks сказав: Якось же обходились без маршруток до 00-х. Показати Що ?? Хто сказав, що не було маршруток до 2000-х років? Чи ти може 2000 року народження? 1 3
volks Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:23 #2624 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:23 В 14.01.2018 в 17:16, Zheny@ сказав: Що ?? Хто сказав, що не було маршруток до 2000-х років? Чи ти може 2000 року народження? Показати РАФіки? І скільки туди людей поміщалось, і який відсоток ними користувався?
S30 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:23 #2625 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:23 (змінено) Женя, рафік єто не маршрутка, єто імя . Мдя, були. Аж двайцять копійок при тролейбусі 4, автобусі 5 і трамваї 3. Но то була ррррооскошь. Всі сиділи, ніхто на мозоль не давив. Цитувати І скільки туди людей поміщалось, і який відсоток ними користувався? Показати А нафіга скільки? авто і троло справлялися чудово, а ці були для понту і для особливо спішащих. Змінено 14 Січня, 2018 в 17:27 користувачем S30 доповнення 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти