Zheny@ Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 14:38 #1651 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 14:38 1 хвилина тому, romanc сказано: Интересно, а в Луцке были автоматы по продаже билетов? ні.
TFA Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 16:06 #1652 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 16:06 @Zheny@ Якщо можна передати побажання: на вихідні ставити на Гаразджу 3-осні Богдани. На 1-ці і 2-ці у вихідні вони не такі затребувані. Сьогодні люди штурмували і маршрутки, і тролейбуси, почався дачний сезон.
Zheny@ Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:03 #1653 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:03 55 хвилин тому, TFA сказано: почався дачний сезон. 99% дачників - пенсіонери. Це збиткові будуть рейси. Невідомо, як буде із субвенцією. Можливо, хтось (типу Палиця) оплатить проїзд перед Пасхою і Проводами. Не знаю.
Zheny@ Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:07 #1654 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:07 Щойно, antrakt сказано: А навіщо компостувати квиток? щоб він вважався дійсним. Компостер унікальний в кожному тролейбусі. Кондуктор надриває квитка при видачі.
Ivanna Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:45 #1655 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:45 42 минуты назад, Zheny@ сказал: 99% дачників - пенсіонери. Це збиткові будуть рейси. Невідомо, як буде із субвенцією. Можливо, хтось (типу Палиця) оплатить проїзд перед Пасхою і Проводами. Не знаю. Рейси дійсно будуть збитковими, якщо в них посідають пенсіонери і не лишиться місця тим, хто платить. Ті, хто оплачує проїзд - переповнені двоосні тролі ігнорує і сідає в маршрутку. Де дві гривні, там і чотири, зате скоріше. Не правда, що тільки дачники. Люди (працездатного віку) й могилки вже прибирають.
Skorpio76 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:53 #1656 Опубліковано 1 Квітня, 2017 в 17:53 Те, що маршруткою швидше - це ще як повезе. 50/50. Особливо водії люблять довше постояти в очікуванні пасажирів на зупинках біля Там-Там, біля ЦУМу, Або сунуться, що б відстати від попередньої маршрутки
Zheny@ Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 10:44 #1657 Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 10:44 4 хвилин тому, antrakt сказано: Я знаю, що таке компостер, і для чого він. То для чого питався? 4 хвилин тому, antrakt сказано: Навіщо компостувати? Водій не може надірвати квиток так як кондуктор? Може, але є компостер і треба закомпостувати.
Zheny@ Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 14:30 #1658 Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 14:30 2 годин тому, antrakt сказано: чому в одних вистачає надірваного, а в інших потрібно компостувати. а що впадло закомпостувати? Я не розумію в чому пред'ява?
LIROL Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 23:16 #1659 Опубліковано 2 Квітня, 2017 в 23:16 Чому компостувати? Можливо, антисхема водія "купи два/три/чотири квитки і я їх не надірву" ? 1
itax Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 06:35 #1660 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 06:35 Був на днях у Рівному, прокатився на Дуобусі. Непогано звичайно, але не за ті гроші, що за нього вгатили (7 мільйонів як мені розповідали, ще й за БУшного). Водій передні двері не відкриває принцпово, місця трошки більше, ніж в квадратному Єльчі/Шкоді, але менше ніж у тролейбусі/автобусі із "гармошкою". У водія екран із зображенням з камер на всіх 4х дверях. Дуже низька підлога і непоганий за плавністю хід (навіть на ДВЗ). І ще. Я думав що там електродвигун від акума, а там дизеляка. Як на мене ті Богданівські нові тролейбуси із запасом автономного ходу, що по Любліну їздять, набагато кращі. Наразі варіант ЛПЕ докупляти БУ тролейбуси і робити чіткий стабільний графік руху - то правильний напрям розвитку. 1
zaHARE Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 06:48 #1661 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 06:48 11 минуту назад, itax сказал: Наразі варіант ЛПЕ докупляти БУ тролейбуси і робити чіткий стабільний графік руху - то правильний напрям розвитку. Я б ще зрізав би 70% білбордів по Луцьку і дав можливість заробляти на рекламі ЛПЕ.
Zheny@ Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 07:08 #1662 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 07:08 19 хвилин тому, zaHARE сказано: дав можливість заробляти на рекламі ЛПЕ. та ніхто не боронить. Можуть хто завгодно рекламу подати.
zaHARE Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 07:13 #1663 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 07:13 Только что, Zheny@ сказал: та ніхто не боронить. Можуть хто завгодно рекламу подати. Знаю,я мав на увазі,що місто захаращене білбордами,частина з них порожні і обдерті стоять по пів року.Значить дефіціту рекламних площ у нас нема.Відповідно портібно зменьшити к-сть білбордів по місту і тоді виникне дефіціт рекламних площ і рекламодавців зацікавить реклама на транспорті. Цим "вбиваємо" 2 зайці: 1. Місто стане гарнішим і не таким напряжним.Зникнуть білборди з гемороєм і політикою,бо транснаціональні корполрації викуплять все на 5 років вперед. 2. ЛПЕ отримає додаткове джерело доходу,який можна направити в розвиток.
Zheny@ Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 08:03 #1664 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 08:03 41 хвилин тому, zaHARE сказано: Знаю,я мав на увазі,що місто захаращене білбордами, Знаєш же чия заслуга, правда ж? 42 хвилин тому, zaHARE сказано: 2. ЛПЕ отримає додаткове джерело доходу,який можна направити в розвиток. в ЛПЕ є можливість дозаробляти багатьма способами. Не знаю чому і хто проти, але не робиться. Ні для кого не секрет, що можна взяти в оренду тролейбус з погодинною оплатою. Кран, здається, "люльку". Вантажний автомобіль і т.п. А ще окрім реклами є багато способів заробити на місці. Є станок, по перемотці двигунів, наприклад. Є мийка портальна. Багато чого є.
Dieselsmart Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 08:21 #1665 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 08:21 Одне цікаво яким ідіотам з начальства і для чого було придумано цю геніальну схему продавати одночасно два однакових квитка, мабуть щоб кондуктора за.пати. Бо скажімо наприклад у тій же Польші звідки до нас прибули ці тролейбуси доживати свій ресурс продають лише один квиток з касового апарата.
Zheny@ Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 08:26 #1666 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 08:26 Щойно, Dieselsmart сказано: Одне цікаво яким ідіотам з начальства і для чого було придумано цю геніальну схему продавати одночасно два однакових квитка, мабуть щоб кондуктора за.пати. поясню для особливо непонятливих. 1) Щоб звикали самі кондуктори, до валідатора. До того, як потрібно видавати квиток, навчилися не плутати картки, яких згодом буде 3. 2) звіт і облік ведеться по звичним квиткам. 3) щоб люди звикали до нових квитків і не шарахалися. 4) Кондукторам, аби ходити без валідатора, або взагалі не працювати, ще й не таке заспівають! Більшості кондукторів нічого не заважає видати 2 квитка. 5) Скоро відмінять квиток звичайний, буде виключно друкований в валідаторі. Буде простіше. Менше писанини і т.д. 2 1
Dieselsmart Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 11:04 #1667 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 11:04 Цікаво мабуть всетаки чогось не хватало щоб зразу зробити валідатор з одним квитком і не паритись, але ж всетаки мозги є щоб придумати ті пункти 12345 нікому не потрібні і парити людей. Ні щоб думати над спрощенням так навмисне винаходять гіморой щоб ту людину компостувати. 1
alexvvv Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 11:06 #1668 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 11:06 1 хвилина тому, Dieselsmart сказано: Цікаво мабуть всетаки чогось не хватало щоб зразу зробити валідатор з одним квитком і не паритись Це ж перехідний період , тому все нормально, що два квитки. 1
Zheny@ Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 11:21 #1669 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 11:21 14 хвилин тому, Dieselsmart сказано: Цікаво мабуть всетаки чогось не хватало щоб зразу зробити валідатор з одним квитком і не паритись, але ж всетаки мозги є щоб придумати ті пункти 12345 нікому не потрібні і парити людей. Ні щоб думати над спрощенням так навмисне винаходять гіморой щоб ту людину компостувати. От я не розумію, ти просто прикалуєшся, чи ти реально так тупиш? От всім зрозуміло чому 2 квитки, вже й розписав. Ан нєт! нада ще щось як в муку! Раз ти такий розумний, запропонуй простий варіант вирішення проблеми, і щоб задовольняв усіх. Давай! 1
Zheny@ Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 11:25 #1670 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 11:25 18 хвилин тому, Dieselsmart сказано: Цікаво мабуть всетаки чогось не хватало щоб зразу зробити валідатор з одним квитком і не паритись Не хватало всього. Я не збираюся відчитуватися. Але в першу чергу є ще проста така штука, зветься фінансування. Просто є категорія людей, яким все не так. ЛПЕ робить як краще, і легше. Щоб в майбутньому було простіше всім. 2
Zheny@ Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 13:29 #1671 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 13:29 1 година тому, antrakt сказано: Хіба не краще виглядають тролейбуси в однаковій кольоровій гаммі, а не засрані.різнобарвними наклейками? Краще. Звісно, але я про це говорив неодноразово. Це називається "брендування" і коштує воно не дешево. І дозволити можуть далеко не всі. І це витрати! А реклама - приносить прибуток. Різницю відчуваєш ? 2
romanc Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 13:36 #1672 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 13:36 А мне 4 с граффити нравится, веселенький.
Zheny@ Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 17:30 #1673 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 17:30 3 хвилин тому, antrakt сказано: Але ж це не означає, що це все потрібно використовувати. а що ж це означає? 4 хвилин тому, antrakt сказано: Ви ж не продаєте нирку тільки тому що це приносить прибуток. обкурений? з якого ляку ти сюди нирку приплів? 4 хвилин тому, antrakt сказано: А хіба під час капремонту не фарбують машини. Фарбування і брендування - це різні речі.
S30 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 17:52 #1674 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 17:52 On 01.04.2017 at 17:38, Zheny@ сказано: On 01.04.2017 at 17:36, romanc сказано: Интересно, а в Луцке были автоматы по продаже билетов? ні. Були, Жень, були. І автобусні і тролейбусні продавались з автоматів.
Zheny@ Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 17:58 #1675 Опубліковано 3 Квітня, 2017 в 17:58 5 хвилин тому, S30 сказано: Були, Жень, були. І автобусні і тролейбусні продавались з автоматів. значить я не пам'ятаю. Я пам'ятаю будки-кіоски. Майже на кожній зупинці. Там продавали автобус / тролейбус. В великих містах були і автомати для мєлочі, розміняти.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти