TFA Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:14 #576 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:14 а от в мене 2 питання :1. Нафіга вони знову ті тролейбуси купують? Коли в Європі і світі користуються автобусами.2. Куди вони діли самі автобуси ?1. Ціни на пальне, кагбе, натякають.2. Автобуси стоять.
rrid Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:16 #578 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:16 а от в мене 2 питання :1. Нафіга вони знову ті тролейбуси купують? Коли в Європі і світі користуються автобусами.2. Куди вони діли самі автобуси ?1. А ще в Європі і світі користуються, крім автобусів, трамваями, метро, тролейбусами. Закупка ЛПЕ тролейбусів б-в в Любліна стала можливою в т.ч. і завдяки тому, що Люблін активно оновлює свій тролейбусний парк - ставлять на лінії новенькі тролейбуси (в т.ч. виробництва СП з "Богданом"). А ще не завадило б погуглити про екологічність електротранспорту.2. Не знаю, як сьогодні, але ще нещодавно автобуси були там же, де й раніше - "на приколі" в ЛПЕ. Побачити їх можна було там же. Більшість з них були доведені до неприданого для подальшого використання без капітального ремонту. Завдяки і "високій" якості самих автобусів, і за "високоякісним" доглядом за технікою. Частина автобусів серйозно поламались ще до того, як був виплачений лізинг за них...Про громадський транспорт досить цікаво можна почитати в блогера zyalt'a 1
justice777 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:45 #579 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:45 Переваги тролейбуса в порівнянні з автобусом:Тролейбуси не забруднюють повітря в місті вихлопними газами.Тролейбус може працювати по системі багатьох одиниць.Термін служби рухомого складу тролейбуса більше, ніж термін служби автобуса.Витрати на обслуговування тролейбусного парку нижче, ніж на обслуговування автобусного парку.Собівартість перевезень тролейбусним транспортом нижче, ніж автобусним[18].При експлуатації на гірських трасах тролейбус не вимагає установки спеціального ретардера, оскільки його роль благополучно виконує тяговий двигун.Двигун тролейбуса допускає досить значні за величиною короткочасні перевантаження. Електродвигун може розвивати повну потужність у всьому діапазоні швидкостей, що також важливо при експлуатації в гористій місцевості.На тролейбус можна встановити систему рекуперації енергії в контактну мережу, що забезпечує економію електроенергії, особливо при роботі на ділянках зі складним рельєфом.[33][34]Тяговий електродвигун більш надійний, ніж двигун внутрішнього згоряння[18].Сучасний тролейбус значно менш шумний, ніж автобус. Основними джерелами шуму в тролейбусах є компресор, системи опалення та кондиціонування, а в деяких моделях — ще й головний редуктор, мотор-генератор та системи управління двигуном. В сучасних тролейбусах ці шуми або усунені, або значно знижені. Теоретично тролейбуси можуть бути зроблені практично безшумними, але повна безшумність може стати джерелом небезпеки для пішоходів.Тролейбус використовує електричну енергію, що виробляється на електростанціях, ККД яких вище, ніж у двигуна автобуса[18]. Причому джерелом електроенергії для тролейбуса може служити будь-яка доступна електростанція.Місткість низькопідлогового тролейбуса зазвичай більше, ніж у низькопідлогового автобуса[21], оскільки не потрібно місця для розміщення паливних баків, двигун та агрегати трансмісії тролейбуса набагато компактніші, а частину електроустаткування можна розмістити на даху.http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%81 2
drap Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:05 #580 Опубліковано 18 Листопада, 2014 в 11:05 У Луцьку презентували маршрутний електробусhttp://hromadske.volyn.ua/u-lutsku-prezentuvaly-elektrobus-scho-yakyj-mozhe-zmahatysya-iz-benzynovymy-marshrutkamy/ 2 2
IronSun Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 06:46 #581 Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 06:46 (змінено) Фіґовий розклад зранку Тр№1 і Тр№2. Зранку на ДПЗ рейси з інтервалом в годину, та й тих тролейбусів сьогодні не було. Хто на 8 ранку їде на роботу - тепер, скоріш за все, пересяде на маршрутку.з.і. Проте потім рейсів хоч відбавляй. Змінено 19 Листопада, 2014 в 06:48 користувачем IronSun 1 1
Zevs_Isver Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 07:21 #582 Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 07:21 Фіґовий розклад зранку Тр№1 і Тр№2. Зранку на ДПЗ рейси з інтервалом в годину, та й тих тролейбусів сьогодні не було. Хто на 8 ранку їде на роботу - тепер, скоріш за все, пересяде на маршрутку. з.і. Проте потім рейсів хоч відбавляй. люди які розробляють\затверджують графіки руху тролейбусів - самі користуються авто 1
vetalforever Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 12:45 #583 Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 12:45 Фіґовий розклад зранку Тр№1 і Тр№2. Зранку на ДПЗ рейси з інтервалом в годину, та й тих тролейбусів сьогодні не було. Хто на 8 ранку їде на роботу - тепер, скоріш за все, пересяде на маршрутку.з.і. Проте потім рейсів хоч відбавляй.Ну блін, чого ти пишеш сюди? зателефонуй в ДЕПО, напиши прохання-заяву, аргументуй і буде щастя.3-й маршрут підстроїли під людей в годину пік, не думаю що з цими двома будуть проблеми. 1
IronSun Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 14:08 #584 Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 14:08 (змінено) vetalforever, пишу сюди, тому що це відкритий форум. Це оффтоп? Ні. А твоє повідомлення - так. То чому тебе це так хвилює? Процедура і без тебе відома Змінено 19 Листопада, 2014 в 14:09 користувачем IronSun 1 2
bandit Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 17:35 #585 Опубліковано 19 Листопада, 2014 в 17:35 1. А ще в Європі і світі користуються, крім автобусів, трамваями, метро, тролейбусами. Закупка ЛПЕ тролейбусів б-в в Любліна стала можливою в т.ч. і завдяки тому, що Люблін активно оновлює свій тролейбусний парк - ставлять на лінії новенькі тролейбуси (в т.ч. виробництва СП з "Богданом"). А ще не завадило б погуглити про екологічність електротранспорту.2. Не знаю, як сьогодні, але ще нещодавно автобуси були там же, де й раніше - "на приколі" в ЛПЕ. Побачити їх можна було там же. Більшість з них були доведені до неприданого для подальшого використання без капітального ремонту. Завдяки і "високій" якості самих автобусів, і за "високоякісним" доглядом за технікою. Частина автобусів серйозно поламались ще до того, як був виплачений лізинг за них...Про громадський транспорт досить цікаво можна почитати в блогера zyalt'a я мав на увазі лише порівняння автобусів та тролейбусів...І ваш Люблін це не показник...в світі якщо і використовують електротранспорт, це лише метро або наземні трамваї + елетробуси...Переваги тролейбуса в порівнянні з автобусом:Тролейбуси не забруднюють повітря в місті вихлопними газами.Тролейбус може працювати по системі багатьох одиниць.Термін служби рухомого складу тролейбуса більше, ніж термін служби автобуса.Витрати на обслуговування тролейбусного парку нижче, ніж на обслуговування автобусного парку.Собівартість перевезень тролейбусним транспортом нижче, ніж автобусним[18].При експлуатації на гірських трасах тролейбус не вимагає установки спеціального ретардера, оскільки його роль благополучно виконує тяговий двигун.Двигун тролейбуса допускає досить значні за величиною короткочасні перевантаження. Електродвигун може розвивати повну потужність у всьому діапазоні швидкостей, що також важливо при експлуатації в гористій місцевості.На тролейбус можна встановити систему рекуперації енергії в контактну мережу, що забезпечує економію електроенергії, особливо при роботі на ділянках зі складним рельєфом.[33][34]Тяговий електродвигун більш надійний, ніж двигун внутрішнього згоряння[18].Сучасний тролейбус значно менш шумний, ніж автобус. Основними джерелами шуму в тролейбусах є компресор, системи опалення та кондиціонування, а в деяких моделях — ще й головний редуктор, мотор-генератор та системи управління двигуном. В сучасних тролейбусах ці шуми або усунені, або значно знижені. Теоретично тролейбуси можуть бути зроблені практично безшумними, але повна безшумність може стати джерелом небезпеки для пішоходів.Тролейбус використовує електричну енергію, що виробляється на електростанціях, ККД яких вище, ніж у двигуна автобуса[18]. Причому джерелом електроенергії для тролейбуса може служити будь-яка доступна електростанція.Місткість низькопідлогового тролейбуса зазвичай більше, ніж у низькопідлогового автобуса[21], оскільки не потрібно місця для розміщення паливних баків, двигун та агрегати трансмісії тролейбуса набагато компактніші, а частину електроустаткування можна розмістити на даху.http://uk.wikipedia..../wiki/Тролейбус тут я з вами спорити не буду...але ж ви не написали тут наших реалій : відпадають роги ) і також виключення елетроенергії що все це зводить на нівець. Про затори я вже навіть і не говорю.
justice777 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 07:32 #586 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 07:32 І лише автобуси - найефективніший вид транспорту, який ніколи не ламається і до заторів немає ніякого відношення 1
lilechka Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 07:38 #587 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 07:38 Згідно нового графіку з пр. Соборності в сторону центру за інтервал часу - 5 хв їде 4 тролейбуси: 1, 6, 8, 12. Як на мене, то не зовсім раціонально. Перший йде майже повний, останній - майже порожній
Rokks Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 14:11 #588 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 14:11 Хто знає, скільки курсує на одне коло маршруту тролейбусів №15?
lilechka Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 14:35 #589 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 14:35 Хто знає, скільки курсує на одне коло маршруту тролейбусів №15?по 3 штуки на кожному
Rokks Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 15:01 #590 Опубліковано 20 Листопада, 2014 в 15:01 дякую)мені здається, що люди пенсійного віку лише тих п'ятнадцяток і чекають, геть вбили романтику цього маршруту! 2
Ko3bMa Опубліковано 5 Грудня, 2014 в 17:44 #591 Опубліковано 5 Грудня, 2014 в 17:44 У Луцьку буде 33 нових тролейбусиУ Луцьку планують розвивати електротранспортну галузь.Про це розповів Луцький міський голова Микола Романюк 5 грудня.За його словами, наступного року планують взяти в Польщі 3 тролейбуси.«Вони ще в кращому стані, ніж попередні, які ми брали», - зауважив мер.«Зараз працюємо зі Світовим банком щодо купівлі 30 нових тролейбусів для Луцька»,- додав Микола Романюк.Більше тролейбусів - менше маршруток. Не може не радувати. 1
alexvvv Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 17:17 #592 Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 17:17 Більше тролейбусів - менше маршруток. Не може не радувати.У маршрутках і немає ніякого сенсу крім як забрати перевезення у тролейбусів - все так і починалось у 90-тих. Тобто потрібно забрати маршрутки з міста і підняти вартість проїзду у тролейбусах - це власне, якщо дбати про місто, а не збагачення перевізників.
alexvvv Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 17:25 #593 Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 17:25 Хочеться, щоб був сучасний просторий тролейбус де можна їхати з дитячою коляскою чи велосипедом, щоб була можливість купити квитка по-людськи наприклад у якось терміналі, бо ця жесть з передачею грошей водієві вже дістала.
nickel Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 17:47 #594 Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 17:47 Хочеться, щоб був сучасний просторий тролейбус ... бо ця жесть з передачею грошей водієві вже дістала.Коли останній раз тролейбусом користувався? 1
Vadimm Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 19:55 #595 Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 19:55 щоб був сучасний просторий тролейбус де можна їхати з дитячою коляскою чи велосипедомА навіщо в тролейбусі возити велосипед? 2
zverexe Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 20:59 #596 Опубліковано 6 Грудня, 2014 в 20:59 яка передача грошей водію??? а кондуктор?
alexvvv Опубліковано 9 Грудня, 2014 в 08:46 #597 Опубліковано 9 Грудня, 2014 в 08:46 яка передача грошей водію??? а кондуктор?де кондуктор у маршрутці?щоб був сучасний просторий тролейбус де можна їхати з дитячою коляскою чи велосипедомА навіщо в тролейбусі возити велосипед?на випадок форс-мажоруХочеться, щоб був сучасний просторий тролейбус ... бо ця жесть з передачею грошей водієві вже дістала.Коли останній раз тролейбусом користувався?десь в 90-тих
vetalforever Опубліковано 9 Грудня, 2014 в 12:35 #598 Опубліковано 9 Грудня, 2014 в 12:35 поговорили))))
BARAKUDA Опубліковано 21 Грудня, 2014 в 21:28 #599 Опубліковано 21 Грудня, 2014 в 21:28 Завтра наші тролейбусники планують страйкувати...Директор не погоджується... має сьогодні вночі на Польщу "з робочою поїздкою" драпнути...
ДЯДЯ-ВАДЯ Опубліковано 21 Грудня, 2014 в 21:33 #600 Опубліковано 21 Грудня, 2014 в 21:33 Їздив через Ягодин в Польщу на кордоні стояли б\в тролейбуси а у вечері коли повертався бачив як ментозаври робили супровід до Луцька. Бачив 2 штукі.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти