Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


Рекомендовані повідомлення

Народ, підкажіть як краще запакувати головку швейної машинки для відправки Новою Поштою. Зрозуміло, що найкраще було б зробити дерев'яне обрешетування, але на Новій Пошті воно обійдеться у 100 грн, а а самому немає можливості його зробити.

Міцний картонний ящик, вщерть засипаний дрібними частинками пінопласту, а всередині цього "куба" і повинна бути машинка. Трішки гірший варіант з заміною пінопласту на купу зіжмаканого стрейчу/плівки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міцний картонний ящик, вщерть засипаний дрібними частинками пінопласту, а всередині цього "куба" і повинна бути машинка. Трішки гірший варіант з заміною пінопласту на купу зіжмаканого стрейчу/плівки.

якщо такий ящик кинуть\впаде на підлогу\асфальт\бетон, до лампочки вся та пересипалка...

я б замотав в пупирку, і бажано в ту, де великі бульбашки, а тоді вже в коробку.

або як варіант зварганити простеньку обрешетовку з соснових рейок\палок навіть скріпивши їх навколо машинки скотчем і в коробку :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, підкажіть як краще запакувати головку швейної машинки для відправки Новою Поштою. Зрозуміло, що найкраще було б зробити дерев'яне обрешетування, але на Новій Пошті воно обійдеться у 100 грн, а а самому немає можливості його зробити.

Є така штука як підкладка під ламінат, вона як бульбашкова стрічка вбереже від ударів і т.д. вартує небагато (від 2.5грн/м пог), купуєте кілька метрів, замотуєте, потім скотч, картону трошки, скотч/стрейч і вуаля, хоч в футбол грай, правда від падіння з метрової висоти це не спасе, як і обрештування, в принципі, оскільки бачив як воно робиться і бачив як в обрештуванні товар літає.

Підкладку в нов.лінії чи епіцентрі взяти можна саму дешеву.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо такий ящик кинуть\впаде на підлогу\асфальт\бетон, до лампочки вся та пересипалка...

я б замотав в пупирку, і бажано в ту, де великі бульбашки, а тоді вже в коробку.

або як варіант зварганити простеньку обрешетовку з соснових рейок\палок навіть скріпивши їх навколо машинки скотчем і в коробку :)

Вже неактуально, але фактично так і зробив. Вузли, які легко пошкодити, щедро обмотав "пупиркою" з китайських посилок, замотав це все в пропіленовий мішок, типу як з під цукру, а на пошті примусово всунули її в коробку.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо такий ящик кинуть\впаде на підлогу\асфальт\бетон, до лампочки вся та пересипалка...

я б замотав в пупирку, і бажано в ту, де великі бульбашки, а тоді вже в коробку.

або як варіант зварганити простеньку обрешетовку з соснових рейок\палок навіть скріпивши їх навколо машинки скотчем і в коробку :)

Нууу...Автомобільну оптику сам так не раз пересилав...Навіть в самого з рук падала на бетон...Нічого не сталося.

Єдине що, головка машинки значно важча від фари...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нууу...Автомобільну оптику сам так не раз пересилав...Навіть в самого з рук падала на бетон...Нічого не сталося.

Єдине що, головка машинки значно важча від фари...

22 кг, якщо падатиме, то ноги краще не підставляти :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Куди написати скаргу, щоб НП купила нормального погрузчика на перший склад?

Привезли палету 1 тонну і вона її не піднімає :(

Змінено користувачем Beus
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

довго тримав це в собі, але сьогодні після півгодини витраченної у відділенні, все ж вирішив поділитися думкою. те, що сервіс Нової пошти став дуже "нав'язливим" мабуть помітили всі. це й постійні пропозиції відправити на адресу, запакувати в плівку, ще якось "допакувати". причому після відмови лунає погрозливе "ну як хочете, але ми збереження не гарантуємо" – це теж з луцького відділення, буквально вчора. і це при тому, що коробку для пакування я придбав саме в них. сьогоднішній конфлікт почався з того, що представник видумує тарифи та доплати, яких не існує. посилається на вебсайт та "куточок споживача", але й там теж нема жодної згадки про те, що відправлення довжиною вище 30см є "негабаритом" та потребує додаткової платні. вже не перший раз стикаюся з тим, що реальна вартість доставки перевищує попередньо пораховані на сайті. всі ж в курсі, що дуже дрібне пакування можна відправити як "документи", але деякі відділення не хочуть того робити, наполягаючи на відправці звичайного пакування (дорожче), мовляв їх перевіряють – це я флешку нещодавно надсилав. так, зголосилися надіслати "документом", але це коштувало немало зусиль.

зараз, за умови фактичної монополії, коли оплата – це "картка привата", а доставка – "нова пошта", я впевнений, будуть й далі нахабніти. конкуренти, де ви? невже звичайна пошта не може підтягнути рівень сервіса, це ж величезний ринок послуг, який Нова пошта фактично "віджала" :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

довго тримав це в собі, але сьогодні після півгодини витраченної у відділенні, все ж вирішив поділитися думкою. те, що сервіс Нової пошти став дуже "нав'язливим" мабуть помітили всі. це й постійні пропозиції відправити на адресу, запакувати в плівку, ще якось "допакувати". причому після відмови лунає погрозливе "ну як хочете, але ми збереження не гарантуємо" – це теж з луцького відділення, буквально вчора. і це при тому, що коробку для пакування я придбав саме в них. сьогоднішній конфлікт почався з того, що представник видумує тарифи та доплати, яких не існує. посилається на вебсайт та "куточок споживача", але й там теж нема жодної згадки про те, що відправлення довжиною вище 30см є "негабаритом" та потребує додаткової платні. вже не перший раз стикаюся з тим, що реальна вартість доставки перевищує попередньо пораховані на сайті. всі ж в курсі, що дуже дрібне пакування можна відправити як "документи", але деякі відділення не хочуть того робити, наполягаючи на відправці звичайного пакування (дорожче), мовляв їх перевіряють – це я флешку нещодавно надсилав. так, зголосилися надіслати "документом", але це коштувало немало зусиль.

зараз, за умови фактичної монополії, коли оплата – це "картка привата", а доставка – "нова пошта", я впевнений, будуть й далі нахабніти. конкуренти, де ви? невже звичайна пошта не може підтягнути рівень сервіса, це ж величезний ринок послуг, який Нова пошта фактично "віджала" :dont:

Скоро ще може бути це в одній особі, НП і Приват. :0137:

Змінено користувачем Zalepok44
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Shkoder Для бюджетного варіанта раджу спробувати Делівері-авто. Відправляємо без страховки, погроз ще ніколи не було, як і проблем з цілісністю пакунка. Аналогічний по ціні, а деколи і ще дешевший (якщо Ви постійний клієнт - можете до 35% знижки отримувати) ІН-ТАЙМ, відправляли пару десятків разів, все нормально.

Змінено користувачем seolutsk
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інтайм – так, працює добре. та ще й відділення поруч. але коштує приблизно 80% відсотків від Нової пошти, при тому, що кількість відділень менше на порядок.

Делівері не користуюсь з політичних міркувань.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Укрпошта – це черги, та повна незрозумілість. п'ять віконечок, але на одному черга з 10 людей, яким тра пенсію отримати з аліментами, надіслати 20 листів, переказ зробити чи придбати розмальовку. чотири вільні. також неможливо замовити доставку за рахунок отримувача. ненадійний та незручний наложений платіж. ну а що ще можна побачити якщо 20 років жувати соплі нічого не змінюючи? навчились "електронного листа" надсилати? прогрес…

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Укрпошта – це черги, та повна незрозумілість. п'ять віконечок, але на одному черга з 10 людей, яким тра пенсію отримати з аліментами, надіслати 20 листів, переказ зробити чи придбати розмальовку. чотири вільні. також неможливо замовити доставку за рахунок отримувача. ненадійний та незручний наложений платіж. ну а що ще можна побачити якщо 20 років жувати соплі нічого не змінюючи? навчились "електронного листа" надсилати? прогрес…

добре, що хоч посилку можна відстежувати, а на минулому тижні забирав - то лише показав паспорт і десь у зошиті розписався і нічого не заповнював.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але ж що заважає реформувати укрпошту по вже відомим зразкам? багато відділень? добре. співробітник на всіх "віконцях" має робити всі можливі операції. в результаті черги зникнуть як клас.

далі, витрусити весь той сморід з книжками, розмальовками, шоколадками, печивом та напоями. пошта це, мля, не гастроном. листівки залишити.

на внутрішню доставку підняти тарифи, але забезпечити доставку за 48 годин по всій Україні. в інших виходить, то чому укрпошта не може?

на зовнішню доставку тарифи знизити до можливого мінімуму. нехай працює експорт та малий бізнес. приклад – Кітай, де пересилка в інші країни дуже дешева.

зробити нарешті доставку за рахунок отримувача по бажанню відправника та працюючий калькулятор тарифів.

зробити наложений платіж в "два кліка", ресурс дозволяє. не можуть самі? є globalmoney та інші, хто зможе.

бо інакше ще рік-два, "Нова пошта" буде просто "пошта", а укрпошта почне здавати їм свої приміщення в оренду. які тоді будуть тарифи, всі мабуть здогадуються :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...сервіс Нової пошти став дуже "нав'язливим" мабуть помітили всі...

Знал бы ты эту кухню изнутри - тогда б многие вопросы про "сервис" у тебя отпали бы ;)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всі ж в курсі, що дуже дрібне пакування можна відправити як "документи", але деякі відділення не хочуть того робити, наполягаючи на відправці звичайного пакування (дорожче), мовляв їх перевіряють – це я флешку нещодавно надсилав. так, зголосилися надіслати "документом", але це коштувало немало зусиль.

Нет, нельзя отправить, потому что:

7.3. «Документами» вважаються такі відправлення, як папери, листівки, листи з вагою не більшою за 1 кг, довжиною до 35 см, шириною до 25 см і товщиною до 2 см.

И потому что - да, проверяют. И нагинают. И не по-детски.

Но Клиентам же насрать на это, правда? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але ж що заважає реформувати укрпошту по вже відомим зразкам? багато відділень? добре. співробітник на всіх "віконцях" має робити всі можливі операції. в результаті черги зникнуть як клас.

далі, витрусити весь той сморід з книжками, розмальовками, шоколадками, печивом та напоями. пошта це, мля, не гастроном. листівки залишити.

на внутрішню доставку підняти тарифи, але забезпечити доставку за 48 годин по всій Україні. в інших виходить, то чому укрпошта не може?

на зовнішню доставку тарифи знизити до можливого мінімуму. нехай працює експорт та малий бізнес. приклад – Кітай, де пересилка в інші країни дуже дешева.

зробити нарешті доставку за рахунок отримувача по бажанню відправника та працюючий калькулятор тарифів.

зробити наложений платіж в "два кліка", ресурс дозволяє. не можуть самі? є globalmoney та інші, хто зможе.

бо інакше ще рік-два, "Нова пошта" буде просто "пошта", а укрпошта почне здавати їм свої приміщення в оренду. які тоді будуть тарифи, всі мабуть здогадуються :dont:

Просто там ще совок лишився, а державні гроші вони й зараз непогано розпилюють от і виходить що нікому поліпшення не потрібно окрім реального приватного власника з реальним законодавством та живою конкуренцією, боюсь ще довго в нас до цього йти.

На рахунок Нової Пошти то користуюсь часто і вже дуже довго, жодних нарікань не помічено, багато чого ще залежить від людей і керівників конкретного відділення.

Змінено користувачем Dieselsmart
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я 3 роки була клієнтом нової пошти, зараз потихеньку перевожу всі відправка автолюкс, набагато дешевше за одинакову вагу получається. мені повезло, що автолюкс біля мене, а так мало відділень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...сервіс Нової пошти став дуже "нав'язливим" мабуть помітили всі...

Знал бы ты эту кухню изнутри - тогда б многие вопросы про "сервис" у тебя отпали бы ;)

так поделись, плиз. а лучше распечатать и повесить в каждом отделении список типа, "да, мы сегодня хамим и загоняем цены потому, что…" и ниже перечисление отмазок.

иначе твоя фраза звучит словно "а знаете, как нас тут пи$#ят??" из анекдота про цирк и летающих крокодильчиков.

Но Клиентам же насрать на это, правда? ;)

клиент всегда прав, кроме случаев когда он лев :smile3: и будет стоять за то, чтобы был дешёвый и вменяемый сервис.

PS. а щоб не було "мухлёжу" з "документами" треба просто зробити прозору тарифну сітку, без категорій відправлень. приклад:

об'ємна вага < 0.5кг = 20 гривень

< 2 кг = 25 гривень

> 2 кг = 30 гривень

> 5 кг = 40 гривень

тощо

крім того, в вас ще є відсоток від суми страхування й немалий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пакую, міряю\важу самостійно, вже декілька місяців, на відділення НП доправляю 3 накладні і вантаж, конфліктів і придирок не було, навіть навпаки, виправляли мої завтики...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мені прислали на інше відділення в протилежний кінець міста бо "оператор" забув написати нулик))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мені прислали на інше відділення в протилежний кінець міста бо "оператор" забув написати нулик))

Карбышева и Волі - это не противоположные концы города. В твоём случае все отделения максимум на половинном расстоянии от Центра ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мені прислали на інше відділення в протилежний кінець міста бо "оператор" забув написати нулик))

Карбышева и Волі - это не противоположные концы города. В твоём случае все отделения максимум на половинном расстоянии от Центра ;)

часто посилки попадають на карбишева чи ти якось пробив мої дані?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...