Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

хороша компанія "Нова пошта"

вчора замовила машину,щоб забрали вантаж сьогодні на відправку

а ніхто не приїхав ,і навіть не зателефонував :0160:

телефоную на гарячу лінію ,там ,звичайно,програма не працює

добре,що клієнти поставилися з розумінням до ситуації,тому скаржитися не буду

бажаю "Новій пошті" кращого сервісу!

Змінено користувачем paksivatova
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

йой, может вы и есть тот самый идеальный человек в мире, который никогда ни в чем не ошибаеться????Наврятли...ваш орфографически идеальный ответ тому пример...Так что сопите в свои злые дырочки молча, с ув. "апіратар ".

я как оператор понимаю, когда очередь стоит и нужно набирать на клаве с космической скоростю, бывает всякое....хотим как лутше, а получаеться как всегда)

хулє хатєть, нада мочь! ібо ето не апічятка, ето діагноз, апіратар.

Опубліковано

Пришёл груз не туда. Идёшь на отделение или звонишь 20-07-07 и просишь "перекинуть" груз на нужное тебе. Правда, если груз тяжелее 30 кг, то переадресация возможна лишь между тремя отделениями. Но даже в таких случаях вполне могут пойти навстречу, если, конечно, груз не является чем-то "совсем уж неподъёмным" (мотором, стеклом в деревянном каркасе, холодильником, палетой...) ;)

А можешь даже заказать доставку под подъезд (плюс ещё сколько-то там гривен) :)

приходив груз не на те вiддiленя, просив по телефону, щоб перевезли на потрiбне , *но не тут то было*. Сьогоднi дружинi прийшла посилка, на ящику адреса й номер вiддiлення (№8) вказанi правильно, прислали чомусь на №10 на Волi, вже й не питав, чи можна перекинути (памьятаючи попереднiй облом), правда я не знав, що офiцiйно е така послуга, просто просив минулого разу :(

Опубліковано

тому думати про подарунки треба за місяць до дати, а не "Нова Пошта" вези хоч телепортом, але щоб приїхало на вчора...

Опубліковано

Новою поштою користуюся уже декілька років... спершу відправляв професійне фотообладнання на десять-двадцять тис. гривень з зворотнім відправленням грошей - ніяких проблем, зараз, уже більше року, відправляю міжнародні відправлення від 10 тис. гривень - ще не було ніяких "косяків"... в общім, це прямі конкуренти, особливо, з набагато переважаючим сервісом "Укрпошті", про яку просто лякаючі відгуки на форумах та в новинах...

Опубліковано

Взагалі НП стала кончена в прямому розумінні .

наведу приклад

при отриманні товару з проплатою через готівковий переказ сума за "послуги " змінювалася 3 рази

1 раз 265 грн мав при собі 215 грн по попередньому дзвінку (на листочку просив написати суму оператора-касира, він власноруч розписав суму 265 грн)

2 раз повернувся з сумою 265 грн оператор заявила суму 315 грн заявивши що 1 оператор помилився (буцімто 1 стажор, хоча на беджику даного працівника писалося працівник компанії ), при виясненні суми платежу 2 оператор сказала що сума може вирости ще більша, ссилаючись на помилку ваги посилки (в квитанції при висиланні відправником вага 2 кг) а при отриманні по факту вага збільшилася майже в двічі (при цілій упаковці, просто фантастика)

P.S. Не користуйтесь послугами цієї галімої компанії

  • +1 2
  • -1 2
Опубліковано

Ха, тоже раз намагались дуранути.

Назвала сумму більшу ніж потрібно. Кажу, нє, нє, там не така має бути сумма.

А, да, точно, у вас тут....

Ну, короче не вийшло )))

Опубліковано

Є ще Делівері, по ціні відправки вийшло в 2 рази менше( відправляли 9 бензинових генераторів), порівняно з НП. Але коли я побачив як кантують товар, на маркування навіть не дивились, довго пояснювали їм, що у деякі генератори залите масло, і грузити тра відповідно до знаків! Але так як перевізника обирав отримувач...

Опубліковано

Є ще Делівері, по ціні відправки вийшло в 2 рази менше( відправляли 9 бензинових генераторів), порівняно з НП. Але коли я побачив як кантують товар, на маркування навіть не дивились, довго пояснювали їм, що у деякі генератори залите масло, і грузити тра відповідно до знаків! Але так як перевізника обирав отримувач...

На НовійПошті в Луцьку цього теж не дотримуються

Опубліковано

Є ще Делівері, по ціні відправки вийшло в 2 рази менше

В мене вийшло дешевше майже в 5 разів при аналогічному вантажі. Поки застережень до Делівері немаю, то й користуюсь їхніми послугами.

Ще є Євроекспрес, яким регулярно відправляю вантажі, теж недорого і мають безкоштовну доставку/забор до/від дверей в багатьох містах. Та й оформлення вантажів відбувається там дуже швидко, а не як на Новій пошті N-у кількість часу, де піонєри, що приймають і міряють вантаж не вміють порахувати об'єм + постійно щось в них там зависає + часто завищують вартість доставки.

Опубліковано

Всі скарги на Нову Пошту - точно такі, як і на решту компаній. Всі однакові. Кожен вибирає ту, яку йому зручно. В звязку з специфікую діяльності здійснюю в місяць біля 1000 відправок. Близько 90% через Нову пошту. Відправляв і Делівері і Інтаймом і Автолюксом і т.д. Затримки є в усіх, путають адресу доставки в усіх, крадуть теж в усіх. Он недавно на тій же Новій пошті відкрили ящик і витягнули пару кросовок і заклеїли ящик. І все, нічого не докажеш, бо ящик клієнт виніс. Два місяці тому те ж саме, тільки з джинсами було і на Автолюксі.

В Нової пошти одна перевага - Вони є практично в кожному місті(так як Приватбанк серед банків)

А що заважає відправнику :

1. Надійно запакувати товар, а в деяких випадках обклеїти його ще й кольоровим скотчем(якщо багато речей в посилці)

2. Зробити опис вкладеного

3. Застрахувати товар на повну вартість, а не на мінімальних 400 грн. І в разі пошкодження чи т.д вимагати відшкодування повної вартості.( Є досвід, відшкодування виплачують повністю в межах вартості, на яку застрахований був вантаж)

А питання з строками - в усіх ламаються машини, на усіх діють погодні умови. Ну хоть застреліть мене, але не вірю, що коли дороги позамітало на той же Львів, то одна з транспортних компаній зможе довезти вантаж, а інша ні. Вони всі їздять одними дорогами, на вертольоті ніхто не літає(хоча іноді треба терміново дуже і є клієнти, які б то оплатили:):):):)

  • +1 1
Опубліковано

Ви ще не мали справи зі службою доставки "Ваш час". Боронь Боже до них потрапити. Перше нелегке завдання було знайти їх на Карбишева. Друге випробовування - спілкування з конкретно "вколотими" працівниками. Не скажу, що хамили. Але що можна розпитати, віднайти з п"яним працівником? На кінець виявилося, що сусідній вантаж побився і залив наш. А "офіс" який у них шикарний!!!!

  • +1 1
Опубліковано

Не скарга, а просто сьогоднішня реальність. Посилка з заявленим терміном прибуття 15 грудня не прийшла й досі. Я розумію погодні умови, але ж Миколай на носі...

дивно, я в суботу вiдправив вантаж у Жмеринку :) , сказали (там же у вiддiленнi) у понедiлок доставлять, отримувач переживав що не доiде до понедiлка, доiхало, правда смс прийшла сьогоднi то й вантаж був забраний сьогоднi

Опубліковано
Сьогоднi дружинi прийшла посилка, на ящику адреса й номер вiддiлення (№8) вказанi правильно, прислали чомусь на №10 на Волi, вже й не питав, чи можна перекинути (памьятаючи попереднiй облом)

Можно перекинуть, но с сегодняшней ситуацией проще самому съездить на "перепутанное" отделение. Графики доставок сильно поломались :(

Не скарга, а просто сьогоднішня реальність. Посилка з заявленим терміном прибуття 15 грудня не прийшла й досі. Я розумію погодні умови, але ж Миколай на носі...

Знаешь, с 14-15-го как раз и начались траблы с погодой, причём такие, что фуры тупо стояли, зарытые в снег. Грузооборот в связи с праздниками вырос значительно, а задержки из-за погоды накладываются одна на другую - вот и получается бяка :( P.S. Гянь личку.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Компанія "Нова Пошта" вітає всіх Вас з Новим 2013 роком! Бажаємо успіхів у всіх починаннях у новому році.

Дякуємо, що Ви були з нами у 2012 !!!!!!!!!!

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Замовив 24-го грудня подарунок. Вручити мали до 7 січня, часу більше ніж достатньо.В останній робочий день старого року передзвонив на відділення, там якийсь парніша повідомив що посилка напевно вже є але пошту забиратимуть з Ковеля після 14 год. Подзвонив після 14 - ї, поза зоною. На звязку появився біля 16-ї, в кінці роб дня. Я передзвонив і сказав що в цьому році вже нема куди спішити, всі люди і хай він іде святкувати, заберемо посилку після Нового року. 3-го січня зі-дзвонились Ніби-то можна забирати. Старенька мама пішла по посилку, а її немає, приходьте після 14-ї год. Дзвоню 4-го січня до обіду - посилки ще немає. Передзвонив в луцьке відділення, по номеру декларації відстежили посилку, давно повинна бути на місці. Власне питання - хто контролює якість роботи районних відділень Нової пошти?

Змінено користувачем taurus07
Опубліковано

Я тоже заказала подарок перед новым годом. Задержался только на один день, правда, в Луцк. В праздники нельзя расчитывать на нормальную работу, а тем более, по районам. Нужно это учитывать при заказах. Это проблема не только перевозчиков.

Опубліковано (змінено)

Якщо згідно даних програми посилка приїхала на склад 31 грудня то за три дні не привезти її на відділення це трохи забагато. Людський фактор треба виховувати. Принаймні повинні були чітко повідомити що забухали машина поламалась і до 5-го числа пошту не ждіть.

Змінено користувачем taurus07

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...