Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Прикрість з банкоматом ніяк від банку незалежить.

Ми всі чудово розуміємо, що техніка час від часу дає збої, але чекати зясуванння обставин тиждень. а то і два - це вже занадто. Коли людина зніває готівку вона це робить не для того щоб перекласти її в панчоху. Вона хоче жити за ці гроші. А її змушують стільки чекати. (Можливо це для того, щоб спонукати клієнта користуватися кредитною карткою?). Саме це мені найбільше не подобається в сучасних банках. Я вважаю, що якщо банкомат банку дав збій тобанк повинен розібратися в цій ситуації протягом 24 годин, не більше. Банкомат жеж його, а не якогось дядька з будинку навпроти.

  • +1 1
Опубліковано

Прикрість з банкоматом ніяк від банку незалежить.

Ми всі чудово розуміємо, що техніка час від часу дає збої, але чекати зясуванння обставин тиждень. а то і два - це вже занадто. Коли людина зніває готівку вона це робить не для того щоб перекласти її в панчоху. Вона хоче жити за ці гроші. А її змушують стільки чекати. (Можливо це для того, щоб спонукати клієнта користуватися кредитною карткою?). Саме це мені найбільше не подобається в сучасних банках. Я вважаю, що якщо банкомат банку дав збій тобанк повинен розібратися в цій ситуації протягом 24 годин, не більше. Банкомат жеж його, а не якогось дядька з будинку навпроти.

І, до речі, тиждень по мірках "Приватбанку" це ще швидко. Адже відразу по тому як я подала заявку про збій в роботі банкомату, мені на мій мобільний прийшло повідомлення, що моя проблема вирішиться на протязі 20 (!) днів.

Опубліковано (змінено)

у мене колись зажувало готівку в купюроприймачі автомату (закидав на карту гроші) у відділені ПБ на лесі українки. збоку стояла тьотя і нав'язливо старалсь допомагати всім. так після моїх претензій до вищевказаної проблеми сказала написати заяву. після чого та заява пішла на центральне керівництво у дніпропетровськ чи куди там. а інкасація провелась певно уже після того як мою заяву розглянули, бо місцеве відділення не має права такими важливими справами займатись

загалом тоді десь 400 грн вернули через днів 10 не раніше. сервіс хулє.

тепер я от собі думаю, якби банкомат помилково замість 20-ок видав вам 200-ки, то напевно б вас знайшли і приїхали у гості протягом дня =)

Змінено користувачем laser
Опубліковано

тепер я от собі думаю, якби банкомат помилково замість 20-ок видав вам 200-ки, то напевно б вас знайшли і приїхали у гості протягом дня =)

Факт! До речі мені розповідали про випадок коли банкомат замість гривень почав видавати долари. (Програмний збій мабуть). Приходить людина, хоче зняти 1000 гривень, а отримує 1000 доларів. Кажуть. що тих хто отримував гроші з того банкомату шукали ледве не з собаками.

Опубліковано
Факт! До речі мені розповідали про випадок коли банкомат замість гривень почав видавати долари. (Програмний збій мабуть). Приходить людина, хоче зняти 1000 гривень, а отримує 1000 доларів. Кажуть. що тих хто отримував гроші з того банкомату шукали ледве не з собаками.

За таке треба моральні збитки людині платити - тут дають, і приходять забирати

Опубліковано

Кілька порад при обслуговуванні банкоматами:

- намагайтесь не задавати на видачу "корявих " сум, або знімайте їх в два прийоми: наприклад 735 грн - знімайте 700, або 750, чи 700 а потім 35. Машині простіше підняти з сейфа купюри 1-2 номіналів, ніж 3-4 відразу;

- при знятті великих сум розбивайте трансакцію на кілька видач - це займе більше часу, але імовірність видачі збільшиться, а ймовірність блокування великої суми на тижні зменшиться;

- не спішіть біля банкомату, уважно читайте повідомлення з банкомату, не намагайтесь вставити карту, якщо вона не береться банкоматом, також не тикайте їх в інші щілини (для видачі чеків, наприклад). не вставляйте клеєні, гнуті, палені і тріснуті карти в банкомат;

- при поповненні карти (використовуючи депозитні банкомати краще скласти купюри по номіналах, також виправити загиби, класти гроші рівною стопочкою, ну і зношені банкноти скормлювати депозитнику не варто.

Десь так :). Надіюсь ці поради збережуть ваші нерви та готівку. :)

  • +1 2
Опубліковано

І ще одна ну ду-у-же дивна ситуація, яка трапилась з моєю знайомою: отримала вона нову картку "Приватбанку" на заміну старій, термін діїї якої завершився. Як відомо зараз ці картки є миттєвими, непроембосованими (без імені власника на карті). Декілька місяців на цю картку їй зараховувалась зарплата, яку вона успішно знімала у банкоматі. Але недавно зайшла у банк, щоб зняти гроші, але їй відмовили, тому що... власником її є інша особа, якийсь мужчина-пенсіонер... Знайома в шоці. Ситуація на стадії вияснення.

Опубліковано

не працюйте з банкоматом на морозі — вони люблять ковтати карточки ;)

в холодні часи краще користуватись внутрішніми ящиками, або коли він стоїть "жопою" в теплому приміщенні, а "морда" не на розі вітрів, не обдувається морозним вітром. Хоча, зараз переважна більшість банкоматів обладнані внутрішніми системами обігріву. Хоча, коли на вулиці -30, і ця система не спасає... Залізяка вона і є залізяка...

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

вже 10й день не доходять гроші з лікпея на картку привата. Позавчора обіцяли, що будуть за день-два. Та, як слідувало очікувати, грошей досі нема. Не даремно значить ходив писати скаргу в понеділок...

Опубліковано

як завжди "час" у привата розтягується. На приват24 увійти в кабінет досі неможливо.

так як і з моїм лікпеєм - наразі мої 1-2 дні перетікли в 3-4, кінця не видно.

Опубліковано

Re: Факт! До речі мені розповідали про випадок коли банкомат замість гривень почав видавати долари. (Програмний збій мабуть).

Інкасатори переплутали касети при заправці банкомату

Піди в магазин і отріцай націнку, вимагай відпуску товару по закупівельній ціні, так само в аптеці, в барі, на автозаправці і тд

На щастя ще банківське лоббі не відмінило розрахунок купюрами й монетами і не розвело всіх на безкоштовну карточку ...

На жаль - http://www.yurincom.com/ua/panoram_of_week/?id=12918

Опубліковано

Re: Факт! До речі мені розповідали про випадок коли банкомат замість гривень почав видавати долари. (Програмний збій мабуть).

Інкасатори переплутали касети при заправці банкомату

:0016: Ну ето ж надо било :)

Опубліковано

Такі новини розходяться по місту дууже швидко :) І інкасатор виправляють помилку також. Але все, що він видав - він уже видав.

Хоча є камера і запис відео, і лог трнзакцій - доведеться повертати!

Опубліковано

Сьогодні знімав з соціальної картки Привата 300 грн у їхньому ж банкоматі.

Комісія - 1,50 грн. :0164:

Опубліковано (змінено)

Сьогодні знімав з соціальної картки Привата 300 грн у їхньому ж банкоматі.

Комісія - 1,50 грн. :0164:

Також замітив, що зараз після видачі грошей коли вибираєш - видати чек, то там тільки пише скільки було знято, залишок тепер не вказується, а окремо видати чек із залишком то - послуга платна. Я то звичайно взагалі дуже рідко беру функцію -видати чек, але ж інколи то і потрібно, навіщо робити із звичайної послуги, яка як на мою думку має бути стандартною і входити до безкоштовних якщо ти знімаєш гроші, робити її платну...?

Змінено користувачем kozakOleg
Опубліковано

тепер вже комісію на поповнення мобільного ввели, через термінали, які приймають готівку. 2,1 і 0 грн, залежно від суми поповнення.

чим далі, тим більш щемить народ.

Опубліковано

Не все читав, що вгорі пишуть, але після зміни по закінченню терміну дії картки, видали не іменну. В приват24 в налаштуваннях картки, була не активна опція для активації оплати через інтернет. Цілий місяць писав в тех.підтримку щоб розблукували. Одні - просто розривали звязок без причин, не давши відповідь, Інші - обіцяли передати моє питання програмістам для вирішення, і вже от-от через N-днів вже мало працювати, треті- казали що мій гугл-хром поганий і скористайтесь мозілою, четверті - ще якусь причину придумували (вже й не памятаю)....

Кінець моїм постійним зверненням був тоді коли після 5 переключання(в їхньом чаті) до спеціалістів, вони виявили, що моя картка не іменна, і дана послуга не може бути активована! + до всього кожного(!!!!!) разу коли запитував про проблему, замість її вирішення вони мені пропонували підключити віртуальну карту "Віза - інтернет"(якось так) - комісія 0.35ye.

От такі то пироги!

Опубліковано

не уменна карта спокійно підключається і не треба автоматом нічого там клацати, сам такою плачу без проблем...

нада було просто в чаті припугнути їх там всіх, тоді мозг включається в оператора...

коли в оператора запитаєте, ФІО, в якому він відділі і так далі, коли спитає нащо вам таке, скажете для того щоб потім я міг чітко сказати хто мені дурню якусь підказав...

Опубліковано

не уменна карта спокійно підключається і не треба автоматом нічого там клацати, сам такою плачу без проблем...

нада було просто в чаті припугнути їх там всіх, тоді мозг включається в оператора...

коли в оператора запитаєте, ФІО, в якому він відділі і так далі, коли спитає нащо вам таке, скажете для того щоб потім я міг чітко сказати хто мені дурню якусь підказав...

ПІБ там в чаті і так пишуть. А більшість чатів укр.компаній заведені тільки для відмазок, на скільки бачу з свого досвіду. Ймовірно краще йти в банк і їх там напрягати.

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

Я не претендую на експертну думку, але можу доовго перераховувати випадки коли онлайн підтримка тілки усипляє увагу клієнтів, відводячи їх від конкретних дій (приват 24, інтернет провайдери).

Звичайно, є і позитивні випадки, але коли проблема конкретна, часто звучать зовсім неконкретні відповіді. Це підтверджується зокрема вищеописаними приколами з службою підтримки приват24.

Змінено користувачем napalman

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...