Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Апну темку, може хтось підкаже.

Ситуація така: в 2004 р. отримала картку ПБ на стипендію, в 2008 р. закінчився термін дії картки, видали нові, тобто видали заклеєний конверт, де лежала студентська картка і кредитка (ніхто не запитував, чи та кредитка потрібна, видавали в обов'язковому порядку всім), також оформила "копілку" (ну тут сама протупила, бо геть зазомбував мене). У 2009 р у зв'язку із закінченням навчання мусила ту студентську карточку закрити, але залишалася ще одна виплата стипендії, запропонували відкрити миттєву картку на 2 роки, щоб туди перевести кошти, я погодилася. Ось недавно закінчився термін дії тієї миттєвої картки. Я зайшла в банк, попросила закрити рахунок, щоб на мені нічого не висіло, у відповідь почула, що зніміть усі кошти, картка через день буде вже недійсна (тобто термін дії картки закінчувався завтрашнім днем), на вас нічого висіти не буде, хай собі пластик вдома валяється. Кредитку я не активовувала і ніразу нею не користувалася. Так ось маю таке питання, чи все таки потрібно іти в банк і вимагати, щоб мені закрили рахунок по тій миттєвій картці і кредитку, щоб не мати з ними ніякого діла, чи якщо картки неактивні, то нічого робити не потрібно? Не хочеться потім якогось сюрпрайзу, що якісь кошти на мені висять, і дико бісять оті їхні смс про послуги банку. І чи потрібно іти у те відділення, де видавали картку?

П.С. маю ще соціальну карточку у них, оформляла колись на біржу праці, але виплати вже давно припинилися, чи потрібно її закривати?

Дякую.

Опубліковано

позакривати "вісяки" можна і через Приват24 в чат-режимі. А з нав"язливими сервісами типу тієї ж копілки, таки да, біда, туповаті співробітники - маму продадуть аби впарити послугу, допоможе хіба що погроза накатати заяву на ім"я завідуючого...

Опубліковано

Kolobo4ok, неактивовані картки закривати не потрібно. Але так як чудес з Приватбанком уже надивилися різних то краще підійти в найближче відділення (бажано побільше) і поцікавитися що в "привата" на вас є :) Так буде найліпше.

Опубліковано

Kolobo4ok, мені подобається, як робить в таких випадках одна моя знайома. Для того щоб все 100% було ОК - закриває всі рахунки і бере в банку довідку, що станом на конкретну дату в банку жодних відкритих рахунків немає. Ціна питання - вартість довідки, але разом з тим Ви однозначно впевненні, що не будуте мати в майбутньому неприємних сюрпризів.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Натрапив на цю темку, хочеться сказати 2 ситуації для тих, кто каже що приват гарна контора:

1. Потрібно було поповнити рахунок на інтернет (піплнет), щоб не стояти в черзі - підійшов і зробив то діло через їхній апарат (тіпо айбокса). Чек не видало бо закінчився папір (так сказало).

Гроші на рахунок не впали і через 5 днів.

Позвонив на гарячу лінію - розказав історію, відповідь дівчини на проводі: "А наші апарати не надають послугу поповняти піплнет". Я в шоці.

Кажу: "А чому таке меню є в апараті?"

Відповідь також гарна: "Незнаю. Приносьте чек до відділення там глянуть (А де ж я його візьму)".

Розборки тривали більше тижня поки повернув гроші.

2. Треба було перекинути гроші на яндекс-кошелек. Сказали таку послугу можна зробити через приват24. Перекинув - гроші не дійшли (а там 2000 грн все ж таки). У приваті сказали - гроші від нас пішли - звертайтесь до адміністрації яндкес-кошельку. Там відповіли - гроші не приходили.

Більше 10 днів мучали мене, аж поки не пішов до знайомого, який "знайшов" завислі кошти на якомусь там транзитному рахунку.

Ітого: комісія за перерахунок на яндекс-кошелек, комісія перекидання в рублі з грн, комісія за обналічку - я назад отримав суму на пару сотень меншу (уже точно не пам"ятаю скільки).

Можу ще таких ситуацій привести багато.

І що - приват гарна контора? Все що у них гарного - багато відділень та багато банкоматів. Беруть кількістю а не якістю!

Змінено користувачем Grudik
Опубліковано

Знову сабж.

Розрахувався кредиткою в магазині на суму 134,41грн. Прийшов сьогодні їх повернути (ще не закінчився безвітсотковий термін). Перше здивування: комісія за безготівкову перекидку з однієї картки на іншу - 1%. Друге здивування: розпорядження їхнього, приватбанківського керівництва - платежі по їхнім карткам, в т.ч. поповнення кредиток, проводити тільки через "грошомати". Пришлось 10 грн зі знятих раніше з грошомата грошей розмінювати в касі по 5 і поповнювати кредитку на 135 грн, фактично даруючи 0,59грн привату через штучно створені обмеження. Скільки там в місяць в привата таких 0,59 грн назбирується, а?

  • +1 1
Опубліковано

недавно почав користуватись карткою Привата, здивувало те що коли знімаєш гроші через банкомат ПриватБанк-а здирає певні відсотки, 1-100 грн знаміємо віддаємо 5 грн, далі до 200 - 10 грн, 300 - 15 і т.д.

невже у всіх банках в Україні знімають гроші за таке? я ж не перераховую на якійсь інший рахунок, не перевожу закордон, не обмінію на іншу валюту - просто знімаю кошти.

невже їм заробітку від кредитування мало?( відпадає будь-яке бажання корисутватись карточками

Опубліковано

ПриватБанк заробляє на всьому, платить низькі зарплати, того й на плаву. Інші банки кидали набрали бабла, видали кредити підставним конторам і типу обанкротились. Відповідальності за це ніякої в нашій країні. А інші зробили спільну мережу банкоматів, а доступ, щоб баланс подивитись, до цих пір дати не можуть і банкоматів достатньо наставити. Напевно в усій Європі банків менше, ніж в Україні, видають ліцензії направо і наліво.

Опубліковано

vanabee у тебе звичайна дебетова VISA чи кредитка? В будь-якому разі до договору на відкриття картрахунку мають бути прикріплені тарифи в т.ч. за зняття готівки з банкоматів.

Black про яку саме мережу йде мова? Для прикладу знаю, що мережа банкоматів Радіус на базі ПУМБовського процесінгового цетру такі речі робить давно в без проблем. Ще є Атмосфера, яка обєднує переважно російські банки, на рахунок неї не в курсі.

Опубліковано

Картку Укрсоца втикаєш не в їхні банкомати, а в банкомати їхньої мережі - баланс не показує, Родоводу так само, Ерсте і Сведбанку, Надра, Аваль теж. Взагалі деякі банки це жах, не знаю на чому вони заробляють, але часто відмовляють в таких послугах, як прийом платежів на р/р неїхнього банку, або тариф дуже завищений - 20 грн, купити нові розмінні монети неможливо (знайомий 2 роки ходив по банкам), інколи валюту купити не можна (кажуть немає, особливо в 2008 році таке спостерігалось). Укрсиб вимагає заповнення кучі непотрібних анкет з відомостями про доходи і майно членів сімї і родичів, без цього просту картку відмовляються робити. Це затягує оформлення картки до 40 хв, в Сведбанку уже готову картку видавали більше 30 хв. Інколи здається, що в банках працюють плуги, влаштовані туди по блату, які сидять і туплять, примітивні операції у них займають багато часу. З Приватом мені наприклад працювати зручніше, є софт під андроїд - відправляєш платежі і дивишся виписки по карті в будь-якому місці. Головне, що цей банк створив зручності - банкомати в достатній кількості, мобайл і інтернет-банкінг, а також чат, хоча дуже довго доводиться чекати у ньому. В відділення можна ходити тільки для отримання нової картки.

Опубліковано

vanabee у тебе звичайна дебетова VISA чи кредитка? В будь-якому разі до договору на відкриття картрахунку мають бути прикріплені тарифи в т.ч. за зняття готівки з банкоматів.

Black про яку саме мережу йде мова? Для прикладу знаю, що мережа банкоматів Радіус на базі ПУМБовського процесінгового цетру такі речі робить давно в без проблем. Ще є Атмосфера, яка обєднує переважно російські банки, на рахунок неї не в курсі.

У мене теж знімає гроші за зняття готівки (кредитна) Соціальна - ні. (тільки беруть процент, якщо на соціальну картку йдуть не "заплановані кошти" Тобто хтось вам кине на картку для дитячих - власні кошти (тоді зніметься процент) А дитячі, пенсія, соц допомога - без процентів.

Опубліковано (змінено)

Прикол 1

Через Приват24 відкрив віртуальну інтернет картку для розрахунків через інтернет. Закинув туди 3$ для реєстрації в системі PalPay. Провів реєстрацію в PalPay гроші не знімаються. Після довгих потуг в чаті добився, що мало грошей 1.95$ повинен зняти PalPay 0.35$ комісія привата, 1$ (як я зрозумів обов'язковий залишок). Приват24 видавав мені картину, шо гроші знялись потім вони повертались, потім знімалась тільки комісія .... На другий день закинув ще 5$ і повторив спробу. В результаті з картки зняло два рази по 1.95$. Від PalPay отримав один код і повернення однієї суми. 1,95$ пропали з кінцями... :0017:

Прикол 2

Через Приват24 перекидав кошти між своїми картками. При здійсненні платежу була обумовлена

комісія 0,10 Грн. Після здійснення транзакції з однієї картки списало суму X + 0,10 Грн. а на іншу картку прийшла сума X - 1%... :0017:

Змінено користувачем pls1510
  • +1 1
Опубліковано

знімає 1% якщо це зарплатна або соц картка і це невідповідний платіж, тобто не зарплата чи соц допомога.

Опубліковано

Також, останнім часом дуже ПБ зіпсував собі репутацію.. Була в мене ситуація, 26 грудня, вирішив вивести гроші на карту з платіжної системи WebMoney.. Сума була не велика, але і не мала - 2600 грн. Чекаю день, два, три - грошей нема. Дзвоню туди, пишу - відповіді різні. То карту вони знайти не можуть, то платіж, то чекайте 5 днів ( але до нового року, залишилось: всього 4.) Звонив, ходив, робив скандали - все марно. Тут настало 3 число, і ось! Вуаля - гроші з'явились. Та, і в банках, бачив цих "касирів" з наглими фейсами... На мою думку, це не ПБ винний - а наш народ. Якби працівникам, не давали вилазити на голову - був би порядок... Так само, як і з ЗП. Ще трохи, і наш народ заженуть під асфальт. Якби народ мав гордість, і цінив свій труд - був би порядок. Раз, другий, п'ятий, двадцятий - сказав би, що ЗП маленька, працювати не буду - тоді і роботодавці б задумались ...

Опубліковано

Щось ви все про погане та про погане.

З моєю дружиною недавно відбулося маленьке приватбанківське чудо. Телефонує до мене і жаліється, мол що робити, банкомат гроші з карточки не віддав, а одразу "ушол в сєбя", тобто став тимчасово непрацюючим (карточку таки віддав, чек - ні). А інший банкомат показав що баланс прямує до 0. Поки йшла в найближче відділення Привату я почитав в неті що робити в такому випадку і чим погрожувати, готуючись до найгіршого (в неті повно песимістичних історій) і проінструктував її. Та як потім виявилося, ціна питання - 10 хвилин проведених у відділі по роботі з клієнтами, ніяких заяв на ім"я директора, зіпсованих нервів, погроз і тп, гроші одразу з"явились на картці. Дякую адекватним працівникам. Хоча так і має бути постійно.

Опубліковано

І я підтримаю думку,що останнім часом Приват спортився. Ой спортився!

Раніше кошти на свій рахунок скидала через термінал.На касі завжди черги,термінали більш-менш вільні,в принципі було зручно.

Тепер цю операцію можна здійснити лише з карткою ,прив'язаною до рахунку . Будь -яка картка на моє ім'я не проходить,треба платити комісію.

І тут пару мінусів для мене - треба носити з собою ще 1 картку ,треба запам'ятовувати ще 1 пін-код..

Я регулярно користуюся своїм рахунком, а бойфренд - не користується .А в нього кредитний ліміт на рахунку в 2 рази більший за мій ! Отакі дива.

Тому зараз в пошуках комфортних банківських умов... :0097:

Опубліковано

Не знаю, чи це Приватівський прикол, чи нашого дитсадка...

Раніше гроші за харчування здавали вихователям, а останніх чотири місяці поставили (не знаю як це правильно називається) такий платіжний термінал, як в магазинах, і заставляють платити через нього (з комісією, звичайно(((). Я ж все-таки платила готівкою, мотивуючи це тим, що у мене немає картки.

Вчора ж, коли платила, знову попередили, що це останній раз і що я мушу йти робити собі у банк картку.

Опубліковано

Щось ви все про погане та про погане.

З моєю дружиною недавно відбулося маленьке приватбанківське чудо. Телефонує до мене і жаліється, мол що робити, банкомат гроші з карточки не віддав, а одразу "ушол в сєбя", тобто став тимчасово непрацюючим (карточку таки віддав, чек - ні). А інший банкомат показав що баланс прямує до 0. Поки йшла в найближче відділення Привату я почитав в неті що робити в такому випадку і чим погрожувати, готуючись до найгіршого (в неті повно песимістичних історій) і проінструктував її. Та як потім виявилося, ціна питання - 10 хвилин проведених у відділі по роботі з клієнтами, ніяких заяв на ім"я директора, зіпсованих нервів, погроз і тп, гроші одразу з"явились на картці. Дякую адекватним працівникам. Хоча так і має бути постійно.

Ну тут не працівники спрацювали, а швидше за все робот :).

Якщо банкомат взяв карту, провів трансакцію (списав гроші з карти), але не зміг видати готівку з якоїсь причини - тоді в 90% робиться зворотня трансакція з повернення грошей на карту (Ей там нагорі, я цій дамі не зміг дати готівку, верніть взад цю суму на карту.) Цей процес якраз зайняв стільки часу, щоб сходити до іншого банкомату, прийти у відділення, а гроші вже повернуті ;).

Так що не переживайте дуже сильно, якщо кошти шайтан-коробкою не видані, швидше за все вони повернуться, ну а якщо ні - то там вже інша історія... Можна чекати і тиждень, і більше. Але таких випадків зовсім мало.

  • +1 1
Опубліковано
Не знаю, чи це Приватівський прикол, чи нашого дитсадка...

Швидше всього це "прикол" директора дитсадка...

Товаришують вони з "приватом"))

Опубліковано
Товаришують вони з "приватом"))

З ким вони тільки не товаришують...

Slavco, песимістичні історії з нету - це про те що гроші повертали і тиждень, і 40 днів, і взагалі не повертали... ось до такого я і готувався. Тоді дякую роботу а не працівникам :)

Опубліковано

Не знаю, чи це Приватівський прикол, чи нашого дитсадка...

Логіка дитсатка скоріше за все наступна. Раніше вони збирали у вас готівку, а потім тягнули в банк, де по відомості вносили на поточний рахунок своєї установи. Це потребували певного людського та часового ресурсу. Плюс до того, зарахування готівки батьків на рахунок також може бути платним.

Тепер через посттермінал Ваші кошти падають відразу до них на рахунок без лишніх маніпуляцій. На рахунок комісії....

За це по ідею має платити дитсадок. Тобто приміром Ваші 100 грн. з картки мали б розщеплюватись наприклад так:

- 99,50 грн. на поточний дитсадка;

- 0,50 грн. комісія банку.

Плюс до цього дитсадок сплачує щомісяця певний розмір комісії за оренду посттермінала.

З огляду на все вони вирішили не паритись і перекинути ці витрати на батьків.

Ще один момент. Навряд чи є хоч якась підстава вимагати від Вас розраховуватись карткою саме Привата. Посттермінал приймає картки буть-якого банку. Так що тут схоже ще один перегіб.

Опубліковано

Це потребувало певного людського та часового ресурсу.

Навряд чи є хоч якась підстава вимагати від Вас розраховуватись карткою саме Привата.

По цих пунктах.

1. Приходиш в кабінет, де сидить старша тьотя (завгосп), яка не дуже вміє користуватись ввіреним їй апаратом)))

В неї є зошит, де все записано (всі групи, всі діти, всі місяці, всі суми).

Мій варіант: даю готівку, вона записує суму - я ставлю підпис.

Інший варіант: платиш карткою, вона записує суму, ставиться підпис батьків.

Платити можна з 8 до 10год (всі платять, коли приводять діток) - черга.

Частина, яка платиться готівкою, знову ж нею несеться в банк.

Такий собі нічогенький людсько-часовий ресурс)))

2. Я в декректій відпустці - немає в мене зарплатної картки, кредитної теж.

Чоловік теж без карток. З ЯКОГО ТАКОГО ДИВА Я МАЮ РОБИТИ КАРТКУ???

Беру готівку, кидаю в банку на картку, щоб в дитсадку зняли гроші з неї.

Це ж всілякі комісії... А навіщо воно мені?

Щоб картка була саме Привата - ніхто не казав, просто той термінал приватівський.

Коли в свій час на роботах зарплати переводили на картки - самі картки робились за рахунок підприємства.

АЛЕ ЦЕ ВСЕ, НАПЕВНО, НЕ В ЦЮ ТЕМКУ...

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Oksana04, розумієш прикол в тому, що ці тьоткі, яким лишилось пару рокі до пєнсії зазвичай і доводять такі речі до маразму. Вони без того свого зошита і рахівниці жити вже не можуть, а вчитись чомусь новому пізно і впадло. Мав би бути комп з клієнт-банком і постер (термінал). Мама чи папа провели картку і побігли по справах, а вся інфа в електорнному вигляді на автоматі формується в системі без ніяких підписів в зошитах. Дитсадок може в онлайні конторолювати твої сплати, а ти також в будь-який момент взявши виписку по картці бачити скільки і коли оплатила.

Тобто ідея хороша, а вот реалізація....

На рахунок картки, в тебе мала б бути соціальна, для виплати "дитячих".

І ще один момент, так для загального розвитку. Підприємство ніколи не платить за емісію зарплатних карток. Банки майже завжди роблять їх на халяву, а заробляють потім вже на інших речах. Це вже керівництво так позиціонує ці речі перед робітниками. Тіпа лояльність демонструють.

Змінено користувачем Oktar
Опубліковано

На рахунок картки, в тебе мала б бути соціальна, для виплати "дитячих".

Є вона в мене і кредитка є і в чоловіка є кредитка (садок це не повинно обходити))) ), але Я НЕ ХОЧУ ПЛАТИТИ З КАРТКИ.

Я готова, для зменшення всіх їх факторів, піти в банк/пошту заплати відразу на рахунок дитсадка, але ж ні - нІззЯ)))

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...