Fagot Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 07:24 #401 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 07:24 DataGroup достає, але від користування інтернетом у Вас не горять мережеві карти та інше обладнання... єдина проблема наразі - це поки що в прокладці між компом стілцем у клієнта та у провайдера.Бізнес потрібно строїти так, щоб він був максимально незалежний від такої прокладки, не потрібно спихати проблеми планування розвитку бізнесу на клієнтів чи працівників першої ланки, проблема завжди в менеджменті.
spqr Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 14:50 #402 Опубліковано 11 Вересня, 2011 в 14:50 А інет подорожав в цей час
sanbOK Опубліковано 12 Вересня, 2011 в 21:17 #403 Опубліковано 12 Вересня, 2011 в 21:17 Хто "задоволений" якістю послуг від DATAGROUP велком на їх сайт. Реагують дуже швидко. На сторінці статистики постійно висіли застарілі тарифи і нікому до того не було діла. Спроби повпливати на ситуацію на цьому форумі були марні. І тільки після "подяки за відмінний сервіс" на сайті DG, тарифні плани стали актуальними. Також на скаргу про незадовільну якість інтернету оперативно прийшла розгорнута відповідь з вибаченнями. Невеликий флешмоб на сайті DG реально може покращити якість їхнього інтернету в Луцьку. Це прямий зв'язок з керівництвом DG, а не з блондинками з тех. підтримки! Я тебе напевно розчарую в твоїх догадках але всі листи ідуть в підтримку користувачів ......... глянь номер підтримки користувачів на сайті Блондинки нівчому не винні вони просто виконують свою роботу (прийом заявок)..... краще вже хай бородаті адміни "ремонтують інтернет" ніж блондинки А я знайомий з однією блондинкою їхньої техпідтримки! Інтернет може і ніякий (не пробував), а блондинка, те що треба! деякі да а деякі ....
Boss Опубліковано 12 Вересня, 2011 в 23:36 #404 Опубліковано 12 Вересня, 2011 в 23:36 Блондинки нівчому не винні вони просто виконують свою роботу (прийом заявок)..... Не факт. 10 заявок по телефону. Пусті обіцянки без результату.Я тебе напевно розчарую в твоїх догадках але всі листи ідуть в підтримку користувачів ......... глянь номер підтримки користувачів на сайті 1 лист і оперативна відповідь від керівництва.
Serpent Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 10:00 #405 Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 10:00 Я тебе напевно розчарую в твоїх догадках але всі листи ідуть в підтримку користувачів ......... глянь номер підтримки користувачів на сайті Саме так. Наївно думати, що керівництво сидить і читає кляузи простих юзерів, в них є зовсім інші задачі. Я теж відіслав скаргу на сайті, прийшла відповідь саме з техпідтримки (С уважением, Василий Чучман, Служба поддержки ЧАО Датагруп), але в обіцяні строки ситуація не змінилася, як тормозило, так і тормозить. Висновок: дзвони, пиши, один фіг нічого не міняється. А спочатку мені Датагруп подобався.
Phoinix Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 11:09 #406 Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 11:09 Вчора запустив торент швидкість шалена 24кб замість обіцяних 25мб.(провіряв закачку з різних торентів). Дзвоню в ДГ, дівчину яка підняла трубку питаю в чому проблема? Вона мені запропонувала перевірити швидкість на http://speedtest.net . Провірив кажу швидкість 20мб. на прийом і те саме на віддачу, нащо вона мені, це ж хороша швидкість, хороша то хороша але закачка як була 24кб так і залишилась. На це вона мені відповідає ну добре я передам в службу тех підтримки. Через годинки дві дзвонить телефон, чую по номеру що ДГ, декілька гудків і все, навіть не вспів добігти до телефона. Більше дзвінків не було. Як сказавби Шиба “ДГ все гавнісає і гавнісає”
Boss Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 12:05 #407 Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 12:05 (змінено) Наївно думати, що керівництво сидить і читає кляузи простих юзерівІноді читає.Здравствуйте.Ваша жалоба принята и передана руководству. С уважением, Дмитрий ПавлюкСлужба поддержки ЧАО Датагруп=================================================E-mail:[email protected]Телефон:0800-210000 І пише відповіді.З повагою, Юрій Луковніков **************************************************** Волинський регіональний підрозділ «ДАТАГРУП-Волинь» ПрАТ «Датагруп» Тел.: (0332)-282799 www.datagroup.ua ****************************************** Змінено 13 Вересня, 2011 в 12:15 користувачем Boss
Vaska Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 16:14 #408 Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 16:14 (змінено) Обіцяли зробити інтернет в понеділок чи вівторок до 17:00. Результату ніякого! Змінено 13 Вересня, 2011 в 16:14 користувачем Vaska
invited Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 19:21 #409 Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 19:21 аналогічно, обіцяно було сьогодні до 20.00 відновити подачу інету, але наразі його нема... блін спалити їх контору чи що, взагалі оборзіли, 3 заявки і нуль реакціїї!!!
nickel Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 19:47 #410 Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 19:47 Написав в неділю трохи гнівного листа на підтримку, а-ля "не буде нету - будемо прощатися". Не встиг встати з-за компа, як дзвонить дівчИна, чемно і гарно пояснила, що на нашій лінії поломка і до 18,00 вона буде ліквідована. Нету немає до цього часу.Вот и верь после этого людям... © 1
invited Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 19:48 #411 Опубліковано 13 Вересня, 2011 в 19:48 Ваш запит прийнято. Заявка №_________Створено наряд та передано у відділ Експлуатація мережі. Орієнтовний термін виконання 15:00 14.09.2011р.С уважением, Ирина Семенюк.Служба поддержки ЧАО Датагруп=================================================E-mail:[email protected]Телефон:0800-210000нова дата і нова версія...
Vaska Опубліковано 14 Вересня, 2011 в 11:13 #412 Опубліковано 14 Вересня, 2011 в 11:13 Вчора написав лист-скаргу і буквально через 15 хв передзвонили. Сказали що проблеми з обладнанням і все вирішать сьогодні. Зараз все літає! Тех підтримка
Ukrainec Опубліковано 14 Вересня, 2011 в 16:55 #413 Опубліковано 14 Вересня, 2011 в 16:55 Написав в неділю трохи гнівного листа на підтримку, а-ля "не буде нету - будемо прощатися". Не встиг встати з-за компа, як дзвонить дівчИна, чемно і гарно пояснила, що на нашій лінії поломка і до 18,00 вона буде ліквідована. Нету немає до цього часу.Вот и верь после этого людям... ©Нагадує те, коли таксист виїзджаючи з 40-го, повідомляє дівчині з радіоцентру, яка передає клієнту на ДПЗ, що машина буде за 7 хвилин!
Serpent Опубліковано 14 Вересня, 2011 в 17:36 #414 Опубліковано 14 Вересня, 2011 в 17:36 Вчора написав лист-скаргу і буквально через 15 хв передзвонили. Сказали що проблеми з обладнанням і все вирішать сьогодні. Зараз все літає! Тех підтримка Аналогічно, швидкість відновилася, напевно трабл пофіксили таки. Але 5(!) днів на вирішення проблеми - така оперативність ніфіга не радує.
sweetlena Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 05:46 #415 Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 05:46 При дозвоні в ДГ після: "Якщо Ви бажаєте підключитися до послуг ДатаГруп, натисніть 1" пропоную їм ще " Натисніть 2, якщо Ви бажаєте відключитись". Через день аварія, проблеми з обладнанням і ніякої оперативності.
consultant_plus Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 09:16 #416 Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 09:16 А я іншої точки зору. В 55-ому мкр-ні жодних "глюків" зі свічами і кабелем. Працює стабільно, якість вражає. Аварій вже давно не відбувалось. Продавайте квартири і перебирайтесь в наш район!
Vaska Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 16:11 #417 Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 16:11 В 55-ому мкр-ні Це де таке?
Саня Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 18:06 #418 Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 18:06 В мене також переважно все стабільно, все працює. За кілька років збої якщо й були, то майже не відчувалися, а от останім часом зачастили перебої (((( І проблема навіть не в тому, що інколи бувають збої, а в тому, що служба підтримки працює погано. Немає достовірної інформації про причини відсутності інтернету і термінів їх усунення. Раніше було краще. Щось сталося, перевірив в себе, все нормально - дзвониш на Фотаком, говориш зі спеціалістом, пояснюєш ситуацію і проблема оперативно вирішувалася. Зараз з тим суппортом навіть діла мати не хочеться. Дзвониш, слухаєш меню, обираєш пунктики, з'єднують з людиною з call-центру, записують номер, обіціють передзвонити... І все. Чекати можна довго. Мінімум получалося хвилин сорок. Інколи взагалі не передзвонюють. Навіть проблема, яка вирішується спеціалістом за 5 хвилин, затягується на 2-3 дні. Це не серйозно.
yuraa Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 19:48 #419 Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 19:48 Хватить жувати соплі.. задовбав Датагруп? переходьте до іншого провайдера.. зараз практично в кожному будинку є і київстар і еірбайтс...тому вибір є
nickel Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 20:08 #420 Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 20:08 Хватить жувати соплі.. задовбав Датагруп? переходьте до іншого провайдера.. зараз практично в кожному будинку є і київстар і еірбайтс...тому вибір є Спочатку свої ковтни. Уже декілька моїх знайомих зробили вибір провайдера, читаючи ці коментарі, в тому числі і мої (явно не на користь Датагруп). Також цю тему читають і працівники провайдера, вони також отримують інформацію з даної теми і, маю надію, роблять висновки. І провайдера змінимо, при потребі, будь певний. 1
yuraa Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 21:27 #421 Опубліковано 15 Вересня, 2011 в 21:27 Спочатку свої ковтни І для чого це було сказано ? в мене наприклад вже більше як рік все працює на ура і своїм провайдером повністю задоволений. І провайдера змінимо, при потребі, будь певний. Дєрзай
kolser Опубліковано 17 Вересня, 2011 в 20:14 #422 Опубліковано 17 Вересня, 2011 в 20:14 На Володимирській вже можна юзати інет даного провайдера? Якщо ні, то коли планується підключення? Дякую.
Саня Опубліковано 17 Вересня, 2011 в 20:46 #423 Опубліковано 17 Вересня, 2011 в 20:46 Хватить жувати соплі.. задовбав Датагруп? переходьте до іншого провайдера.. зараз практично в кожному будинку є і київстар і еірбайтс...тому вибір є Немає технічної можливості підключитися ні до мережі Київстару, ні до Airbytes. З можливих альтернатив - ОГО! Загалом послуги Датагруп мене влаштовують, хоча є деякі нарікання, які я час від часу висловлюю. На роботу служби підтримки багато хто скаржиться. Сподіваюсь, скоро це буде виправлено. Не так давно скаржилися на відсутність інформації по тарифах. Ситуація ж змінилася на краще. Якби тоді мовчали, можливо нічого б і не було.
fenmix Опубліковано 9 Жовтня, 2011 в 19:10 #424 Опубліковано 9 Жовтня, 2011 в 19:10 Таке відчуття, ніби там на ДГ бавляться кнопкою "вкл/выкл"...
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти