Перейти до змісту

розмитнення авто за новим законом


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 274
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
10 годин тому, deluxkangoo сказано:

вже тиждень минув, ситуація покращилась мабуть.

Відео по небу гуляють про кілометрові черги з авто під розмитнення на кордонах

  • +1 1
Опубліковано
3 годин тому, NeoN сказано:

Відео по небу гуляють про кілометрові черги з авто під розмитнення на кордонах

треба у військкоматах розмитнювати

  • Ха-ха 3
Опубліковано

Водночас, додав він, законодавство ЄС не дозволяє створювати окремі смуги для гуманітарних вантажів. Відтак українська сторона обмежить пункти пропуску, де можна буде оформити автівку, ввезену для особистих потреб, виключно до наступних:

  • На польському кордоні: "Угринів", "Грушів", "Смільниця", "Устилуг";
  • На словацькому кордоні: "М. Березний";
  • На угорському кордоні: "Давінкове", "Косіно".

Обмеження почнуть діяти з 00:00 25 квітня.

Опубліковано

Пише поляк. Хто не в курсі, це юрист, який безкоштовно надає юридичну допомогу нашим в Польщі (раніше заробітчанам, зараз біженцям). Самостійно вивчив українську мову. Закінчив університет в Луцьку.

Спойлер
ВІЙНА ВЖЕ ВСЕ
ПОЛЬСЬКИЙ ПОЛІЦІАНТ: УКРАЇНЦІ СОБІ ВЛАШТУВАЛИ БІЗНЕС НА ВІЙНІ
Я тепер в Україні, приїхав до друзів. Але аби сюди добратися, треба перетнути кордон. Я вибрав пункт пропуску Ягодин-Дорогуськ. Дуже здивувався, коли виїхав з Холма, бо майже відразу почалася черга. Згодом почув від першого польського поліціанта – черга – 14 кілометрів, треба чекати 3, 4 дні.
Першу ніж дізнався, чого вишикувался черга, я помітив суцільні ряди легкових автомобілів на тимчасових державних знаках одної держави. Державні знаки теж нагадували якісь ряди. Справилося враження, що хтось купив кілька десятків автомобілів в одному литовському, німецькому, польському місті та їх там оформив. З польськими державними знаками я не мав сумніву, вони були упорядковані за воєводствами. І стало зрозумілим, що це не оформляли поодинокі фізичні особи, а все пішло гуртом, через підприємців. За рядом автівок з Литви стояв ряд з Німеччини, згодом з Бельгії, наступна: Польща. Захаращене було узбіччя і смуга в бік кордону. Що мене ще здивувало. Немаленька кількість чоловіків одягнених у кольорові жилети. Проте, якщо вони були би з наших служб, було би написано, що це за служба. Я зрозумів, що тут коїться щось зорганізоване і масштабне. Мені згодом сказав поліціант, що українці завозять гуртом автівки без розмитнення. Він терпко констатував, що такий собі вигадали бізнес на війні. Каже, що Україна чоловіків призовного віку не випускає, але це якось до тих, що гуртом завозять ті автівки не стосується. Вони виїжджають, заїжджають, виїжджають.
Я спробував стояти в черзі. Майже відразу зрозумів, що там, де я зупинився, працює «оперативна група» під приводом дядька в жилеті. Раптом автомобіль рушили, я теж. Відразу мені закрив дорогу чоловік з дитиною на руках. Між мене та авта, що хвилину тому стояли прямо перед мною хотіли вклинитися три інші автомобілі. Я відкрив вікно і кажу чоловіку з дитиною на руках, щоб він мені дороги не закривав, бо я не пускаю тих трьох автомобілів у чергу перед собою і він має відійти, бо я його бампером перештовхну вперед. Він не послухав. Я рушив поволі і він дійсно був змушений відступати. Раптом навколо мене вигулькнула купа бандитів під приводом дядька в жилеті і почали валити мені кулаками об капот та шиби. Горланили, галасували. Усі вони – українці. Вікно було відкрите, я кажу: вимітайтеся, я їду, не будете інших пускати поза чергою. Дядько в жилеті мені говорить, що він мені поріже шини. Я дзвоню в поліцію. Кажу поліціантці, що мене тут обступила група агресивний українських бандитів, трощать мені автомобіль, погрожують мені, що поріжуть шини. Жінка каже, що не чує, я пояснюю, що то ті бандити створили такий гомін. І кажу, що тут править українська мафія, яка заводить свої бандитські порядки.
Я говорю до них: «Ти поляку трощиш авто? Такий ти герой? Кидайся з кулаками на рашистські танки! Ріж шини російським БТРам. Вали в Маріуполь, Херсон, чого ти дебошуєш у Польщі? Я маю зрозуміти, що ми вас сюди мільйонами пустили, щоб ти різав полякам шини?».
Українська мафія зорганізована в Києві на державному рівні. Використовує співчуття поляків і наївне до себе ставлення, аби нажитися на війні. Українські бандити. У Польщі. Це ж загроза для нашої безпеки.
Між січнем та квітнем 2022 року я заробив найменше за всі роки своєї практики. 90% правової допомоги я надав українським громадянам безкоштовно, я їздив по Польщі за свої кошти. Я працював усі вихідні. Я не нажився на війні. А ненажерлива бандитська київська олігархія кинулася наживатися на своїх навіть за рахунок того, що частина поляків зненавидить українців. Так, як ті польські поліціанти, що там стоять і їм це все не вкладається в голову. Я на викликану поліцію не чекав, хоча вони до мене дзвонили, бо мені треба було швидко переїхати на інший пункт пропуску. Я таки не встигнув до комендантської години і що коїлося після 23.00 на блокпостах … - це окрема історія. Але тепер шкодую, треба було сфоткати ті бандитські українські морди і згодом показати їх поліціантам пальцем.
Я проти колективної відповідальності і мені далі шкода жертв війни і я далі буду допомагати, здебільшого людям з заходу України, які тут лишилися і яким мабуть буде важко через економічну кризу. Але скільки поляків вирішить, що ніколи більше не допоможе з нічим? Перших тридцять хвилин після цього ошелешення я сам собі сказав, що в мені вмерло будь-яке співчуття для України та українців, що мені більше не цікаво, що там відбувається. Але я заспокоївся після години.
Під час очікування на іншому пункті пропуску я читав новини і прочитав, що Україна хоче стати повноправним членом ЄС вже 2024 року. Я згадав цей мафіозно-бандитський жах з кордону. Куди? Який ще ЄС? Про що ви сните? Ви краще додивіться, щоб вам не припинили постачання зброї. Бо якщо на кордоні вчора був би якийсь спостерігач, звіт накатав би для України мало втішним. ГУМАНІТАРКА не могла проїхати, чуєте? Люди на Великдень їхали і в Страсну П’ятницю мали стояти 4 дні? ЖАХІТТЯ!
Скільки я вже прожив тих українських жахів на польському кордоні? Від дев’яностих років вічний, суцільний срач і завжди з вини ваших керманичів. ФЕ!
Якщо комусь неприємно, що я пишу про українських бандитів та українську мафію, бо можна просто м’якше про бандитів та мафію, я скажу так: я пишу те, що хочу і що вважаю доцільним. Це були українські бандити в Польщі і українська, керована з Києва, мафія в Польщі. Політичної коректності в мені не було ніколи. Існує ймовірність, що я власне тим бандитам два місяці тому толкував безкоштовно правила заїзду до Польщі і правила перетину кордону, аби було простіше. А чим завершиться, шановні українці, цинічне використання доброти поляків, ой, я вам не раджу переконатися на своїй шкурі. Ми не такі миролюбні і терплячі як ви, зокрема ті з заходу України. А як теперішня влада ставиться до інших біженців (сирійців, афганців) на польсько-білоруському кордоні, волосся дибки. Вони там умирають. Ви дивіться, щоб ви не стали такими біженцями, як вони. Ви краще приборкайте своїх ненажерливих вепрів.
Де пані Панченко? Вона мала би стояти на польському кордоні та блокувати це свавілля. Не пускати тих сотень автівок на тимчасових державних знаках. Де протестувальники? Невже так має бути? Невже немає проти чого протестувати?

 

  • Cумний 2
  • +1 1
Опубліковано
37 хвилин тому, nickel сказано:

Пише поляк. Хто не в курсі, це юрист, який безкоштовно надає юридичну допомогу нашим в Польщі (раніше заробітчанам, зараз біженцям). Самостійно вивчив українську мову. Закінчив університет в Луцьку.

  Показати прихований контент
ВІЙНА ВЖЕ ВСЕ
ПОЛЬСЬКИЙ ПОЛІЦІАНТ: УКРАЇНЦІ СОБІ ВЛАШТУВАЛИ БІЗНЕС НА ВІЙНІ
Я тепер в Україні, приїхав до друзів. Але аби сюди добратися, треба перетнути кордон. Я вибрав пункт пропуску Ягодин-Дорогуськ. Дуже здивувався, коли виїхав з Холма, бо майже відразу почалася черга. Згодом почув від першого польського поліціанта – черга – 14 кілометрів, треба чекати 3, 4 дні.
Першу ніж дізнався, чого вишикувался черга, я помітив суцільні ряди легкових автомобілів на тимчасових державних знаках одної держави. Державні знаки теж нагадували якісь ряди. Справилося враження, що хтось купив кілька десятків автомобілів в одному литовському, німецькому, польському місті та їх там оформив. З польськими державними знаками я не мав сумніву, вони були упорядковані за воєводствами. І стало зрозумілим, що це не оформляли поодинокі фізичні особи, а все пішло гуртом, через підприємців. За рядом автівок з Литви стояв ряд з Німеччини, згодом з Бельгії, наступна: Польща. Захаращене було узбіччя і смуга в бік кордону. Що мене ще здивувало. Немаленька кількість чоловіків одягнених у кольорові жилети. Проте, якщо вони були би з наших служб, було би написано, що це за служба. Я зрозумів, що тут коїться щось зорганізоване і масштабне. Мені згодом сказав поліціант, що українці завозять гуртом автівки без розмитнення. Він терпко констатував, що такий собі вигадали бізнес на війні. Каже, що Україна чоловіків призовного віку не випускає, але це якось до тих, що гуртом завозять ті автівки не стосується. Вони виїжджають, заїжджають, виїжджають.
Я спробував стояти в черзі. Майже відразу зрозумів, що там, де я зупинився, працює «оперативна група» під приводом дядька в жилеті. Раптом автомобіль рушили, я теж. Відразу мені закрив дорогу чоловік з дитиною на руках. Між мене та авта, що хвилину тому стояли прямо перед мною хотіли вклинитися три інші автомобілі. Я відкрив вікно і кажу чоловіку з дитиною на руках, щоб він мені дороги не закривав, бо я не пускаю тих трьох автомобілів у чергу перед собою і він має відійти, бо я його бампером перештовхну вперед. Він не послухав. Я рушив поволі і він дійсно був змушений відступати. Раптом навколо мене вигулькнула купа бандитів під приводом дядька в жилеті і почали валити мені кулаками об капот та шиби. Горланили, галасували. Усі вони – українці. Вікно було відкрите, я кажу: вимітайтеся, я їду, не будете інших пускати поза чергою. Дядько в жилеті мені говорить, що він мені поріже шини. Я дзвоню в поліцію. Кажу поліціантці, що мене тут обступила група агресивний українських бандитів, трощать мені автомобіль, погрожують мені, що поріжуть шини. Жінка каже, що не чує, я пояснюю, що то ті бандити створили такий гомін. І кажу, що тут править українська мафія, яка заводить свої бандитські порядки.
Я говорю до них: «Ти поляку трощиш авто? Такий ти герой? Кидайся з кулаками на рашистські танки! Ріж шини російським БТРам. Вали в Маріуполь, Херсон, чого ти дебошуєш у Польщі? Я маю зрозуміти, що ми вас сюди мільйонами пустили, щоб ти різав полякам шини?».
Українська мафія зорганізована в Києві на державному рівні. Використовує співчуття поляків і наївне до себе ставлення, аби нажитися на війні. Українські бандити. У Польщі. Це ж загроза для нашої безпеки.
Між січнем та квітнем 2022 року я заробив найменше за всі роки своєї практики. 90% правової допомоги я надав українським громадянам безкоштовно, я їздив по Польщі за свої кошти. Я працював усі вихідні. Я не нажився на війні. А ненажерлива бандитська київська олігархія кинулася наживатися на своїх навіть за рахунок того, що частина поляків зненавидить українців. Так, як ті польські поліціанти, що там стоять і їм це все не вкладається в голову. Я на викликану поліцію не чекав, хоча вони до мене дзвонили, бо мені треба було швидко переїхати на інший пункт пропуску. Я таки не встигнув до комендантської години і що коїлося після 23.00 на блокпостах … - це окрема історія. Але тепер шкодую, треба було сфоткати ті бандитські українські морди і згодом показати їх поліціантам пальцем.
Я проти колективної відповідальності і мені далі шкода жертв війни і я далі буду допомагати, здебільшого людям з заходу України, які тут лишилися і яким мабуть буде важко через економічну кризу. Але скільки поляків вирішить, що ніколи більше не допоможе з нічим? Перших тридцять хвилин після цього ошелешення я сам собі сказав, що в мені вмерло будь-яке співчуття для України та українців, що мені більше не цікаво, що там відбувається. Але я заспокоївся після години.
Під час очікування на іншому пункті пропуску я читав новини і прочитав, що Україна хоче стати повноправним членом ЄС вже 2024 року. Я згадав цей мафіозно-бандитський жах з кордону. Куди? Який ще ЄС? Про що ви сните? Ви краще додивіться, щоб вам не припинили постачання зброї. Бо якщо на кордоні вчора був би якийсь спостерігач, звіт накатав би для України мало втішним. ГУМАНІТАРКА не могла проїхати, чуєте? Люди на Великдень їхали і в Страсну П’ятницю мали стояти 4 дні? ЖАХІТТЯ!
Скільки я вже прожив тих українських жахів на польському кордоні? Від дев’яностих років вічний, суцільний срач і завжди з вини ваших керманичів. ФЕ!
Якщо комусь неприємно, що я пишу про українських бандитів та українську мафію, бо можна просто м’якше про бандитів та мафію, я скажу так: я пишу те, що хочу і що вважаю доцільним. Це були українські бандити в Польщі і українська, керована з Києва, мафія в Польщі. Політичної коректності в мені не було ніколи. Існує ймовірність, що я власне тим бандитам два місяці тому толкував безкоштовно правила заїзду до Польщі і правила перетину кордону, аби було простіше. А чим завершиться, шановні українці, цинічне використання доброти поляків, ой, я вам не раджу переконатися на своїй шкурі. Ми не такі миролюбні і терплячі як ви, зокрема ті з заходу України. А як теперішня влада ставиться до інших біженців (сирійців, афганців) на польсько-білоруському кордоні, волосся дибки. Вони там умирають. Ви дивіться, щоб ви не стали такими біженцями, як вони. Ви краще приборкайте своїх ненажерливих вепрів.
Де пані Панченко? Вона мала би стояти на польському кордоні та блокувати це свавілля. Не пускати тих сотень автівок на тимчасових державних знаках. Де протестувальники? Невже так має бути? Невже немає проти чого протестувати?

 

А можна якось прізвища тих перегонщиків та підприємців дізнатись? Я не хочу миритись з таким станом речей.

  • +1 1
Опубліковано
Цитата

за первые восемь дней после отмены таможенных пошлин в страну было импортировано 14 300 (!) легковых автомобилей. В том числе, десятки BMW X5, Mercedes-Benz S-Class, Audi Q7 2022 года выпуска и даже Cadillac Escalade за 3,1 млн. грн.

image.thumb.png.bb047d6e31ebc5e338add329d99efbb2.png

Опубліковано

Зовсім необдуманий вчинок влади із розтаможкою. В першу чергу право на таку розтаможку мають наші воїни, але вони зараз на передовій. Коли війна закінчиться, що їм дістанеться, які автомобілі?
Зараз потрібні в першу чергу дизельні пікапи (моя думка) - от на них можна було зняти розтаможку.

 

  • +1 3
Опубліковано
1 час назад, sergkots сказал:

А можна якось прізвища тих перегонщиків та підприємців дізнатись? Я не хочу миритись з таким станом речей.

Не знаю, можливо в коментарях під постом є.

1 минуту назад, sergkots сказал:

Зовсім необдуманий вчинок влади із розтаможкою. В першу чергу право на таку розтаможку мають наші воїни, але вони зараз на передовій. Коли війна закінчиться, що їм дістанеться, які автомобілі?
Зараз потрібні в першу чергу дизельні пікапи (моя думка) - от на них можна було зняти розтаможку.

Не зовсім зрозуміло для кого вони її робили. Якщо для військових потреб, то можна було обмежитися пікапами, якимись бусами для швидких і автобусами для евакуації. Якщо для постраждалих районів, то можна було обмежити одним авто на людину, навіть без прив'язки до місця проживання. Але мабуть розуміють, що чоловікам виїзд закритий, а з жінок - гонщики так собі, тому дозволили гонщикам гнати без обмежень. Не виключено, що хтось має інтерес, тому пропихнули так як їм вигідно. В любому випадку, розголос вже пішов, гуманітарка стоїть в черзі, тому скоро краник прикрутять.

В одному з тобою не згідний: не треба знову робити нових пільговиків з воїнів, бо, по перше, це означатиме повернення дорогого розмитнення для всіх інших, а по друге це знову будуть мутки і схеми з залученням ветеранів. Якщо вітчизняні виробники не можуть закрити попит на авто, то розмитнення треба знижувати для усіх. Ніби ж уже не залишилося при владі власників автозаводів, які зробили дороге розмитнення, щоб продавати свої Зази-Ланоси ще дорожче, пора й від дорогого розмитнення відмовлятися. Але для усіх.

 

  • +1 2
Опубліковано
3 хвилин тому, nickel сказано:

В одному з тобою не згідний: не треба знову робити нових пільговиків з воїнів

Я не це мав на увазі. Просто привів приклад хто в першу чергу має право на дешеву розтаможку.

А взагалі так - зняти розтаможку для всіх. 

  • Дякую! 1
  • +1 1
Опубліковано (змінено)
1 час назад, sergkots сказал:

Зовсім необдуманий вчинок влади із розтаможкою. 

З початку військових дій, скасували "розмитнення" для гуманітарної допомоги. Тому якщо авто для військових частин, терроборони і т.д.   проходило як гуманітарка то воно і тоді і зараз було без розмитнення (новий закон не вплинув).

Якщо після військових дій, військові будуть живі/здорові і захочуть купити для особистих цілей авто, то думаю вони без проблем і податки можуть заплатити, доходи їм це дозволять (на відміну від інших).

 

В поясненні до закону було зазначено що багато фіз.осіб втратили свої авто,  а т.ч. і підприємці, тому такий крок. Але "дехто" як завжди скористався. Мені цікаво хто "лобіює" видачу дозволів на перетин кордону в таких випадках. 

Тут дійсно, або потрібно було закон приймати після війни (щоб краще контролювати), або заборонити оці всі довіреності, автовози, необмежену кі-ть і т.д. 

Змінено користувачем natalka)
  • +1 3
Опубліковано

С 25.04 автовозом и не завезешь, будут пускать только через легковые КПП, но как я понял ро очередям, то и сейчас пускают только через малые таможни.

Опубліковано
10 годин тому, nickel сказано:

Пише поляк.

Воно може й так. Але з іншої сторони, мені держава надала право на купівлю авто з нульовим розмитненням. Як я можу реалізувати таке право? Родичів/знайомих у мене в Польщі чи іншій країні, які могли б оглянути/купити/перегнати авто немає. Дружина моя не водить... Звісно я йду до знайомого бариги і прошу його пригнати мені авто. Барига каже: 1000 баксів і авто в тебе в дворі... що не так?

4 годин тому, romanc сказано:

С 25.04 автовозом и не завезешь,

Кепсько. Це вплине на вартість "послуг" перегонщиків для кінцевого споживача...

імхо

  • +1 1
Опубліковано
5 годин тому, romanc сказано:

С 25.04 автовозом и не завезешь, будут пускать только через легковые КПП

так причина не в тому, щоб не дати наваритись баригам, а в тому, щоб гуманітарні та "інші" грузи швидше доставиляти в Україну.

Опубліковано

Потрібно було одразу зробити офіційне розмитнення в районі 300$ і не паритися.

а так, заробляють митники і бариги. Але тільки не держава.

 

  • +1 2
Опубліковано
1 година тому, Bliksss сказано:

так причина не в тому, щоб не дати наваритись баригам, а в тому, щоб гуманітарні та "інші" грузи швидше доставиляти в Україну.

Я один не розумію, хіба гуманітарка не йде окремим пасом,а стоїть зі всіма в черзі?

Опубліковано
14 минут назад, NeoN сказал:

Я один не розумію, хіба гуманітарка не йде окремим пасом,а стоїть зі всіма в черзі?

Идет без черг, как пишут в группах прикордонних. На растаможку личного отдельная очередь.

Опубліковано
3 часа назад, Basil сказал:

Воно може й так. Але з іншої сторони, мені держава надала право на купівлю авто з нульовим розмитненням. Як я можу реалізувати таке право? Родичів/знайомих у мене в Польщі чи іншій країні, які могли б оглянути/купити/перегнати авто немає. Дружина моя не водить... Звісно я йду до знайомого бариги і прошу його пригнати мені авто. Барига каже: 1000 баксів і авто в тебе в дворі... що не так?

Кепсько. Це вплине на вартість "послуг" перегонщиків для кінцевого споживача...

імхо

Тогда получается, что барыга пригоняет не в личных целях, а в бизнес.

Но это можно обойти, забрав машину на самом КПП, мне так пригоняли заробитчане, бесплатно, они еще и бенз до кордона поделили на четверых. Как машина заехала на КПП, мне дали пропуск и я зашел оформлять с оплаченой предварительной декларацией.

Опубліковано
15 хвилин тому, romanc сказано:

Идет без черг, как пишут в группах прикордонних. На растаможку личного отдельная очередь.

Оформляється без черги, але, мова про "пропускну здатність", тобто, щоб не накопичувались на кордоні.

Опубліковано
10 часов назад, natalka) сказал:

 Мені цікаво хто "лобіює" видачу дозволів на перетин кордону в таких випадках. 

Автовозы- вообще без проблем едут, как международный грузовой.

За гуманитаркой ОДА и военная администрация. Многодетные отцы и женщины без проблем. Студенты иностранных вузов и с документами ПМЖ Европы. Ну и военкомат непридатних до служби пускает.

Опубліковано (змінено)
38 минут назад, Bliksss сказал:

Оформляється без черги, але, мова про "пропускну здатність", тобто, щоб не накопичувались на кордоні.

Так суммарная пропускная способность всех границ не изменится, а ограничат количество ввезенных машин тем, что за время военного положения их не смогут ввезти больше, чем смогут переварить малые кпп, они обычно в 1-2  полосы, а растамаживать будет одна и еще к ним ведут обычно второстепенные дороги без обочин ( со стороны ЕС), это жопа, что будет там твориться. Вчера на Убле стояло до100 машин( 2 суток стояние) , и это только начало бума.

 Интересно, что на КПП Тиса нет очередей.

Змінено користувачем romanc
Опубліковано
37 хвилин тому, romanc сказано:

Идет без черг, как пишут в группах прикордонних. На растаможку личного отдельная очередь.

Ну от і я таке знаю, то навіщо шум розганяти приписуючи гуманітарку і тд. Пишемо прямо, закон гамно, бо ми , прості люди собі пригнати нічого не зможемо, а то приплітають все на світі, і знову зрада в масштабі держави.

А за"рішення черги", "банду українців", правильно поляк писав, таке ще було далеко до війни, і наші митники на цьому заробляють. 

Опубліковано (змінено)
18 часов назад, Dima4s сказал:

Водночас, додав він, законодавство ЄС не дозволяє створювати окремі смуги для гуманітарних вантажів. Відтак українська сторона обмежить пункти пропуску, де можна буде оформити автівку, ввезену для особистих потреб, виключно до наступних:

  • На польському кордоні: "Угринів", "Грушів", "Смільниця", "Устилуг";
  • На словацькому кордоні: "М. Березний";
  • На угорському кордоні: "Давінкове", "Косіно".

Обмеження почнуть діяти з 00:00 25 квітня.

"Дзвінкове", зам министра не мог правильно написать, и все перепечатали.

Дзінкове и Косино работают с 8-00 до 20-00.

Змінено користувачем romanc
Опубліковано
6 часов назад, romanc сказал:

Автовозы- вообще без проблем едут, как международный грузовой.

В нас військовий стан і міжнародний вантажний також має брати дозволи які видає або Мінінфраструктури або та ж ОДА і обов'язковою умовою є завезення на зворотньому шляху гуманітарки. 

То як ці всі автовози перетинають кордон, на них гуманітарка? 

 

На рахунок черг, на укр. митниці окремі коридори для гум.вантажів. а до кордону як доїхати якщо затор 10-20 км?  

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...