Перейти до змісту

розмитнення авто за новим законом


Рекомендовані повідомлення

47 минут назад, natalka) сказал:

В нас військовий стан і міжнародний вантажний також має брати дозволи які видає або Мінінфраструктури або та ж ОДА і обов'язковою умовою є завезення на зворотньому шляху гуманітарки. 

То як ці всі автовози перетинають кордон, на них гуманітарка? 

 

На рахунок черг, на укр. митниці окремі коридори для гум.вантажів. а до кордону як доїхати якщо затор 10-20 км?  

Я не слышал о таком про фуры. Я слышал, что предприятие поручается за возврат водителя в Украину и подает списки и все.

Проблема только в Польше. И теоретически- это проблема польской дорожной полиции.

Змінено користувачем romanc
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 274
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

42 минуты назад, romanc сказал:

Я не слышал о таком про фуры.

Я знаю, маю знайомих ФОПів що їздять. Спочатку не випускали взагалі. Десь 8 березня уряд спростив правила (зазначивши про гуманітарку на скріні виділено). Тільки при таких умовах випускали і контролювали. А зараз, ну напевно перевізники бачать що ніхто не перевіряє, і тупо вважають що міжнародні перевезення  можна бо є окремо виділені. 

Спойлер

IMG_20220424_194714.thumb.jpg.c5519a150a7bf6c1d8d171327ff323aa.jpg

 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

40 минут назад, natalka) сказал:

Я знаю, маю знайомих ФОПів що їздять. Спочатку не випускали взагалі. Десь 8 березня уряд спростив правила (зазначивши про гуманітарку на скріні виділено). Тільки при таких умовах випускали і контролювали. А зараз, ну напевно перевізники бачать що ніхто не перевіряє, і тупо вважають що міжнародні перевезення  можна бо є окремо виділені. 

  Скрыть контент

IMG_20220424_194714.thumb.jpg.c5519a150a7bf6c1d8d171327ff323aa.jpg

 

 

Вы цитируете новости, а не законный циркуляр. Точно знаю, что водители автобусов, совершающих меджународные рейсы без проблем почти с самого начала войны ездят, экипаж - 2-3 человека.

https://ips.ligazakon.net/document/view/Kp220194?an=ul-1

На бронь водитяля могут подавать простые предприятия, для обеспечения своих нужд.

https://trans.info/ru/poryadok-peresecheniya-granitsyi-ukrainyi-dlya-voditeley-v-vozraste-ot-18-do-60-let-uproshhen-279531

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, romanc сказал:

Вы цитируете новости, а не законный циркуляр. Точно знаю, что водители автобусов, совершающих меджународные рейсы без проблем почти с самого начала войны ездят, экипаж - 2-3 человека.

https://ips.ligazakon.net/document/view/Kp220194?an=ul-1

я процитувала не новини, а повідомлення на оф.сайті Львівської облдержадміністрації. А тепер давайте почитаємо разом постанову КМУ, яку скинули ВИ

Цитата

7. Дія пунктів 2 - 6 цієї постанови не поширюється на військовозобов'язаних водіїв,

які здійснюють перевезення для потреб Збройних Сил України,

інших утворених відповідно до законів України військових формувань,

а також медичних вантажів та вантажів гуманітарної допомоги,

військовозобов'язаних працівників підприємств залізничного транспорту, які забезпечують функціонування та безперебійну роботу залізниці, бронювання яких здійснюється відповідно до цього пункту.

де тут зазначено при звичайні комерційні міжнародні вантожоперевезення? От саме про це я і пишу. Про звичайні п-ва Ви копіюєте новину, а не постанову уряду.

Про водій автобусів знаю,  більше того, десь до 10 квітня взагалі без будь-яких дозволів пропускали водіїв міжнародних автобусів за кордон які евакуйовували біженців, після зазначеної дати почали вимагати дозволи (принаймні на Львівщині). Теж знаю з "перших уст".

То яким боком до цього всього що тут написано автовози забиті автомобілями?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так все правильно, не нужно бронировать для гуманитарки, а остальные делают бронь и дозвола. 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, romanc сказано:

Так все правильно, не нужно бронировать для гуманитарки, а остальные делают бронь и дозвола. 

 

Якось воно трохи дивно виглядає…. От був би я рядовим пшеком .що живе недалеко від кордону. Я ,з товаришами ,крайні 300 ойро в фонд допомоги України віддав, сім’ю без чоловіка приютив, на все готове за безкоштовно, а тут …. мОшини в Україну везуть. Саме головне по війні. Поміняти машину . Черги з бв мошин на продаж заважають європейській гуманітарці. То вони воюють чи машини міняють на новіші? Що там робиться? 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 хвилин тому, Alex S сказано:

Якось воно трохи дивно виглядає…. От був би я рядовим пшеком .що живе недалеко від кордону. Я ,з товаришами ,крайні 300 ойро в фонд допомоги України віддав, сім’ю без чоловіка приютив, на все готове за безкоштовно, а тут …. мОшини в Україну везуть. Саме головне по війні. Поміняти машину . Черги з бв мошин на продаж заважають європейській гуманітарці. То вони воюють чи машини міняють на новіші? Що там робиться? 

Бариги як барижили на машинах - так і продовжують.

Купа людей оновлять свій "парк". І така ж купа заробить собі на ще одну квартиру.

Кому війна ,а кому.. .сам знаєш!

 

Спочатку, ідея була непогана,  волонтери, тачки 4х4 і т.д.

Але потім знайшли дірочку в законі і помазали баблом, кому нада.  І фсьо.

Умовний я став "волонтером" який може безперешкодно кататися через кордон, закон же ж , йопта, і возити все, що душі забажає.

 

Але, як казали люди,  митнику раніше давали 50$, то тепер 200$... (умовно).

 

Страшно те, що нічого в цій країні не міняється і не зміниться..  шкода загиблих..

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Страшно те, що нічого в цій країні не міняється і не зміниться..  шкода загиблих..

Від нас залежить чи зміниться - ми їх терпимо, ми мовчимо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, sergkots сказано:

Від нас залежить чи зміниться - ми їх терпимо, ми мовчимо.

Зараз кожен такий "волонтер" буде трясти телефоном і кричати "знаєш, скільки я всього зробив для України!!!???"

І десь він буде правий. Якусь сотню другу доларів перекинув на ЗСУ. Може й дійсно якусь тачку запхали з його допомогою на "передок".

Але ж ти не будеш писати в СБУ,  щоб перевірили кожного волонтера. Хоча, СБУ самі мали б це робити.

 

В теорії - все, ніби то, законно, а насправді...

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Бариги як барижили на машинах - так і продовжують.

Купа людей оновлять свій "парк". І така ж купа заробить собі на ще одну квартиру.

Я чогось згадую по молодості авторинки….. коли шукав свої перші машини. Не було ще нету, авто сайтів . Більше всього то був Хмельницький,Луцьк  і Сімферопіль( називається в останньому  він ,,Туча,,) Самі чмошні морди , які залишили осад в душі через 20 з лишнім років. Бариги з бариг. Пиздаболи і нероби з народження . Просто я ще не сильно доганяю де ТАМ дешеві машини? Сильно дешеві машини де? Хіба може після семи років Рено - Пежо, ну а Фіат їх младший брат? То то ломуче вже сміття ,а не машина.Просто відкрий автоскаут 24 і подивися ціни на машини. 3-5 років. Ауді,Мерси, Тесла,Тойота, Лексус…. То це автоплаци, це ті самі бариги ,тільки по німецьки говорять ,а те й не говорять,( ще поки). Машину треба дивитися , бо буде як з моїм т5 тим ….( 5 років ,жодного підкрасу) То ціни в них на МАШИНИ майже ті самі що в нас сервісні машини куплені в Україні новими. А якщо це свіжі битки лакшері марок( там ті самі битки як запроста ,просто ДТП було не в Гамериці ) то в нас іноді і дешевше… В любому випадку ,треба було робити на одного громадянина одне авто  з 0 розмитненням,з неможливістю відчуження на рік, а той пару. І то було б воно.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Alex S сказано:

Я чогось згадую по молодості авторинки….. коли шукав свої перші машини. Не було ще нету, авто сайтів . Більше всього то був Хмельницький,Луцьк  і Сімферопіль( називається в останньому  він ,,Туча,,) Самі чмошні морди , які залишили осад в душі через 20 з лишнім років. Бариги з бариг. Пиздаболи і нероби з народження .

Ну, ти ж розумієш, що це відносно легкий заробіток.  "гонщики" і таксисти.  Достатньо вміти водити машину. і все.

це раніше було: Поїхати "туди", покататися по селу/ містечеу 2-3-5 днів і вибрати авто. Так, потратитися на проживання (аж 10Є / сутки, і на їжу ще 5). Ну бензин. Щоб пригнати.

Ліпили своїх 300-1000$ і мали щастя.

зараз схема ще простіша. Купа людей ВЖЕ там живе чи працює. Вони шукають 2-3-5-10 авто. Туди женеться автовоз. Все це там грузиться і їде до нас. Там одразу "шукач" ліпить свою сотку-другу на кожне авто, за труди.

одразу хреново, бо авто могло виїхати з гаража своїм, ходом і заїхати на лавету, а далі, як воно їхатиме, не знає ніхто!  Колись самі везли, і за тих 1000-1500км ставало ясно, де і що в машині не так. Хоча б робили і тоді продавали. Тепер лише пробіг скрутили  і все.

Тут через фірму все це діло мутиться і продається.

 

Таксисти це взагалі... маєш права, маєш авто - фсьо! Вперед!  пох, що тобі 20 років! і права у тебе лише півроку чи рік!

Це колись треба було екзамени здавати на знання міста, знання теорії, практика. Екзамени. Далеко не всі могли стати таксисом.

на автостанції стоять уже "оновлені" "таксі", на червоних номерах.  Шакали, які знімають шашечку,  коли клієнт сідає в авто, щоб нікому нічого не платити. І деруть вдвічі , а то й втричі дорожче, ніж таксі, яке викличеш.

 

 

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, Alex S сказано:

 В любому випадку ,треба було робити на одного громадянина одне авто  з 0 розмитненням,з неможливістю відчуження на рік, а той пару. І то було б воно.

Тут колеги є ще один прикол. Якщо фізична особа продає друге авто в рік  платить (ПДФО+ВЗ)  5+1,5%, третє і наступне 18+1,5%. , причому середньоринкова вартість легкових автомобілів, мотоциклів, мопедів визначається щокварталу центральним органом виконавчої влади, тобто просто написати в договорі 5гривень не вийде.

Також пільга при ввозі тільки на період  військового стану. Тут же по факту ВМД робиться на людину і потім при переписці-продажу вже можна бачити продаж. Фірми перевізники(посередники) вже заробляють досить непогано на доставці цих авто, і в принципі не дуже то й вони подешевшають думаю.

одне авто  з 0 розмитненням,з неможливістю відчуження на рік  оце вже було, тоді всі сусіди родичі могли від бариги заробити 100у.о. і рік володіли авто, далі переписка була на фактичного власника ;)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 хвилин тому, Zheny@ сказано:

на автостанції стоять уже "оновлені" "таксі", на червоних номерах.  Шакали, які знімають шашечку,  коли клієнт сідає в авто, щоб нікому нічого не платити. І деруть вдвічі , а то й втричі дорожче, ніж таксі, яке викличеш.

Рідко там буваю та іноді то передачу до документи терміново передаю-зустрічаю… Яка ж та автостанція на Конякіна ущєрбна…., ( як і весь той базар) ,і які ті таксісти…. Чудо і горе таксісти. Болти і Юбери їм не цікаві, вони за безкоштовно не їдуть…

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, Arden сказано:

І як зараз ситуація? Для власних перевезти авто не реально? Черга 2-4 дні? 

ну от нарешті дійшло, подекуди ми бачимо, що заробляють від цього не прості люди, а ділки, і тому ми зараз розглядаємо можливість цей процес припинити.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це ж так важко було зробити в цьому законі, наприклад 0% розмитнення тільки при купівлі одної машини на сім'ю чи людину 1 раз на 1 чи там 3 роки, всі інші купівлі по повній і тільки фізичним особам.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм. Вже завезли більше 10 тис, зараз введуть розтаможку ціни піднімуться - самі хитрожопі знову зароблять. 
якось воно не так має бути.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, dimmon сказано:

всі інші купівлі по повній і тільки фізичним особам.

можуть інакше зробити, продаж першої машини (раз на якийсь термін) - пільговий податок, всі наступні - по повній програмі.

Так як з квартирами ;) Крім того, в будь-якому випадку, продав машину - вже не буде субсидії....

P.S. Можуть взагалі без пільгового періоду зробити, зразу влупити податок по повній.

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Закон про нульове розмитнення можуть відмінити або обмежити вже на цьому тижні

Спойлер

Рішення буде прийняте урядом та парламентом орієнтовно в четвер.

Законодавець розглядає варіанти скасування цього закону або його обмеження.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часов назад, Basil сказал:

Закон про нульове розмитнення можуть відмінити або обмежити вже на цьому тижні

  Показать контент

Рішення буде прийняте урядом та парламентом орієнтовно в четвер.

Законодавець розглядає варіанти скасування цього закону або його обмеження.

 

 

Цікаво що буде з тими хто раптом купить авто і не встигне ввезти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 minutes ago, Arden said:

 

Цікаво що буде з тими хто раптом купить авто і не встигне ввезти.

Скоріш за все, "раптом" це не станеться - дадуть запас часу в декілька днів.

p.s. Їхав в неділю рано у Володимир. За весь час дороги зустрів 4 "українця" і 9 "іноземців" (Польща, Литва, Німеччина).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 хвилин тому, Arden сказано:

 

Цікаво що буде з тими хто раптом купить авто і не встигне ввезти.

Дадуть ввезти.

Але, певно, розмитнити доведеться уже без пільг :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 минуты назад, Zheny@ сказал:

Але, певно, розмитнити доведеться уже без пільг :)

так без пільг уже і не особливо то треба...

ну то таке, побачимо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 26.04.2022 at 09:37, Arden сказано:

так без пільг уже і не особливо то треба...

ну то таке, побачимо.

Я розповідав одну історію, щодо переоформлення авто в Нідерландах. Ні ?

москальскою в оригіналі

Спойлер

Я уже писал про то, как в Голландии машины покупают и продают. 4 года назад я купил Приус+ (на котором сам же ездил до этого по лизингу) – в канцелярском магазине. То есть оформление покупки всегда было в отделении почты или в любом супермаркете, где почту принимают. Вкратце, берешь письмо с кодом, который дает/присылает продавец машины, сотрудник киоска смотрит на права, стучит по клавиатуре, берет у меня 10 Евро за оформление и выдает мне два квиточка. Один отслылается продавцу, а второй оставляется себе, а новый техпаспорт приходит по почте. Так уже давно было, удобно.

Но. Прошло 4 года. Приус+ мы благополучно продали, 8 лет ездили – ни единой поломки, настоящая Тойота, ушел в отличном состоянии симпатичной многодетной голландской семье (7-местный же). В лизинге был VW Passat GTE, отличная машина, своя-родная, решили купить (очень хотел 7-местный электро Volvo XC90, но слишком большая разница в цене за 2 лишних местах, при этом багажник у Пассата не особо меньше – просто пещера какая-то). Договорились о цене с лизинговой компанией, сижу дома, пью чай, пишу в лизинговую компанию: так мол и так, оплата ушла, присылайте код на переоформление.

Приходит код. Наверное надо идти в ближайший магазин с почтовым отделением, думаю я. А дай гляну, наверное все можно онлайн сделать?

Пробуем.

- Захожу на сайт единой службы по транспортным средствам RDW – появляется большая кнопка «Переоформить машину».

- Тыкаю. Залогиньтесь через главный логин-апп для всех правительственных служб DigiD, говорят.. Ну, какие проблемы, логинимся. А как же вы, ребята, документ у меня проверите, думаю я..

- «Сейчас мы будем у вас документы проверять, вот прямо не сходя с места, но только если у вас новенький смартфон и документы получены после 2017 года», сообщают мне. «Возьмите свое удостоверение и поднесите к своему телефону», советуют мне. Подношу – срабатывает NFC. «Мы все поняли, вы – Азамат, давайте продолжим.» Я слегка поперхнулся чаем.

- «Введите код на переоформление!» Ввожу.

- «Заплатите €10!» Плачу, с того же телефона.

- «Оформление окончено, синхронизация окончена, машина ваша, техпаспорт придет по почте через два рабочих дня, отошлите продавцу квиточек, скачайте отсюда».

Вот черти. Когда они успели? Когда? Это ж надо кругом базы соединять, апп на Google и AppStore переписывать, NFC интерфейс прописывать, выпускать совместимые чипы на документах и.т.д., и.т.п. Это время, это деньги, это координация. Мы в частном бизнесе это все не успеваем делать, как им это удается?

В итоге. 1 машина поменяла владельца, не двигаясь с места. 0 сотрудников потратили на меня 0 минут своего времени. Я ожидал их при этом 0 минут, напечатав при этом 0 листов бумаги.

На все ушло 5 минут. Чай допить не успел. Сразу, сразу захожу на сайт налоговой, страховой – все уже там. Вот вам новый налог, вот вам новая страховка (будет дороже, конечно же ).

 

Так от історія із розмитненням - повинна бути така ж.

От лише у нас дармоїдів вагон. Типу "експертів" .  (Воно, бл*ть, не знало де в моєму авто VIN шукати, скакав ,кружляв, як той шаман із бубном.., поки я не показав. Все було порсто ,як добрий день.)

Дєффачькі на вході, які зустрічають і проводжають. 

Банки з комісіями, як рахунок в дорогому ресторані!

Загалом, все повинно бути без будь-якого мого втручання.  Можна організувати роботу, просто на раз-два.

Записався в чергу, як зараз є, уточнити кілька моментів, стосовно номерів (раптом я хочу унікальні платні?), чи ще якісь незначні нюанси.

Я приїхав по талончику - віддав авто експерту, документи умовній "дєфачьці"  і чекаю на вході.

Поки експерти оглядають авто, дєфачька робе документи. Шукає номери (адже я попередньо про них написав), і вносить авто в базу.

техпаспорт друкується одразу (це вже давно).  Вивезли авто, озвучили зауваження, якщо такі є, дали термін на усунення. Видали техпаспорт. Номери. Я підписав документи необхідні. Сплатив всі послуги з огляду і оформлення, ну і власне, розмитнення. Якихось умовних 200-250$ + робота тих самих експертів з дєффачьками. Разом 300$ - саме те.

хвилин за 20-30, думаю, все можна оформити. Навіть швидше.

 

З ЦНАП-ом майже вийшло!  Прийшов, талон, мінімальна черга, здав документи і забув. Дзвінок, прийшов забрав і все.

А ще краще ДП "Документ".  Із загранпаспортами. так, дорожче, але, курва, швидше і навколо тебе бігають. Сервіс. 

 

 

 

  • +1 7
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І що?

На скільки я чув вже з 1 травня лавочку мають прикрити.

Наткнувся в ютубі на відео на блогерів "бариг" з Жітомира, які понаганяли автомобілів по новому закону -

,  але ціни такі ж як і були до прийняття закону. 

Цікаво, хто як це оцінює? 

Як на мене це бариги користуючись ситуацією наживаються на війні, а якщо проста людина хотіла придбати собі авто за прийнятною вартістю внаслідок маніпулятивних  дій таких людей таку можливість втрачає і зводить до нуля такий закон, який втрачає свій ефект.

 

Змінено користувачем Saniko
допис
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...