Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 hour ago, Electronshik said:

я не можу побачити історію платежів по карті.

Картка дитини в додатку (чи правильно застосунку? :) )

182CDC5A-B840-43E9-9FEC-34EEF706A203.thumb.jpeg.f293d8b848363d8821ac626625433b7d.jpeg

Опубліковано

У Вроцлаві в трамваї знімає за скількох хочеш.

Обираєш тривалість поїздки,  кількість квитків і прикладаєш карту (пей пас). Все. Ніяких квитків нічого не видає.

Контролер зчитує дані з пристрою і бачить транзакції.  На рахунок банківської карти не знаю, як має відбуватися. Номер карти побачити ж має. Чи зчитати . Цього моменту не знаю.

Думаю, що їхній пристрій не вміє знімати гроші, а просто читати картки.  Номер і все.  так само і у нас.

Опубліковано
1 година тому, Electronshik сказано:

Але треба враховувати те, (як пояснила мені контролер) що не можна банківською картою заплатити за ще когось, тобто проходить лише одна транзакція.

Через 1-2-3-5 хв можеш знову.

Раптом тобі потрібно пересісти?

1 година тому, Electronshik сказано:

Чому, вона не пояснила,

не знає, їй так сказали. На  більше не вистачає знань.

 

1 година тому, Electronshik сказано:

мабуть то такий захист від помилкової оплати,

Так

1 година тому, Electronshik сказано:

але якщо я потім ще раз на цю маршрутку сяду, в той же день, що тоді?

Читай вище цей же пост.

2 годин тому, Bliksss сказано:

зчитувати карту - я їм не дам))

 

2 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Думаю, що їхній пристрій не вміє знімати гроші, а просто читати картки.  Номер і все.

 

Опубліковано
9 hours ago, yu2007 said:

Гривню не знімає.

Спочатку не знімало, зараз знімає (катаюсь на транспорті раз на місяць, заради інтересу закинув 10грн на додаток).

Опубліковано
1 минуту назад, Zeiss сказал:

Спочатку не знімало, зараз знімає (катаюсь на транспорті раз на місяць, заради інтересу закинув 10грн на додаток).

В мене в додатку чотири карти, ніде не знімає. Після введення карантину громадським транспортом ще не користувався.

Зроби скріншот списання.

Опубліковано
4 минуты назад, slw28 сказал:

image.thumb.png.a173e2d25e1005375f3ef8c77b53dc2c.png

Я так розумію, що це знімає за користування додатком, в мене на рахунку в додатку 0,0, гроші на пластикових картах, то нічого не знімає.

Опубліковано
10 хвилин тому, nickel сказано:

Я так розумію, що це знімає за користування додатком, в мене на рахунку в додатку 0,0, гроші на пластикових картах, то нічого не знімає.

так знімає саме з віртуальної, а не платикової картки, яку додаєш.

Опубліковано
11 годин тому, nickel сказано:

Про ці, але я все рівно не розумію в чому там проблема. 

 

Screenshot_2020-10-14-23-23-45-884_com.google.android.permissioncontroller.jpg

Якщо б ти натиснув на ті три кропочки вгорі, міг би тоді натиснути на "Усі дозволи", тоді міг би побачити повний доступ до камери, карти sd (це можна доволити або відмовитись, хоча не факт, що з будь-якою відмовою прога працюватиме), але й "отримувати повний доступ до мережі", "переглядати мережеві з'єднання" і т.д. ;) заборонити які ти не можеш...

 

Зі спостережень. за місяць, чотири рази їхав тролембусом. три крайні рази при спробі оплатити з екрана тіліпона, валідатор писав щось типу "Прострочено термін дії", списання оплати проїзду проходило десь з 5ї-10ї спроби.

почало списувати гривню за користування додатком.

Опубліковано
4 хвилин тому, rrid сказано:

валідатор писав щось типу "Прострочено термін дії"

Це буває, коли час у твоєму смартфоні і на валідаторі не співпадає.

Опубліковано
23 хвилин тому, nickel сказано:

А треба? Нє, не так. А якщо я не параноїк, то треба забороняти?

не знаю )

коли турецькі молдавани на замовлення ЛМР тихенько лізуть в твої персональні дані з відеофіксацією з ХЗ якою метою - можливо, й не варто забороняти...

але саломенам, коли вони запитують дитячі запитання, ти ж "забороняєш"? дискримінація саломенів )))

Опубліковано
11 минут назад, rrid сказал:

але саломенам, коли вони запитують дитячі запитання, ти ж "забороняєш"? дискримінація саломенів )))

Я саломенам щось забороняю? Склероз підводить, не пам'ятаю такого. Але на всякий випадок знімаю з саломенів усі свої заборони.

Опубліковано
6 hours ago, Zeiss said:

Спочатку не знімало, зараз знімає (катаюсь на транспорті раз на місяць, заради інтересу закинув 10грн на додаток).

Перевірив в себе, справді якась гривня в жовтні з’явилась, але чомусь не у «використанні», а в «поповненні» (типу я собі рахунок поповнив на одну гривню). 
92AC8757-77F8-4280-9EFC-93641769B40D.jpeg.7ef657c7ed776eb6ea73519c78503754.jpeg

Опубліковано
On 15.10.2020 at 09:17, slw28 сказано:

Знімає з рахунку додатку (віртуальної картки), з вересня

Ну нарешті в мене "схлопнулось" ! А то я завжди поповнюю на парну суму, а тут десь пару тижнів тому дивлюсь в додаток, а залишок стоїть непарний :blink:  Я вже і так згадував як таке могло вийти, і етак мозги собі вивертав, навіть історію поповнень пошукав, так і не знайшов якого біса залишок вийшов непарний, а тепер ось воно ! :jeer:

  • 1 місяць потому...
Опубліковано
Цитата

За проїзд – банківською карткою: у Луцькраді розповіли, чому це не завжди працювало

Четвер, 03 грудня 2020, 14:20

 

У Луцьку полагодили систему безготівкової оплати проїзду. 

Про це у коментарі ІА "Конкурент" повідомив начальник міського управління транспорту Володимир Степанов. 

За словами чиновника, проблеми були і в самій системі, і в тому, як водії її запускали. Володимир Степанов наголосив, що з водіями провели додатковий інструктаж, а з операторами банків вирішили технічні питання. Тому станом на зараз всі проблеми з оплатою картками були усунуті, і система "Сітікард" працює справно. 

"У нас виникають питання щодо оплати квитком "Сітікард", і іноді щодо оплати банківською карткою. Банківською карткою за день розраховується близько півтори тисячі людей у тролейбусах і автобусах. Проблеми з оплатою, які були, ми зв'язалися з операторами, і вирішили. Їх практично нема. Останнім часом у нас не було таких звернень. Якщо проблеми виникатимуть, то кожну ситуацію треба розглядати окремо. Пасажирам потрібно одразу звертатися до нас", – зауважив Степанов.

За його словами, пасажир, картка якого не спрацювала, не має права їхати у громадському транспорті. 

На сайті міської ради незабаром опублікують роз'яснення щодо недоліків системи, і рекомендації, як діяти пасажирам в таких випадках. 

У разі виявлення недоліків системи просять звертатися на телефонами:

  • 033 274 11 00
  • 095 815 9362

 Цікава логіка представника влади міста: картка не працює - не можеш сплатити готівкою і їхати (бо порушеня), а як поступити правильно скажуть пізніше.

Воістину, старі люди - мудрі люди, кажуть - якщо бог захоче покарати людину, то відбере у неї розум.

Але поговірка в нинішній час якась неповна виходить, бо розум відібрали у влади а покарані пересічні :- (((

 

Опубліковано
10 годин тому, sss381 сказано:

 Цікава логіка представника влади міста: картка не працює - не можеш сплатити готівкою і їхати (бо порушеня), а як поступити правильно скажуть пізніше.

готівка в транспорті це зло

Опубліковано
9 годин тому, sss381 сказано:

Цікава логіка представника влади міста: картка не працює - не можеш сплатити готівкою і їхати (бо порушеня), а як поступити правильно скажуть пізніше.

В деяких містах, не працює термінал - висить оголошення "не працює термінал - пасажир має право безплатного проїзду". Водії хитрували і заробляли собі гроші.

В принципі, яка пасажиру різниця - що там не працює? Хай перевізник розбирається з оператором, оператор - з білінгом (банком) А з'їзджати з маршруту - не має права, це порушення договору)) Взагалі не розумію, чому міськрада там щось розрулює і виправдовується? В даному випадку, функція міськради - натягнути "сітікард" по самі... щоб більше такого не повторювалось.

Опубліковано

Пздц просто, якщо в мене нормальна картка, яку скрізь приймає а в маршрутках якась проблема (моделюю ситуацію) то мені йти пішки? Чи так вони спонукают купувати їхню непотрібну картку? Яхудєю від сервісу, у нас як завжди. Ні, я розумію що можна піти шукати банкомат, зняти і тд... але це вже квест. NFC працює або не працює, а вони вже починають городити.. реально припікає. добре що практично не користуюсь маршрутками ,і співчуваю людям які часто їздять та стикаються з цим дибілізмом.

Опубліковано
1 година тому, AnimaNoir сказано:

Пздц просто, якщо в мене нормальна картка, яку скрізь приймає а в маршрутках якась проблема (моделюю ситуацію) то мені йти пішки? Чи так вони спонукают купувати їхню непотрібну картку? Яхудєю від сервісу, у нас як завжди. Ні, я розумію що можна піти шукати банкомат, зняти і тд... але це вже квест. NFC працює або не працює, а вони вже починають городити.. реально припікає. добре що практично не користуюсь маршрутками ,і співчуваю людям які часто їздять та стикаються з цим дибілізмом.

В основному працює, до чого така паніка?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...