Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
On 25.11.2019 at 10:49, nickel сказано:

есь тролейбус CityCard використав один(!) я, сидів ззаду спостерігав, а не 1/3 пасажирів.

Певно дозволять лише в тих хто з валідатором, бо це якось логічно 

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
2 годин тому, Harvester сказано:

Так і не зрозумів, де подивитись баланс на картці :unsure:

Гроші з карточки зняли, а от чи поступили на проїздну карточку, не зрозуміло.

 

В програмі

Опубліковано
2 хвилин тому, Oli сказано:

 

103 107 ^_^

 

Щодо ківерецьких маршуток, тут в темі, раніше було відео, де якась пані говорила, що ці маршутки або теж обладнають валідаторами, або скоротять маршут до автостанції №1

Опубліковано

Зніс додаток нафіг з телефону. Добре що не зареєструвався. Просто не приходили смс. А потім почитав угоду з користувачем. Це щось!

І абонентська плата не зрозуміло за що. І ніхто тобі нічого не винен. А ти винен цій конторі як земля колгоспу.  

Проживу без додатку.

 

Опубліковано

Справа не в 1 гривні (хоча якщо порахувати то норм сума капає хз куди) Справа в пофігістичному ставленні. Не один я знав що буде така фігня з тою електронною оплатою. Реально ставлення як до бидла яке все схаває. 
В ідеалі оптимізувати  маршрути, ввести нові, знайти толкових перевізників через тендер чи хз як там вони роблять. Бо поки вангую про транспортний колапс, з 40го і так було мяко кажучи погано добиратись. А тепер тільки 5ка залишиться. І вроді 2ка.

 

Опубліковано
30 хвилин тому, flashmax сказано:

Щодо ківерецьких маршуток, тут в темі, раніше було відео, де якась пані говорила, що ці маршутки або теж обладнають валідаторами, або скоротять маршут до автостанції №1

при нагоді спитаю у водіїв...

Опубліковано
11 хвилин тому, Basil сказано:

при нагоді спитаю у водіїв...

 

дивлячись на те, як валідатори вводяться у Луцьку - до наших черга дійде не  скоро

тому водії можуть просто бути не в курсі

Опубліковано
1 хвилина тому, flashmax сказано:

тому водії можуть просто бути не в курсі

десь тиждень назад говорив з одним з них, то казав, що валідатори їм ставити не збираються, а про скорочення маршруту нічого не казав. та я й не питав, бо сам не знав....

Опубліковано
4 годин тому, Oli сказано:

 

А смисл? За те що маєш картку теж 1грн в місяць

я щиро не розумію як можна брати 10% від кожного квитка і ще вимагати плату за користування картками  та додатком. Це якесь жлобство чистої води. ПОтім буде плата за користування валідатором? чи відсоток ще і з пасажира. щоб були солідарні з перевізниками....6 за проїзд, гривня за користування валідатором.. на обслуговування...
Таке відчуття що в владі сидять суцільні дебіли.
Завтра перестають ходити маршрутки, бо знайти маршрутку на підхват дебіли не змогли..... Власник АТП кричав відразу що не буде ставити валідатори. Всі ці недопади поліщуки смалі степанови і миронюки чим думали? Авось пронесе?
Якась тотальна некомпетентність безвідповідальність і безнаказаність...

Опубліковано
10 годин тому, MACCEN сказано:

Перевізник відмовився напевно тому що той валідатор коштує 4200 євро

sazTgzJyTNPag6wKbYQOMwjWv8SmmNoXcPlUpObR

 

хороша стаття
https://pershyj.com/p-do-chogo-mozhe-privesti-elektronna-oplata-proyidu-v-transporti-lutska-istoriya-komentari-tsifri-40413


хоч якісь цифри

Опубліковано
5 хвилин тому, Dima4s сказано:

Якась тотальна некомпетентність безвідповідальність і безнаказаність...

Це схоже на бажання тупо зрубати бабла... імхо

Опубліковано
12 хвилин тому, Basil сказано:

Це схоже на бажання тупо зрубати бабла... імхо

чому - "схоже"? вони вже його зрубали, як я і казав - до вартості обладнання ніхто не прискіпувався, не перевіряв скільки воно дійсно коштує, тому що це - "інвестиції турків". Хоча, візоровський комплект - всього 20К ,і кілька варіантів співпраці - оренда, або викуп. Йдемо далі, в договорі з турками написано - в разі провалу проекту викупити усе обладнання та програмне забезпечення. Ціна питання – 50 мільйонів гривень. От і весь бізнес... Місяць-два, скажуть - фсьо пропало, роздерибанять баблішко і зобов'яжуть запустити в кожну маршрутку по кондуктору, або, просто піднімуть проїзд до 8 грн.

Опубліковано
2 hours ago, Dima4s said:

я щиро не розумію як можна брати 10% від кожного квитка і ще вимагати плату за користування картками  та додатком. Це якесь жлобство чистої води. ПОтім буде плата за користування валідатором? чи відсоток ще і з пасажира. щоб були солідарні з перевізниками....6 за проїзд, гривня за користування валідатором.. на обслуговування...

Щось схоже на кредити в Українських банках чи кредитних спілках... відсотки по кредиту + коміісія за кредит + комісія за кожен платіж + страховка за кредит...  люди ж "схавали",  і це проглотуть.

Опубліковано
4 годин тому, iiron сказано:

Той недододаток працює тільки з QR кодом а не з NFC?В курсі хтось?

Тільки QR і тільки для згенерованої додатком віртуальної картки, яку треба поповняти окремо від фізичної. QR для доданої в додаток фізичної картки не генерується, як це робиться, наприклад, в додатку "Сільпо". До речі, дозвіл на доступ до NFC у додатка є, нафіга - не зрозуміло. Поповнення обох і віртуальної і фізичної картки через GooglePay, яке нібито пропонується додатком не працює і є підозра, що це гамно збирає паролі до Google аккаунтів.

Опубліковано

Із завтрашнього дня у зв'язку із невиїздом деяких маршруток відкориговано графіки тролейбусів. Зокрема, зменшено кількість одиниць на 15 і 15а з семи до 4-х. На трол. маршрутах 1 і 2 збільшено кількість до 9 одиниць, на трол. маршрут 3 додано одну машину (до Околиці). Оновлено графіки тролейбусів 4 і 4а.

Опубліковано
16 часов назад, rrid сказал:

 

є мінципальне підприємство, яке "займається" перевезеннями - ЛПЕ. результати діяльності - відомі: згноєні на металобрухт автобуси з лізингу від "Богдана", хронічні мільйонні збитки (коло двох млн.дол. за 2008р. в еквіваленті як приклад). яке знову ж на всіх лучан (в т.ч. і тих, які не користуються тролембусами) вішає багатомільйонний валютний кредит на 30 нових тролейбусів. досвід покупки нових 46шт. нових автобусів за понад 4млн.дол. вже є - ні грошей, ні прибутків, ні автобусів (тут трохи деталей - http://nashigroshi.org/2019/04/03/poroshenku-hladkovs-komu-zaplatyly-20-mil-yoniv-za-avtobusy-shcho-tak-i-ne-distalys-mistu/ )

 

і є близько 200 приватних маршруток, кожна з яких коштувала біля 30тис.дол. новою - приватні інвестори вклали сумарно біля 6млн.дол. в цю справу. і не беруть на покриття своїх збитків коштів з бюджету.

так, є проблеми з дотриманням графіку й моніторингу.

але прозоре оподаткування - це не те, про що варто мріяти в першу чергу.

Так давай встановимо джамшуткам тариф 4 грн, посадимо кондуктора(+1 зп), повісимо куєву купу пільговиків і побачимо як то вони беззбитково будуть працювати.

Опубліковано

 

Только что, weldermaster сказал:

Ви напевно на Чернишевського не живете. А так да, ви Тарас. 

4 минуты назад, yu2007 сказал:

Хто живе на дпз ...))

Ну я якраз на ДПЗ і живу, але працюю на Шевченка, моя 12 як їздила, так і їздить. Вперше побачив у ній працюючий валідатор. Народ ще тупить і попер на задні двері, а вже в салоні побіг наперед, хто до валідатора, а хто до водія з готівкою, назустріч тим, хто вже оплатив, тому трохи поштовхалися. Інші маршрутки не їздять, крім 28 і тролів, тому 12 була повна як ніколи.

Опубліковано

Потрібні великі автобуси як в Європі, а не ці ржаві корита. До кінця року нехай буде вже так. А після Різдвяних свят ви щось робіть, бо так діло не піде. Пишіть петиції, організовуйте мітинги. Місту потрібний нормальний транспорт.

Опубліковано
5 минут назад, weldermaster сказал:

А після Різдвяних свят ви щось робіть, бо так діло не піде. Пишіть петиції, організовуйте мітинги. Місту потрібний нормальний транспорт.

Разрєшитє випалнять?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...