Перейти до змісту

Позитив України


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

12 хвилин тому, jack74 сказано:

де ти прочитав, що я про заробітчанина писав??? Заробітчан я згадував щодо країни Португалія. А далі мову веду про інших людей.

І взагалі, до чого це??? Мова почалась з "позитиву - українізації сайту", я це критикую. Бо це брєд, видавати начіплювання на сайт укроперекладача за якийсь позитив, котрий аж згадувати потрібно.

Смішно і бридко.

 

Ти писав спочатку про заробітчанина якому шукав квитки, потім щось писав що якісь вже купив, тому це навело на думку, що писалося про одних і тих же.

 

а щодо українізації, то процитую так: життя складається з маленьких радостей... тому це маленький, але позитив! :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,5 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
5 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Ти писав спочатку про заробітчанина якому шукав квитки

я такого не писав. Ти просто собі так подумав, поверхнево пробігшись по тексту.

 

6 хвилин тому, Ukrainec сказано:

а щодо українізації, то процитую так: життя складається з маленьких радостей... тому це маленький, але позитив!

це стандартна опція, котра повинна бути присутня на будь-якому сайті, котрий пропонує свої послуги в Україні. Рівно як обов'язкова присутність опису українською мовою на товарах, котрі продаються в наших магазинах.

Для них - це просто покращення сервісу задля охоплення більшої кількості користувачів-клієнтів, результативною метою якого є банальне збільшення прибутків

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я в шоці від цього барського мислення ... всі нам все винні.

Не було - погано, стало - значить добре - значить позитив. 

Натомість НІ! ми вперто риєм носом, що все говно і навколо одні вороги які нам щось винні. Та блін навчіться ловити кайф від таких маленьких радостей! а не в усьому шукати склоку. Як мені вже не один німець казав, що пожив у нас, що ми не вміємо радуватись простим речам і до всього нас дуже душить жаба. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

51 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Натомість НІ! ми вперто риєм носом, що все говно

ну, натомість ми вперто робим вигляд, що не розуміємо, про що я писав, да? 

 

52 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Як мені вже не один німець казав, що пожив у нас, що ми не вміємо радуватись простим речам

:) то ця тема для "простих речей" і "маленьких радостей"? Аааа... а я то думав, що для позитиву УКРАЇНИ (до речі)

 

Між іншим, для "маленьких радощів" є окрема тема: "В жизни так много маленьких радостей..."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Я в шоці від цього барського мислення ... всі нам все винні.

Не було - погано, стало - значить добре - значить позитив. 

Натомість НІ! ми вперто риєм носом, що все говно і навколо одні вороги які нам щось винні. Та блін навчіться ловити кайф від таких маленьких радостей! а не в усьому шукати склоку. Як мені вже не один німець казав, що пожив у нас, що ми не вміємо радуватись простим речам і до всього нас дуже душить жаба. 

Згідний на 100%.Треба було того німця з zaHAREом познайомити, бо чомусь приунив парубок:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 часов назад, Ukrainec сказал:

Вийшов з літака, зачекав свого рейсу, сів в наступний і ти вдома, швидше і дешевше все одно не буде ніж чим іншим. 

Сам не літав з пересадкою, якщо при цьому чекати наступний рейс у транзитній зоні то це ще не страшно. Головне щоб це був не дуже великий час очікування, бо харчування в аеропорту це космос по цінах. А так... в аеропорту найбільш втомлювально це процедури реєстрації, досмотру. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, Ukrainec сказано:

Я в шоці від цього барського мислення

Та от згоден з Джеком. Це нормальне мислення.

А персмикувати про "Галю балувану"  та  "всєнамдолжни" не потрібно.

А то твої дрібні радості нагадують мені мою бабцю, котра пережила війну і в неї був свій критерій оцінки навколишнього: "Якось переживем, аби не було війни".

І так все життя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, jack74 сказал:

це коли ти молодий, здоровий... А є люди, котрим перетягнути сумку (ту, яку ти двома пальцями несеш) з літака в аеропорт, промучитись там декілька годин очікування і знову потягнути в інший літак є величезною проблемою. Тому й замовляв людині на днях у Візейр за 150 євро.

отож то! А не "НОВИНА"! - до сайту прикрутили автоперекладач! Вже б мовчали, а тихесенько це зробили. Теж мені подія - сайт українською! 

А дехто ще й це "СОБИТІЄ" в "позитив" тягне

Тобто коли раніше валили в Португалію бусами,то було краще. А коли зараз є лоукости,завдяки яким можна і за 150євро прямим рейсом і за 50 з одною пересадкою,то сукі,бо сайт українською ?  Нема слів.
  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, jack74 сказал:

де ти прочитав, що я про заробітчанина писав??? Заробітчан я згадував щодо країни Португалія. А далі мову веду про інших людей.

І взагалі, до чого це??? Мова почалась з "позитиву - українізації сайту", я це критикую. Бо це брєд, видавати начіплювання на сайт укроперекладача за якийсь позитив, котрий аж згадувати потрібно.

Смішно і бридко.

 

Якшо ти не в змозі додумати власним розумом,то поясню. Мова йде про міжнародного лоукостера,який доволі туго заходив на український ринок,а зайшовши стояв на тапках і тому вся інформація для українських клієнтів була через російську версію сайту,бо нас сприймали як частину російського ринку. Те,що вони запустили українську версію сайту,говорить про те,що вони вирішили закріпитись на українському ринку авіаперевезень,нарощують обсяги і тепер український сегмент клієнтів  розглядають окремо. Крім того він один з перших сприйняв наш закон про українську мову. Багато світових гігантів ще й досі не вважають за потрібне розглядати українських споживачів  відокремлено від росії. Тому в цьому контексті-це позитив.  Якщо один бородатий дядько знову не введе монополію своєї компанії,то думаю незабаром відкриється прямий рейс не тільки в Португалію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, zaHARE сказал:

Тобто коли раніше валили в Португалію бусами,то було краще. А коли зараз є лоукости,завдяки яким можна і за 150євро прямим рейсом і за 50 з одною пересадкою,то сукі,бо сайт українською ?  Нема слів.
  

нда хвороба прогресує. Вищеописаний висновок зробити з простого меседжу, що прикручений автоперекладач на сайті не являєтся настільки важливою позитивною новиною, щоб нею трубити як позитив для всієї України, може тільки явно хвора людина

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, iiron сказал:

Згідний на 100%.Треба було того німця з zaHAREом познайомити, бо чомусь приунив парубок:)

З чого такі висновки? Хіба ти не помітив,що я й при кловані продовжую знаходити позитив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Electronshik сказал:

Сам не літав з пересадкою, якщо при цьому чекати наступний рейс у транзитній зоні то це ще не страшно. Головне щоб це був не дуже великий час очікування, бо харчування в аеропорту це космос по цінах. А так... в аеропорту найбільш втомлювально це процедури реєстрації, досмотру. 

 

Я літав,очікування рейсу 6 годин. Їжу мав з собою ,фільми  і  книжки в планшеті. Не помітив як пролетіли 6 годин. Різниця в грошах між прямим рейсом і стиковочним десь 50% .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

давно пора

але при Пєті чомусь АМКУ мовчав... совпадєніє?

 

Спойлер

Державна уповноважена Антимонопольного комітету України Марія Ніжник постановила розпочати розслідування антиконкурентних дій, які вчинили представники НКРЕКП, надаючи переваги виробникам теплової енергії.
Про це повідомляють «Наші гроші», посилаючись на копію відповідного розпорядження, якою володіє редакція.

Під час відкриття справи, АМКУ посилається на дані Національного антикорупційного бюро, які Антимонопольний комітет отримав листом у квітні 2019 року. Зокрема, у листі НАБУ йдеться про те, що дії НКРЕКП могли призвести до негативних наслідків для ринку електроенергії та надання конкурентних переваг одним виробникам перед іншими.

Напередодні в АМКУ відмовлялися відкривати провадження щодо формули ціноутворення на вугілля, яке використовують для виробництва електрики, за поданням державного Енергоатому, водночас свою позицію там змінили після отримання листа від НАБУ.

Раніше Антимонопольний комітет не побачив зловживання монопольним становищем компанією «ДТЕК», яка володіє 9 з 15 українських ТЕС та видобуває 85% вугілля для них.

Також повідомлялось, що вартість енергії українських ТЕС виявилась однією з найвищих у світі, при тому, що ефективність їхньої роботи навпаки однією з найнижчих.

Зазначимо, що вартість електроенергії, що виробляється ТЕС України регулюється за формулою «Роттердам+», яку запровадили у травні 2016-го року.

Методика була запроваджена за умов втрати контролю над частиною Донецького вугільного басейну через війну на сході України. Майже всі шахти з антрацитовим вугіллям, на якому працює більшість ТЕС України, після окупації Донбасу опинилось на непідконтрольній території. І аби забезпечити енергетичну незалежність України від окупованих територій, було ухвалено рішення купувати паливо на міжнародній біржі в Нідерландах, куди доставляють вугілля з ПАР та Південної Америки.

Формула була затверджена НКРЕКП, там заявляли, що така методика розрахунку мала усунути ручне регулювання цін, забезпечити незалежність від постачань із зони бойових дій та позбавити Україну від проблем з накопиченням достатньої кількості вугілля для проходження опалювального сезону.

Відповідно до методики, вартість палива визначалася за формулою «ціна вугілля у портах Амстердам — Роттердам — Антверпен + вартість його доставки в Україну». Формула «Роттердам+» застосовується як для ТЕС, що спалюють антрацитову (дефіцитну) групу вугілля, так і для станцій, що спалюють газову групу вугілля. З січня по листопад 2016 року ціна теплової електроенергії зросла у два рази.

У липні 2016 року прем'єр-міністр Володимир Гройсман заявив, що вважає неприйнятною схему «Роттердам+», а у 2017-му генеральний прокурор Юрій Луценко заявив, що формула становить корупційну загрозу для держави. Президент же наголошував, що формула «Роттердам+» є вимогою Міжнародного валютного фонду.

7 серпня 2017 року НАБУ почало кримінальне провадження через імовірні зловживання Нацкомісію з регулювання тарифів при укладанні «Роттердам+». Очільник НАБУ Артем Ситник заявляв, що справа про запровадження формули «Роттердам+» є пріоритетною для його відомства.

17 серпня у НКРЕКП заявила, що планує скасувати формулу через перехід до ринку електроенергії.

4 липня народні депутати подали до суду на тарифний регулятор через «Роттердам+».

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, zaHARE сказал:

Якшо ти не в змозі додумати власним розумом,то поясню. Мова йде про міжнародного лоукостера,який доволі туго заходив на український ринок,а зайшовши стояв на тапках і тому вся інформація для українських клієнтів була через російську версію сайту,бо нас сприймали як частину російського ринку. Те,що вони запустили українську версію сайту,говорить про те,що вони вирішили закріпитись на українському ринку авіаперевезень,нарощують обсяги і тепер український сегмент клієнтів  розглядають окремо. Крім того він один з перших сприйняв наш закон про українську мову. Багато світових гігантів ще й досі не вважають за потрібне розглядати українських споживачів  відокремлено від росії. Тому в цьому контексті-це позитив.  Якщо один бородатий дядько знову не введе монополію своєї компанії,то думаю незабаром відкриється прямий рейс не тільки в Португалію.

о, тєнь Гамлєта Нокіана. Той теж казав, що долар рости не буде, бо бабка на базарі яблука дорожче продавати не стала. Якби сайт мав повну українізацію, відповідно був би назначений окремий адмін (чи як там в таких ситуаціях робится), щоб відслідковував потім можливі несостиковки, то ще б з великою натяжкою можна було б зрозуміти, а автоперекладач прикрутити, це 100 долларів і 5хв роботи, образно кажучи, сьогодні прикрутив, завтра відкрутив, то нащо та мова ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Генеральний директор українського конструкторського бюро “Південне” Олександр Дегтярьов заявив про створення космічної ракети-носія “Маяк-3.9S”, яка замінить ракету “Зеніт”.

Олександр Дегтярьов розповів про нову ракету на міжнародній конференції “Космічні технології: сучасне та майбутнє”.

Зазначається, що нова ракета-носій “Маяк-3.9S” суттєво перевершуватиме ракету “Зеніт” за технічними характеристиками.

Дегтярьов зауважив, що при виробництві ракети “Зеніт” використовувалося 70 відсотків комплектуючих російського виробництва, серед яких і двигун першого ступеню РД-171М і система управління. Очільник КБ “Південне” наголосив, що на зміну цим комплектуючим буде запущений процес створення аналогічної продукції українського виробництва.

 

Ці ракети призначені для виведення космічних апаратів на низькі і середні навколоземні орбіти, включаючи сонячно-синхронні. У ракеті використовуватимуть екологічно чисту паливну пару “рідкий кисень – гас”. Сімейство ракет-носіїв “Маяк” створюють на базі ракет типу “Зеніт” і “Циклон”, що існують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Цитата

 

Український авіаперевізник SkyUp з 25 травня 2019 року розпочав виконувати регулярні рейси з Харкова, Запоріжжя та Одеси в Барселону (Іспанія), 

 

Це перші прямі рейси з цих міст в Барселону. Вони будуть виконуватися двічі на тиждень: щосереди і щосуботи. Вартість квитків для рейсу з Харкова стартує від 2,9 тис. грн.

У компанії відзначили, що польоти в Барселону з Одеси будуть здійснюватися в період літньої навігації – з 25 травня до 26 жовтня. Вартість квитка становить від 2,5 тис. грн в одну сторону.

Крім того, в літній період SkyUp виконуватиме чартерні рейси з Харкова в Шарм-Ель-Шейх (Єгипет), Тиват (Чорногорія), Монастір (Туніс) і Анталію (Туреччина).

 




 

Цитата

З 21 липня цього року українська авіакомпанія Jonika запустить регулярне сполучення зі столицею Греції – Афінами.

Літаки вирушатимуть із Міжнародного аеропорту “Львів” ім. Д. Галицького. Переліт виконуватиметься щонеділі.

Авіаквитки вже у продажу на сайті авіакомпанії, а також на сайтах онлайн-агентств.

Вартість квитка – від 139,11 євро.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Близько 750 тисяч сонячних панелей, що виробляють майже 200 МВт електроенергії!
На Дніпропетровщині у Нікополі на повну потужність запрацювала найбільша сонячна електростанція України.
Вона дозволяє виробити енергію для 140 тисяч будинків. 
Над проектом працювали понад 1600 українських та китайських інженерів і будівельників. В основі – передові обладнання та системи контролю СЕС.
Сонячна електростанція входить у трійку найпотужніших в Європі. Інвестиції – 216 млн євро.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Будівництво триває!!! У квітні в українських селах відкрили 17 нових амбулаторій. 
На Миклаївщині – 8 сучасних закладів, на Рівненщині – 7 амбулаторій, на Дніпропетровщині – 2, у Чернівецькій області – одну. 
Загалом в Україні нині будують 392 сучасних медзакладів. У рамках програми буде зведено 517 амбулаторій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Україні спростили реєстрацію касових апаратів

Згідно з новим наказом Міністерства фінансів відтепер щоб зареєструвати реєстратор розрахункових операцій (касовий апарат) достатньо однієї заяви, яку можна подати в електронній формі без додатків. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, zaHARE сказано:

На Дніпропетровщині у Нікополі на повну потужність запрацювала найбільша сонячна електростанція України.

П..ц... Захар, ти нас за дурнів дійсно маєш???

Цитувати

На будівництво Нікопольської СЕС не витратили жодної гривні з обласного чи держбюджету - її звели виключно коштом інвесторів. Масштабний проект втілили у життя українська компанія ДТЕК та китайська China Machinery Engineering Corporation (CMEC).

 «Зроблено важливий крок до енергонезалежності нашої країни і захисту екології. Станція дозволяє виробити енергію для 140 тис. будинків. В неї вклали 216 млн євро інвестицій, -  сказав директор компанії ДТЕК Максим Тімченко. - Дякую владі за підтримку. Такі проекти неможливі без віри».

хто такий ДТЕК - пояснювати???

Читаєм ДТЕК - розумієм Ахмєтофф

 

Україна тут де?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, jack74 сказал:

П..ц... Захар, ти нас за дурнів дійсно маєш???

хто такий ДТЕК - пояснювати???

Читаєм ДТЕК - розумієм Ахмєтофф

 

Україна тут де?

І шо? Ахмєтов не може бути інвестором і платити податки? Якщо Ахмєтов розуміє,що вугілля не перспективне і треба вкладати в альтернативні джерела,то це перестає бути позитивом для України і її громадян?
Тим більше Володя ж посаде Ахмєтова і націоналізує всі його компанії.  Все стане державним,тобто твоїм теж. Чи нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, jack74 сказал:

Україна тут де?

Державне залишилось в 1990. Зараз Ахметов і всі інші=Україна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 минут назад, zaHARE сказал:

Я літав,очікування рейсу 6 годин. Їжу мав з собою ,фільми  і  книжки в планшеті. Не помітив як пролетіли 6 годин. Різниця в грошах між прямим рейсом і стиковочним десь 50% .

Це добре, коли ти один, чи з друзями чи з дружиною. Спробуй но так очікувати з маленькою дитиною...

Я не кажу що економія при пересадці погано, це добре, але дивлячись по обставинах, не завжди підійде.

Те, що в нас зараз є лоукостери це дуже добре, принаймні квитки стали більш доступні, а не так як раніше. 

 

І як я розумію це був лоукостер? Тобто без багажу? То вже як мінімум воду треба було купити в дьюті фрі. Бо ж з собою у літак не візьмеш, перед проходженням досмотру мусиш викинути або випити. Хоча вода в дьюті фрі не дуже дорого :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, zaHARE сказал:

Якщо Ахмєтов розуміє,що вугілля не перспективне і треба вкладати в альтернативні джерела,то це перестає бути позитивом для України і її громадян?

Ти прикалуєшся? Вугілля вже півстоліття як неперспективне.

Просто електрику з альтернативних джерел можна тулити державі в 5 разів дорожче.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 минуту назад, jack74 сказал:

 

 

Україна тут де?

Тепер Україна буде купувати електроенергію в Ахметова по зеленому тарифу по ціні в кілька разів вище ніж він продає населенню. Бариги завжди в виграші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...