Перейти до змісту

Націоналізація ПриватБанку


seolutsk

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 633
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
Цитувати

Беня по хорошому передає Приват державі, яка рятує його від банкрутства, вливши ще 150 мільярдів

А можна фотографію держави будь-ласка?

Держава це не ми (інакше якась видозміна стокгольмського синдрому), держава це купка людей, яка має практично необмежені (окрім як коліївщина, гайдамаччина чи мадани) можливості впливати на економічну і правову ситуацію в народу. Наша купка нас відверто грабує, причому цей грабунок поставила як якесь месіанство - порятунок бо "інакшепі...дєць". Вони відкрито друкують гроші створюючи інфляцію. Головна специфіка полягає в тому, що перші похідні від інфляції на ній отримують надприбутки фінансові чи матеріальні, а найнижчі рівні втрачають практично все. Ми колись, зовсім недавно стали бідніші в три рази без жодної відповідальності з боку держави. Потім держава, сказала, що ми мало платимо за енергоносії, і що потрібно платити стільки скільки і в державах де стараються грабувати мінімально. Зараз нашій державі здалось що податки замалі і їх потрібно підняти шляхом бюрократичного підвищення мінзарплати. 

Опубліковано
1 година тому, justice777 сказано:

А можеш підтвердити ці слова посиланням на офіційні джерела?

Просити посилання на оф. джерела, і при цьому наводити посилання на сайт Приватбанку, де сам же банк гарно співає про те, як він чотко повертає борги - то якби теж не зовсім серйозно. Тобто у 2016 НБУ Привату рефінансу не надавав зовсім (не рахуючи 15 млрд. грн. рефінансу від 20.12.2016, коли вже все впринципі було вирішено)? Ну ОК. Розширимо часові рамки? Протягом 2014-2015 р.р. Приватбанк отримав 30,5 млрд. грн. рефінансування (ссилка на Форбс, там є табличка з даними від НБУ), у 2016 р.(повіримо посиланням на сайт Привата) віддали 7 млрд. грн. (не рахуючи відсотки). А решта де, миші з'їли? Чи якщо глянути список найбільших боржників Приватбанку, то більшість із них - це офшорні компанії, пов'язані із власниками банку. Фактично, Приватбанк видавав кредити самому собі і виводив їх за кордон. Ну а що лишалося, то таки дійсно повертав рефінанс, щоби була видимість успішного банку.

Рефінансування «Привату» і банківської системи в динаміці

Дата Всього по системі, млрд гривень ПриватБанк, млрд гривень
01.01.2013 74 4,6
01.01.2014 75,1 3,4
01.01.2015 105 18,3
01.02.2016 58,7 26,5
01.05.2016 50,5 25,2
01.06.2016 46,75 24,6

Ну а коли "рейдер" Порох вирішив "віджати" крутий прибутковий банк, то внєзапно(!) виявилося, що ніфіга він не прибутковий, і навіть більше: щоби уникнути грандіозного шухера, туди треба влити 15 млрд. вже, і 150 млрд. потім. Як так вийшло, що в успішного банку немає грошей? Напевно наш президент - лох, якого світ не бачив: "віджав" структуру, думаючи, що вона приносить кошти, а в неї навпаки, ще потрібно вкладати і вкладати. Анекдот якийсь виходить.

 

Опубліковано
20 хвилин тому, Bit сказано:

о, фінансові аналітики під'їхали. 

 

Я - фінансовий аналітик? Та Боже збав. Я просто так бачу цю ситуацію, і це лише моя особиста суб'єктивна думка, яка не претендує на істину в останній інстанції. By the way, Merry Christmas, bro!

Опубліковано
4 годин тому, Bit сказано:

о, фінансові аналітики під'їхали. 

 

Ну вже точно більш грамртні у питанні націоналізації' ніж ти.

Опубліковано

Схеми виводу коштів із «Приватбанку» банкформуванням Коломойського-Боголюбова-Дубілета

Цитувати

23 грудня 2016

Починаючи з січня 2014 року за допомогою кредитних схем із «Приватбанку» вивели за кордон близько $4,27 млрд. Це майже співставно з дефіцитом його капіталу, який «Bloomberg» сьогодні оцінює приблизно у $5,5 млрд.

  • Найбільша сума в $1,82 млрд була видана у травні-серпні 2014 року в кредит 42 фірмам із «приватівським» корінням. Ті перераховували кошти в якості повної передоплати якійсь британській компанії за певний товар на рахунок у «PrivatBank Cyprus branch». Лише після цього українська фірма укладала угоду з «Приватбанком» про те, що заставою по раніше взятому кредиту є майнові права на ще непоставлений товар від британців. А вже потім британська фірма повідомляла, що не може виконати поставку і розривала угоду з українською фірмою, не повертаючи отримані гроші. Детальніше про схему читайте у статті Нацбанк не помітив мільярдів «Привату».
  • Ще $1,45 млрд було розміщено у січні 2014 року на кореспондентських рахунках у австрійському банку «Winter» ($0,95 млрд) та люксембурзькому банку «East-West United» ($0,50 млрд). У липні 2016 року коштів на рахунках вже не було.Схема виведення грошей з України така: власники українського банку отримують кредит з європейського банку під заставу депозитних коштів клієнтів. Після цього частину кредитів використовують для капіталізації свого банку, а іншу частину виводять в офшор. У разі втрати українським банком ліцензії кореспондентські рахунки автоматично переходять європейському банку для погашення кредиту. Про це  пише Грехем Стек у «BNE».
  • Також «BNE» повідомляє, що у 2015-2016 роках «Приватбанк» позичив $1,00 млрд двом десяткам новостворених фірм з Харкова зі статутним капіталом 36 євро кожна. Ці компанії, більшість яких грала роль у паливному бізнесі Ігоря Коломойського, були оформлені на колишніх менеджерів зі структур власників «Привату».

 

Опубліковано

Дуже образили слова про персонал Ощада. Тут нормальні люди, такі ж як і ви всі. Людина не допомогла вам отримати послугу з технічних причин - гівно? 100500 бабульок в черзі в платіжний день? - так плануйте свій заздалегідь. Скоро введуть комісію на касі за КП і черги зникнуть...вірніш перемістяться як в приваті, на кіоски самообслуговування.

За ваше обслуговування, за ваші скарги і подяки персоналу, який вас обслуговує, нараховуються штрафи і премії. Будь-ласка, пишіть все в книгу скарг і пропозицій, а не голослівно обсирайте на форумі - толку більше буде.

10 годин тому, MACCEN сказано:

Ясно одне, ПриватБанка жде ребрендінг в Ощадбанк, і нова якась говнокоманда з того самого ощада, який при таких можливостях і монополії як Укрпошта, так і залишився гівнобанком, якби там було толкове керівництво то ПриватБанка апріорі не було, бо весь менеджмент на спеціалісти толкові працювали б в ощаді - це очевидно.

 

А те що держава гарантує можна сміливо говорити, що такого ніколи не буде, це підтверджують дії.

Спершу прокоментую про керівництво. Теперішній якісний розвиток тобі не показник дій начальства? Не помітив, що бабульок(старих касирів) в Касах стало менше? На великих відділенях і відділеннях нового типу вас вітають хол-менеджери і пробують економити ваш час, допомагаючи у вирішенні питань ДО того як ви станете в чегу.

Про менеджмент і спеціалістів теж прокоментую. В Державному банку в двічі менші зарплати ніж в комерційному (напр.Приваті). Як ти вважаєш, куди спеціаліст піде? Ото ж бо. Керівництво ощада в даному конкретному питані діє в рамках, заданих Державою.

Далі про монополію.

Ти шо гониш? яка монополія? донедавна було 50+ банків тільки по м. Луцьк. Державних банків не більшало (Газ, Ощад,Ексім). Які це послуги в Ощаді є монопольними? Гарантія вкладів державою? Да в тих самих Надрах вона теж була і в Дельті.

 

Нам є до чого йти і завжди будуть раді, оптимістичні клієнти, які підтримують. Також завжди знайдуться роздратовані, занудні екземпляри зі словами "вы все говно и банк ваш говно"

Опубліковано

З'їзд зараховано, бо ще кілька повідомлень вище казав:

 

13 годин тому, Serpent сказано:

з якого ляду в нього держава кілька останніх місяців лила рефінанс як в бездонну бочку?

 

 

Але цей приклад більш цікавий в іншому - як народжуються фейки.

Десь почув, тут перепостив, хтось, можливо, почитає та перекаже іншому - і пішла брехня по селу.

Опубліковано

Forbes дещо розкопав:

 

Forbes перевірив інформацію щодо поточного стану деяких з вже озвучених у ЗМІ великих клієнтів Привату, які отримували кредити від 1 млрд гривень і більше.

Виявилося, що такі компанії, як ТОВ «Натела», ТОВ «Зебріна», ТОВ «Пальміра Трейдинг», отримували кредити від 1 млрд гривень і вище ─ почали процедуру банкрутства.

Станом на 1 грудня кредитний портфель Приватбанку перевищував 200 млрд гривень, тоді як всі кредити банківської системи на цю дату ─ понад 966 млрд гривень. У «Привату» сконцентрована майже 1/5 всіх кредитів, виданих в Україні.

Опубліковано

@vetalforever На тобі приклад: стою в черзі оплатити комуналку (відділення на перехресті Огієнка-Клима Савура). У відділенні 2 віконечка, біля одного черги нема, але працівниця на місці. Це віконечко не працює, та працівниця всіх відправляє в друге віконечко. Оплату комуналки приймає друге віконечко, біля якого кілометрова черга, бо 1 клієнтка переписувала якусь заяву про нарахування чогось там на якусь там картку, а наступний за нею клієнт здавав купу готівки із списком в 20 пунктів торгових точок "куди-звідки-скільки". Перше віконечко комуналку не приймає, так проходить година. Внєзапно починає працювати те перше віконечко, але не на прийом платежів за КП, а на видачу ЗП працівникам якогось ЖЕКу, яких в тому відділенні було чоловік 10, і які тупо чекали цю ЗП, поза чергою. Це було орієнтовно в лютому-березні цього року. На кого писати скаргу в книгу скарг? На касиршу може? 

От скажи мені, це нормально побудована робота в банку? На такі нюанси не плюються хіба ті ж пенсіонери, які є основними клієнтами банку, і яки звикли до совкового сервісу.

 

P.S. Не пінайте за оптоп.

Опубліковано

:) а в ПриватБанку просто працює лише одне віконечко каси, а всі інші тупо закриті, щоб не муляти очі "клієнтам" в черзі - то так краще? Так нормально побудована робота?

Опубліковано

@Vadimm Я тебе поняв. Для уникнення таких випадків була проведена універсалізація вікон (кас). Тепер такого не має бути. В касира має бути поважна причина "не працювати". І, да, ти правий - варто було писати. Так не повинно було бути.

Опубліковано

vetalforever

Чи не бажаєш створити окрему тему про Ощадбанк?

Якщо займаєш якусь керівну посаду або маєш змогу доносити інформацію до керівництва, думаю, було б всім корисно - банк отримав би зворотній зв'язок про сервіси та продукти, а бордівчани якісні послуги та власний інсайд ;)

Опубліковано
2 hours ago, justice777 said:

 

Якщо займаєш якусь керівну посаду або маєш змогу доносити інформацію до керівництва, думаю, було б всім корисно - банк отримав би зворотній зв'язок про сервіси та продукти, а бордівчани якісні послуги та власний інсайд ;)

 

зворотній зв'язок ? державній установі ? корисний ? :) вони сповідують принцип "жріть те що дають"

а, враховуючи, що ми швидко повертаємося від приватизації до націоналізації – скоро всі в то увіруємо :)

 

Опубліковано
6 годин тому, jack74 сказано:

:) а в ПриватБанку просто працює лише одне віконечко каси, а всі інші тупо закриті, щоб не муляти очі "клієнтам" в черзі - то так краще? Так нормально побудована робота?

бо там один касир. для всіх інших є банкомати і термінали (практично без черги)

Опубліковано
21 годин тому, difoto сказано:

Ну вже точно більш грамртні у питанні націоналізації' ніж ти.

ну, знаєш, в Венесуеллі он тоже дуже грамотні в питанні націоналізації всього і вся-в тому числі банків. 

є чим пишатись, однозначно. 

Опубліковано
10 годин тому, rl72 сказано:

бо там один касир. для всіх інших є банкомати і термінали (практично без черги)

Та ти що?! Тобі наступний раз фоткати чергу до того одного касира? Чи може ти їм прийдеш і розповіси, що для них термінали? Давай не будем 

Опубліковано

політика привата давно була налаштована на мінімалізацію кількості кас і упор на самообслуговування\веб-сервіси.
 

Опубліковано

ПриватБанк не успел запустить систему биометрических платежей

Показати прихований контент  

За несколько месяцев до национализации сотрудники ПриватБанка начали разработку сервиса, призванного упростить процесс платежей. О проекте под рабочим названием FacePay рассказал бывший IT-директор ПриватБанка, Дмитрий Дубилет на своей страничке в Facebook.

Как должен был работать FacePay:

  1. Клиент один раз регистрируется на специальном сайте. Для регистрации он вводит логин и пароль от Приват24 и фотографируется
  2. Клиент приходит в кофейню, подходит к прилавку, чтобы сделать заказ
  3. На прилавке стоит планшет или смартфон, чья камера направлена на клиента. Если система узнала клиента (по специальному алгоритму распознания лиц), то покупателю не нужно доставать бумажник. Все необходимые данные для проведения платежа уже переданы в POS-терминал
  4. Продавцу остается только ввести в терминале сумму заказа, и она спишется с карты клиента!

Услугу даже тестировали в офисном кафе  и планировали до конца года запустить в заведении «Три Бобра» (г. Днепр).

С одной стороны, клиенты могли бы платить не только без карты, но даже без смартфона, пишет банкир. С другой стороны, торговая точка получила бы новые возможности для маркетинга, ведь система узнавала клиента в лицо.

Я не знаю, насколько востребованным был бы этот сервис. Но сила нашего банка в том и заключалась, что наши подходы позволяли запускать такие проекты пачками, часть из которых таки приживались. Авось, и этот бы прижился, — Дмитрий Дубилет.

Hide  
Опубліковано
12 хвилин тому, romaxa11 сказано:

Про покійного або добре, або ніяк

не ніяк, а "нічого крім правди".

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...