Перейти до змісту

Коли вживані авто дешевшими стануть?


Martene

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
29 хвилин тому, igorgame сказано:

і нахіба такі дибільні заголовки перепощувати? :wacko:

яке "продати", якщо мова йде про зміну ставок при розмитненні, а "податок на розкіш" вже введений?

  • 4 тижня потому...
  • Відповідей 558
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
Цитувати

... Справа в тому, що Закон №1389 поширюється на ті випадки, коли автомобіль купується громадянином для особистих цілей, машина не старше 2010 року і не продаватиметься протягом наступних 365 днів. При цьому, закон не зобов'язує покупця особисто переміщати автомобіль через кордон. Тому, в Україні з'явилася послуга, коли компанії привозять автомобілі з Європи на митний склад України, людина вибирає собі машину, оплачує митні збори і забирає автомобіль з території України. Тому, покупцеві не потрібно робити візу в ЄС, оплачувати переїзд, проживання і витрачати час на пошук автомобіля.

 

http://www.volynnews.com/news/auto/nardep-lapin-vymahaye-zaboronyty-ukrayintsiam-kupuvaty-avto-z-yevropy-bez-oplaty-aktsyzu/

 

Це дійсно так? Можна купити іноземне авто вже в Україні і самому тут розмитнити за новими правилами не катаючись за кордон?

Опубліковано

Так як в статті спираються на висловлювання Лапіна, не подаючи повного його тексту чи прямих посилань на пруф, то я знайшов (не люблю не перевірених байок) - ось цей блог на Цензорі.нет (може кому цікаво)

Опубліковано
9 годин тому, Mihas сказано:

 

http://www.volynnews.com/news/auto/nardep-lapin-vymahaye-zaboronyty-ukrayintsiam-kupuvaty-avto-z-yevropy-bez-oplaty-aktsyzu/

 

Це дійсно так? Можна купити іноземне авто вже в Україні і самому тут розмитнити за новими правилами не катаючись за кордон?

АВТОМОБІЛІСТКА ВИГРАЛА СУД У ДФС ВОЛИНІ ЗА ВІДМОВУ БЕЗМИТНОГО ВВЕЗЕННЯ АВТО

 

Автомобілістка Людмила Ульчак виграла суд проти Державної фіскальної служби Волинської області, яка відмовила в митному оформленні авто за пільговими ставками акцизного податку.

Про це пише Дорожный контроль.

Нагадаємо: з 1 серпня 2016 року істотно зменшили акцизний збір при розмитненні певних категорій іноземних автомобілів. При цьому закон не зобов'язує громадянина особисто перетинати кордон на такому автомобілі. А це дуже важливий момент – не кожен захоче отримувати візу, їхати в Європу, витрачати гроші на проїзд, готель та проживання. Тому в Україні з'явилися компанії, які привозять б\в авто і залишають їх на державних митних майданчиках, де покупець обирає собі автомобіль і відразу ж забирає його з території України.

У вересні 2016 року українка Людмила Ульчак придбала з митного майданчика автомобіль Volkswagen Golf за 3800 євро і заплатила за розмитнення 53700 грн. Однак під час подачі документів Державна фіскальна служба Волинської області видала картку відмови, мотивуючи це тим, що покупець зобов'язаний особисто перетнути кордон на авто, інакше пільги закону №1389 на нього не поширюються.

Людмила Ульчак відразу ж звернулася до Волинського окружного адміністративного суду і 1 листопада 2016 роки її позов був задоволений в повному обсязі. Суд вказав, що, відповідно до ст.121 Митного кодексу, "митний склад – це митний режим, відповідно до якого іноземні або українські товари зберігаються під митним контролем із умовним повним звільненням від оподаткування митними платежами". А згідно зі ст.126 ТК, "іноземні товари, поміщені в митний режим митного складу, зберігають статус іноземних товарів".

"Отже, щодо товару поміщеного на митний склад – покупець повинен змінити митний режим з "Митного складу" на митний режим "Імпорт", для чого подати відповідну митну декларацію, що й було зроблено позивачем. Даний транспортний засіб знаходився на консигнаційному складі в митному режимі "митний склад" та не був випущений у вільний обіг на території України. 27 вересня 2016 року позивачем було сплачено необхідні митні платежі на суму 53762,46 грн", – йдеться у рішенні суду.

Також у рішенні наголошується, що закон НЕ містіть формулювання про необхідність особистого переміщення особою через кордон такого транспортного засобу, тож придбання особою для власного користування такого іноземного товару на території митного складу в Україні НЕ позбавляє розмитнення за пільговими ставками акцизного податку.

У підсумку суд анулював картку відмови і зобов'язав ДФС Волинської області здійснити митне оформлення автомобіля запільговими ставками акцизного податку.

З тексту рішення суду видно, що митниця була не згодна з позовними вимогами, а отже, випадок з Людмилою Ульчак – це не свавілля окремого митника, а позиція всієї Державної фіскальної служби. Таким чином, ДФС публічно і відкрито протидіє виконанню Закону України з метою перешкодити громадянам скористатися своїми законними пільгами.

Цікаво, що нещодавно депутат "БПП" Ніна Южаніна подала законопроект про внесення змін до Закону №1389. Вона пропонує чітко прописати норму, за якою для отримання пільги громадянин зобов'язаний особисто перетнути кордон на такому автомобілі.

Якщо такі зміни будуть ухвалені, значна частина бажаючих купити б\в авто з Європи без акцизу істотно зменшитися. Не кожен поїде в Європу шукати собі автомобіль. Тому частина українців буде купувати вітчизняний автопром або ж скористається послугами аферистів, які ганяють машини в Україну на іноземних номерах за схемою "вічний транзит". А це і вигідно державі – в першому випадку, водій купує металобрухт за величезною ціною, а в другому випадку – платить хабарі митникам з перспективою взагалі залишитися без автомобіля за порушення митного кодексу.

Опубліковано

Лапін став лобістом? Прелєстно))

 

Аж ціла схема в тому що людині не потрібно перетинати кордон. Ніби якщо фізична особа купить авто в іноземній компанії за кордоном то та сплатить податки згідно нашого мудацкого кодексу. Твою ж ти мать, коли вже жест рукаліцо перестане фігурувати в читанні текстів народних страждальців за бюджетом...

Опубліковано

бггг))) плачу

 

Мінекономіки запропонувало збільшити мито на імпорт легкових автомобілів з ЄС

Така пропозиція міністерства мала б підтримати вітчизняну галузь машинобудування

Економіка — Роман Ганкевич, сьогодні, 17:1514711

 

фото Автопортал УА

За 9 місяців 2016 року до України імпортували 30,6 тис. легкових автівок з ЄС

Міністерство економічного розвитку і торгівлі запропонувало Кабінету Міністрів затвердити порядок вживання спеціальних заходів щодо імпорту в Україну легкових автомобілів із країн Європейського Союзу. Про це йдеться в повідомленні на сайті міністерства.

Як зазначається, метою застосування такого механізму є підтримка вітчизняної галузі машинобудування в ситуації поступового зниження ставок ввізних мит на автомобілі з ЄС, за більшістю видів яких передбачено зниження протягом 10 років із 10% до 0%. «Зокрема, це може відбуватися шляхом тимчасового підвищення ставок ввізних мит, не більше ніж до рівня 10%, але не вище ставки, що діяла в 2015 році на легкові автомобілі з ЄС», - сказано в повідомленні.

Порядок також передбачає прозору процедуру збору й аналізу інформації з імпорту та щодо впливу цього імпорту на стан національного виробника. «Обов'язкові консультації зі стороною ЄС, у тому числі на основі зібраної статистичної інформації, мають сприяти об'єктивному, безсторонньому і зваженому підходу української сторони в питанні використання можливості введення спеціальних заходів», - мовиться у повідомленні.

У міністерстві наголосили, що спеціальні заходи можуть бути введені виключно за наявності таких умов: якщо обсяг імпорту легкових авто з ЄС досягає 45 тис. одиниць на рік, а питома вага у споживанні на внутрішньому ринку більше 20%, і якщо цей обсяг імпорту протягом останнього 12-місячного періоду перевищить граничний обсяг всіх первинних реєстрацій легкових авто за цей період, і якщо при цьому наноситься значна шкода національної промисловості.

Повідомляється, що у 2015 році імпорт авто по коду УКТ ЗЕД 8703 з ЄС становив 38,9 тис. одиниць, а за 9 місяців поточного року - 30,6 тис. одиниць.

«Таким чином, якщо у вересні 2017 року, наприклад, кількість імпортованих в Україну легкових автомобілів досягне 45 тис. одиниць, і при цьому будуть дотримані інші вимоги, після консультацій з ЄС Україна матиме можливість підняти ставку ввізного мита до 10% виключно на період до кінця 2017 року. При цьому, оскільки відповідно до графіка України ставка ввізного мита на легкові авто (нові, з обсягом двигуна 1 500 см3 - 2 200 см3) походженням з ЄС в 2017 році становитиме 8,2%, спеціальне мито не може перевищувати 1,8%», - сказано в повідомленні.

Механізм вжиття спеціальних заходів може бути застосований протягом 2-15 років дії угоди про асоціацію між Україною і ЄС. Повноваження про прийняття рішень щодо вжиття таких заходів покладають на Міжвідомчу комісію з міжнародної торгівлі.

Як повідомлялося раніше, з 13 квітня строком на три роки уряд ввів спеціальні мита на імпорт в країну нових легкових автомобілів з бензиновими двигунами об'ємом 1000-1500 см3 в обсязі 6,46% і 1500-2200 см3 - 12,95% незалежно від країни походження та експорту.

Опубліковано
14 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Хто і на чому?

А блямбочки хто чіпляє?

То я жартую, що власних автомобілів не виробляють а гроші на цьому заробляють.

П.С. Хоча є і власне виробництво:

Результат пошуку зображень за запитом "київ електромобілі власної конструкції"

Пов’язане зображення

KRIPAK.jpg

 

http://ztm-arian.com.ua/index.php/homepage

Опубліковано

Щось не чути в Польші, що вони відроджують виробництво полонезів, а ми якість прокляті з тим машинобудуванням

Опубліковано
31 хвилин тому, Skybass сказано:

Щось не чути в Польші, що вони відроджують виробництво полонезів

а хіба полонез, то не старий Фіат?

Опубліковано
33 хвилин тому, sergkots сказано:

П.С. Хоча є і власне виробництво:

це концепти, які пилилися (судячи з пилу на фото) в приватних колекціях уже років 30-40.

 

Опубліковано
Щойно, Dimi4 сказано:

Такий самий старий як і Джигулі

не секрет.

 

мова саме про автопром. Власні розробки із усіма витікаючими.

 

Опубліковано
16 минут назад, Zheny@ сказал:

а хіба полонез, то не старий Фіат?

спочатку так, ось https://ru.wikipedia.org/wiki/FSO_(компания) історія Автозаводу в Польщі, Укр-Авто і туди лізло

Опубліковано
1 хвилина тому, Dimi4 сказано:

Насправді власний автопром - не є погано.

А хіба я десь казав протилежне?

Це вигода людям, в першу чергу.

Опубліковано

Є таке авто як ЗАЗ Віда. Ціна за нього 9 тис вічнозелених.

А ще є авто Равон Нексія, практично теж авто що і у Віди, при чому з кращим мотором та кпп. Коштує те авто в росії 6 тис вічнозелених. Авто зроблено в Узбикистані отже і у нас має коштувати стільки ж. 

Питання: як назвати цей власний автопром?

Опубліковано
3 хвилин тому, Dimi4 сказано:

Насправді власний автопром - не є погано. Але це все повинно робитися нормально, а не через те місце, що в нас.

Його ж немає. У нас власний автопром це колеса прикрутити та шильдік повісити. Зате є схема як на рівному місці заставляти людей купувати витвори цього "автопрому".

Опубліковано
Щойно, Dimi4 сказано:

Ну на ЗАЗі не тільки колеса прикручують.

І що ж вони свого зробили?

5 хвилин тому, Dimi4 сказано:

І держава повинна його підтримувати. Але таким чином, щоб виробник не наглів і не продавав лайно по захмарних цінах, бо люди інше купувати не можуть.

Світ вже міняється, причому настільки швидко, що навіть потужні корпорації не встигають за цими змінами. Те, що зараз випускається у нас під маркою вітчизняного автопрому родом із кінця двадцятого сторіччя. Воно не може конкурувати ні з чим - навіть чистий китаєць буде вигіднішим по ціні. Під такий "автопром" законодавчо створили штучне середовище, де ціни на інші автомобілі захмарні через митні перепони. За цю всю "підтримку" платимо ми. Нам дешевше було б працівникам тих підприємств виплачувати зарплату ніж так переплачувати за автомобілі.

Опубліковано
4 хвилин тому, Dimi4 сказано:

В нас, як не крути, роблять бюджетні авто і при адекватній ціні мені було б до ср@ки, що він родом з 90-х.

А ти інших питав? Дати новий Гольф 2 і сенс наш то що б вибрав?

Роблять лайно і це ж лайно впарюють нам. Світ переходить на електромобілі а нам ще Віду пропонують.

Які авто мав в користуванні? Що і з чим можеш порівнювати? 

П.С. Під@р@си при владі нам брехню про власного виробника вже скільки талдичать? За час цієї підтримки вбили все своє автовиробництво, підняли ціни на авто в рази. То ти ще й їм підсвистуєш?

Опубліковано

Можна підтримати і "відчизняний", але з умовою наприклад : щоб не гірше якості "французів", ну і ціна щоб не вища. А поки "толкають" нам хлам - требую халявне розмитнення для авто вищого класу ніж наші "вироби". Великі податки - тільки на аналогічні товари. На кращі товари - 0 мита. 

Опубліковано

підтримати відчизняного виробника можна ЛИШЕ ОДНИМ способом, пересадити всіх чиновників, починаючи з дрібного, закінчуючи президентом, в примусовому порядку, виключно на продукти того ж вітчизняного виробника й все, або рєсско перестануть підтримувати й гнобити народ, або доведуть того виробника до такого стану, що самим не буде соромно на ньому їздити. Більше ніяк

Опубліковано
9 годин тому, Ha3aP сказано:

А ще є авто Равон Нексія, практично теж авто що і у Віди,

 

9 годин тому, Ha3aP сказано:

Питання: як назвати цей власний автопром?

Назарчику, ти уже дорослий дядя, і повинен розуміти, що крупновузлова зборка - не є автопромом.

Все це  - китай. Аж смердить!

Мотор і коробка у тої Віди, від Chery Bonus A13. А кузов, схоже, що від від Опеля Омеги 2008 року.

 

 

 

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...