Перейти до змісту

Foxik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Звонить чел,купляє товар в мене на OLX,даю номер картки ПриватБанка.Ще звінок,типу з ПБ-платіж від юридичної особи,потрібна активація карти для прийому таких платежів - через телефон,відмовив.Порадили це зробити у відділені.Развод?Хтось зтикався?В ПБ поки звонити виясняти не хочеться,просто цікаво :)

Развод 100%. Скажи, що на днях активував і вже приймав платіж від юрособи. :)

  • Відповідей 224
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Поки ні :) Підозра закралась зразу,купували куртку і задавали дуже мало питань як для купівлі одягу,ситуація з баксом трохи вибиває-люди гребуть усе підряд :)

Опубліковано

в мене з олх сьогодні кілька разів телефонували шахраї, просили 4значний код (термін дії картки) та щось вже ну таке ліпили що капец. З трьох різних номерів телефонували. Купували дит.ліжечко, про завдаток сказали що передали завдання БУГАЛТЕРІЇ (?) і вона має проплатити...WTF??? при чому тут бухгалтерія до покупки батьками за нал дитячого ліжечка наложеним платежем нової пошти?

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

ось і до мене спробували добратись

Поступив дзвінок (номер не визначений), представився співробітником служби безпеки Приватбанку, сказав, що є спроба зняття коштів з кредитки, попросив уточнити дату народження, останні цифри картки, стан рахунку, дату останньої операції. уточнили (точніше назвали моє Прізвище імя, побатькові), дату народження, рік назвали правильно, проживання Луцьк,

сказали, що кошти хочуть зняти в Київській області, тому вони запідозрили нетипову операцію і хочуть заблокувати картку.

Сказав, що надішле смс, яке необхідно переслати на номер 10060

СМС прийшла з номера 380666759902

Прийшло СМС send2000uah+хххх+4790820000311362 (останні 4 цифри моєї кредитки)

СМС я не пересилав. бо ця СМС це вказівка перерахувати кошти з картки.

через приват24 і онлайндопомогу повідомив оператора

через приват24 я картку на всяк випадок блоканув

Опубліковано

ось і до мене спробували добратись

Поступив дзвінок (номер не визначений), представився співробітником служби безпеки Приватбанку, сказав, що є спроба зняття коштів з кредитки, попросив уточнити дату народження, останні цифри картки, стан рахунку, дату останньої операції. уточнили (точніше назвали моє Прізвище імя, побатькові), дату народження, рік назвали правильно, проживання Луцьк,

сказали, що кошти хочуть зняти в Київській області, тому вони запідозрили нетипову операцію і хочуть заблокувати картку.

Сказав, що надішле смс, яке необхідно переслати на номер 10060

СМС прийшла з номера 380666759902

Прийшло СМС send2000uah+хххх+4790820000311362 (останні 4 цифри моєї кредитки)

СМС я не пересилав. бо ця СМС це вказівка перерахувати кошти з картки.

через приват24 і онлайндопомогу повідомив оператора

через приват24 я картку на всяк випадок блоканув

стан рахунку правильно, щоб знати цікаві ви їм чи ні...(було б у вас там 20 грн, зразу положили б трубку) :_07: але, те що ви уважні то добре. але по менше залишайте інфи про себе...

Опубліковано

А мені йдуть якісь СМС про зняття готівки на свіжопридбаний номер КС, і немаленькі такі кошти. Думаю, що з цим робити? ( в П24 і СМС-банкінгу власної картки - тиша)

Опубліковано

А мені йдуть якісь СМС про зняття готівки на свіжопридбаний номер КС, і немаленькі такі кошти. Думаю, що з цим робити? ( в П24 і СМС-банкінгу власної картки - тиша)

Цей номер раніше був придбаний іншою людиною, зареєстрований в інтернет-банкінгу, наприклад Приват24, потім вчасно не поповнений\згублений\вкрадений, і заблокований оператором. Оскільки у операторів брак номерів, вони перевипустили нову сімку і продали тобі. От і все.

У мене таке з МТС, купив дочці, а зараз дзвонять з різних банків, щоб віддав кредит :0132:

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Сегодня сотрудницу пытались "кинуть" на пять штук гривен, представились службой безопасности, тра-ла-ла......короче она не лоханулась, набрала с другого телефона 3700 (Приват) и заблокировав карту, сообщила про злоумышленников. Короче говоря, по просьбе настоящих работников привата, она почти 50 минут говорила с мошенниками, делала вид и т.д. Предположу, что их пытались "вычислить"

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Увага! Нове шахрайство з картками Приватбанку

1439114005_410.png

"Друзі, увага! Круте шахрайство з картками «ПриватБанку»!", - Про це на своїй сторінці в Фейсбук вирішив попередити блогер Сергій Рудюк.

Схема проста: ви отримуєте листа на пошту, як на першому скріншоті внизу. Переходите за посиланням і потрапляєте на сайт «ПриватБанку». Там починаєте вводити логін і пароль і намагаєтеся увійти до кабінету. При цьому все, що ви робите, зчитується програмою і відправляється шахраям, так як це не справжній сайт «ПриватБанку», а його копія (!), зроблена для того, щоб роздобути ваш логін і пароль. Потрапити на цю копію ви можете тільки з посилання в листі. Після того, як ви ввели логін і пароль - шахраї тут же вводять їх на справжньому сайті «ПриватБанку» і вам надходить sms з паролем для входу. Ви вводите одноразовий пароль з sms на сайті-копії банку, в той же час шахраї вводять цей пароль з sms на справжньому (!) сайті.

Після введення пароля сайт шахраїв видає вам помилку або ще що-небудь, наприклад, «спробуйте пізніше». У цей момент шахраї вже зайшли у ваш аккаунт, і роблять операції - які захочуть! Будьте уважними. Ми здійснюємо ці операції не один раз за день і не помічаємо важливих моментів:

1. НЕ вводьте ніяких даних на сайті банку, якщо ви потрапили на нього з пошти.

2. Перевіряйте назву посилання сторінки, на якій ви знаходитеся. Посилання має обов'язково починатися на https:// і мати назву: privatbank.ua, або privat24.ua, або pb.ua.

P.S. На скріншотах основні ознаки сайту-копії. На що потрібно звертати увагу. Максимально ділимося інформацією і попереджаємо друзів, близьких, колег

1439114532_118.png

1439114520_213.png

1439114479_313.png

Опубліковано

Nika Prokhorchuk додає 2 нові світлини.

3 жовтня о 14:50 · Змінено ·

прихожу я к банкомату, ввожу пин, прошу выдать мне денег, слышу как банкомат отсчитывает купюры, а купюр нету. Стою и чешу репу. Набираю номер банка и тут до меня доходит, что окошко выдачи налички не так выглядит. Достаю свою карту и поддеваю ей вот эту металичнскую фигню. Должна сказать, что сделана она на совесть. Проклеена двухсторонним скотчем просто идеально и по цвету оч. подходит. Схема какая у них: человек не видит деньги, звонит в банк, а ему скорее всего говорят, чтобы ог подошел в отделение и тд, человек уходит, а эти мерзопакосные падлы бегут и забирают деньги. Вызвала полицию, а дальше все по стандартной схеме:заявления, показания и тд. видела подозрительного типа, который стоял минут 15 и курил, а потом ушел, а потом опять пришел. Не снимайте деньги ночью в банкоматах потому, что твари эти стоят рядом и ждут, а ночью людей мало, могут и по голове дать, если увидят, что ты расчехлился и нашел подвох.

З.ы. а расчехлилась я только потому, что читала про эту схему в фб. Так что пост/репост, шоб больше никто не попал

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Поясніть, будь-ласка, яким чином шахраï можуть висилати смс від номеру 10060?

мова про оригінальні смс, чи фейкові?

оригінальні - шахраї ініціюють від імені клієнта.

фейкові - навіщо пояснювати? щоб ті, хто не вміє цього робити, навчились, і стали шахраями (випадково, чи навмисне)?

Опубліковано

Ні, просто зрозуміти. Недавно кинули знайомого, і один з факторів, який приспав його увагу було те, що шахраï при розмові з ним, щоб довести те що вони чесні, вислали смс від номеру 10060. Тому й цікаво: чи це гнида у банку, чи існує такий момент. Мене не цікавить сам механізм цього явища, просто питаю чи це можливо. І на що звертати тоді увагу, щоб не лоханутись самому, якщо прийде смс вродє як від банку, але насправді від уродів.

Опубліковано

А я сьогодні авто виграв))) http://flydex.simdif.com/%D1%81%D0%BE%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8.html

 

То нічого що фейси повторюються в працівників. І пеню потрібно в терміналі завчасно заплатити. 

Опубліковано

просто питаю чи це можливо.

Можливо.

Ок. На що тоді звернути увагу? Чи така смс буде така сама як і від банку? Чи є там щось що відрізняє ïï від правильноï смс?
Опубліковано

просто питаю чи це можливо.

Можливо.
Ок. На що тоді звернути увагу? Чи така смс буде така сама як і від банку? Чи є там щось що відрізняє ïï від правильноï смс?
що заважає порівняти СМС друга з завідомо правильною?
Опубліковано

Ок. На що тоді звернути увагу? Чи така смс буде така сама як і від банку? Чи є там щось що відрізняє ïï від правильноï смс?

 

Власноруч відрізнити не вдасться. Цей вид "додаткових" послуг називається SMS spoofing - можеш почитати в інтернетах. На старих моделях телефонів можна було глянути додаткові параметри СМС і щось запідозрити, зараз навіть таке, наскільки я знаю, не доступно.

Але, мені думається, ти не там шукаєш вирішення проблеми. Треба інакше дивитись на ситуацію.

Опубліковано

diezel, я розумію що у практично у всіх випадках жертва сама розголошує дані, які не потрібно розголошувати.

Власники карток повинні пам'ятати що питання щодо логінів, паролей, кодів карток, приват24 від незрозуміло кого є шахрайство.

Але і, наприклад, той же Приватбанк міг би зробити один чи два своïх телефонних номерів, оголосивши про це кругом де можна, наголосивши що решта номерів від лукавого. А то звонить хтось по коду 056 і думай чи це банк чи кидала.

Опубліковано

diezel, я розумію що у практично у всіх випадках жертва сама розголошує дані, які не потрібно розголошувати.

 

Ні, ти не туди дивишся. Хочу спробувати донести одну думку.

Думка така: в усіх випадках шахрайства із платіжними картками ошукана людина має не переживати за шахрайство взагалі і рано чи пізно отримати втрачене. Це, по-моєму, обумовлено правилами більшості процессінгових систем і має доводитись до відома клієнта в момент вручення картки. А пошуком і покаранням винних повинні займатись банк, процессінг і силовики. Тобто, зрозуміло, що в випадку кідалова ти завжди озираєшся по сторонам і думаєш "Що я зробив не так?". Але, на жаль(чи на щастя), ти все зробив правильно, себто, згідно інформації, наданої тобі банком. Проблема шахрайства із картками лежить в іншій площині.

Точніше кажучи, проблем дві.

Перша проблема, це тупість і пофігізм банківських працівників. Понабирають дебілів, накажуть їм впарювати побільше, не пояснюючи нічого  - в результаті у клієнтів на руках повний пакет карткових продуктів без найменшого поняття, що саме у них є.

Друга проблема випливає із першої: небажання клієнтів вивчати можливості фінансових інструментів.

Оскільки про ці проблеми не можна розмовляти без мату, то я може якось пізніше викладу свої міркування у "Потоке сознания".

Опубліковано

А то звонить хтось по коду 056 і думай чи це банк чи кидала.

Це звонить GSM шлюз, крім привата - купа організацій таке юзає...

Навіщо клювати на підставні смс та дзвінки.

Не розумію в чому проблема перевірити баланс на карті в терміналі\банкоматі\касі\П24Андроід-Іос-веб...

Опубліковано

Виложив мій дід своє авто на один відомий сайт, звонить на другий день клієнт і каже:

- Добрий день, я директор однієї фірми в Харькові, хочу купити ваше авто для персоналу. Якщо скинете 500$ то я вам скину завтра завдаток 10000грн на карту привата, і на днях приїду та куплю ваше авто.

- добре, скинув номер карти.

На наступний день звонить і каже, мол бухгалтер перерахував вам гроші, але вони зависли, через те що ми являємося юридичною особою, а ви фізична, для подальшої операції вам зателефонують з привата і ви надасте всю необхідну інформацію.

Звонять через 10 хв з 056... Добрий день, я головний касир операційного відділу привата бла бла бла, скажіть нам цифри на зворотній стороні карти, дєда сказав, потім зачекайте на лінії для проведення транзакції залишився всього один етап і вам остаточно прийде 10000грн. Скажіть ще чотирьох значний номер для підтвердження карти.

Дєда в ступорі, кинув трубку, набрав до мене, я кажу то афера посилайте на 3 букви!

Знову звонили, знову повторювали свою схему і дєда по схемі посилав.

Опубліковано

diezel, Воно та так, але є гарна приказка: "Береженого Бог береже!"

Нашим банкам якось пофігу чи попадає клієнт на гроші у разі їх дірок у безпеці. Клієнт просто стає винним гроші банку.

Коли деякі номери аферистів діють більш ніж рік, висять у базах даних як шахраї, а правоохоронцям пофіг, то мусиш якось сам про себе думати.

Чого і питав, щоб просто не попасти самому в подібну історію.

Deemon, часто густо потерпілий сам потім дивується: ну як він міг попасти на таку ахінею, яку йому несли в трубку аферисти? Але ж попадають! І не на якісь хитромудрі схеми, а часто на самому елементарному типу розголосили свої дані, дали переадресацію, тощо

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Минулого року ПриватБанк затримав 65 шахраїв, які викрадали кошти клієнтів, ще 14 – засуджені та відбувають покарання

 

З початку 2016 року вже викрито 17 та засуджено 5 шахраїв. Найбільш розповсюджене шахрайство – телефонне. Зловмисники під виглядом співробітників банку входять у довіру до клієнтів і випитують у них інформацію про ПІН-коди, паролі входу в Приват24 тощо.

Так, у Запорізькій області викрито 2 групи з 6 телефонних шахраїв, які ошукали близько 170 довірливих громадян на суму понад 2,1 млн грн. Усіх шахраїв затримано.

«Наша система моніторингу транзакцій дозволяє оперативно реагувати на спроби несанкціонованого доступу до карток і блокувати такі операції, що мінімізує ризики клієнтів, – зазначає заступник Голови Правління ПриватБанку Станіслав Крижановський. – Ця система допомагає суттєво знизити збиток від шахрайства та у більшості випадків запобігти йому».

В Одеській області в ході взаємодії Служби безпеки банку з МВС України було припинено діяльність шахрайської групи в складі 5 осіб. Вони ошукали близько 150 клієнтів на суму понад 1,5 млн грн завдяки використанню підроблених сайтів. Шахраїв заарештовано за скоєння шахрайства у великих розмірах шляхом незаконних операцій з використанням електронно-обчислювальної техніки.

Нагадаємо, головна умова фінансової безпеки – це нерозголошення конфіденційних даних (ПІН-код, пароль від Приват24, серія та номер паспорта, ІПН тощо). Передача цих даних третім особам категорично заборонена. Детальніше про заходи безпеки під час використання банківських продуктів – на pb.ua


Хотілося б, звісно, щоб їхня "система моніторингу" реагувала й починала блокувати до того, як група шахраїв ошукає максимум десяток довірливих громадян, а не сотні... але й це вже прогрес.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...