Перейти до змісту

Foxik

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 224
  • Створено
  • Остання відповідь

Пані та панове, хтось з обурених та невдоволених клієнтів намагався зателефонувати на 0800?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти таке дивне питання поставив...

Який нафіг 0800, коли є можливість на форумі поскиглити?

:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти таке дивне питання поставив...

Який нафіг 0800, коли є можливість на форумі поскиглити?

:D

на 0800 "спеціально навчені дєвачки" і наша проблема "дуже важлива для них" :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти таке дивне питання поставив...

Який нафіг 0800, коли є можливість на форумі поскиглити?

:D

на 0800 "спеціально навчені дєвачки" і наша проблема "дуже важлива для них" :(

Я не про кваліфікацію дєвачєк питав.

Особисто я доволі часто користуюсь гарячими лініями зв'язку і відкрию таємницю: якщо кАнтора оплачує ваш дзвінок до них, то дуже ймовірно, що їм не все одно, що робиться на периферії. 90% негараздів - це локальні невідповідності нормам, стандартам, людський пофігізм та інше.

І на останок - малоймовірно, що великі корпорації чи банки моніторять міські форуми, однак прошу не зважати на це - продовжуйте, адже як же не жувати 100000 раз пережоване.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пані та панове, хтось з обурених та невдоволених клієнтів намагався зателефонувати на 0800?

Крім того є чат на Приват24 з можливістю записати спілкування.

В 90% проблемних питань я вирішував саме в чаті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не про кваліфікацію дєвачєк питав.

питання не в кваліфікації, а в тому що їх спеціально навчають "всілякій фігні"

Особисто я доволі часто користуюсь гарячими лініями зв'язку і відкрию таємницю: якщо кАнтора оплачує ваш дзвінок до них, то дуже ймовірно, що їм не все одно, що робиться на периферії. 90% негараздів - це локальні невідповідності нормам, стандартам, людський пофігізм та інше.

я постійно користуюсь 0800, і з питаннями - коли є чітко сформульоване питання розмова триває 1-2 хв

і з скаргами, особливо щодо телефонних шахраїв, часто "морозяться", вислуховують скаргу, кажуть ми все зрозуміли і виправимо, а я тоді прошу повідомити мені "номер моєї заявки".... девачка зникає на 2-3 хв, а потім диктує номер, який можна використати при наступному дзвінку, коли інша девачка буде робити круглі очі і казати що скарг не було.

І на останок - малоймовірно, що великі корпорації чи банки моніторять міські форуми, однак прошу не зважати на це - продовжуйте, адже як же не жувати 100000 раз пережоване.

а дарма не моніторять

хоча вірю що моніторять але просто нічого не роблять :(

НЕ вірю що в стільникових операторів і банків працюють на середніх керівних посадах ідіоти і не усвідомлюють ситуації з шахрайствами, але вони (банки\оператори) свідомо не хочуть змінювати ситуацію, їм це вигідно - гроші не пахнуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а дарма не моніторять

хоча вірю що моніторять але просто нічого не роблять :(

НЕ вірю що в стільникових операторів і банків працюють на середніх керівних посадах ідіоти і не усвідомлюють ситуації з шахрайствами, але вони (банки\оператори) свідомо не хочуть змінювати ситуацію, їм це вигідно - гроші не пахнуть.

Тут не в компетенции простых операторов. Но я о том же говорила - не верю, что работа мошенников кем-то не поддерживается. Даже бомжата на улице работают не на себя и территориально (или вы даете деньги и верите в их сказки?)) В таких "заработках" дается добро "сверху" ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

притому ще кожна картка привязується до вашого номеру телефону

і коли ви губите телефон, добрий дядя чи тьотя знайшовши його та скориставшись послугою "екстренні гроші" покращує своє фінансове становище

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для цього потрібно знати пінкод

так його на ваш згублений телефон пришле привєтбанк, ви не знали?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні, потрібно пін карточки вводити з якої знімаються гроші

ніякі піни не треба, на банкоматі є операції без картки, приходить смс і потім видно всі картки і їх баланси, при знятті дзвонить від банку робот, просить підтвердити або відхилити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

спочатку кажуть: "я хочу мати цілодобовий доступ до свого рахунку, мати можливість оплачувати покупки закордоном, перекидати кошти іншим людям не піднімаючись зі стільця за допомогою телефону, мати оповіщення по смс про рух коштів по рахунку" і т.д.

потім розголошують персональні дані для цього.

щоб не було шахрайств та ін.:

1. не прив'язуйте карту до приват24, не активовуйте оплату в інтернет, встановіть мінімально потрібний ліміт, для операцій купівлі/продажу заведіть додаткову карту, на яку скидаєте гроші перед покупкою та з якої зімаєте одразу після продажу, не давайте в оголошеннях номер телефону, до якого прив'язана карта.

2. нікому, ще раз - нікому не повідомляйте свої дані - ні номер рахунку, ні дати народження, ні тим паче CVV2 код. Якщо продаєте в інтернеті - використовуйте т.з. "наложений платіж" (якщо покупець серйозний та нормальний, то погодиться).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

привєтбанк почав по тв рекламуватись, високі депозити не до добра, мабуть вже клієнтів втрачає або всьо плохо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може комусь знадобиться :)

Це попередження почали на банкоматі писати на цьому тижні, завдяки таким як я. Нажаль банк пізно додумався, аж після мінімум піврічних грабунків клієнтів, та їх скарг. Я перед новим роком дуже поскандалила з дніпропетровським відділенням на рахунок роз'яснювальної роботи з клієнтами, пояснивши їм що багато людей ще досі думають що вкрасти гроші можна тільки взнавши пінкод (наприклад моя мама і кілька подруг і мабуть більшість пенсіонерів), і по телевізорах на їх відділеннях треба не рекламу крутити, а аудіозаписи з шахраями, які я записала на телефон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні, потрібно пін карточки вводити з якої знімаються гроші

ніякі піни не треба, на банкоматі є операції без картки, приходить смс і потім видно всі картки і їх баланси, при знятті дзвонить від банку робот, просить підтвердити або відхилити

Ти сам особисто пробував знімати ? Без ПІН ніфіга не зробиш.

А пін на телефон теж хрен отримаєш, бо у запросі на зміну ПІН коду потрібно вказати чотири останні цифри картки, а у ВСІХ інших СМС від банку їх присилають тільки ДВІ !!!

Виключення , якщо ти посіяв і телефон і картки, то хто ж тобі доктор?! може банк тобі ще й готівку з гаманця повинен повернути ?

Ще ключ від квартири, з брелоком і адресою загуби.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні, потрібно пін карточки вводити з якої знімаються гроші

ніякі піни не треба, на банкоматі є операції без картки, приходить смс і потім видно всі картки і їх баланси, при знятті дзвонить від банку робот, просить підтвердити або відхилити

Ти сам особисто пробував знімати ? Без ПІН ніфіга не зробиш.

А пін на телефон теж хрен отримаєш, бо у запросі на зміну ПІН коду потрібно вказати чотири останні цифри картки, а у ВСІХ інших СМС від банку їх присилають тільки ДВІ !!!

Виключення , якщо ти посіяв і телефон і картки, то хто ж тобі доктор?! може банк тобі ще й готівку з гаманця повинен повернути ?

Ще ключ від квартири, з брелоком і адресою загуби.

На телефон приходить тимчасовий пін (зміна піну тут не до чого, тому й цифр з картки не треба!), виберіть операцію на банкоматі без картки, там вводиться номер телефону до якого підвязані картки, потім приходить тимчасовий пін в смс, заходите і бачите всі картки з балансами (таке працювало в грудні). Спробуй

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може комусь знадобиться :)

Це попередження почали на банкоматі писати на цьому тижні, завдяки таким як я. Нажаль банк пізно додумався, аж після мінімум піврічних грабунків клієнтів, та їх скарг. Я перед новим роком дуже поскандалила з дніпропетровським відділенням на рахунок роз'яснювальної роботи з клієнтами, пояснивши їм що багато людей ще досі думають що вкрасти гроші можна тільки взнавши пінкод (наприклад моя мама і кілька подруг і мабуть більшість пенсіонерів), і по телевізорах на їх відділеннях треба не рекламу крутити, а аудіозаписи з шахраями, які я записала на телефон.

Та та.

Так приємно що майже особисто знайомий з людиною, яка самотужки змогла змінити щось в банківській системі, причому через свою некомпетенцію в користуванні цією ж банківською системою. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для foxik. Так, згоден, залишки ти побачиш. І на тому все закінчиться. Для того щоб зняти кошти, потрібно по вибраній карті ввести ПІН.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для foxik. Так, згоден, залишки ти побачиш. І на тому все закінчиться. Для того щоб зняти кошти, потрібно по вибраній карті ввести ПІН.

мабуть тепер щось і змінили, бо раніше дзвонив на мобілку робот з привата і піну не потрібно було

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

Звонить чел,купляє товар в мене на OLX,даю номер картки ПриватБанка.Ще звінок,типу з ПБ-платіж від юридичної особи,потрібна активація карти для прийому таких платежів - через телефон,відмовив.Порадили це зробити у відділені.Развод?Хтось зтикався?В ПБ поки звонити виясняти не хочеться,просто цікаво :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звонить чел,купляє товар в мене на OLX,даю номер картки ПриватБанка.Ще звінок,типу з ПБ-платіж від юридичної особи,потрібна активація карти для прийому таких платежів - через телефон,відмовив.Порадили це зробити у відділені.Развод?Хтось зтикався?В ПБ поки звонити виясняти не хочеться,просто цікаво :)

да, самий типовий. більше ж не дзвонять, що хочуть купити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...