Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2014


Onil

Рекомендовані повідомлення

Ой да ладно!!!! Звук глушака помешал, не смешите!!!! Во первых где вы видели мотоцикл со снятым глушаком. Во вторых ВОЮЩИЕ сигнализации всю ночь, лады с оторванными или прогнившими глушаками, заё..ют 365 дней в году. А мотоциклы не так уж и часто ревут. И хрен ли того рёва, секунды 3.

Щось ця відповідь схожа на інтерв"ю з переважною більшістю депутатів "а шо я? я нічьо. Он той то краде мільйонами... а я ж тільки чуть-чуть"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

ну я так понял дедок покруче оказался

еще порадовала его фраза (Не зарегестрированы у нас 90% спортбайков,просто висят номера. :0166:

вони ще й крадені :(

а відповідь одна - "а хрен мне что сделают"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто там по центру на червоному байку (марку не розгледів) катається,

їдемо по рівненській на міст від київської, дружина за кермом, буква У, середина моста, позаду машин нема, ми їдем в лівій смузі, бо в правій нерівності, я тільки встиг крикнути дружині мотоцикліст, а воно вже зліва на 2 суцільних стало на дибки прямо навпроти дверей ї гаркнуло газом,

і що це було, іздєвка.

і таке мудло буде ще говорити, а що я нічо, я досвідчений, ну як міг їхати менше 200 в мене дуже крутий байк а там буква У вісить, прикольнусь, це ж прикольно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 сек достатньо щоб перервати сон.

Всё верно !!! Однако как говорится всем не угодишь. Спор тут бесполезен ... У меня под окнами ночь-через-ночь ревут сигнализации. И то не только китайские типа пиу-пиу-ква-ква. А какой то хер подключил к сигналу. Тот ещё кайф. Не то что сон прерывает - а и хрен уснёш всю ночь. Другим людям мешает бар "Майдан" и "Голивуд" говорят - пол ночи пьяные разборки, ругань, драки. Третьим свет фонарей центральных улиц. А чего стоят карканье ВОРОН в момент вылупливания детёнышей. А звук ДРЕЛИ и БОЛГАРКИ круглый год (круглый год по-тому что ремонт в квартирах ни когда не заканчивается...почему-то). И.Т.Д. . Короче тема то не о том..

Зы. прочитайте название темы и прекращайте флудить (или перенесите часть темы поменяв название)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нічого особистого звісно не маю проти Володі, але вчора їдучи по мосту біля Там-Таму ровером, бачу таку картину, летить чоловік 6-7 на мотоциклах, і прямо ьіля мене, ПО-СЕРЕДИНІ мосту, обганяють тролейбус, пересікають дві полоси, і це з тим шо я їхав по правому боку, то вони майже біля мене пронеслись. а це ж міст, там за спуском погано видно. вопщем, не люблю я мотоциклістів. мажори хоть на своїх джипах ганяють, але то масса велика, її видно здалеку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може відео не в тему:

http://www.youtube.com/watch?v=BFyS1B5h-zM

і я не берусь говорити про всіх мотоциклістів без винятку, але те що переважна більшість байків це "леваки", і поняття "не пойман, не вор" дають мотоциклістам відчуття безнаказаності і вседозволеності.

В тій самій Польщі байкери такого собі не дозволяють, бо знають,що їх елементарно "проб"ють" по номерах і получать "мандат" євро так на 200-300, або й взагалі заберуть права і байк

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може відео не в тему:

пісенька класна :)

людина як купляє мотоцикл - то в неї зразу змінюється світогляд = відключається мозок :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

людина як купляє мотоцикл - то в неї зразу змінюється світогляд = відключається мозок

Пузатих і бородатих дядьків на мотоциклах, заряджених громом, це майже не стосується ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"пузатих і бородатих" то не те,

вони поки відрощують пузо і бороду - приходить просвітлення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Смертельна аварія на Волині: легковик врізався в автобус з людьми.

http://www.volynpost.com/news/35907-smertelna-avariia-na-volyni-legkovyk-vrizavsia-v-avtobus-z-lyudmy-foto

Чому ж ти їдеш якшо відчув що зле (((.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 новина за тиждень з водіями пенсійного віку :(.

бо треба в ни права забирати, а не в іграшки гратися чужими життями

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 новина за тиждень з водіями пенсійного віку :(.

треба ж на старій розвалюсі якось добиратися на дачу. і неважливо що вона стоїть 10 місяців в рік...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 новина за тиждень з водіями пенсійного віку :(.

бо треба в ни права забирати, а не в іграшки гратися чужими життями

По мере взросления американские водители начинают реже попадать в аварии. Каждая следующая возрастная категория демонстрирует меньшее количество ДТП, чем предыдущая, причем это утверждение относится и к пожилым водителям старше 75 и 85 лет.

Таким образом, специалисты AAA утверждают, что водители, которым 70 или более лет, попадают в ДТП не чаще 30-летних водителей из расчета на одинаковый проделанный путь. Кроме того, водители категории от 80 до 84 лет становятся участниками аварий не чаще автомобилистов от 25 до 59 лет исходя из расчетов по аналогичной схеме. При этом все упомянутые возрастные категории продемонстрировали снижение общего количества аварий на показатель от 25 до 30%.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 новина за тиждень з водіями пенсійного віку :(.

бо треба в ни права забирати, а не в іграшки гратися чужими життями

По мере взросления американские водители начинают реже попадать в аварии. Каждая следующая возрастная категория демонстрирует меньшее количество ДТП, чем предыдущая, причем это утверждение относится и к пожилым водителям старше 75 и 85 лет.

Таким образом, специалисты AAA утверждают, что водители, которым 70 или более лет, попадают в ДТП не чаще 30-летних водителей из расчета на одинаковый проделанный путь. Кроме того, водители категории от 80 до 84 лет становятся участниками аварий не чаще автомобилистов от 25 до 59 лет исходя из расчетов по аналогичной схеме. При этом все упомянутые возрастные категории продемонстрировали снижение общего количества аварий на показатель от 25 до 30%.

http://www.dw.de/%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%81%D1%96%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%BC-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%8C-%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F/a-14995991

шо ти ліпиш рівняєш америку , європу до України, ні техогляду нормального ні медогляду нормального, в Європі в 2013 ввели жорсткий медогляд і кожні 15 років перездача на права точно не така як в наших автошколах права купив а навчився тільки пібібікати. Тому і контроль людей похилого віку відповідний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ліплю того що якраз в ідеальних умовах та статистика показує вплив "старечого" фактору на ймовірність аварії. Аргументи щодо техогляду, медогляду і тд не сприймаю оскільки медогляд ТО не проходять у нас в принципі ні старі ні молоді, на корчах їздять як старі так і молоді, а правила старі напевне краще за молодих знають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, а скільки пенсіонерів зловили п*яних за кермом, більш ніж впевнений що набагато менше ніж молоді, отже забераєм права у всіх ????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

маю аналогічну думку, що вік (якщо нема серйозних порушень здоров"я) не впливає негативно на можливість адекватного керування тз.

-колись права не купували, принамні ті яким за 50 то точно

-більш людяні старші люди, гадаю з місця серйзної аварії старша людина не втече, а надасть допомогу

-старші не гоняться

-дуже багато молодих кентів 18-25 років потрапляють в аварії

-за останні 2 тижні бачив двох молодиків - музло на всю, один не пропустив, практично створивши аварійну ситуацію на рівному місці, другий просто гнав батьківський мерс по житловому кварталу як реактивний літак,

так що давайте забороним людям і до 25 років сідати за кермо, раз після 55 не можна)

а за медогляд після 50 чи 55 я тільки за, але не такий медогляд як в нашій державі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 новина за тиждень з водіями пенсійного віку :(.

бо треба в ни права забирати, а не в іграшки гратися чужими життями

По мере взросления американские водители начинают реже попадать в аварии. Каждая следующая возрастная категория демонстрирует меньшее количество ДТП, чем предыдущая, причем это утверждение относится и к пожилым водителям старше 75 и 85 лет.

Таким образом, специалисты AAA утверждают, что водители, которым 70 или более лет, попадают в ДТП не чаще 30-летних водителей из расчета на одинаковый проделанный путь. Кроме того, водители категории от 80 до 84 лет становятся участниками аварий не чаще автомобилистов от 25 до 59 лет исходя из расчетов по аналогичной схеме. При этом все упомянутые возрастные категории продемонстрировали снижение общего количества аварий на показатель от 25 до 30%.

http://www.dw.de/пен...іння/a-14995991

шо ти ліпиш рівняєш америку , європу до України, ні техогляду нормального ні медогляду нормального, в Європі в 2013 ввели жорсткий медогляд і кожні 15 років перездача на права точно не така як в наших автошколах права купив а навчився тільки пібібікати. Тому і контроль людей похилого віку відповідний.

А ти шо ліпиш? наводиш факти з інших країн, та люди ще тої закалки СССР їздять в десятки краще новоспечених водіїв і уважніші в рази. Тим більше як сказано було вище, покажи хочаб одного водія якого затримали за пянку чи за порушення пдр. Анюта, якщо не помиляюсь по нікнейму?, я думаю ви ніколи не були в ролі водія і поки не побуваєте в цій шкурі вам не зрозуміти як це. А ще для прикладу з власного життя розкажу історію, як мені попалось диво ланос дідуся, 1934 року народження, і цей автомобіль настільки був доглянутий, придбаний ще у 2004, він має ідеальний стан, і коли я сидів збоку, ніразу не схватився за ручку і не шукав гальма у себе (оскільки з іншими воділами інколи і пристибаюсь а ногами мабудь дирки роблю в полі шукаючи педаль)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"е-е-е права купиль, а єздіть нє купіль"... і какой жє рускій нє любіт бістрой єзди...

В нас чомусь все зводиться до формальності, і всім на все пофігу, як тому водію, як тому пішоходу, який йде де хоче і як хоче по дорозі, та й пофігу в цілому "дорожнікам" які натулять пішоходних переходів там де люди в житті ніколи не переходять дорогу, бо не зручно взагалі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сегодня я, передвигаясь задним ходом по пр. Воли (отъехал назад от впереди стоящей машины, чтобы выехать на дорогу), не увидел стоящий сзади Cherry QQ, я въехал фаркопом в передок. Из повреждений треснутая решетка радиатора, сломанная номерная рамка и погнут номер. А дело было так: Я припарковался на одну минуту по работе, забрать человека с грузом. Сзади машин небыло, я даже не глушил свою, забрал человека, посмотрел левое-правое зеркало - никого нет ну потихоньку начал двигаться назад, и слышу хруст. В общем, европротокол и 300 грн за решетку радиатора, номерную рамку и работу. Не ожидал что китайцы настолько хрупкие, у меня на фаркопе даже новой царапины не появилось...

Виноват я, но никто не застрахован от этого. Просто в боковых зеркалах никого не было :sq_ye: , а из центрального ничего не увидишь, т.к. груз сзади был, авто опель комбо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сегодня я, передвигаясь задним ходом по пр. Воли (отъехал назад от впереди стоящей машины, чтобы выехать на дорогу), не увидел стоящий сзади Cherry QQ, я въехал фаркопом в передок. Из повреждений треснутая решетка радиатора, сломанная номерная рамка и погнут номер. А дело было так: Я припарковался на одну минуту по работе, забрать человека с грузом. Сзади машин небыло, я даже не глушил свою, забрал человека, посмотрел левое-правое зеркало - никого нет ну потихоньку начал двигаться назад, и слышу хруст. В общем, европротокол и 300 грн за решетку радиатора, номерную рамку и работу. Не ожидал что китайцы настолько хрупкие, у меня на фаркопе даже новой царапины не появилось...

Виноват я, но никто не застрахован от этого. Просто в боковых зеркалах никого не было :sq_ye: , а из центрального ничего не увидишь, т.к. груз сзади был, авто опель комбо.

А чому 300 гривень ти платив, а не страхова, якщо склали європротокол?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сегодня я, передвигаясь задним ходом по пр. Воли (отъехал назад от впереди стоящей машины, чтобы выехать на дорогу), не увидел стоящий сзади Cherry QQ, я въехал фаркопом в передок. Из повреждений треснутая решетка радиатора, сломанная номерная рамка и погнут номер. А дело было так: Я припарковался на одну минуту по работе, забрать человека с грузом. Сзади машин небыло, я даже не глушил свою, забрал человека, посмотрел левое-правое зеркало - никого нет ну потихоньку начал двигаться назад, и слышу хруст. В общем, европротокол и 300 грн за решетку радиатора, номерную рамку и работу. Не ожидал что китайцы настолько хрупкие, у меня на фаркопе даже новой царапины не появилось...

Виноват я, но никто не застрахован от этого. Просто в боковых зеркалах никого не было :sq_ye: , а из центрального ничего не увидишь, т.к. груз сзади был, авто опель комбо.

А чому 300 гривень ти платив, а не страхова, якщо склали європротокол?

Розмір франшизи чи шось в тому роді, якщо не помиляюсь.

Був ідентичний випадок, товариш мив авто на нептуні (набережна) вночі, я тут побачив думаю да й підскочу до друга, приїхав, дай стою, думав він мене побачив, але я саме так став + ніч, що моє авто він не побачив ні в одне дзеркало, потім сам я сів і пересвідчився що мого авто не було видно, так що краска в мене на бампері облізла. але з тим же, це малі ньюанси, які бувають з кожним водієм)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...