Перейти до змісту

Ми всі порушуємо правила...


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Прочитати правила це одне, а поговорити і посперечатися про них - зовсім інше розуміння. Я більш ніж впевнений, що вони багатьом правильно запам"ятаються

Виталик, по правилам не нужно "сперечатысь" - их нужно выучить и выполнять - там все написано, не только пером, но и кровью других и твоей переломанной ключицей - причем написано однозначно.

Если будут вопросы - я тебе на работе объясню :).

Так что зубри правила на здоровье (как в прямом так и в переносном смысле). :)

И давай выздоравливай. Работа ждет :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 482
  • Створено
  • Остання відповідь

GreyHairs, писать ключицей весьма неудобно :)

Когда с кем то обсудишь правила, прикинешь возможные ситуации - легче запоминать. В жизни есть всякие неоднозначные ситуации, согласись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найбільше в цій дискусії дивує аргумент власників авто, які кажуть, що тільки вони мають право користуватись дорогами, бо тільки вони платять дорожній збір... а велосипедисти не платять, тому їм - дзуськи. Насправді все не так:

1. Автомобілісти платять не за дороги, а за ремонт ям, які вони самі ж і створюють. Велосипед так не руйнує дорожнє покриття, як автомобіль. Я готовий платити за ремонт доріг в рівно такій пропорції, в якій я руйную дороги по відношенню до автомобілів.... наприклад, в 100 разів менший))).

2. Хто сказав, що я не оплачую за дороги? Ще й як. Я оплачую, наприклад, коли їду в маршрутці: вони вартість мого проїзду включають у собівартість своїх витрат, в тому числі і збори всілякі. Купуючи хліб в супермаркеті, я також оплачую збір, оскільки магазин отримав хліб за ціною, яка включає в собі вартість транспортних послуг, у вартість яких включений дорожній збір і т.д.

3. А от хто заплатить за вихлопні гази, якими змушують дихати власники автівок? не тільки велосипедистів, до речі. а хто компенсує країні той трудовий та інтелектуальний ресурс, який міг би принести своїй країні збитий на дорозі велосипедист у вигляді податків, ідей, сімї і т.д?

Не розумію про що дискусія.

P.S. Водій, велосипедист, користувач громадського транспорту і пішоход: 4 в 1)))

Надихнуло оце

http://www.bbc.co.uk/ukrainian/entertainment/2013/05/130526_cycling_vs_auto_hk.shtml

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я люблю водителей, хоть я и велосипедист.

Я пешеходов ненавижу...

А если серьезно, то нашу вражду явно преувеличивают и примитивизируют. Мы ж в большинстве 3, или 4 в одном. Нас всех объединяет одно - ненависть к дебилам. На чем бы они не передвигались. Только мы это иногда не понимаем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Велосипедистам на кільце виїжджати заборонено ПДР...

Пункт правил можна? Перечитував нещодавно, щось не помітив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пункт правил можна? Перечитував нещодавно, щось не помітив.
Igrek, Почитай пункт про лівий поворот на дорозі з 2а і більше смугами. Виїзд на кільце це і є ніщо інше як лівий поворот.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найбільше в цій дискусії дивує аргумент власників авто, які кажуть, що тільки вони мають право користуватись дорогами, бо тільки вони платять дорожній збір... а велосипедисти не платять, тому їм - дзуськи. Насправді все не так:

1. Автомобілісти платять не за дороги, а за ремонт ям, які вони самі ж і створюють. Велосипед так не руйнує дорожнє покриття, як автомобіль. Я готовий платити за ремонт доріг в рівно такій пропорції, в якій я руйную дороги по відношенню до автомобілів.... наприклад, в 100 разів менший))).

2. Хто сказав, що я не оплачую за дороги? Ще й як. Я оплачую, наприклад, коли їду в маршрутці: вони вартість мого проїзду включають у собівартість своїх витрат, в тому числі і збори всілякі. Купуючи хліб в супермаркеті, я також оплачую збір, оскільки магазин отримав хліб за ціною, яка включає в собі вартість транспортних послуг, у вартість яких включений дорожній збір і т.д.

3. А от хто заплатить за вихлопні гази, якими змушують дихати власники автівок? не тільки велосипедистів, до речі. а хто компенсує країні той трудовий та інтелектуальний ресурс, який міг би принести своїй країні збитий на дорозі велосипедист у вигляді податків, ідей, сімї і т.д?

Не розумію про що дискусія.

P.S. Водій, велосипедист, користувач громадського транспорту і пішоход: 4 в 1)))

Надихнуло оце

http://www.bbc.co.uk...s_auto_hk.shtml

druid, про збір ти сам почав, при чому як велосипедист. Тема була зовсім про інше. Та й почав невдало. Пройдуся по твоїх "аргументах":

1, Автомобілісти платять якраз за будівництво доріг. Інакше, що ж тоді ремонтувати, якщо не будувати? Ремонт доріг також відбувається з цього акцизу, окремого податку на будівництво і ремонт доріг в Україні немає. Так що не треба цієї софістики. А от велосипедисти ні на будівництво ні на ремонт не скидаються, тобто акцизного збору не платять, як не крути.

2, Коли їдеш у маршрутці як пішохід, то платиш за проїзд, ну якщо вже так сильно хочеться бути "патняком падатків", то можеш рахувати, що платиш за будівництво і ремонт пішохідних тротуарів. А от власник маршрутки, той да, той платить з виручених грошей акцизний збір. Велосипедисти знову зашарились.

Коли купуєш хліб чи інший товар чи отримуєш послугу, то платиш саме за свій хліб/товар/послугу, а от власники бізнесу з виручки платять податки, але платиь їх за себе, а не транспортний збір за велосипедиста, який у них хліб купив.

3 А ніхто велосипедистів не змушує нічим дихати, хочеш їдь і живи на якомусь хуторі, хочеш у горах. Ти ж вільний у вільній країні.

Загалом які аргументи, така й відповідь. ;)

druid, це ж не аргументи, а тролізм, ще й не по темі.

Згоден з odna, про перебільшення і примітивізм, дебілів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пункт правил можна? Перечитував нещодавно, щось не помітив.
Igrek, Почитай пункт про лівий поворот на дорозі з 2а і більше смугами. Виїзд на кільце це і є ніщо інше як лівий поворот.

Не погоджують. Ніхто і ніщо тобі не заважає рухатись у крайній правій смузі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дідько з ним - з жестом рукою :) Голову перед обїздом/обгоном повернути можна, щоб глянути що робиться ззаду.

Їжджу з дзеркальцем на шоломі. Воно дійсно сильно допомагає, бо коли обертаєшся, може повести вліво. Хоча обертатись теж інколи доводиться для впевненості. Повороти показую.

Пункт правил можна? Перечитував нещодавно, щось не помітив.
Igrek, Почитай пункт про лівий поворот на дорозі з 2а і більше смугами. Виїзд на кільце це і є ніщо інше як лівий поворот.

А чому виїзд на кільце - це не рух прямо??? Якраз автомобілісти кажуть, що не треба нічого показувати, якщо на кільце виїжджаєш...

І чому зразу з двома смугами? А якщо дорога по одній смузі в кожному напрямку в кільце переходить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

img1.jpg

Виїзджаю в неділю від Слона на Конякіна наліво. Зправа вільно, зліва теж, лише велосипедист, який збирається повернути до Слона, сигналізуючи про це лівою зігнутою до гори рукою, тобто мені не заважає Пригадуючи цю тему і слухаючи свою інтуїцію, яка підказує, що немає у нього потреби сигналізувати про правий поворот лівою рукою, чекаю. Велосипедист "пропливає" перед капотом з піднятою рукою прямо. Кабздєц. Краще б взагалі нічого не показував. Докажи потім що він взагалі щось показував.

Ще раз викладаю пам'ятку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не погоджують. Ніхто і ніщо тобі не заважає рухатись у крайній правій смузі...
А чому виїзд на кільце - це не рух прямо??? Якраз автомобілісти кажуть, що не треба нічого показувати, якщо на кільце виїжджаєш... І чому зразу з двома смугами? А якщо дорога по одній смузі в кожному напрямку в кільце переходить?
Коли всі будуть здавати іспити ПДР перед тим як вийти/виїхати на дорогу, тоді вважайте що на кільці рух прямо. А поки 90% їздити ще не вміють переходити дорогу по зебрі то нехай кільце переходять по переходу.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені десь потрапляла на очі ідея, що коли хочеш підкреслити, що поїдеш прямо, то краще рукою вліво-вниз градусів на 45 показати. Цікаво, чи буде водіям зрозумілий такий жест?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якраз автомобілісти кажуть, що не треба нічого показувати, якщо на кільце виїжджаєш...

Не всі автомобілісти так кажуть. Моє імхо, в'їзд на кільце - лівий поворот, виїзд з кільця - правий.

Мені десь потрапляла на очі ідея, що коли хочеш підкреслити, що поїдеш прямо, то краще рукою вліво-вниз градусів на 45 показати. Цікаво, чи буде водіям зрозумілий такий жест?

Ні - його немає у ПДР.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені десь потрапляла на очі ідея, що коли хочеш підкреслити, що поїдеш прямо, то краще рукою вліво-вниз градусів на 45 показати. Цікаво, чи буде водіям зрозумілий такий жест?

Так показують перешкоду на дорозі (яму, відкритий люк, тощо) зі строни руки іншим велосипедистам, що їдуть ззаду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, чи буде водіям зрозумілий такий жест?
У водіїв є 3 жести, поворот ліворуч, поворот праворуч і гальмування. Не видумуйте більше ніякої дурні.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені десь потрапляла на очі ідея, що коли хочеш підкреслити, що поїдеш прямо, то краще рукою вліво-вниз градусів на 45 показати. Цікаво, чи буде водіям зрозумілий такий жест?

В попередніх постах про це вже говорилось.

В правилах такого жесту не прописано. Трактуватись він може теж не однозначно (це вже третя версія, як треба піднімати руку, коли їдеш прямо). Але якщо ти захочеш привернути увагу водія, то може згодитись. Хоча яскравий одяг, а у темну пору доби світловідбивачі і желет, на мою думку, дадуть кращий результат.

Доречі є законопроект, який зобов'язує велосипедистів їздити з такими жилетами у темну пору доби.

http://autonews.autoua.net/novosti/v-svetootrazhayushie-zhilety-predlagayut-odet-velo.html

Навіщо? тому що:

Исследования показывают, что заметность субъектов на дороге увеличивается, если участники имеют светоотражающие жилеты.

img20100923165843.jpg

Reflective-safety-vest-Vitol-XL-116B-color-yellow_enl.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Еду я значит вчера на байке по двухполосной дороге, мне надо повернуть налево (есть разрыв двойной сплошной), машина едет за мной в метрах 100, скорость не больше 20 у меня и 40-50 у него, дорога не загружена вообще, выставил руку влево, перестроился, уже почти поворачиваю, и тот с*ка мне как сигналит... ему своим корытом 80 года выпуска места мало проехать... 2 полосы в одну сторону, я почти на осевой нахожусь, правая свободна, какого ты по левой полосе едешь...

З.Ы. На авто я езжу каждый день, в прошлом активно на велике катался.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ПДР

11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не всі автомобілісти так кажуть. Моє імхо, в'їзд на кільце - лівий поворот, виїзд з кільця - правий.

Моє імхо - це повне гоніво. Є три варіанти проїзду і має бути три варіанти сигналу. Бо по факту виходить, що якщо я виїжджаю за тобою на кільце навіть при увікненому тобою правому повороті, я не знаю куди ти поїдеш - вправо чи прямо. При тому, що можна цілком доступно дати зрозуміти, що без увімкнених поворотів водій їде прямо, як на перехресті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме таке питання я задавала викладачу з ПДР в автошколі, оскільки інструктор виправляв мене на водінні так як пише nickel.

У відповідь він посміхнувся і сказав, що обидва варіанти вірні, але водії все ж дотримуються варіанту: лівий поворот - на кільце, правий - виїзд.

Тому не гарячкуйте, хлопці :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не всі автомобілісти так кажуть. Моє імхо, в'їзд на кільце - лівий поворот, виїзд з кільця - правий.

Моє імхо - це повне гоніво. Є три варіанти проїзду і має бути три варіанти сигналу. Бо по факту виходить, що якщо я виїжджаю за тобою на кільце навіть при увікненому тобою правому повороті, я не знаю куди ти поїдеш - вправо чи прямо. При тому, що можна цілком доступно дати зрозуміти, що без увімкнених поворотів водій їде прямо, як на перехресті.

Правий поворот при в"їзді на кільце подається тоді, коли ти маєш намір виїхати з кільця в наступне праве відгалуження (поворот), в іншому випадку подається лівий поворот... надіюсь зрозуміло пояснив...

Я не знайшов цього у ПДР, але так принаймі мене вчив мій інструктор з водіння...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нас всех объединяет одно - ненависть к дебилам. На чем бы они не передвигались. Только мы это иногда не понимаем.

На 100% згідний, довбо%об він і в Африці такий самий... Серед всіх водіїв будь яких транспортних засобів є люди які заставляють ненавидіти цілий клас... Це неправильно, якщо мисливець по дурості застрелить рибака то рибаки мають ненавидіти всіх мисливців?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А если серьезно, то нашу вражду явно преувеличивают и примитивизируют. Мы ж в большинстве 3, или 4 в одном. Нас всех объединяет одно - ненависть к дебилам. На чем бы они не передвигались. Только мы это иногда не понимаем.

В тему:

В киевском парке произошел конфликт между автомобилистом и велосипедистами.

В частности, это произошло в парке "Победа" Днепровского района вчера, 26 мая, вечером.

По предварительным данным, семья велосипедистов с детьми отдыхала в парке. Когда семья проезжала возле автомобиля Daewoo, ребенок якобы упал с велосипеда на боковую часть автомобиля.

Затем водитель догнал на автомобиле семью и задел велосипед матери ребенка. Потом последовала драка между водителем и мужем велосипедистки и выстрелы из травматического пистолета со стороны автомобилиста.

Милиция, которая приехала на место происшествия, забрала пистолет и начала расследование случившегося.

Одна из причин конфликта - проблема беспрепятственного проезда по территории парка автомобилей.

звідси

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...