Перейти до змісту

Ми всі порушуємо правила...


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Моє імхо - це повне гоніво. Є три варіанти проїзду і має бути три варіанти сигналу. Бо по факту виходить, що якщо я виїжджаю за тобою на кільце навіть при увікненому тобою правому повороті, я не знаю куди ти поїдеш - вправо чи прямо. При тому, що можна цілком доступно дати зрозуміти, що без увімкнених поворотів водій їде прямо, як на перехресті.

Якщо у мене ввімкнений правий поворот, то я виїжджаю з перехрестя на першому ж з'їзді - без варіантів.

Повне гоніво - це твоє пояснення виїзду на кругове перехрестя. Кругове перехрестя це окремий вид перехрестя і його проїзд відрізняється від проїзду звичайного перехрестя доріг. При проїзді кругового перехрестя немає такого маневру як прямо, так як не завжди на кільці 4 примикаючих дороги. Щоб легше було зрозуміти то кругове перехрестя це набір Т-подібних перехресть і ти на них їдеш або наліво (по кільцю) або направо (виїжджаєш з кільця), відповідно і вмикаєш повороти. Кількість Т-подібних перехресть на кільцевому перехресті = к-сті примикаючих доріг. А от як ти поїдеш на кільці з 3, 5, 7 примикаючими дорогами не відомо, бо поворот ти не вмикаєш. Так само тебе не будуть розуміти ті хто рухатиметься з інших примикаючих доріг, вони можуть не бачити де ти в'їжджав і з яким поворотом, тому твій виїзд з перехрестя, без увімкнення правого повороту, можуть не зрозуміти і отримаєш когось вбік.

Якщо комусь не зрозуміло, то пізніше намалюю цей "набір т-подібних перехресть".

Ласка, твій викладач був не правий, коли казав, що і так і так можна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 482
  • Створено
  • Остання відповідь

Знайшов цікаву статистику:

Смертельних випадків на мілярд поїздок

Автобус: 4.3

Поїзд: 20

Фургони: 20

Автомобіль: 40

Пішоходи: 40

На воді: 90

Повітря (літаки): 117

Велосипед: 170

Мотоцикл: 1640

Смертельних випадків на мільярд годин в дорозі

Автобус: 11.1

Поїзд: 30

Повітря: 30.8

На воді: 50

Мікроавтобус: 60

Автомобіль: 130

Пішоходи: 220

Велосипед: 550

Мотоцикл: 4840

Смертельних випадків на мільярд кілометрів

Повітря: 0.05

Автобус: 0.4

Поїзд: 0.6

Мікроавтобус: 1.2

На воді: 2.6

Автомобіль: 3.1

Велосипед: 44.6

Пішоходи: 54.2

Мотоцикл: 108.9

Джерело:

http://en.wikipedia....fety#Statistics

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

, непогано було б прочитати, що сказано нижче під таблицею.

"It is necessary to mention that first two statistics are computed for typical travels for respective forms of transport, so they cannot be used directly to compare risks related to different forms of transport in a particular travel "from A to B". For example: according to statistics, a typical flight from Los Angeles to New York will carry a larger risk factor than a typical car travel from home to office. But a car travel from Los Angeles to New York would not be typical. It would be as large as several dozens of typical car travels, and associated risk will be larger as well."

До того ж статистика річ дуже весела. Ти ось візьми абсолютні цифри смертей велосипедистів і автомобілістів в Україні за рік. Я впевнений, що числа будуть відрізнятися в сотні разів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так я і не казав, що я навів 100% достовірну інформацію. І я вказав джерело, звідки вона. Можете вивчити питання глибше, навести дані з вашого джерела, провести власне соціологічне опитування врешті-решт.

А по поводу субєктивної статистики я знаю. Ось елементарний приклад: скільки серед ваших дрзів представників нетрадиційної сексуальної орієнтації? Немає? Попадеться 5 людей, які скажуть: жодного. По статистиці можна зробити висновок, що в Україні немає представників нетрадиційної сексуальної орієнтації. Але тема не про це.

Які б не були цифри, суть така: поїздки на велосипеді мають смертельний ризик (як і поїздки на інших видах транспорту, але тема не про те). Добре, що створена ця тема. ПДР варто вивчати для того, щоб зменшити цей ризик.

P.S. Мене, як автомобіліста, дуже б гризло сумління, якби я потапив у ДТП з велосипедистом/пішоходом, незалежно від того, діяв він згідно ПДР чи ні. Але якщо, я і інший учасник дорожнього руху, будуть діяти згідно ПДР, йомірність ДТП суттєво зменшиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Еду я значит вчера на байке по двухполосной дороге, мне надо повернуть налево (есть разрыв двойной сплошной), машина едет за мной в метрах 100, скорость не больше 20 у меня и 40-50 у него, дорога не загружена вообще, выставил руку влево, перестроился, уже почти поворачиваю, и тот с*ка мне как сигналит... ему своим корытом 80 года выпуска места мало проехать... 2 полосы в одну сторону, я почти на осевой нахожусь, правая свободна, какого ты по левой полосе едешь...

З.Ы. На авто я езжу каждый день, в прошлом активно на велике катался.

Ти порушив правила, і він тобі сигналив. На велосипеді не можна лізти в ліву смугу (крім об'їзду перешкоди) і наліво повертати. Мушу визнати, що іноді сам так роблю, але перед тим добре пересвідчившись, що взагалі нікому не заважаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти порушив правила, і він тобі сигналив. На велосипеді не можна лізти в ліву смугу (крім об'їзду перешкоди) і наліво повертати.

правила нужно менять адаптировать под реалии, ИМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правила нужно менять адаптировать под реалии, ИМХО

Правила треба виконувати! імхо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні їду на роботу по своєму стандартному маршруту... Т-подібне перехрестя між Ковельською і Набережною.. на Набережну вліво.. я їду зі сторони Електротермометрії.. так ось... формально РОЗМІТКА ВІДСУТНЯ... реально автомобілі в 4 ряди.... Увага запитання!! Мені можна повертати ліворуч на велосипеді?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правила нужно менять адаптировать под реалии, ИМХО

Правила треба виконувати! імхо

Одно другое не исключает. Надо правила твердо знать и дополнять по ситуации, именно, ориентируясь свободно в ПДД

Сьогодні їду на роботу по своєму стандартному маршруту... Т-подібне перехрестя між Ковельською і Набережною.. на Набережну вліво.. я їду зі сторони Електротермометрії.. так ось... формально РОЗМІТКА ВІДСУТНЯ... реально автомобілі в 4 ряди.... Увага запитання!! Мені можна повертати ліворуч на велосипеді?

Нельзя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Lexx_Giant, якщо Ви місцевий, то Ви повинні знати яка там розмітка.

Це так гайці кажуть :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні їду на роботу по своєму стандартному маршруту... Т-подібне перехрестя між Ковельською і Набережною.. на Набережну вліво.. я їду зі сторони Електротермометрії.. так ось... формально РОЗМІТКА ВІДСУТНЯ... реально автомобілі в 4 ряди.... Увага запитання!! Мені можна повертати ліворуч на велосипеді?

Нізя бо там дві полоси, по світлофору можна здогадатися, неважливо є розмітка чи ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правила нужно менять адаптировать под реалии, ИМХО

Правила треба виконувати! імхо

я к тому что дурацике устаревшие правила нужно менять, адаптировав их под реалии нашего времени

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні їду на роботу по своєму стандартному маршруту... Т-подібне перехрестя між Ковельською і Набережною.. на Набережну вліво.. я їду зі сторони Електротермометрії.. так ось... формально РОЗМІТКА ВІДСУТНЯ... реально автомобілі в 4 ряди.... Увага запитання!! Мені можна повертати ліворуч на велосипеді?

Якщо там немає розмітки, то там очевидно має вісити такий чи подібний знак 5.16.png.

Згідно ПДР тобі требе доїхати до пішохідного переходу і перевести через ПП велосипед в руках на Набережну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні їду на роботу по своєму стандартному маршруту... Т-подібне перехрестя між Ковельською і Набережною.. на Набережну вліво.. я їду зі сторони Електротермометрії.. так ось... формально РОЗМІТКА ВІДСУТНЯ... реально автомобілі в 4 ряди.... Увага запитання!! Мені можна повертати ліворуч на велосипеді?

ПДР

8.2. Дорожні знаки мають перевагу перед дорожньою розміткою і можуть бути постійними, тимчасовими та із змінною інформацією.

11.1. Кількість смуг на проїзній частині для руху нерейкових транспортних засобів визначається дорожньою розміткою або дорожніми знаками 5.16, 5.17.1, 5.17.2, а за їх відсутності - самими водіями з урахуванням ширини проїзної частини відповідного напрямку руху, габаритів транспортних засобів і безпечних інтервалів між ними.

Яка б не була розмітка, знаки мають перевагу над нею. А якщо немає ніяких знаків і розмітки, то я думаю так: якщо машини стали в 2 ряди в одному напрямку, то поворот ліворуч, на велосипеді, як транспортний засіб робити не варто. А якщо дорога пуста, то можна повертати. Бо як в нас кажуть, якщо на проїздній частині немає ні розмітки, ні знаків, іноді навіть асвальту, то це вже навіть не дорога, а напрямок.

я к тому что дурацике устаревшие правила нужно менять, адаптировав их под реалии нашего времени

Так недавно ж внесли зміни. Дайте хоча б до них звикнути :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правила нужно менять адаптировать под реалии, ИМХО

Правила треба виконувати! імхо

я к тому что дурацике устаревшие правила нужно менять, адаптировав их под реалии нашего времени

не впевнений... ти зараз дивишся на ПДР з "колокольні" велесепидиста. Зі сторони автомобіліста погляд на ПДР зовсім інший...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

правила нужно менять адаптировать под реалии, ИМХО

Правила треба виконувати! імхо

я к тому что дурацике устаревшие правила нужно менять, адаптировав их под реалии нашего времени

не впевнений... ти зараз дивишся на ПДР з "колокольні" велесепидиста. Зі сторони автомобіліста погляд на ПДР зовсім інший...

а c колокольни мотоциклиста? у него тоже 2 колеса

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мотоцикл — двоколісний механічний транспортний засіб з боковим причепом або без нього, що має двигун з робочим об'ємом 50 куб. см і більше. До мотоциклів прирівнюються моторолери, мотоколяски, триколісні та інші механічні транспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кг

є різниця з велосипедом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та що ви холівор розвели, краще обговорити найскладніші участки Луцька і як їх проїжджати. Як на мене це перехрестя Стрілецька - Ківерцівська початок Набережної. Там не те що велосипедисти, водії розминутися не можуть. Колись їхав на мопеді в слизьку погоду з Ківерецької на Набережну, наїхав на залізничну колію, занесло заднє колесо - відбувся легким шоком і незначними царапинами на бурчику, добре що їхав не швидко і машин ззаду не було. Велосипедом там взагалі краще перейти, навіть якщо їдеш прямо про наліво повернути то це немає мови.

Мокрі залізничні колії ДУЖЕ небезпечні! Та і на не мокрих може розвернути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мотоцикл — двоколісний механічний транспортний засіб з боковим причепом або без нього, що має двигун з робочим об'ємом 50 куб. см і більше. До мотоциклів прирівнюються моторолери, мотоколяски, триколісні та інші механічні транспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кг

є різниця з велосипедом?

угу, в массе и скорости

когда писали первую редакцию этих правил на велосипедах только полицаи в сёлах ездили

сейчас велосипедов в городах много и продолжать игнорировать их как полноценных участников дорожного движения преступление, ИМХО

было бы хорошо вообще ввести права (если хочешь по дорогам ездить) для велосипедистов и как следствие дуть в трубочку, ездить в фарой и задним фонарём и т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага, і ще в приводі...

їх не ігнорують, а ввиду їх особливостей, то для них існують певні обмеження для їх же безпеки...

і тоді б велосипедисти перетворились би на "дійних" корів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я считаю, велосипедисты должны сдавать на права. В идеале, процедура получения прав велосипедистами должна быть упрощена и за символическую цену. Кто имеет авто, права им уже не нужно сдавать, я так считаю. Но это в идеале. Не в наше время и не в этой стране.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не в наше время и не в этой стране.

В нас залуплять ціну під 2000 за права, всякі збори, номера заставлять повісити, реєстрацію пройти, ТО і страховку купити, "наші" якщо доберуться то не раді будемо.

В мене було таке з мопедом, продав відразу)))

Правила знати обов"язково! В мене прав немає, але я сам постійно перечитую, взнаю, вчу. Якщо б зробили просто невеликі екзамени для велосипедистів, після яких видається талон на право їзди по дорогах. Хоча і тут вони знайдуть як зрубити бабла.

В основному я ЗА знання ПДР від пішохода до водіїв, це наша безпека. А як зобов"язати усіх правила вивчити це вже інша історія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я считаю, велосипедисты должны сдавать на права. В идеале, процедура получения прав велосипедистами должна быть упрощена и за символическую цену. Кто имеет авто, права им уже не нужно сдавать, я так считаю. Но это в идеале. Не в наше время и не в этой стране.

Це можна використати як підказку для уряду: де взяти гроші для б"юджету.

З погляду автомоділіста:

Так як я і на велосипеді їжджу і на авто то можу сказати, що в нас стільки же "недисциплінованих" водіїв велосипедів скільки таких же автомобілістів. Суспільство, чи що?

Їду собі ввечері на авто по львівській трасі, біля солдата, а тут якесь бидло (років 50-60) на велосипеді з гордою назвою "Україна" без жодних розпізнавальних знаків (світлоповертачі) починає пересікати 4 смуги руху і прям проситься під колеса! Все моя доброта завадила вийти і дати монтіровкою по хребту.

А дітлахи які просто шугають по дорозі! Пипець!

З погляду велосипедиста:

З трьох тижневого досвіду свого водіння можу сказати, що водії ставляться доволі вічливо до мене, як до велосипедиста і зачастую відносяться, як до повноцінного ТЗ. Головне самому дотримуватися ПДР.

Водії маршруток то це взагалі окрема тема, вони тебе ні на авто не пропустять, чи підріжуть, а до велосипедиста їм взагалі немає ніякого діла. Певно буду дарити таким "їжаки" під колеса!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водії маршруток то це взагалі окрема тема

Злісний оффтоп, але всетаки:

Катаюся на двох машинах: одина - грузовий фургончик, інша - кросовер за 26к.

Так от, реакція маршрутчиків і поведінка кааааардинально різна.

Перед кросовером ніколи не вилізуть, навіть, якщо я мушу його пропустити. А от перед грузовичком можуть випригнути від зупинки відразу в ліву полосу і тікай куди хочеш. І це поголовно так, таке враження, що якесь правило в них є, як їздити. :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Очко в них треноване просто....))))

На велі, як їздив.. так і буду їздити .. срав я на ці всі розклади.. особливо за відсутності.... навіть не велодоріжок, а самої концепції усвідомлення того, що є купа велосипедистів і їх треба швидше кудись дівати.

На дорозі в нас.. як на вигулі 5 річного кавказця... треба крутити головою.... на 360 градусів.. і посилено прокачувати вміння швидко змінювати траєкторію руху.. місцями через парапет.)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...