Перейти до змісту

Ми всі порушуємо правила...


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Як я зрозумів, odna має на увазі таку ситуацію:

KNbV.jpg

Т-подібне перехрестя

де, синій прямокутник велосипедист, зелений - автомобіль.

Велосипед їде прямо, авто - направо.

Тобто, коли велосипедист покаже жестом лівий поворот, то, по ідеї, автомобіліст повинен зрозуміти, що вел. їде прямо і пропустити його

16.2

На регульованих і нерегульованих перехрестях водій, повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам, які переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також велосипедистам, які рухаються прямо в попутному напрямку.

які ще жести вам потрібні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 482
  • Створено
  • Остання відповідь

Зеленый прямоугольничек вверху слева нарисовать надо. Тогда понятно будет. Встречная машина будет знать, что надо пропустить меня, хоть, это и правилами прописано, на практике, когда я показываю правый поворот, в этой ситуации, встречные поворачивают налево паралельно со мной.

Извините, но меня не покидает илюзия, что со школьником общаюсь :)

16.13

Перед поворотом ліворуч і розворотом водій нерейкового транспортного засобу зобов'язаний дати дорогу трамваю попутного напрямку, а також транспортним засобам, що рухаються по рівнозначній дорозі в зустрічному напрямку прямо чи праворуч.

Якось так... Чи я щось не зрозумів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ох, потрібні, Basil, потрібні, багато яких жестів нам потрібно, аби вижити в реальності, а не на папері.:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ох, потрібні, Basil, потрібні, багато яких жестів нам потрібно, аби вижити в реальності, а не на папері. :)

можливо.... треба буде взяти декілька уроків з жестів при нагоді... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автомобіліст шукає спільну мову з велосипедистами. Всерівно всі ми учасники дорожнього руху. Краще непорозумітись в неті ніж на дорозі.

Було незрозуміло, бо ніде к кометарях не було уточнення про T-подібне перехрестя. Я говорив про Х-подібне.

Але тепер я незрозумів skoder.

я так делаю с первого дня на байке. поворачивая показываю поворот. проезжая перекрёсток прямо, показываю левой рукой вперёд. считаю нормальным и очень удобным,

именно. отличный пример – поворот на Карпенка-Карого с Киверцовской. именно в этом случае я показываю левой рукой "halb liter" :smile3: обычно меня понимают правильно

Все таки, яка у велосипедистів неписана система жестів? Ліву руку прямо, чи у бік, при проїзді T-подібного перехрестя прямо?

Дорочі я в своїх постах нікого не образив і не принизив, а от в мою сторону були закиди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Встрягну в бійку. Цитатами.

Нью-Йорк

Если вас остановит офицер полиции за проезд на красный свет, то штраф составит $270. Велосипедист отделается только денежным наказанием, водителю автомобиля добавят еще и 3 штрафных балла. (11 баллов лишение) Правда, если нарушение зафиксировано стационарной камерой, то водитель отделается всего $50. Велосипедистов, понятное дело, камера не берет. Еще их штрафуют за встречку (ехать по многим велодорожкам можно только в определенном направлении), за то, что не пропускают пешеходов, за езду по пешеходным дорожкам, и даже за превышение скорости.

Один раз видел, как полицейские поймали велосипедиста мексиканца, который доставлял еду из ресторана и проскочил на красный. У чувака был крайне расстроенный вид, и он почти упал в обморок, когда получил в руки штраф соразмерный своей недельной зарплате.

За 2011 год полиция Нью-Йорка выписала 48 556 штрафных квитанций в отношении велосипедистов.

Автомобілісти такі погані-препогані. Велосипедисти, себе ніхто не впізнає? (Теж Нью-Йорк)

И очень правильно. Если на драндулете своем выезжаешь на дорогу - будь готов, что за нарушение нагнут как всех.

Иначе эта публика наглеет и ездит вообще как хочет и создает аварийные ситуации.

Особенный цимес в том, что у многих велосипедистов комплекс (то что тут зовется self-righteousness), что он весь из себя такой природоохранный, карбон-нейтральный и так далее, что дает ему моральное право плевать на автомобилистов. Кстати, такая же фишечка присутствует у передвигающихся на гибридах типа Примуса - по этому поводу даже исследования проводили.

По фактах. Правила дорожнього руху ПОВИННІ виконувати ВСІ. Автомобілісти, пішоходи, велосипедисти, мажори, депутати, міліція. Інакше постраждає. Хтось сьогодні, хтось завтра, а хтось не в цьому житті :0156: (маю на увазі виділені категорії) .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо спішився - став пішоходом і переходити перехрестя потрібно на пішоходному переході, а не вздовж проїзжої частини

Куме, одразу згадалося як я тобі пояснював різницю - коли ти на велосипеді переїзджаєш через зебру - ти згідно правил не є пішоходом і відповідно "змінюєш смугу руху", а коли пішки з велосипедом переходиш - це ти пішохід і "переходиш дорогу". Це я про той випадок коли ти переїзджав через зебру біля Загса і тобі не сподобалось що якийсь водій підгазнув підганяючи тебе (чи якось так).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це я про той випадок коли ти переїзджав через зебру біля Загса і тобі не сподобалось що якийсь водій підгазнув підганяючи тебе (чи якось так).

Там просто водій хам був добрячий, вот як цьой товарищ з відео про помятий капот, просто не найшлося умілця якій би йому капот помяв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все таки, яка у велосипедистів неписана система жестів? Ліву руку прямо, чи у бік, при проїзді T-подібного перехрестя прямо?

я поднимаю левую руку прямо и чуть вбок, так, чтобы сзади было точно видно. где-то ещё читал, что можно левую руку в сторону и сгибать в локте. можно ничего не показывать и просто ехать. кстати, вариант предложенный odna тоже правильный и при отсутствии поворота налево будет однозначно трактоваться как проезд вперёд, но на перекрёстке может сбить с толку едущего сзади водителя. поэтому, мой рабочий вариант для перекрёстка такой :

налево - жест влево левой рукой ;

направо - жест вправо правой рукой ;

вперёд - вытянуть левую руку вперёд и приподнять ;

стоп - поднять руку вверх, обычно правую.

как правило, такая жестикуляция трактуется водителями однозначно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

где-то ещё читал, что можно левую руку в сторону и сгибать в локте.

Це ж правий поворот так сигналізують.

п.с. Показуйте краще як в ПДР пише. Бо те що вам здається зрозумілим і очевидним, не є таким для водіїв.

img1.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не супервелогонщик і не маю такої репутації, як деякі бордівці.

І все-таки. Не змініючи напрям і швидкість руху, додаткові жести показувати непотрібно. Вже декілька людей, в цій темі говорить про це. До тогож не кожен набереться сміливості заперечити таким гуру.

А те, що хтось не потрапив в ДТП, коли так робив - це не показник. Бо один може іздити усе життя по правилах і попасти в ДТП. А інший буде злісним порушником, а учасником ДТП не був жодного разу (тут мабуть діє неписане правило 3Д або ДДД).

Стосовно нашого прикладу, жест витягнотую лівою рукою вбік, сигналізує про намір змінити напрям руху, на картинці це потрібно для обїзду перешкоди (червона полоска перед велосипедистом).При цьому транспортний засіб, який має намір зміні напрям руху, повинен не заважати іншим т.з,, які рухаються зліва або ззаду. Тому водіій що рухається ззаду і захоче повернути направо, буде думати, що ви його маєте пропустити і може виконати поворот вправо.

post-4449-0-18715700-1369285169_thumb.pn

Все ж таки ПДР має писатись розумними людьми, які мають доступ до статистики ДТП і їх причин.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А по-моєму, хтось вище правильно написав, що при переїзді Т-подібного перехрестя прямо, потрібно показати знак лівою рукою. Може це й неоднозначно буде тракутватись водієм, але він хоча б лишній раз зверне увагу на велосипедиста і задумається, що ж він хоче зробити. Особливо треба махати рукою перед водіями, що розмовляють по телефону за кермом. В такому стані вони перетворюються на заторможених дибілів і реагують лише на якісь рухи. Я навіть при обгоні припакованих машин показую знак лівою рукою. Краще лишній раз просигналізувати про себе, ніж чути писк заблокованих шин за собою і бачити здивоване лице дурня з телефоном за кермом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я навіть при обгоні припакованих машин показую знак лівою рукою.

Але це не дає перевагу перед авто, яке рухається ззаду, ти маєш його пропустити вперед! Саме таку ситацію, я і намалював у своєму останньому пості.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правила дорожнього руху - Вимоги до велосипедистів

Стосовно нашого прикладу, жест витягнотую лівою рукою вбік, сигналізує про намір змінити напрям руху, на картинці це потрібно для обїзду перешкоди (червона полоска перед велосипедистом).При цьому транспортний засіб, який має намір зміні напрям руху, повинен не заважати іншим т.з,, які рухаються зліва або ззаду. Тому водіій що рухається ззаду і захоче повернути направо, буде думати, що ви його маєте пропустити і може виконати поворот вправо.

Обов"язково потрібно, а велосипедистам тим більше!! наприклад, якщо водій автомобіля за велосипедистом не побачить перешкоди, а велосипедист почне її об"їжджати, не попередивши та не глянувши, що там ззаду робиться на дорозі.

П.С. стараюся об"їзджати велосипедистів якнайдалі від них, через таких, які не показують свої наміри при їзді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обов"язково потрібно,

Що саме потріно можете уточнити? Ми з одною говоримо про доцільність подачі сигналу лівою рукою вбік, при проїзді перехрестя, у випадку коли напрям руху не міняється.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що саме потріно можете уточнити?

При об"їзді перешкоди потрібно показувати жест рукою про намір змінити траекторію руху

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При об"їзді перешкоди потрібно показувати жест рукою про намір змінити траекторію руху

Підтримую 100%. А чи потрібно показувати жест лівою рукою вбік, при проїзді перехрестя, якщо напрям і швидкість руху НЕ міняється?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую 100%. А чи потрібно показувати жест лівою рукою вбік, при проїзді перехрестя, якщо напрям і швидкість руху НЕ міняється?

не знаю, як там за ПДР, досить рідко катаюся на велосипеді по місту, лише в бабці в селі, але по логіці не треба, щоб не вводити водія в оману.

Також від себе добавлю для водіїв авто - якщо Ви рухаєтесь по головній і не з"їжджаєте з неї, то не потрібно показувати поворот (приклад, перехрестя Б.Хмельницького біля школи, перехрестя Шевченка-Чернишевського і т.д.), бо при цьому кожен може по-своєму розцінити такі Ваші жести та маячки поворотів, що може призвести до негативних наслідків

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Досить товкти воду в ступі.

Лівий пововрот для велосипедистів дозволяється ЛИШЕ на дорозі з однією смугою для руху, тобто щоб повернути ліворуч наприклад на пр. Перемоги необхідно спішитись на найближчому переході і перейти дорогу.

Щоб проїхати т-подібне (чи будь-яке інше) перехрестя прямо, слід керуватись світлофором чи знаками пріорітету (коли світлофор працює він має пріорітет перед знаками). Коли їдеш прямо на велосипеді можна нічого не показувати, головне бути послідовним у своїх діях щоб не викликати неоднозначності. Поворот праворуч слід показати витягнутою правою рукою. Поворот ліворуч чи розворот слід показати витягнутою лівою рукою. Зупинку ви більше показуєте для велосипедистів позаду коли рухаєтесь колоною, оскільки автомобілі не будуть за вами сунутись 20 км/год коли ви їдете якомога правіше (по вимогам ПДР), хіба що ви їдете посередині полоси, але це вже інша тема.

При русі прямо на кільці водіям дозволяється не показувати напрям руху світловим покажчиком. Велосипедистам на кільце виїжджати заборонено ПДР, але все ж якщо ви виїхали то їдьте по праворуч і досить буде показати лівий поворот перед початком маневру і правий при з'їзді з кільця щоб водії чітко зрозуміли ваші наміри. ІМХО Доцільнішим при русі по колу буде триматись за гальма і кермо.

І головне, зважайте на те що ви на дорозі не самі. Різниця між вами і автомобілем у тому шо ви нічим не захищені а водій автомобіля сидить в "коробці". Тому пріорітет велосипедиста на дорозі знаходиться десь між пішоходом і маршруткою (хто ПДР знає то зрозуміє про що я).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за коментарі. Надіюсь хоч до вас прислухаються. Бо мені довго довелось це пояснювати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитати правила це одне, а поговорити і посперечатися про них - зовсім інше розуміння. Я більш ніж впевнений, що вони багатьом правильно запам"ятаються

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за коментарі. Надіюсь хоч до вас прислухаються. Бо мені довго довелось це пояснювати.

А что вы, собственно, объясняли. Вы все копипастили и цитировали правила, которые мы и так знаем. Речь шла о неписанных правилах, которые диктует дорога и жизнь.

Я, например, не нарушаю и не призываю нарушать. Дополняю правила для себя, по ситуации, и не заствляю вас пользоваться моими советами. Вы хотите следовать правилам бездумно, как робот? Ну, на здороовье.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитати правила це одне, а поговорити і посперечатися про них - зовсім інше розуміння. Я більш ніж впевнений, що вони багатьом правильно запам"ятаються

Якщо тобі ця тема допоможе, це чудово, але повір 90% тих, що в цій темі як іздили так і будуть (((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо тобі ця тема допоможе, це чудово, але повір 90% тих, що в цій темі як іздили так і будуть (((

А чего печаль? Что, все, кто в этой теме, ездят, как мудаки? Если все будут ездить, как, хотя бы, я то - вы возрадуетесь :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...