Перейти до змісту

Потрібна консультація по замовленню з Ali Express


Saddy

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)
On 27.01.2021 at 22:59, MaestroA сказано:

Таки догрався. Гру забанили.(

 

On 29.01.2021 at 11:02, MaestroA сказано:

А можливо й не забанили, а є інша причина.

 

Бали та купони в "Друзях купонів" повернулися на основний аккаунт! Думаю, що співпадіння, але я пересів на новий телефон.

Помітив це вчора (31.01), тому варіант з новим місяцем відпадає.

Змінено користувачем MaestroA
  • +1 1
  • 2 тижня потому...
  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

короче образився я на алі. За останні півроку взяти якогось купона нереально.  от другий день пробую і мертво.  просто спробував на іншому не прокачаному акаунті, - оказується не проблема...

Спойлер

NbUtMw_68HB_pviO_VScERUpTG47nmY-MmuSDmwV9e5lrHrMI4SgXsySs92CHKeOsIa3kbxtPd_sQgEnz4KevulaJbWTrUHZw9voW8K2crZdQGBaoldP7g4kup92tLBTx23hNLMYEh4GhZMxVazG0EIF1VQQxE3T858WDcl_sXQRAXPgWs_rBB1Y4Iw1b0_Acb7msLHQ41_vj9SDLhX9yru92dnKh-YN30e1zLwJLv_VRK22_zwz4Llbh4XK9FWfpuV2BGpmAeyB9voyAZsyI2YSE_V-e41TIarZYErNSqfmnFgG6ieMHGonIOQHHzEkbTNHHKmMErhqvGAuwRgLU4aV25ziV0zKSRWx74CR7_mjoF2KxxNmSF9nkAzadmSUrdd9lIhN8zYROjYx0Ewk7zyCJW8wARd1zlTXXhQWUUaIkR4OPMD9Y7C_66K2CpeohI6IoDgB9MU6W_FlCcRFQsLhODlGvtGREgPha6g08ab0U41Ig7WXe7OKUoeSOxHf8XG6WjRY6FXYJ1AJ4Mr46hR4VUO09fXIGXLrdpwLDGRn-4tLJnMUWw6IT4fSG52G5-fhgnHnfMNZgNxh2vGUmY7JYEzorqS-VtUcvdmgyIrcOctzMlQFDpvC1-0Cy77VTI_QJqWICJpgwDOHallXqtwQG0wImAuP5CiTT7xbasrfx5jqvLJ0ZT3z6ludkA=w463-h895-no?authuser=02AMGoc3MGj5ad5Uhyp_f51n9tbQvjfBgkBo1urcMm5EOGfOMnc4n4tt5f7_WKOmAz0vUm7jbitnwVJsXzLF_210PoQkmh5RXMLIQf_Es-d5sqxV1v2cZsnAKYTDzG44EWPgjcBYlwfDGvS_t8hRKHi7f70kBLExIs8cq75QP6mUeYXK1m1mUfg2XNfsrmiEwK0sp_4FXoKUMSWIh_Es1AXmwFsonhfWRdQn-1f65q5MIQtuocC4u8B1VyA5ev1VKHkioc3XuzwLwijkUaYZjTbv39hUMJuKtfkAKl5UpC6N48f5dpgk6BrfG7CmrsR0RV5Gd2O4J6MWutS7FqWmcpbRJxVus9FRPaB6sCrG0hXmmVvGUpwvn6mK7-9zRyu1ekER-4V5-Moe1Z5yitPOyxAH5_NAqCVIjYud2A97GSB1bPSijr9zPQjLHGwDZqAzcay5vc44YwvaGrjLxLyqD93cNalA0a2REV196qO4f3owBRdYdX7FrWjgjJuHKCGHCkkWolmj5fQd9JXoO0fis8gsi6BD4XAtOUPgVkryWnvQhIJjnAhnWmDqvQYRK8eIoVaqgbLFbASRbn4egvXQkIgjQILEv3JUb9YOxMbSYlNb1OFNI7-Wqv26NREJAzj9dLJkF6TYlg3EJ9JIbOamG9QezKilvPDKskLXT8qnzDJZNfqK2u5GKuVgNthVfog=w504-h895-no?authuser=0

 

Опубліковано

Якщо це трек-номер із серії "пошта Естонії", "Латвії" і т.д., то статус "прибуло у країну призначення", означає, що посилка у цій транзитній країні, звідки вона буде доставлятися в Україну

  • +1 3
Опубліковано
8 минут назад, Saddy сказал:

Якщо це трек-номер із серії "пошта Естонії", "Латвії" і т.д., то статус "прибуло у країну призначення", означає, що посилка у цій транзитній країні, звідки вона буде доставлятися в Україну

Тут вказано приблизний час доставки 30.01-11.02. Які мені дії проводити, підскажете? 

Опубліковано

Saddy, правий, може транзита країна. А може лежить в борисполі на ВПС під снігом. Там часто відлежується,  буває тиждень, другий. Трекнеться коли зайде на митну територію України.

Пока ще очікувати, судячи з дати відпраки у вас захист ще на місяць-два десь.

  • +1 1
Опубліковано
9 годин тому, Такер сказано:

Народ, де її шукати, на укр пошті немає, ні дзвіночка, ні записочки. 

Якщо трек-номер починається на UC, то ніякого більше сповіщення і не буде. Треба час від часу заходити чи дзвонити на відділення Укрпошти і питати про наявність відправлень на свою адресу.

  • +1 1
Опубліковано
11 часов назад, Такер сказал:

Тут вказано приблизний час доставки 30.01-11.02. Які мені дії проводити, підскажете? 

цей приблизний час ДУЖЕ приблизний. у будь-якому випадку треба чекати. зараз у зв'язку із пандемією захист доставки збільшений із 60 до 75-80 днів.

скинь хоча б формат трек-номера (можна в пп), бо якщо цей номер без відстеження по Україні, то твої дії - через 2-3 тижні просто навідуватися на відділення укрпошти та питати чи є посилка.

Опубліковано
13 hours ago, Такер said:

де її шукати, на укр пошті немає, ні дзвіночка, ні записочки. 

має дві таких посилки замовленя під наш новий рік, аналогічна ситуація, вони безтрекові і дешеві, то гадаю ще з 15-30 днів почекаю, головне не провтикати момент закриття замовлення, якщо він підходить подати скаргу про неотриманий товар.

Опубліковано
В 31.01.2021 в 20:55, yu2007 сказал:

Запитай в продавця, чому товар за місяць так і не покинув Китай, а ще й домі лежить на сортувальному. Цікаво, що відпише.

Відписав 10 днів тому:

Sorry, this is lost by logistics, the platform will compensate you, you can buy it again

Статуси ті самі, все те ж саме. То мені вже відкривати спір самій?

  • Дякую! 1
Опубліковано
Только что, natalka) сказал:

То мені вже відкривати спір самій?

Спір можеш відкривати. Який термін захисту, скільки днів залишилося? Поки не мине 80 днів з моменту оплати, модератори не винесуть рішення про повернення коштів.

Опубліковано
32 minutes ago, natalka) said:

Відписав 10 днів тому:

Sorry, this is lost by logistics, the platform will compensate you, you can buy it again

Статуси ті самі, все те ж саме. То мені вже відкривати спір самій?

Думаю, що можна вже відкривати, продавець же сам визнає, що відправлення згубилося.

Опубліковано
1 час назад, Saddy сказал:

Спір можеш відкривати. Який термін захисту, скільки днів залишилося? Поки не мине 80 днів з моменту оплати, модератори не винесуть рішення про повернення коштів.

тож не минуло: до 09 березня ніби. Але як він сам так пише, то чого чекати?

Опубліковано

Рішення приймає не продавець, а медіатори Алі.

З власного досвіду - навіть якщо є підтвердження пропажі посилки, медіатори виносять рішення дочекатися терміну захисту до кінця, і лише тоді можуть винести рішення про повернення коштів. Не раніше.

До речі, а яку причину спору ви хочете використовувати? Там є пункт "термін захисту минув, а посилка все ще в дорозі". У вашому випадку термін не минув.

  • +1 1
Опубліковано
14 часов назад, Saddy сказал:

Рішення приймає не продавець, а медіатори Алі.

З власного досвіду - навіть якщо є підтвердження пропажі посилки, медіатори виносять рішення дочекатися терміну захисту до кінця, і лише тоді можуть винести рішення про повернення коштів. Не раніше.

До речі, а яку причину спору ви хочете використовувати? Там є пункт "термін захисту минув, а посилка все ще в дорозі". У вашому випадку термін не минув.

А гроші в кого? - в продавця чи в Алі? 

Якщо в продавця, то чому він за 2 тижні ще їх не повернув якщо знає що трек втрачено. Якщо в Алі, то чому продавець вже бачить що трек втрачено, а Алі цього ще не бачить, хоча це їх доставка?

 

Та скоріше за все 100% прийдеться чекати ті 80 днів.

Але спір відкрила вже, причину вказала що трек не відслідковується, доказ - скрін переписки з продавцем і його слова про втрату.

  • +1 1
Опубліковано

Знайома схема. Теж замовив недорогий товар з треком формату UC...

1.5 місяці - ні слуху, ні духу. Продавець сам пише, що товар загубився і щоб я відкрив спір. Що й робиться. Алі закриває спір, бо не минуло усього терміну. Товар то приїхав (десь 75-80 днів якраз минуло), але на майбутнє із спором не спішитиму.

  • -1 1
Опубліковано
3 годин тому, natalka) сказано:

А гроші в кого?

99% що гроші заморожені на стороні Алі. продавець їх отримує тільки як у вас закриється угода, а може навіть і пізніше, через тиждень два коли уже не можна відкрити спір по давності.

так можна уникнути недобросовісних продавців. таке ганебне явище (раніше, зараз незнаю) було поширено на ebay, коли продавани продавали фейкові товари, а потім втихаря через тиждень закривали магазини.

те що посилки не доходять, чи доходять дуже довго це нормально, і у всіх так є. треба набиратись терпіння. в тому числі бути лояльним і до продавця, якщо це не з його вини.

якби ви продавали б посилки і вам покупці писали що "атата нічого не прийшло", а ви по чесноку все відправили, я не думаю що вам би хотілось втрачати і гроші і товар.

звичайно що там є і мудаки, але і чесних доволі багато. тому є сенс почекати, тим паче що крім часу ви нічого не втратите. поки є захист, гроші можна повернути.

  • +1 2
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Наверно я вже все пропустила по термінах - але було не до того...

Хто можє звести це все до купи і сказати що те алі хоче?  :D

Спойлер

 

24.12.2020 - зробила замовлення

09.03.2021 - це дата зазначена в замовленні (якщо товар не приїде до 09 березня, то...)

14.02.2021 я відкрила спір (після того як поспілкувалась з продавцем) - причина: термін закінчується, товар не відслідковується. Отримала лист, що чекайте 10 днів розгляду.

24.02.2021 - лист з алі: "После проверки информации об отслеживании этот заказ все еще находится в пределах срока защиты покупки, пожалуйста, подождите, ожидая международной посылки."  І знову, ніби почекайте 10 днів. Статус замовлення на сайті: В процессе рассмотрения

06.03.2021 - лист, все те саме, тільки почекати 9 днів. Статус замовлення на сайті: В процессе рассмотрения

07.03.2021- лист: "Ваш заказ доставлен. Расскажите, как все прошло. Время для подтверждения получения заказа закончился. Если вы все еще не получили товар, или получили его, но не довольны, у вас еще есть 15 дней, чтобы подать запрос на открытие спора. Мы всегда рады помочь вам!" Статус замовлення на сайті: В процессе рассмотрения

09.03.2021 - прийшло знову все те ж саме що і 07 березня. Статус такий самий.

09.03.2021 -  трохи пізніше знову лист: "После проверки информации об отслеживании этот заказ все еще находится в пределах срока защиты покупки, пожалуйста, подождите, ожидая международной посылки." Информация о пакете: В процессе перевозки Решения:
  Вариант 1. Пожалуйста, подождите 6 дней.

 

Заходжу в замовлення на сайт: 

Статус Завершено

Примечание: Вы можете открыть спор в течение 15 дней с момента получения заказа, если товар не соответствует описанию. Если товар не приехал вовремя, откройте спор, чтобы оформить возврат.

Причина спора: Нет информации об отслеживании

Статус Спорная ситуация эскалирована — ожидается ответ  

 

То що мені треба натиснути кнопку "Отмена спора"  по цій причині ? І тоді якщо буде можливість відкрити по іншій (не отримано)?

 

 

  • +1 1
Опубліковано
4 minutes ago, natalka) said:

Наверно я вже все пропустила по термінах - але було не до того...

Ніби ще не пропустила. 
відкривав диспути, коли товар не приїжджав до кінця терміну захисту, тоді це було 60 днів. деякі продавці після цього продовжували захист ще на 30 днів і «просили» зачекати. Тоді я закривав диспут, чекав місяць і відкривав новий. 
правда в мене жодного разу не було статусу, що товар отримано в таких випадках.

Опубліковано

зі сторони Алі поки що все згідно правил.

нічого ви не пропустили, ще все ок.

спір не закривати ні в якому разі!

на сторінці спору має бути кнопка "змінити" та "додати докази".

натисніть кнопку "змінити" - там вибрати варіант типу "термін закінчився, а посилка не доставлена", потім вибрати "full refund".

у вкладці "додати докази" покажіть скріни з сайтів 17трек та укрпошти (на англ мові).

  • Дякую! 1
  • +1 2
Опубліковано
13 часов назад, Saddy сказал:

спір не закривати ні в якому разі!

на сторінці спору має бути кнопка "змінити" та "додати докази".

натисніть кнопку "змінити" - там вибрати варіант типу "термін закінчився, а посилка не доставлена", потім вибрати "full refund".

у вкладці "додати докази" покажіть скріни з сайтів 17трек та укрпошти (на англ мові).

Кнопка "змінити" стосується лише зміни коментаря.

Є кнопка "Отмена спора" і "Прикрепить доказательство". Все, більш нічого не активно. В докази прикріпити ще ссилки на трекери?

 

Спойлер

1.thumb.jpg.162df642f68fecfaf174ef78664347d6.jpg

 

  • +1 1
Опубліковано

наразі у вас 

Статус Спорная ситуация эскалирована — ожидается ответ

потрібно додати нову відповідь через кнопку "Змінити" (медіатори розглянуть пояснення та докази з обох сторін). напишіть (на англ мові) щось на кшталт: "Я зробила замовлення ХХ.хх. продавець надав трек-номер ХХХХХХХХХХ. за даними 17трек та укрпошта посилка не прибула на територію України. термін захисту минув хх.хх. продавець вказав, що посилка втрачена".

в "докази" прикріпити скріни

Опубліковано
12 часов назад, Saddy сказал:

потрібно додати нову відповідь через кнопку "Змінити" (медіатори розглянуть пояснення та докази з обох сторін).

Все зробила, тільки змінила коментар - відразу прийшов лист на пошту (100% автоматичний): 

Solutions: Option 1: Please continue to wait for 4 days
Response time: 4 days

Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...