Перейти до змісту

Потрібна консультація по замовленню з Ali Express


Saddy

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
17 минут назад, Ruslyk сказал:

@nickel так розумієш суть в тому, що в серпні через дану службу доставки вже купляв товар і був дуже задоволений... А тут якийсь попандос... І мало віриця що за якихось 2 тижні все так кардинально змінилося... Це або з нашою митницею щось, а бо я вже хз... Наступний раз замовлятиму або Aliexpress Standart Shipping  або epacket... Там і по Україні нормально трекаєця....

 

За два тижні можна світову війну почати, а розірвати договір між Укрпоштою і якоюсь китай-поштою, як два пальці об асфальт. Ти ж бачиш, що проблема не в тебе одного і китайці про неї знають швидше за тебе. Якби це був одиничний випадок, то вони б відслідковували так само як і ти по своєму трек-номеру і чекали - доїде-не доїде., а китайці масово продовжують термін захисту. Їх же не Укрпошта повідомляє, а  SF Expres.

  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
On 11.09.2016 at 14:10, rl72 сказано:

 

я перепитував про колір чохла, в листуванні продавець підтверджувала що такий, як я замовляю

відкрив диспут, побачу що буде

 

Цитувати
Причина спора:
Параметры не соответствуют описанию
Статус:
Спор закрыт  
Только возврат средств US $

 

по обидвох спорах, продавець написала, що вертають кошти на Алі, і вони через пару днів будуть в мене.

п.с. пропонували закривати спор, пропонуючи знижку на наступні покупки. відмовився, аргументуючи тим, що мені потрібні були чохли певного кольору, і через них я й так втратив багато часу на доставку і а тепер ще й повторну купівлю 

Опубліковано
В 12.09.2016 at 11:26, nickel сказал:

Заради цікавості перевірив свою посилку, яка (згідно треку) зависла в Києві. Також  SF Expres, останній раз трекнулась 05,08,16, продавець сам продовжив термін захисту. Мабуть не в Укрпошті справа, @Ruslyk не гони на неї. Скоріше за все продавці в курсі цієї лажі, тому автоматично продовжують термін захисту, а може навіть повторно висилають товари. Тепер буду звертати увагу на служби доставки при замовлені.

Не жди меня мама... Китаєць знову продовжив термін захисту на 40 днів. Хоч бери і диспут відкривай.

Порився в архіві покупок, знайшов посилку, яка також доставлялася цією службою. В По Україні розвозилася Міст-Експресом, кур'єром. Мабуть не оплатила Міст-Експресу послуги і той відмовився розвозити їхні посилки, лежать вони на якомусь складі і чекають коли китайці ще якогось лоха-перевізника знайдуть.

Опубліковано

@nickel Я вже китайцю сьогодні написав, що там за приколи з доставкою, а ні то буду спор відкривати.. То незнаю чекаю відповіді... Як щось знатиму відпишусь

  • +1 1
Опубліковано

По SF Express отримував недавно 

 

16 августа

19:40

В пути - Прибыла в промежуточный пункт

Kiev

5 августа

20:25

Посылка принята

 

 

ще через два тижні отримав на пошті

Опубліковано
аналогічно
14.08.2016 14:37:00 3 день Отправлено в аэропорт [Киев] Порт - UAIEV 4PX Express
то замовив, на пошті не змогли прочитати адресу zh (підїзд має букву Ж), прийшов сам спитав - забрав,
цього ж разу брав телефон вирішив не ризикувати і замовити через брата на Київ, у нього з поштою усе гаразд, а тепер така лажа, думаю, тут можливий варіант не тільки зі службою доставки, а й з митницею.
Опубліковано

Я також свою посилку 16.09.2016 отримав... Хоча в Україну прибула 29.08.2016... Кур*єр казав, що моя посилка на кордон пару разів верталась... Так, що на рахунок приколів з митницею відкидати не потрібно.. Там однозначно щось змінилось... Приїхала доречи Новою Поштою)))

Опубліковано
20 хвилин тому, Ruslyk сказано:

Я також свою посилку 16.09.2016 отримав... Хоча в Україну прибула 29.08.2016... Кур*єр казав, що моя посилка на кордон пару разів верталась... Так, що на рахунок приколів з митницею відкидати не потрібно.. Там однозначно щось змінилось... Приїхала доречи Новою Поштою)))

Що за товар був у посилці?

Опубліковано

Якби причина була в митниці, то завісали б посилки різних служб, а не одної. Можливо саме в SF Express є проблеми з митницею, але ж інші довозять, значить саме SF Express щось робить не так, а не митниця. Вчора був на пошті, моєї досі немає.

Опубліковано
В 20.09.2016 at 11:12, nickel сказал:

Якби причина була в митниці, то завісали б посилки різних служб, а не одної. Можливо саме в SF Express є проблеми з митницею, але ж інші довозять, значить саме SF Express щось робить не так, а не митниця. Вчора був на пошті, моєї досі немає.

вчора отримав посилку від  SF Express на Новій Пошті, біля 5 дол, прийшла за 25 днів :smoke:

  • +1 1
Опубліковано
14 минуты назад, Nazarqa сказал:

На відділенні Нової Пошти? Чи курєр приїхав?

Якщо на відділенні, то якась смска прийшла чи що?)

у них курєрів вільних не виявилося, домовився що отримаю на відділені, мені без різниці  - відділення в сусідньому будинку ;) 

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Форумчани, дайте пораду!

За останні місяці більшість посилок без трекера перестали приходити. Я думаю що це крадуть укрпоштовські виродки бо по трекеру пише що посилка прийшла в країну призначення.

Чи можливо знайти на них управу?

Чи можливо що ті посилки без трекера приходили якимсь іншим українським поштовиком і як це зробити?

Дякую наперед за відповіді!

Опубліковано
2 годин тому, Fireboss сказано:

по трекеру пише що посилка прийшла в країну призначення.

якщо це не міжнародний трек-номер, то все, що пише на сайті поштової служби, то все повна туфта, вони там що хочеш можуть написати

я ніколи не стикався з тим щоб укрпошта крала посилки

  • +1 1
Опубліковано
8 хвилин тому, Nazarqa сказано:

ну хз) останнім часом з 10 посилок приїзджає тільки 6... ( маю на увазі безтрек )

 

Так само, без трека деякі не доходять.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

@maxima5171

Взято з іншого ресурсу але смисл буде зрозумілий:

Цитувати

FAQ:

На якій підставі Meest delivery забезпечує отримання митних платежів, нарахованих державним митним органом?

Контроль за дотриманням термінів і повнотою перерахування до державного бюджету податків і зборів, що нараховуються підрозділом митного органу, здійснюється митним органом, якому підпорядковується цей підрозділ, на підставі угоди, укладеної між ним та оператором, а в інших випадках - митним органом за місцем розташування адресата (одержувача) у порядку, встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі митної справи.

В якому випадку товар чи посилка потребує розмитнення ?

Компанія Meest має ліцензію поштового оператора, тому в межах встановлених кожною країною митних обмежень на міжнародні відправлення, має право їх доставляти до отримувачів (фізичних осіб) без сплати мита. Для кожної країни вони свої. Так, наприклад, для країн ЄС – це 45 євро, для України – 150 євро, для Росії – 1000 євро. Також є обмеження щодо максимальної ваги і розмірів таких відправлень. Якщо товар не можна розділити при відправленні і він перевищує граничні ліміти, тоді при перевищенні неоподатковуваної вартості вкладень МПВ , нараховуються митні платежі у розмірі 10% мито, і 20% ПДВ від вартості що перевищує 150 євро.

Наприклад :

Вартість вкладень МПВ = 500 євро. Базою оподаткування буде 500 – 150 = 350 євро

Мито = 350 * 0,1 = 35 євро

ПДВ = (350 + 35(мито)) * 0,2 = 77 євро

Митні платежі в даному випадку становитимуть = 112 євро, або 32% від 350 євро.

При поступленні МПВ до митних органів, вона проходить митну перевірку щодо її задекларованої вартості, митною службою проводиться відповідна оцінка та розрахунок митних платежів, про вартість та спосіб оплати цих платежів митна служба повідомляє отримувача шляхом смс-повідомлення

 

Опубліковано

Особенно вы будете довольны изменённой политикой Alixpressa - по поводу брака или не полученных посылок. Ещё пол года назад 80% споров решалось в пользу покупателя, теперь полный пиз..ц. Китаец-китайцу глаз не выклюет :) . Возврат денег по причине брака или неработоспособности полученного устройства - только через отсылку назад в китай  или компенсация 30%. Другими словами товар стоимостью менше 100 баксов возвращать нет смысла (большенство посылок проёбу..ся либо китаёзы делают вид что она пропала) , теперь заказав что то за 30 баксов ---- китаец может СПЕЦИАЛЬНО выслать брак и т.к. отправлять назад ты его не станешь (т.к. на почте надо за посылку назад башлять около 10долл), тебе вернут 10баксов. Клёвый бизнесссссссс ---- то что можно выкинуть на помойку, оказывается можно продать за 20 долларов :) ......... Описал именно свою ситуацию.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...