nikolas Опубліковано 21 Листопада, 2015 в 18:23 #401 Опубліковано 21 Листопада, 2015 в 18:23 butaha, я то почекав пока пройде 10 днів , але вже мені написав що вітправив і дав трек номер, показує що вже 1 день в дорозі. Побачимо що з того вийде. 1
butaha Опубліковано 21 Листопада, 2015 в 18:42 #402 Опубліковано 21 Листопада, 2015 в 18:42 Я хочу вірити в те, що відправив Вам. Але я вже замовив на Banggood,идорожче, але на 100% впевнений, що дойде
Deemon Опубліковано 21 Листопада, 2015 в 18:56 #403 Опубліковано 21 Листопада, 2015 в 18:56 Banggood - ще той магаз, при проблемних випадках - великий гемор знайти консенсус, тому тут ще бабка надвоє сказала...
butaha Опубліковано 21 Листопада, 2015 в 19:44 #404 Опубліковано 21 Листопада, 2015 в 19:44 Як кому, в мене з ним проблем не було, вже десяток заказів назбирався. А оплачуючи через Paypal, проблем не буде 100%.
Zalepok44 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 07:28 #405 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 07:28 Є запитання: Починають приходити маленькі бандерольки, за кожною бігати якось не ахті, скільки дають часу на зберігання посилки в УкрПошті? І до якого числа працює УкрПошта в звязку з Новорічними святами і т.д ? Я задавав питання на Укрпочті. Сказали зберігання 30 днів, далі назад відправляють відправнику. Це звичайно жесть...
rrid Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 08:39 #406 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 08:39 За свої ж кошти назад відправляти будуть?з якої радості за свої? вартість зворотньої доставки повинна бути включена в тариф відразу при відправці.але спокуса для поштових працівників - велика, щоб не повертати відправлення назад, якщо воно не потрібне власнику, який за нього заплатив ще два місяці тому... тому не треба зайвий раз спокушати )
Saddy Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 09:14 Автор #407 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 09:14 так, відправлення зберігаються 30 днів, потім їде назад.якщо відправлення з трек-номером, то його рух назад буде відображатися на сайті укрпошти, а після експорту - на міжнародних трек-сервісах.посилка є власністю відправника до її одержання адресатом.а дрібні пакети, які не відстежуються на Україні є можливість подерибанити і не чекаючи 30 днів.п.с. краще забирай всек одразу, бо потім є ризики загубили/прої____ли і т.д. і нашо тобі ті нерви?)))) 2
Dream Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 12:40 #408 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 12:40 (змінено) У мене новини. S** N**kiy2015-12-03 09:25:16 Hello. Another one week has passed... What is a situation now with sending?Steve Jobs 2015-12-04 00:33:59 hi friend I just checked your order and found that our warehouse made a mistake , we have not send your parcel out, pls forgive us I already pushed the warehouse to send it to you pls give us more time thank you very much Змінено 4 Грудня, 2015 в 12:41 користувачем Dream
Saddy Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 12:43 Автор #409 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 12:43 А я що казав... 2
foxx77 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 15:47 #410 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 15:47 (змінено) Важная инфа. Указывайте в своем профиле не только ИМЯ но и ФАМИЛИЮ, и просите китайца четко написать на посылке все реквизиты. Потому что есть такая Эстония, а там эстонцы и их гос-почта Omniva, трек-код в конце с буквами ЕЕ. Выслал мне китаец посылку через эту Омниву, посылка пришла в Киев и сразу была отправлена обратно. Типа у них договор с Эстонией что если послка из Эстонии приходит без полного имени или адреса то Украина должна ее отправить обратно. И так уже было выслано тысячи посылок. Зачем тогда высылать в Украину непонятно.Единственое логичное пояснение что это сговор Омнивы с китайцами, потому что по трекеру посылка пришла в Украину, а то что она ушла обратно не показывает, и предьяву клеить теперь нужно будет без доказательст. ответ эстонцаHelloWe are sorry for delayed answer.We inform You that postal items must be labeled clearly and legibly with a written or printed sender’s name and address and addressee’s name and address. If the addressee’s name and address is not legible, the Post has the right not to deliver the postal item due to the impossibility of delivery. ЗдравствуйтеИзвините за задержку ответа.Сообщаем Вам, что почтовые отправления должны быть помечены четко и разборчиво с именем написаны или напечатаны отправителя и адрес и имя адресата и адрес. Если имя адресата и адрес не является четким, Почта имеет право не выдавать почтовое из-за невозможности доставки. Змінено 4 Грудня, 2015 в 15:48 користувачем foxx77
pura Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 17:25 #411 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 17:25 (змінено) в мене була невеличка посилка за 1$, так мало того що вона йшла через Естонію, так ще й доставка в нас була не укрпоштою, а приватною поштою....чесно кажучи я не зрозумів, яка вигода продавця...отримував також за 5$ посилку міст експресом, кур^єр додому приніс йшла через Естонію досить швидко Змінено 4 Грудня, 2015 в 17:26 користувачем pura
Saddy Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 17:30 Автор #412 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 17:30 І вправду, в чому вигода?таким чином можна суттєво підвищити загальну кількість продажів магазину і отримати магазин із п'ятьма коронами (якщо Ви розумієте про що я). 3
butaha Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 19:15 #413 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 19:15 (змінено) Все там в "ажурі",ви за них не переживайте. Китаєць в мінус працювати не буде. А якщо і буде, то тільки на перспективу розвитку. Змінено 4 Грудня, 2015 в 19:15 користувачем butaha 1
Dream Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 20:42 #414 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 20:42 Saddy, додавлю до кінця. Або відправить, або ті мої пару сот грн аліекспрес верне автоматом. Не заморочуюсь сильно )
Saddy Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 20:53 Автор #415 Опубліковано 4 Грудня, 2015 в 20:53 поверне, то поверне, але шкода часу.
Dream Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:17 #416 Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:17 we are sorry to tell you that ,because of the Logistics and customs reason,your package had returned us ,in order not to delay your time,and avoid to loss your money and phone ,our company make a decision, please cancel your order or open the dispute ,and we will refund your all the money now ,we are waitting your action.best regard
Saddy Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:26 Автор #417 Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:26 Dream,скільки часу втратив?
Dream Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:30 #418 Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:30 Saddy, рахуй з 11.11 Сиджу і думаю: як це я гроші втрачу на аліекспрес?.. Може шось не знаю...Ладно продавець може на пошті десь загубити посилку, але покупець же нічим, крім часу, на алі не ризикує. Хіба ні?
la20 Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:34 #419 Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:34 Прод має мабуть на увазі, що закінчиться час на диспут і система спише гроші, бо товар типу отриманий. Гроші втратяться на курсі. Якщо платив через приват в них по картах різниця на баксові 2 грн. купляв наприклад по 25 грн а повернення буде по курсу 23 і це так вихарює, коли йде повернення. але краще втратити пару грн чим всі кошти
rrid Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:36 #420 Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:36 Гроші втратяться на курсі. Якщо платив через приват в них по картах різниця на баксові 2 грн. купляв наприклад по 25 грн а повернення буде по курсу 23 і це так вихарює, коли йде повернення. але краще втратити пару грн чим всі кошти а ще краще - відкрити віртуальну доларову Візу в П24 (безкоштовно ), і не втрачати на курсах на рефаундах 1
Dream Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:45 #421 Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:45 Прод має мабуть на увазі, що закінчиться час на диспут і система спише гроші, бо товар типу отриманий. дик продовження доставки ж є.Прикол в тому що 11.11. оформив купівлю телефону за 6% від тодішньої-теперішньої ціни (Flash sale). І тут шкурка вичинки коштує, імхо, як не крути. Написав що подумаю кілька днів. Бачу шо він навіть і не збирається відправляти і думаю як його заставити робити те, що він не хоче. ))
Dream Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:54 #422 Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:54 Ох, читаю відгуки про магаз і ржу: останні відгуки - суцільне "мудак!" )))Всьо. Я знайшов шо шукав: 02 Dec 2015 05:39Продавец подсунул "левый" номер отслеживания и неправильно оформил таможенную декларацию CN22 (указав заниженную стоимость и вид товара). После он дал другой код по которому видно что продавец отправил посылку гораздо позже и не уложился в срок доставки товара. Моё предложение о продлении защиты он проигнорировал. После открытия спора продавец отказался от полного возврата денег. Спор был автоматически обострен в результате деньги решили отдать продавцу.А посылка была изъята таможней из-за неправильно оформленной декларации. Обманщик!
Demeter Опубліковано 10 Грудня, 2015 в 14:16 #423 Опубліковано 10 Грудня, 2015 в 14:16 Чекаємо в весільних салонах Луцька свіжу партію весільних вбрань від "італійських кутюрьє"...
Dream Опубліковано 14 Грудня, 2015 в 20:20 #424 Опубліковано 14 Грудня, 2015 в 20:20 В мене всьо. Жду грошей протягом 7-15 діб. Покупатель___2015-12-12 23:01___Спор открыт___The seller gave a non-existent track number. It seems that seller deliberately avoided to send a phone and Flash Sale 11/11/2015 held for the purpose of advertising. Please, see attached screenshots. Продавец___2015-12-13 19:56___Продавец принимает Steve Jobs 2015-12-13 19:56:54 hi friend we have accepted your dispute and money will back to your card in 7-15 days, pls check it I am very sorry about what happened hope you can forgive us we will do better next time hope you can give us a good feedback thank you very much have a nice day!
Saddy Опубліковано 19 Грудня, 2015 в 19:41 Автор #425 Опубліковано 19 Грудня, 2015 в 19:41 таке теж раніше помічав - товар є в списку бажань, коштує певну ціну, шукаю по пошуку аналогічний - не знаходить, або знаходить дорожче.але зі списку чи корзини - купується, опачується, все ок.попробуй - задай такий пошук в гугл xiaomi redmi note 2 site:www.aliexpress.com
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти