Перейти до змісту

Луцьк відрізають від Львова


ChB

Рекомендовані повідомлення

кому буде цікаво на рахунок поїздів ... у Карпати ... Київ Ужгород через Дубно

Це трошки не той бік Карпат. Я кажу про напрямок Яремче - Татарів - Ясіня - Кваси - Рахів - Ділове, звідки туристи підіймаються на Чорногірський хребет, Свидовець, Горгани, Мармароси тощо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 116
  • Створено
  • Остання відповідь

Хоч я далекий від всіх цих проблем з поїздами, але така ситуація ну вже дуже вилазить за будь які рамки... Тому підтримую громадськість, і розповсюджу інформацію серед знайомих, яким ці рейси вкрай важливі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я знаю хто винний що хочуть скасувати № 6379/№ 6380 «Ківерці-Підзамче»! Відтепер автобуси за маршрутом № 4 возитимуть пасажирів до дачних масивів “Промінь” та “Калина” :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До запуску рейкового автобуса, дорожні автобуси по 66грн за квиток Львів-Луцьк були забиті практично всі.

На данний час забитий рейковий і чернівецький, там студенські квитки діють. А переважна більшість пасажирів - саме студенти.

Знаю пару водіів автобусів, бідкаються на упад заробітку, а упад то біля 50%. А в нерибальські дні і того більше.

За неприємним збігом обставин, за весь період рейкового, приходилось пару раз кататись в п'ятницю на автобусі зі Львову в Луцьк. На любий автобус за 5 хв до відправлення можна вільно купити квиток, раніше всі були забиті вплоть до стоячих в самий Луцьк. А п'ятниця найщасливіший день для водіів.

Судіть самі)

Дяді перевізники защемлять поізда, з ямок пороблять горбочки (щоб на довше вистачило), піднімуть ціну квитка і кінець альтернативам(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мою думку хтось завіз в управління Львівської залізниці (хто знає фірми, що контролюють перевезення до Львова...) трошки бабла...+ інтереси співпали, от і буде ціна не 66 грн., а 75 грн. (запчастини дорогі) + екстрім по ямам.....

Якщо ж правильно упорядкувати рух даних поїздів, а саме графік + додати 2-3 поїзда - маршруток до Львова багато не буде або взагалі не буде...., а так хочуть косити набагато більше бабла.....напевно будуть якщо народ не закричить, бумагу тре писати однозначно.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тему можна спокійно зливати з темою "куда ми котимось, або бек ту 90-ті". Винити в чомусь державу немає сенсу - ми самі обрали собі подібних дядьків, які добре знають як зробити краще! Інше питання - для кого? Для прикладу:

Є знайомі - ми з ними дружимо, спілкуємось і допомагаємо в міру своїх можливостей. І по великому рахунку на пофік, що у перехожого перед нами трагедія в сім"ї, або щось ще. Так само допомогають і там - їм абсолютно байдуже до тих, кому вони зроблять не зручно: допоміг другу - ти мужик, не поміг - самі знаєте, що потім говорять за спинами і як поставляться у тяжкий для тебе час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чому вм дмвуєтесь, у нас всі державні гіганти чомусь збиткові, "Укрпошта", "Укрзалізниця" це спеціально так роблять щоб процвітав свій бізнес, а не державний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пілять, тепер їздити автобусом до Львова по виїбонам Радехів—Стоянів? :0148:

ebd87ae-l-viv-luts-k-faktichno-znischena.jpg

Пропоную на додачу до підписів скинутись по 20 грн, і завезти декілька бетонних блоків скинути аккурат на ЖД переїзді на "дорозі" в Стоянові, і поставити жирних хрест в цьому напрямку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

АМОРЕ збирають підписи живі. Сьогодні біля жд вокзалу у Луцьку з 18:00 до 19:30.

І так щодня))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в центрі будуть збирати підписи?

Давайте не пустимо останній потяг до Львова, перекриємо виїзд з жд вокзалу нашого. Поставимо плакат з текстом "Не дамо розбазарювати державні кошти на збитковий поїзд" або принести троянди червоні, і накидати перед потягом, в останню путь... :0153:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

троянди краще, а то за перекриття дороги можуть цілком законно в кпз кинути. там недалеко доречі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому немає збору підписів на Театральному майдані?! Тож було оголошено!!! :0156:

"Мусимо повідомити, що сьогодні о 13:00 на Театральному майдані не буде збору підписів: на жаль, усі волонтери кампанії не мають змоги це зробити :/ проте збір відбуватиметься сьогодні на вокзалі з 18:00 до 19:30." (цитата з групи в ВК та на Фейсбуці)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рейковий залишать. Буде він ходити як і раніше. А ось Ковель-Чернівці зроблять сезонним. Буде ходити восени і зимою...

Фігово шо капєц! Літом надумав поїхати відпочити в Карпати... І "чернівецьким" було добре їхати.. А зараз - хз як. Не люблю я автобусів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тупоголові покидьки... от недоходить їм, шо виграють і вони і ми якшо не тільки залишать рейковий (ну його не скасовували), а й якшо ше пару рейсів його накинуть на добу, бо ж швидше виходить і дешевше, це реальна альтернатива маршруткам. Я взагалі листа в департамент пишу вже давно і про це якраз і пишу... Від імені лучан доречі)))... допишу ще про Ковель-Чернівці...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рейковий залишать.

а Ківерці - Підзамче і Підзамче - Ківерці ?

Sniper, а чого власне керівництво УЗ відмінило одразу три потяги?

Може є якісь догадки чи пояснення, бо те шо процес перевезення є збитковим - то зрозуміло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну причини завжди в цьому ділі чіткі і їх всього декілька -- мала заселеність потяга (тобто мало хто їздить, а отже тупо гробиться поїзд), зміни заселеності бувають сезонні, добові; ремонт, реконструкція, електрифікація колії, комунікацій чи споруд; відсутність мінімальної кількості пасажирського рухомого складу; надзвичайні події техногенного, природнього, конфліктного характеру.

Вибирайте, що Вам до душі))) Але точно не три останні -- ремонт і так далі не заплановано, потягів вистачає (ну рейковий автобус якраз тільки один і може бути, бо їх всього 3 в Здолбунові), війни, землетрусу, кінця світу теж не передбачається... Тобто залишається мала заселеність, скоріш за все якщо довіряти попереднім постам -- сезонна. Ну ше я також бачу якусь недалекозорість керівництва УЗ і Льв.Зал. ... таке враження, шо в їхньому розумінні станції Луцьк взагалі нема і залізниці тут теж...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Киньте бумаги для збирання підписів по туристичних магазинах Луцька

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можли також, що на літо УЗ пускає додаткові потяги на крим і ще кудись, а це зміни графіка, потрібний додатковий людський ресурс, от і перетягують ковдру з одного місця в інший.

з офсайту УЗ.

18.05.2013

Зміни у графіку руху поїздів на Південно-Західній залізниці пов’язані з проведенням колійних робіт та підготовкою до нового графіку руху

В період з 25 квітня по 25 травня поточного року на Південно-Західній залізниці проводиться інтенсивна підготовка колій та інфраструктури до літніх пасажирських перевезень.

В ніч з 25 на 26 травня буде впроваджено літній графік руху поїздів. В плановому порядку, відповідно до графіку, проводиться виконання колійних робіт, у тому числі на перегонах Київ – Тетерів та Ніжин – Київ.

Відміна та зміна графіку руху вантажних, пасажирських та приміських поїздів впроваджується з метою надання фронту для виконання колійних робіт.

Для пасажирів повідомлення про затримку пасажирських та приміських поїздів через засоби оповіщення оголошується на всіх вокзалах Столичної магістралі.

18.05.2013р.

Південно-Західна залізниця

www.swrailway.gov.ua

17.05.2013

Львівська залізниця проводить колійні роботи

Львівська залізниця готується до літніх перевезень, зокрема триває активна підготовка колійного господарства магістралі. Упродовж першого місяця робіт завдяки сприятливим погоднім умовам колійники уже встигли провести 24 «вікна» і зробити запланований об’єм роботи.

Стартували роботи цьогоріч на дільниці Дубно – Озеряни (Рівненщина), там під час перших «вікон» середнім ремонтом відремонтували 1,2 км колій та стрілочний перевід. Для цього залучили Колійну машинну станцію №123 та працівників Бродівської дистанції колії. Ремонт колії проводився за допомогою щебенеочисної машина RM-80 та виправочної машина ВПР-09. А для роботи на стрілочному переводі задіяли укладальний кран та універсальну виправочно-підбивальну машину Unimat-08.

Загалом середнім ремонтом уже відремонтовано напрямок Львів – Ходорів, а на шляху до Сянок – перегін Жовтнева-Явора. Також 6,2 км колій залізничники уже відремонтували капітальним ремонтом. Основні роботи проводилися на дільниці Куликів-Жовква, на станціях Рудно та Ужгород-ІІ. А 14 травня розпочався капітальний ремонт колій на станції Клесів, де упродовж чотирьох днів відремонтують 1,2 км колії. Окрім того, колійники уже відремонтували середнім ремонтом 11 стрілочних переводів, а до кінця року охоплять ремонтами ще 64.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як би вони готувались до літа, то ми принаймі побачили ще один додатковий потяг Ковель-Сімферополь, а так вони знищують те, що і так небагаточислене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Киньте бумаги для збирання підписів по туристичних магазинах Луцька

2) Писати особисті звернення до начальника «Львівської залізниці» Богдана Піха. Чим більше персональних звернень, тим більша ймовірність, що потяги не будуть скасовувати. Текст звернення можна отримати в Інтернеті за посиланням: http://db.tt/exrd9Q0Z
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Івано-Франківськ проти відміни потягу «Ковель ‒ Чернівці»

http://www.volynpost...-chernivci-foto

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...