Перейти до змісту

Луцьк відрізають від Львова


ChB

Рекомендовані повідомлення

Ведеться підкилимна війна, яку ми, завдяки нинішньому ворожому керівництву нашої держави, програємо, самі не помічаючи.

Походу є два варіанти: або забезпечувати себе власним транспортом, або повертати старий.

Власний - це або авто (придбання+огляд+ТО+страховка+обслуговування і т.д.) або мото-вело (а для вело треба ще й нефігову підготовку)

Повернути - Як? Лягати під поїзд?

Яник здає трубу, азіров тягне в союз. Та що там центр, борода роздає ліси направо-наліво і гонить на фашистів.

Підкилимна війна (вже й не така підкилимна) буде продовжуватись до того часу, доки народ не візьметься за вила. Імхо, до 15го року треба ще дожити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 116
  • Створено
  • Остання відповідь

А ми викликали чималий резонанс... протести пов"язані з відміною поїздів пройшли по всій країні... головним ином незадоволені Карпати -- відмінили Чоп-Київ, Тернопіль -- там мав Хрюша ходити, а замість того пустили потяг підвищеної комфортабельності з вагонів Крюківського заводу (малинові такі). Нагадаю, що в нас є 10 Хрюш, 2 Шкоди і 2 вітчизняних крюківських Екр1. Але головним чином люди незадоволені поїздним сполученням до і в карпатах. Але то все дрібниці... основна увага УЗ спрямована на незадоволення лучан. в "Магістралі" опублікували таке собі розяснення наступного змісту:

"Укрзалізниця: Залізничне сполучення між містами Західної України збережено

З введенням нового графіка руху пасажирських поїздів на 2013 – 2014 роки Львівська залізниця не скасовувала жодного поїзда на Луцький та Чернівецький напрямки.

Зокрема, поїзд №667/668 Ковель – Чернівці не курсуватиме лише влітку, оскільки в цей період основні його пасажири – студенти перебувають на відпочинку та не користуються послугами залізниці.

Згідно з проведеним аналізом кореспонденції пасажиропотоку за 2012 рік прямий пасажиропотік у поїзді № 668/667 з Ковеля до Чернівців, Івано-Франківська, Львова та Луцька склав за рейс в середньому 22, 25, 53 та 24 пасажири. Вивільнені вагони даного поїзда задіяно для перевезень пасажирів у кримському напрямку: поїзд №296/295 Чернівці, Івано-Франківськ – Сімферополь, який має більш значний пасажиропотік влітку.

З 1 вересня (початком навчального року) поїзд відновить свої рейси на маршруті Ковель – Чернівці. У осінньо-зимовий і весняний період він курсуватиме через день, оскільки в середньому наповненість поїзда складає 35%. Тобто в п’ятницю і неділю він заповнюється, а в інші дні він курсував практично порожній.

Улітку 2013 року сполучення Ковель – Львів – Івано-Франківськ – Чернівці буде забезпечуватися з пересадкою у Львові поїздами №141/142 Київ – Львів, №608/607 Чернівці – Львів, №59/60 Москва – Софія та №136/135 Одеса – Чернівці.

Крім того, на дільниці Львів – Луцьк – Ківерці курсуватимуть приміські поїзди, які повністю задовольняють наявний пасажиропотік.

Також на вищезазначений ділянці продовжить курсувати рейковий автобус № 802/801 Львів – Ківерці, якому було продовжено маршрут до Ківерців. Тож тепер він курсує за маршрутом Львів – Луцьк/Ківерці – Львів за попереднім графіком – щоденно (окрім вівторка і середи) за маршрутом Львів – Ківерці, та крім середи і четверга у зворотному напрямку.

Маршрут поїзда №6379/6380 Ківерці – Підзамче – Ківерці обмежено до станції Сапіжанка, адже його основний пасажиропотік був саме до цієї станції. Пасажирам які прямуватимуть до Ківерців по станції Сапіжанці потрібно буде пересісти на поїзд №6380 сполученням Сапіжанка – Ківерці. Між поїздами зручний час стиковки рейсів." ( http://www.magistral-uz.com.ua/news/ukrzaliznicja-zaliznichne-spoluchennja-mizh-mistami-zahidnoi-ukraini-zberezheno.html ).

Файно було б об"єднати зусилля незадоволених новим графіком жителів України і провести мітинг під департаментом залізничного транспорту. УЗ такого ще не знала у своїй історії, їх ще не пікетували))).

маштабні перетурбації у розкладі руху пасажирських і приміських поїздів на теренах західної України потай наштовхує на іншу думку -- керівництво держави намагається створити штучні кордони між населенням України, позбавивши їх доступного і зручного сполучення, аналог сучасного "сокальського кордону" ніби. Враховуючи кількість опозиційних акцій протесту саме такий висновок мимоволі напрошується сам собою. Якщо на дорогах автобуси з людьми, що їдуть на мітинги до міст просто затримує ДПС, то на залізниці просто відміняють потяг...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Укрзалізниця: Залізничне сполучення між містами Західної України збережено

Яке "збережено"?! З Луцька в Івано-Франківськ нормально не дістатись!

Гади, вони вперто торочать одне і те ж саме, тільки іншими словами. Ніякого результату акції і збори підписів не дали... на нас плювали з високого балкону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тобто вони кажуть, що Ковель-Чернівці відмінили лише на літо, а покишо до франика і чернівців можна доїхати, здійснивши 1000 пересадок по дорозі, зате підібрали зручний час пересадок)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

керівництво держави намагається створити штучні кордони між населенням України, позбавивши їх доступного і зручного сполучення, аналог сучасного "сокальського кордону" ніби

Теж така думка є. Про "Сокальський кордон-2", до речі, стаття була в минулому номері газети Волинь чи Віче. А зараз ще почали говорити про намір влади обєднувати області, і видно вже готуються раз ускладнють сполучення між існуючими обл.центрами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так понимаю, что Луцк от Львова отрезали по всем напралениям. Такое впечтление, что это запланированная акция, учитывая, что Львов это идейная и культурная столица западного региона. Дорога до Львова отрезана как через ЖД так и обычная дорога в таком состоянии, что просто не совместима с жизнью, особенно перед Гороховым (Скобелка). Остался один путь - Дубно, а одну дорогу контролировать легче :).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут попит породить пропозицію... цікава стратегія. Якщо народ вдасться до такого собі "флеш моба" і на Львів місяць поїздить поїздами, то залізниця зверне на це увагу і призначить додаткові поїзди... тоді уже само собою люди пересядуть з автобусів на поїзди. А інакше виходить, що їздять автобусами, бо поїздів нема, а поїзди не їздять, бо народ не купляє на них квитків (тобто не їздить ними). А не їздить очевидно тому, що зберігся стереотип металобрухту на рейках в Образі старих закопчених Д1, що розсипаються на ходу і плацкартних смердючих холодних вагонів. Хоча пригадайте Санкт-Петербург - Львів - Адлер через Луцьк... їхалось довго, зате з кайфом в опалюваному затишному потязі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

реальну проблему бачу шо до доїхати Львова з пересадкою в Сапіжанці можливо

а от зі Львова доведеться добиратись в Сапіжанку автобусом (9 грн)

шоб сісти на зворотній потяг до Луцька

доречі там два НОВИХ розклади, якому вірити - хз

http://railway.lviv..../d3/tro6379.txt

http://railway.lviv..../d1/tro6379.txt

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

доречі там два НОВИХ розклади, якому вірити - хз

http://railway.lviv..../d3/tro6379.txt

Оцьому. Учора сам здивувався коли в Промінь дизель приїхав о 16:40.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сайт Львівської залізниці трохи "затянутий"... треба глянути на сайт Укзалізниці, а там сьогодні розклад приміських глючить, а найкраще подзвонити на воклал. Варіант "з пересадками" -- це "махрове" знущання над людьми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Учора сам здивувався коли в Промінь дизель приїхав о 16:40.

уявіть який подив був у тієї масси дачників, коли їх вечірній потяг втік з-під носа :D

Варіант "з пересадками" -- це "махрове" знущання над людьми.

Sniper, та колись вже так було, нічо складного там небачу - виліз, побайдикував 15хв, приїхав інший потяг - вліз, та й по-всьому. Краще аніж нічого.

От там писали до Франківська 4 пересадки на 260км - ото да, згідний, фігня повна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Учора сам здивувався коли в Промінь дизель приїхав о 16:40.

уявіть який подив був у тієї масси дачників, коли їх вечірній потяг втік з-під носа :D

судячи з того, скільки їх чекало на дизель, вони дивувались раніше.

Дачникам проміньським той обідній дизель взагалі не-приший-кобилі-хвіст - ще до сутінків працювати і працювати можна... Реально зараз "рішає" лише Четвірка маршрутка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Життя у потягах. Невигадані історії (є істрорії і про потяг Ковель-Черцівці)

http://www.volynpost...ygadani-istorii

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пасажирський вагон, особливо на ходу -- це особливий світ. Існує означення залізниці як держави в державі. Сенс "держави в державі" полягає в тому, що залізниця використовує свою воду, свою електричну енергію, свої марки сталі при виробництві деталей і вузлів, свої підприємства з ремонту і обслуговування, своїх будівельників, навіть має свої підприємства по випуску цегли, вікон, виробів з дерева, залізобетонних виробів... Піднімаючись "на борт" вагона людина як пасажир теж потрапляє в інший, особливий містичний світ зі своєю психологією, атмосферою... це не може не надихати... багато років я "грожусь" написати про залізницю, про бачення світу з вікна вагона, хоча важко знайти якесь моє оповідання, де б не було згадано залізницю... покищо спромігся написати про залізничника під впливом пісні Наутілусів "Желєзнадарожнік"... доречі саме так я і назвав оповідання в своїй збірочці. Кому цікаво -- текст оповідання тут пост №296

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

покищо спромігся написати про залізничника під впливом пісні Наутілусів "Желєзнадарожнік"...

Підкину ще одну "музу" ;)

Дай мне напиться железнодорожной воды;

Дай мне напиться железнодорожной воды.

Мне нравится лето тем, что летом тепло,

Зима мне мила тем, что замерзло стекло,

Меня не видно в окно, и снег замел следы.

Когда я был младше, я ставил весь мир по местам;

Когда я был младше, я расставил весь мир по местам.

Теперь я пью свой wine, я ем свой cheese,

Я качусь по наклонной - не знаю, вверх или вниз,

Я стою на холме - не знаю, здесь или там.

Мы были знакомы, я слышал, что это факт;

Мы были знакомы, я слышал, что это факт.

Но сегодня твой мозг жужжит, как фреза;

Здесь слишком светло, и ты не видишь глаза,

Но вот я пою - попадешь ли ты в такт?

Есть те, что верят, и те, что смотрят из лож.

И даже я порой уверен, что вижу, где ложь.

Но когда ты проснешься, скрой свой испуг:

Это был не призрак, это был только звук;

Это тронулся поезд, на который ты не попадешь.

Так дай мне напиться железнодорожной воды;

Дай мне напиться железнодорожной воды.

Я писал эти песни в конце декабря,

Голый, в снегу, при свете полной луны,

Но если ты меня слышишь, наверное, это не зря.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цой і Майк Наумєнко? знаю, що не вони, але просто чув в їхньому виконанні)) походу то мабуть БГ, його стиль)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Активісти й далі вимагатимуть повернення потяга «Ковель-Чернівці»

http://www.volynpost.com/news/15847-aktyvisty-j-dali-vymagatymut-povernennia-potiaga-kovel-chernivci-video

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Проект Постанови про відновлення щоденного руху пасажирського потяга № 667/668 сполученням Ковель - Чернівці

Номер, дата реєстрації:

2596а від 16.07.2013

Сесія реєстрації:

2 сесія VII скликання

Суб'єкт законодавчої ініціативи:

Народний депутат України

Ініціатор(и) законопроекту:

Вітів А.М. VII скликання

Головний комітет:

Комітет з питань транспорту і зв'язку

Інші комітети:

Комітет з питань бюджету

Комітет з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України

Комітет з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
  • 2 тижня потому...

нічого він не добється. йому скажуть просто, що потяг не відмінено (бо так по суті воно і є, існує поняття сезонних потягів на залізниці, ковель - чернівці якраз один з них). і пошлють його подалі. ну або в Івахіва кури гроші не клюють і він з власної кишені оплачуватиме рейси порожнього потяга і локомотиви зіі всіма ТО і заправками.

цю тему обсмоктали вже до кісточок. залізниця своє останнє слово сказала і скоріш за все більше не піде на поступ. цікавіше на разі оце -- http://www.volynpost.com/news/18234-nardep-z-volyni-hoche-rozibratysia-chomu-pogirshaly-poslugy-ukrzaliznyci

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...