Перейти до змісту

СКАРГА на магазин Ельдорадо в Луцьку


lion1106

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Прийшлося вчора в Ельдорадо міняти телевізор в якому на другій годині використання вилізли дві вертикальні тонкі смуги на матриці.

Перше питання сервіс-менеджера:

- А ви перевірку на биті пікселі робили? - з таким виразом обличчя, ніби в цей момент він прораховував траекторію руху Марса на пів-року вперед.

- Ні.

- Ооо.. погано, от якби зробили, то дефект виявився б ще при покупці! (Я про себе вже уявив процес перевірки на биті пікселі протягом двох годин...)

Коротше, звелося все до того що товар вже був у використанні і я маю його нести в сервісний центр. Так вони "відправляють" більшість покупців з подібними до моєї проблемами. Але я дав зрозуміти що згідно закону маю право здати на гарантійний ремонт товар на свій вибір - в магазин або в СЦ, і я не хочу чути ні про який СЦ, крім того хочу замість свого телевізора отримати заміну з підмінного фонду на період ремонту, та якщо магазин не справиться за 14 діб (а вони казали що СЦ зробить швидше а їм, магазину, треба слати в Київ і це буде довше) то це дасть мені привід вважати недолік істотним і вимагати повернення коштів за товар або заміни на аналогічну модель, тільки нову. Оскільки виявилося, що в підмінний фонд в них складається виключно з нових телевізорів, сервіс-менеджер логічно прийшов до висновку що цей підмінний телевізор я новим їм точно не поверну і вирішив запропонувати мені замінити мій телевізор на новий аналогічної моделі, а цей списати на брак. Як я довго чекав цього моменту! Це ж як млять "просто" було витягнути з нього рішення яке напрошувалось з самого початку! За мною вже зібралась черга клієнтів з проблемними однаковими то лі навігаторами то лі реєстраторами, кілька продавців-консультантів і перевіряльників на биті пікселі розвісили вуха, а тут така новина! Ну а далі все просто - наявність паспорта, заповнив шапку в зразку заяви із своїми даними і айда вибирати новий :)

Мораль така, що ніякий продавець-консультант чи менеджер так просто вам не запропонує найкращий варіант із тих що передбачені законом, з нього це треба кліщами тягнути, попередньо вникнувши в свої права, інакше топай в СЦ і сиди 2 тижні без телевізора. А з Ельдорадо в принципі можна мати справу, якщо закривати очі на такий відсоток неякісного товару, у всякому випадку сервіс-менеджер магазину мені жодного разу не відмовив у моїх законних вимогах.

  • Відповідей 142
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

хех, была аналогичная проблема, появилась одна вертикальная линия в первый же день samsung 42 f5020 что-то там, заменили на такой же без проблем, спрашивали не ронял ли я его.

Опубліковано

- Ооо.. погано, от якби зробили, то дефект виявився б ще при покупці! (Я про себе вже уявив процес перевірки на биті пікселі протягом двох годин...)

Ні. Тоді це привід сказати "Ми ж перевірили і УСЕ було добре. Це Ви його вже самі зламали дома!" Тіко СЦ.

Ну про 14 днів, мабуть мова й не йшла?

Опубліковано

В скільки вони оцінюють "послугу" перевірки на биті пікселі? По закону продавець повинен надати повну й достовірну інформацію про товар, продемонструвати його роботу?

Опубліковано

В скільки вони оцінюють "послугу" перевірки на биті пікселі?

300 uah

Услуги HITECHNIC для телевизоров до 32"

Установка ТВ "Минимум" до 32" в магазине 229 грн

Установка ТВ "Стандарт" до 32" 300 грн

Установка ТВ "Максимум" до 32" 500 грн

Опубліковано

З «Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами»:

- Продавець товару, Вам повинен всіляко сприяти у виборі товару, шляхом роз’яснення основних споживчих властивостей товару, технічної характеристики, тощо.

- У випадку придбання, Ви маєте можливість перевірити якість, безпеку, комплектність, міру, ваги та ціну товарів з наданням документів, які підтверджують якість, безпеку, ціну товарів.

- Продавець зобов’язаний перевірити справність виробу, продемонструвати по змозі його роботу та ознайомити споживача з правилами користування.

- Якщо на товар надається гарантія, то продавець зобов’язаний заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування та надати інформацію про підприємства (майстерні), що здійснюють гарантійний ремонт.

- При продажу товару, який потребує проведення робіт з уведення в експлуатацію, продавець зобов’язаний надати споживачу відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.

Тобто можна вимагати від продавця перевірити справність виробу, якість, ознайомтися з роботою пристрою БЕЗПЛАТНО.

Опубліковано

Доброго дня форумчани, зіткнувся з такою проблемою як купівля ноутбука в магазині Ельдорадо на вул. Кравчука (зразу пояснюю для всіх ноут купляв не я сусідка, не порадившись, треба було її срочно і в кредит подзвонила до мене коли вже кредит був оформлений та отримувала товар) далі по суті проблеми, ноут по заявці виробника іде з предустановленою Віндовс 8 та з зашитим в Біос ключиком. При купівлі ноута їй запропонували послугу розпакування та активації віндовса (передзвонивши і уточнивши в техпідтримці Самсунг процес запуску та активації Віндовса, зрозумів, що там надзвичайно складного немає нічого від послуги запропонував їй відмовитись, що вона і зробила на що працівники сказали, ну ви і так до нас вернетесь за нею), далі ноут попав до мене, але яким було моє здивування коли після першого включення ноута замість загрузки віндовса запустилось автоматичне віновлення яке постоянно перезагружалось і до самого процесу відновлення система навіть не доходила. Зразу звернувся з притензією в Єльдорадо де головний адміністратор навіть до кінця мене не вислухавши сказав що всі віндовси предустановленні яко би "запаковані" функція розпакування та активації в них платна і коштує 300грн зразу закралась підозра, що після "танців з бубном" єльдорадовськими спецами, віндовс до ведений до такого стану, що крім них з цим справитись користувачам проблема. Але після огляду ноута вони дуже швидко погодились поставити безкоштовно вінду визнавши, що там якась помилка, сказавши, що зроблять це безкоштовно. Через пару годин ноут забрали але вінда не була активована. Їх відмазка немає того "спеца" який її ставив його робочий день вже закінчився. Мол при підєднанні до нету та внесенню особистих даних вона сама активується. Забрала сусідка його додому почала працювати. Сьогодні приїзджає і показує мені, що віндовс так і неактивувася. Після дзвінка в Майкрософт Україна і тех підтримку Самсунга (в майкрософті взагалі здивувались чому в мене установлена корпоративна версія, вона не повинна там стояти, а в техпідтримці підтвердили що вінда стоїть не правильна і ключь ноута не признається, про що свідчить помилка при активації). Завтра це питання буду вирішувати в магазині і повертати ноут, якщо не погодяться поміняти на нормальний. Отже висновок і застереження для всіх хто хоче або планує зробити якусь покупку в Ельдорадо вони розводять людей на гроші і не факт що ви отримаєте техніку в належному стані. Про подальшу ситуацію з ноутом завтра відпишусь.

Не треба нічого в них купувати. Я колись купив стаціонарний телефон з визначником номера, то він взагалі нічого не показував і дзвонив через раз. І з великими зусиллями мені вдалось його повернути коли пішов в захисть прав споживачів і написав заяву.

Опубліковано

Ну про 14 днів, мабуть мова й не йшла?

14 днів можна повернути якісний товар, а якщо є претензії до якості, то трохи інша стаття. Вадім все правильно зробив.

Опубліковано

Ну про 14 днів, мабуть мова й не йшла?

14 днів можна повернути якісний товар, а якщо є претензії до якості, то трохи інша стаття. Вадім все правильно зробив.

Я для себе спланував діалог так, щоб жодного разу не спробувати вимагати забагато і виявитись неправим - зрозуміло що телевізор не якісний і крім того вже не новий, тому на нього розповсюджувалась ст. 8 "Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості" а не ст. 9 "Права споживача при придбанні товару належної якості". Стаття 8 права обміняти товар протягом 14 діб не передбачає, тому в принципі я був готовий що повернуся додому із якимсь підмінним телевізором. Мене спасло те, що в Ельдорадо практично відсутній підмінний фонд, а також те, що магазин проводить гарантійний ремонт в Києві, при чому відправляє туди явно не Новою Поштою. Теоретично, якби вони не справились за 14 діб і дали б мені на підміну новий товар, то могли б залишитись з двома Б/В телевізорами один з яких ще й ремонтувався (я б тоді точно забрав би гроші).

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Люди читайте уважно наші закони.Самі написали "Згідно закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право письмово звернутись в магазин із законними вимогами про обмін чи повернення коштів (коли товар не користований і не пройшло 14 днів не рахуючи дати купівлі), "

Тобто коли та сусідка, включила ноут, сама його почала налаштовувати, не понятно шо накляцала, а потім покликала сусіда і почала жалуватись шо їй ноут поламали....та смішно товариші....По перше це і є користування технікою яку купили, про шо і описано в законі..а по друге.... це те саме шо купила жінка машину, а в самої прав нема, сіла поїхала і розбила, а потім звернулась шо їй продали погану машину. ше раз смішно все це.

Та кожна людина яка хоч трошки розбирається в компах знає, шо якщо посадити за комп чи ноут людину яка ніразу не користувалась і залишити її на годину, що можна потім отримати, навіть викинути компа...так шо тут спорне питання...

А на рахунок того шо в магазині поставили інший віндовс, виключено на всі 100%. Тут як варіант інше питання, шо мішало цьому сусіду, забрати собі ліцензію яка стояла на ноуті з завода, поставити туда любу піратку,і сказати сусідці шо шо вам піратський віндовс поствали..а собі мати ліцензію яка коштує не малі гроші...

Все вірно. Щоб не було таких випадків потрібно у магазині перед покупкою ноута попросити продавців увімкнути ноут та перевірити його на працездатність, і всі питання по товару задавати до покупки даного товару. До речі, в законі стаття 4 пункт 3 так і пише:

Споживачі зобов'язані:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;

2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;

Тобто бігти з ноутом треба було не до сусіда а в магазин і до початку експлуатації ноута.

Молодець...) підтримую...

Опубліковано

колись давно купував в Ельдорадо тюнер DBV-t2 ( ще коли вони тільки появлялися), мені пропонували його "перепрошити" за 200грн.

Я їм відповів, якщо він не буде працювати з коробки тоді буду робити повернення. Вдома підключив його без усяких перепрошивок і оновлень

Вивід - хотіли розести на гроші... Але впевнений що таких які повелися в перший період було немало...

Опубліковано

А я не пойму зачем в магазинах таких покупать. Купил себе через интернет телевизор с 3д и смарт тв почти за 6000 грн. А в ельдорадо как то зашел а там пишет цена 10300 грн и скидка 500 грн!.

Наценка 100 процентная у них.

  • 6 місяців потому...
Опубліковано

А я не пойму зачем в магазинах таких покупать. Купил себе через интернет телевизор с 3д и смарт тв почти за 6000 грн. А в ельдорадо как то зашел а там пишет цена 10300 грн и скидка 500 грн!.

Наценка 100 процентная у них.

по-перше, націнка не на все.

по-друге, у випадку поломки можна повернути так, як вказано вище. а не дрочитись з пересилками і новою поштою.

взагалі, техніку там старався не купувати. щоправда, раз заївся з ними через те, що на сумці для камери писало 300 грн, а пробили і вже вийшло майже 400. як виявилось, їхні ліниві менеджери чи продавці не удосужились переклеїти цінники після зміни курса долара. Влаштував скандал, мовляв не валить-цінник такий, по такій ціні і куплю. А ні-то будемо розмовляти з вашим керівництвом. Красна ціна тій сумці була 250 гривень в якомусь мойо, але треба було в чомусь камеру ховати, якраз напередодні подорожі було. Діло було ввечері в суботу, тому був тільки якийсь старший менеджер. Пропонував мені знижку фірмову (8 чи 10 відсотків), ну від 400 гривень, звісно. Себто був готовий уступити гривень 40. Але враховуючи явно завищену ціну, був посланий під три чорти із обіцянкою подзвонити у відділ захисту прав споживачів. Він вибачався і перепрошував, але я в них тоді так нічого не купив. В відділ з прав споживачів не дзвонив-було не до того, але готовий закластись, що наступного дня всі цінники перевірили. Щоправда, чистячий комплект для камери у них був за 140 грн, в той час як у сіті комі він був 250. Тобто, треба вміти вибрати що у них купувати і коли. При зміні курсу долара вони часто завтикують перебивати ціни і якраз можна вдало купити щось.

Опубліковано

по-друге, у випадку поломки можна повернути так, як вказано вище. а не дрочитись з пересилками і новою поштою.

для чого пересилати? майже всі СЦ в Луцьку є.

Просто перед покупкою треба цікавить чи є в нас СЦ

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

Хто вникав у деталі акції "Купуєш один-забираєш два"? В чому там прикол? Почитав правила і толком незрозумів.

На електронні листи не відповідають.

Опубліковано

Хто вникав у деталі акції "Купуєш один-забираєш два"? В чому там прикол? Почитав правила і толком незрозумів.

На електронні листи не відповідають.

Купуєш товар, скажімо холодильник, з жовтим ціником за 10000 грн, поруч написана бонусна сума, 1000 грн (зачасту 10%). Тепер ти можеш вибрати інший товар з жовтим ціником, скажімо праску, з ціною 1020 грн. При цьому ти доплатиш лише 20 грн. Крім того отримаєш бонуси на картку з усіх покупок.

Опубліковано

Хто вникав у деталі акції "Купуєш один-забираєш два"? В чому там прикол? Почитав правила і толком незрозумів. На електронні листи не відповідають.

Там по-моєму прикол в тому що участь в акції беруть лише товари чи то з відповідною поміткою на ціннику, чи то неакційні товари, якось так. Бо на той товар який купував я (по іншій акції), ця умова не розповсюджувалась.

Опубліковано

Хто вникав у деталі акції "Купуєш один-забираєш два"? В чому там прикол? Почитав правила і толком незрозумів. На електронні листи не відповідають.

Там по-моєму прикол в тому що участь в акції беруть лише товари чи то з відповідною поміткою на ціннику, чи то неакційні товари, якось так. Бо на той товар який купував я (по іншій акції), ця умова не розповсюджувалась.

Абсолютно вірно.

Опубліковано

Хто вникав у деталі акції "Купуєш один-забираєш два"? В чому там прикол? Почитав правила і толком незрозумів. На електронні листи не відповідають.

Там по-моєму прикол в тому що участь в акції беруть лише товари чи то з відповідною поміткою на ціннику, чи то не акційні товари, якось так. Бо на той товар який купував я (по іншій акції), ця умова не розповсюджувалась.

Абсолютно вірно.

Це все лохотрон хотів купити Lenovo А859 додаток фото банера + умови акції з магазтну + скріншоти з сайту + умови акції з сайту

Все це вигон ілохотрон,

Персонал некваліфікований.

Не рекомендую покупки в Ельдорадо.

post-1923-0-69636400-1420981733_thumb.jp

post-1923-0-40178700-1420981750_thumb.jp

post-1923-0-12066000-1420981764_thumb.jp

post-1923-0-56378200-1420981774_thumb.jp

post-1923-0-24310600-1420981785_thumb.jp

post-1923-0-00731100-1420981828_thumb.jp

post-1923-0-92218000-1420981836_thumb.jp

post-1923-0-08772300-1420981845_thumb.jp

461.pdf

Опубліковано

це все лохотрон хотів купити Lenovo s859 додаток фото банера + умови акції з магазтну + скріншоти з сайту + умовиакції з сайту Все це вигон ілохотрон, Персонал некваліфікований. Не рекомендую покупки в Ельдорадо.

то що, не продали за 2399? чи як?

Опубліковано

Допомогти "вилікувати" Ельдорадо від хронічної хвороби "розводу" покупців можуть лише молоді юристи, які забажають зробити собі ім"я (і гроші) на тому, що покарають мережу за нахабну брехню і недотримання рекламних пропозицій.

Опубліковано

Ельдорадо підпадає під недоброякісну рекламу.

P.S. Не продали під умови акції.

Допомогти "вилікувати" Ельдорадо від хронічної хвороби "розводу" покупців можуть лише молоді юристи, які забажають зробити собі ім"я (і гроші) на тому, що покарають мережу за нахабну брехню і недотримання рекламних пропозицій.

можу надати всі матеріали для "молодого" адвоката

Опубліковано

, ну ви хоча б запис в книзі скарг залишили?

Мені наприклад відмовили в продажі товару який був в наявності, по ціні яка вказана на ціннику, мотивуючи тим що він в резерві за інет-магазином (його вже замовили, він останній з наявних). Дурника вмикали ще того, цілу виставу розіграли. В результаті - в книзі скарг оповідання, адміністратора магазину "нашугав" що через 3 дні прийду перевірю реакцію керівництва на запис. Не прийшов, забив.

Можна довго плюватися на всякі лохотрони в Ельдорадо, але на момент покупки в нього були найкращі ціни серед купи інет магазинів, і при тому я раніше клявся-божився що вжисть туди більше не прийду. Але прийшов. А от для молодих юристів дійсно була б непагана практика посудитися з ними за недоброякісну рекламу.

До речі, цей смартфон брав участь в іншій акції, тому в даній участі і не приймав, згідно умов на ваших же скріншотах.

Опубліковано

Перед купівлею будь-чого завжди треба моніторити ціни, благо у всіх є інет. Я в Ельдорадо купував холодильник за 10999. Перед ростом курсу долара дешевше було в Розетці - 9980 грн. Але з ростом курсу на Розетці ціна змінювалась щогодини (як і в інших інет магазинах) і зросла до 13000 грн. Не довго думаючи пішов в Ельдорадо і проплатив за холодильник, крім того потрапив на акцію "купуй один - забирай два" і отримав за 100 грн ще й мультиварку, вартістю 1200 грн.

Опубліковано

я теж маю питання, хочу купити деякий товар але його нема у наявності.

пропонують замовити зі складу у м.Києві та відразу оплатити товар. Це нормально, можна оплачувати та чекати доставки?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...