Перейти до змісту

Автобыдло.


ursa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Рух по перехрестю з кільцевим рухом не ідеально прописаний в ПДР, особливо, коли на кільці немає розмітки.

Певно, укладачами ПДР, мається на увазі, що, як і в гіпотетичній ситуації, коли на рівнозначному перехресті одночасно приїзджають 4 автівки, то хоча б один когось пропустить ( бо у всіх перешкода справа) і водії не будуть ідіЙотами.

  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
в гіпотетичній ситуації, коли на рівнозначному перехресті одночасно приїзджають 4 автівки
Я коли задав це питання нашому інструктору, він відповів, що ПДР таких випадків не розглядає і обов'язково має бути щось, що надасть перевагу у русі, будь то покриття чи знаки.
Опубліковано

Рух по перехрестю з кільцевим рухом не ідеально прописаний в ПДР, особливо, коли на кільці немає розмітки.

а от схожу ситуацію на залізничних переїздах передбачили

http://online.vodiy.kiev.ua/pdr/20/#204

взагалі випередження на кільці досить небезпечний маневр, особливо за наявності розмічених двох смуг, по перше - це погана керованість автомобіля (особливо за поганих погодних умов), а по друге - дуже погана оглядовість в дзеркалах, деколи автомобіль, що їде позаду на іншій смузі і з більшою швидкістю можна побачити лише тоді, коли вже може бути занадто пізно

Опубліковано

шановні дописувачі, підскажіть таке. якщо з Набережної на кільце виїзжають на двох різних смугах з однаковою швидкістю дві машини, проїзжають 1/2 кільця і повертають далі на Набережну, так само рухаючись по двом смугам, то чи хтось з водіїв порушує ПДР і чи є хтось з них бидлом?

ніхто.

а чи не буде порушенням виїзд з кільця з правої а не з лівої смуги?

не буде. за певних обставин. :) я писав про це вище.
Опубліковано

В дискусію по даному питанню вступати більше не буду.

Загалом, вважаю, що при русі у варіантах "з Набережної через кільце далі прямо на Набережну, або з Набережної через кільце наліво чи розворот" з обох сторін потрібно заходити на кільце з лівого ряду, щоб не створювати будь-яких незручностей для водіїв, які їдуть направо з правого ряду. Як аргумент "з правого ряду швидше і т.д." не розглядаю. Сам намагаюся бути ввічливим водієм, не наражати себе та інших на невиправдану небезпеку через якихось 5-10 секунд. Культура водіння починається з кожного з нас.

Удачі Вам на дорогах.

Ни гвоздя, ни жезла.

Опубліковано

В дискусію по даному питанню вступати більше не буду.

Загалом, вважаю, що при русі у варіантах "з Набережної через кільце далі прямо на Набережну, або з Набережної через кільце наліво чи розворот" з обох сторін потрібно заходити на кільце з лівого ряду, щоб не створювати будь-яких незручностей для водіїв, які їдуть направо з правого ряду. Як аргумент "з правого ряду швидше і т.д." не розглядаю. Сам намагаюся бути ввічливим водієм, не наражати себе та інших на невиправдану небезпеку через якихось 5-10 секунд. Культура водіння починається з кожного з нас.

Удачі Вам на дорогах.

Ни гвоздя, ни жезла.

Підпишусь під кожним словом.

Опубліковано
Як аргумент "з правого ряду швидше і т.д." не розглядаю.
є інший залізобетонний аргумент: правилами не заборонено на кільце заїжджати з правої смуги - от і чудово. Цим і користаємось.

А взагалі, дороги боятись - за руль не сідати. Ходіть пішки, кому страшно між смугами перебудовуватись.

Опубліковано

А взагалі, дороги боятись - за руль не сідати. Ходіть пішки, кому страшно між смугами перебудовуватись.

до чого тут це? особисто для мене справа зовсім не в страсі чи стресі при перестроюванні з однієї смуги на іншу.

Для водіїв-початківців - це може бути страх чи невпевненість. Але хай кожен згадає себе, коли перший раз сідав за кермо та виїжджав в місто, як він впевнено обганяв, випереджав на кругах, завзято перестроювався та паркувався паралельно тратуару з першого разу. До речі, при будь-якому маневрі не потрібно забувати, що Ваш маневр повинен бути зрозумілим та скажімо передбачуваним для інших учасників дорожнього руху. Якщо бачу незрозумілі маневри на дорозі, стараюся користуватися правилом "ДДД" і ще раз наголошу - справа зовсім не в страсі.

Опубліковано

до розмов про важкість і небезпечність їзди по колу.

розмова тут не про важкість та небезпечність, а про тих "нехороших людей", які підпирають/підрізають на колі та на заїзді на нього. Принаймні мені так здалося

Опубліковано

до розмов про важкість і небезпечність їзди по колу.

розмова тут не про важкість та небезпечність, а про тих "нехороших людей", які підпирають/підрізають на колі та на заїзді на нього. Принаймні мені так здалося

розмова йшла про те, що тих, хто дотримується пдр, обізвали "нехорошими людьми".
Опубліковано

А я б догнав, і побив і повороти і дзеркала йому, раз не потрібні. :)

І мордяку. Для рівноваги :)

Щось бити - не тільки безглуздо, а й заборонено законом. А от обігнати його і трішки "поприторможувати" перед ним було б вірним виходом з положення. Один з водіїв на колишній роботі притискав таких до обочини.

Випереджуючи артобстріл гнилими помідорами зауважу, що перед тим, як таке робити потрібно не тільки мати відмінні навик водіння автомобіля, а й усвідомлювати наслідки ваших дій, хоча справді дієвий метод і фактично легальний.

Опубліковано

розмова йшла про те, що тих, хто дотримується пдр, обізвали "нехорошими людьми".

розмова про те, що водії, навіть якщо і не порушуючи ПДР, створюючть незручності та проблеми в русі для інших, є нехорошими саме в даному випадку.

Проведу паралель - даїшник, якщо зупинив когось та дойо...ся теж може не порушує закони та інструкції, але подумки кожен його при цьому називає в кращому випадку "контрацептивом"

Опубліковано

Щось бити - не тільки безглуздо, а й заборонено законом

Я холєрик.

Я теж.

Уявімо, що я здійснив такий же маневр як на відео. Я козел, але матеріальної шкоди не наніс нікому. Ти ж мене догнав і побив мордяку та дзеркала. В результаті як мінімум ти заплатиш за матеріальні збитки, а при наявності натхнення в постраждалого закашляєш і за моральні, чи попадеш на додаткове бабло.

Зашибісь повипендрювався?

2 автор відео.

Тобі ж було видно поміху перед бусом і було ясно, що він буде заскакувати на твою смугу (не важливо з поворотом, чи без).

Я до того, що газ прижав або замало, або взагалі не потрібно було чавити педальку.

Опубліковано

Там є моменти :) Як в анекдоті, знаєш?

Їде Новий Росіянин (НР)(на своєму мерсі, прогулюється, і тут його обганяє і пірізає Камаз !

Н.Р. обганяє, підрізає в свою чергу і вибігає з машини! Підбігає до дверей Камаза - відкриває, бачить там мужик, ледь в кабіні вмістився, колінками в бороду впирається, мордяка, наче в гіпопотама..

НР: Е-ее-е, колісний ключ є??

Водій камаза: Ні, нема. Є лише на 42, все що менше, закручую руками!

Опубліковано

Водію на Peugeot Boxer AC6706BB повороти і зеркала заднього виду непотрібні

Там місця цілком вистачало і тобі і йому, а на твоєму місці я б вже заздалегідь побачив, що в буса на шляху припаркована фура і що він буде тиснутись лівіше, і тому я б теж заздалегідь прийняв лівіше, щоб і він вліз. Потрібно бачити не тільки повороти, а всю обстановку на дорозі і передбачати дії СПІВучасників дорожнього руху.

Знайшов що викладати. Певно, ти ще дійсно бидла не бачив. Ти поїздь по Києву чи по Львову, ти всі флешки позаповнюєш такими відеами :)

Опубліковано

Щось бити - не тільки безглуздо, а й заборонено законом. А от обігнати його і трішки "поприторможувати" перед ним було б вірним виходом з положення. Один з водіїв на колишній роботі притискав таких до обочини.

Випереджуючи артобстріл гнилими помідорами зауважу, що перед тим, як таке робити потрібно не тільки мати відмінні навик водіння автомобіля, а й усвідомлювати наслідки ваших дій, хоча справді дієвий метод і фактично легальний.

Опускаючись до рівня бидла, самі стаємо бидлом, і не важливо чи ви при цьому дзеркала б'єте чи лише підрізаєте. В мене жінка тепер боїться за руль сідати через таких "вчителів", які люблять підрізати. Хоча те бидло було не праве ні коли підрізало, ні коли вирішило, що йому заважають на дорозі. Пишу це для того, хлопаки, щоб ви розуміли, як ви з нормальних водіїв перетворюєтеся на бидло, самі того не помічаючи ,та ще й пишучи в цій темі гнівні пости.

п.с. Створення аварійно-небезпечних ситуацій також заборонено законом, так, мєжду прочім...

Опубліковано

п.с. Створення аварійно-небезпечних ситуацій також заборонено законом, так мєжду прочім...

На рахунок приторможувння - читай ПДР за дистанцію.

Щодо притискання - мопед не мій.

Складається враження, що у тих, хто бикує на дорозі інтернета нема, бо на форумі усі такі правильні, а як виїдеш на вулицю, то хрєн його знає звідкіля понаїхали, ага.

Опубліковано

На рахунок приторможувння - читай ПДР за дистанцію.

Щодо притискання - мопед не мій.

От тільки не треба ПДР прикриватися, сам чудово знаєш, що так можна підставити любого водія, лише реєстратор може врятувати від такого бидла.

Складається враження, що у тих, хто бикує на дорозі інтернета нема, бо на форумі усі такі правильні, а як виїдеш на вулицю, то хрєн його знає звідкіля понаїхали, ага.

Ну в тебе ж є ;)

Опубліковано

От тільки не треба ПДР прикриватися, сам чудово знаєш, що так можна підставити любового водія, лише реєстратор може врятувати від такого бидла.

Для забезпечення правильного вибору дистанції під час руху слід керуватися приблизними розрахунком: безпечна дистанція в метрах між однотипними транспортними засобами, що рухаються з однаковою швидкістю на сухому твердому дорожньому покритті, чисельно дорівнює половині швидкості руху в км / год (наприклад: якщо швидкість руху автомобіля 60 км / год, то дистанція має бути не менше 30 м).

Ти дотримуєшся дистанції?

И эти люди борются за звание дома высокой культуры быта...

Опубліковано

Дєвачькі не ссорьтесь!

Ми тут за ніками всі Д'артань'яни! А якби тако на дорозі одно одного зустріли не знаючи хто є хто! (Окрім krava, його машину всі знаю, мабуть).

Опубліковано

я вже давно пропонував зробити можливість по бажанню вводити свої імена (хоча б) в свій профіль. Хоча, можна було б і тему створити типу "Хто є хто на Борді", де б кожен, ПО БАЖАННЮ, міг запостити свою "візитку" :)

(а може така тема вже є?)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...