Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

аааааа...   саме головне що його купили для м.Рівне

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Oli сказано:

Мінську на заводі «Белкамунмаш»  БКМ-43303А «Vitovt MAX Duo»

ціна такого агрегата в 2014 складала 8-10 млн грн.

Думаю, ціна не сильно змінилася, враховуючи, що ціни в більшості в доларах.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zheny@   значить є попит...  

 

але на ту суму, можна було взяти металолом з Європи, все таки Рівне...  повно старих тролейбусів, переробленні "мерседесевські" маршрутки, "жовті" Еталони самий новий і хороший там транспорт...   а тут на тобі, купили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Oli сказано:

овно старих тролейбусів, переробленні "мерседесевські" маршрутки, "жовті" Еталони самий новий і хороший там транспорт...

Була думка переробити богданівські автобуси на тролейбуси, не знаю чим скінчилися переговори.

Повно старий ЗІУ звідки зняти обладнання і поставити на автобуси. Задача реальна. Але то мав робити "Богдан", ніби як.

Тому й не знаю.

+ ще не знаю, що там із автобусами і судами  по лізингу.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Zheny@   мер робить ставку на тролейбуси, часто бачу в новинах то планують 10шт. закупити то знову хочуть закупити на тендері... або ось стаття http://konkurent.in.ua/news/golovna/7356/rivne-vkralo-polski-trolejbusi-yaki-hotiv-kupiti-luck-grigorenko.html

 

напевно хтось ставить палки в колеса бо комусь це вигідно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Але то мав робити "Богдан"

 

чого вони тільки не роблять,  бачу зараз вже штампують військові авто...   але то вже флуд ховаю в спойлер

невже це все в Луцьку роблять?

Показати прихований контент  

 

12855.jpg

7436dca190f85be2.jpeg

%D0%91%D0%BE%D0%B3%D0%B4%D0%B0%D0%BD__53

%D0%9C%D0%90%D0%97_5316.jpg

Hide  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Oli сказано:

чого вони тільки не роблять,

Це концерн. тим паче підвладний президенту (тобто власник).

напрямки - все, що актуально. Тому, не здивуюся, якщо завод виграє тендер на закупівлю "Шото-Там-техніка-для-армії".

Луцьк - маршрутки - траліки і ще щось.

Є ж ще завод із легковушками, аля жигулі лейбою "богдан".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 15.11.2016 at 4:02 PM, serega said:

Женя, ти чудово знаєш що сталось і чому. не дарма луцьких депутатів в Тернопіль возили на показ і катали з коньяком по Тернопільському морі.

А сама фірма Тернопільська теж уже "засвітилась" на тому, що вміє файно красти. Хз що вони зможуть по Луцьку файного зробити... http://www.eway.in.ua/blog/2013/09/24/ternopil

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, itax сказано:

А сама фірма Тернопільська теж уже "засвітилась" на тому, що вміє файно красти. Хз що вони зможуть по Луцьку файного зробити... http://www.eway.in.ua/blog/2013/09/24/ternopil

ще один.

І шо далі?  Ну вкрали в когось назву, і що далі?

Пройшов (пройде) час і зроблять свої карти , переназвуть зупинки.

Мені, особисто, як і більшості людей ,які будуть користуватися сервісом - насрати на походження. Головне - щоб працювало і було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 minutes ago, Zheny@ said:

Мені, особисто, як і більшості людей ,які будуть користуватися сервісом - насрати на походження. Головне - щоб працювало і було

Окай, а якщо по ціні в 2 рази дорожче - теж "насрати"? Бо походження - дійсно не головне. Головне - щоб не просто працювало, а дого, якісно, результативно і т.п. Хіба не для того тендери робляться? Ну принаймні принцип...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, itax сказано:

Головне - щоб не просто працювало, а дого, якісно, результативно і т.п.

В Тернополі працює. Довго. І ніби ніхто не жаліється.  І є результат. запускають електронний квиток.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Zheny@ сказано:

І шо далі?  Ну вкрали в когось назву, і що далі?

Пройшов (пройде) час і зроблять свої карти , переназвуть зупинки.

Блять, аплодісменти!!!  Гугл запускає супутники, робить знімки, робить карти, Ізівей їх привязує до маршрутів (і платить гуглю бабло і немале) - а тут чуваки все спиздили, і може колись(???) зроблять свої(???)карти. Зате пасажирам комфортно :)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, difoto сказано:

 Гугл запускає супутники, робить знімки, робить карти,

Пропонуєш ЛПЕ запустити свій супутник задля карт?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Пропонуєш ЛПЕ запустити свій супутник задля карт?

як правильно говорити (писати) - тролеватник? грицюковатник?

 

мабуть, І.Грицюк не просто так собі чолов'яга в Луцьку, якщо внаглу дозволяє собі переписувати умови тендеру під конкретного учасника (і ЛПЕ відкрито про це говорить, посилання було вище в топіку)... та й на роботу цю, важку й невдячну, не просто так Ігор потрапив - міськрада переписала свого часу умови конкурсу, щоб Ігоря протягнути

Цитувати

щодо претендента на посаду директора ЛПЕ Володимир Пуца, який вже очолював Луцьке підприємство електротранспорту в 2010-2011 роках, то його кандидатуру підтримувало чимало працівників ЛПЕ – близько 200 співробітників із 420 підписались під зверненням щодо його підтримки.

Втім, у Луцького міського голови Миколи Романюка та його команди інше бачення розвитку підприємства, ніж у колективу. Більше того, шоб призначити «угодного» на посаду, владці проігнорували наказ Міністерства соціальної політики України №951 від 22 вересня 2015 року, де вказано, що стаж роботи претендента на керівних посадах нижчого рівня має бути не меншим, ніж 5 років. Натомість мерія переписала умови конкурсу під Грицюка, зменшивши поріг досвіду до трьох років.

@Zheny@ що ж ти за нього так впрягаєшся? ладно, якщо б ще суттєві зрушення в роботі ЛПЕ були - так немає ж! на фоні роботи й популярності тролембусів в Тернополі, Рівному - в Луцьку як було позорище, так і залишилось...

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Oli, вантажівки, Барси робить Богдан в Черкасах.

Луцьк - це автобуси та тролейбуси.

Нещодавно поставили кілька автобусів прикордонникам (http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37566), активно конкурують за шкільні автобуси (http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37442).

Щодо нових тролейбусів Богдан - то можемо поки порадіти за інші міста:

 

КП "Хмельницкое коммунальное предприятие "Электротранс" 14 ноября по результатам тендера заказало ДП "Автосборочный завод № 1" АО "АК "Богдан Моторс" троллейбусов на 32,06 млн гривен.

К поставке запланированы троллейбусы модели Богдан Т70117, приспособленных для пассажиров с ограниченными возможностями. Цена одного троллейбуса составила 4,58 млн грн. Всего город получит 7 троллейбусов.
Отметим, что в этом году именно Богдан Т70117 лидирует по закупкам городского электротранспорта. Именно эту модель Богдана выбрали в Одессе, Полтаве, Суммах и других городах.
Украинские троллейбусы уже успели себя зарекомендовать как тихий и комфортный транспорт, приспособленный для эксплуатации на разбитых дорогах. К тому же в Богдан Т701 используется более 80% украинских комплектующих, а выпуск троллейбуса ведется на современном заводе "Богдан Моторс" в Луцке.

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37567

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 hours ago, justice777 said:
 

а выпуск троллейбуса ведется на современном заводе "Богдан Моторс" в Луцке.

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=37567

Дивно, що у Луцьку доводиться про випуск тролейбусів на своєму заводі читати в загальноукраїнських новинах. Ніби ні у кого немає на заводі родичів/знайомих...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, itax сказано:

Дивно, що у Луцьку доводиться про випуск тролейбусів на своєму заводі читати в загальноукраїнських новинах. Ніби ні у кого немає на заводі родичів/знайомих...

да там напевно "зона" як і у всіх інших приватніків. народ зашугали. гайки позакручували. всі бояться шось сказати чи сфотографувати, щоб не вигнали з роботи. цим би мала займатись пресслужба. але здається богдан моторс більше рекламує завод в черкасах а не в нас. та і що тут розказувати? як у нас богдани збирали - студенти забивали шурупи молотками? мій одногрупник там робив, так і казав: тяп-ляп, бігом. бо в тиждень там треба 2 чи 3 шт зібрати і нікого не хвилює.

45 хвилин тому, Mila_guko сказано:

Хай краще ЛПЕ викупить GOOGLE

жарти жартами, а найняти якогось спеца чи команду на постійну основу можна було б. бажано з освітою в галузі логістики чи організації руху громадського транспорту.

тоді б і оптимізувати перевезення можна було б.

вертаючись до тендерів.

хотів би сказати що в Україні є практично безкоштовні вже готові полтавські розробки під вінду/андроїд/лінукс http://doro.poltava.ua/

впевнений що чувак за невеликі гроші виведе і вебінтерфейс і заточить сервіс під задані потреби.

докупити смартфони чи трекери недорогі. інсталювати зможе любий толковий електрик-електронік. але ж але ж....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, laser сказано:

жарти жартами, а найняти якогось спеца чи команду на постійну основу можна було б. бажано з освітою в галузі логістики чи організації руху громадського транспорту.

В скільки грошей це обійдеться підприємству (читай міськраді), підприємство не приватне,а комунальне.

2 хвилин тому, laser сказано:

хотів би сказати що в Україні є практично безкоштовні вже готові полтавські розробки під вінду/андроїд/лінукс http://doro.poltava.ua/

Ще за часів керівництва Домбіка (2015 рік), приїжджали із Кривого Рогу, здається, пропонували щось там якесь комплексне рішення.

Але дівчинка не змогла толком пояснити наглядно, як все це працює і скільки це коштуватиме.

В теорії було гарно, а на практиці - невідомо. Як і портфоліо продемонструвати - було їй важко.

 

З рештою, я б хотів повністю поміняти ВСЮ інфраструктуру перевезень в області. Те, що маємо зараз - древній і дикий совок.

Що як було - так і лишилося.

 

А варто було б зробити одну велику ланку, яка б займалася  пасажироперевезенням. 

А її ділити на  місто / район / область.

Місто Траліки / маршрутки

Район маршрутки

область маршрутки

 

У всіх одна система обліку пасажирів, ЖПС і т.д.

 

Круто було б.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЛУЦЬКУ ДАЛИ «ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО» НА НОВІ ТРОЛЕЙБУСИ

У Луцьку з’явиться майже 30 нових тролейбусів. Про це стало відомо під час звіту Луцького міського голови Миколи Романюка в ефірі телеканалу «Нова Волинь».

11879.jpg

Кабінет Міністрів України підписав угоду з Європейським інвестиційним банком у рамках програми «Міський громадський транспорт в Україні». Так, держава отримає 200 мільйонів євро.

Луцьк може розраховувати на 5 мільйонів євро кредитних коштів. Наразі місто вже виконало підготовчі умови і документи перебувають на погодженні в Міністерстві фінансів. Їх повинні погодити до 13 грудня.

За словами Миколи Романюка, Луцьк потрапив у перелік міст, яким дали «зелене світло» на участь у програмі. Луцьк зможе закупити мінімум 27 тролейбусів та прокласти нові мережі і нові маршрути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Oli сказано:

прокласти нові мережі і нові маршрути.

в нас і тих маршрутів, що є вистачає, ще би маршрутки забрати з них.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@alexvvv

 

аби на тролейбуси вистачило... не забувай що і собі в карман візьмуть

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, alexvvv сказано:

ще би маршрутки забрати з них.

17-ка в планах. Тобто тралік їздитиме.

 

5 хвилин тому, Oli сказано:

прокласти нові мережі

Це мається замінити частину зношеної контактної мережі.

 

1 хвилина тому, Oli сказано:

не забувай що і собі в карман візьмуть

Не візьмуть.

Це Європейський банк і вони виділяють кошти. там кожен цент буде контрольований.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз нові лінії не дуже потрібні. Найперспективніший варіант - хіба що закільцювання 55-го мікрорайону. Також можна було б закільцювати район ЛПЗ, але там ніби з цим є проблеми...

 

А що там на рахунок маршруту "Єршова - Перемоги - Вокзал", про який писали недавно в ЗМІ? Як на мене, буде повітровозом, хіба в години пік трохи будуть пасажири...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, TFA сказано:

Зараз нові лінії не дуже потрібні.

Та ладно!

Он силовий кабель пошкодився. Не їздили траліки на Вокзал.  Які вишукані прокльони диспетчери щодня вислуховували від бабульок ,які ні копійки за проїзд не платять!

На підстанція не обладнання  а музейні експонати!

та що казати...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я говорю про прокладання нових ліній, а не про заміну старих. Міняти треба в першу чергу те, що є, і оптимізувати маршрутну мережу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...