Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Якщо цікаво

Так, справді цікавить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Планується (хз коли) лічильник (як на вході в магазинах в Порт Сіті. ).

Він буде рахувати кількість людей які входять в тролейбус. + - відсоток які вийшли, щоб пропустити. І ці дані будуть онлайн передаватися на офіс.

Також можна онлайн з компостера ,які планується поставити в тролейбусах.

Планів багато. Ідей також.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, з часу нашого обговорення введення компостерів, їздив на траліках разів 6 і жодного разу ніяких компостерів не бачив. Ми самі собі новину придумали і обговорили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Компостери стоять на 169, 178 (основний і резервний на Тр3), 200 і 202 (резервний і основний на Тр6).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TFA, їх там встановили по-новому чи просто забули зняти ті, що там були раніше встановлені? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Встановлені по-новому. Просто на Тр3 і Тр6 безкондукторний режим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочуть як в польщі - електронні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

треба меру занести пару чемаданів, щоб маршрутчиків вигнав за місто, тоді будуть їздити всі тролейбусами, ну і закупив норомальні тролейбаси, тоді буде ляпота точно, а так нічого з того не вийде.

+ пенсіонерам адресні льготи, раз в рік дають проїзний. якщо він тобі не нада то дають 20% від вартості наліком і все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


треба меру занести пару чемаданів, щоб маршрутчиків вигнав за місто

Не треба. Треба зловити його за подібним процесом. І все буде добре.


ну і закупив норомальні тролейбаси,

Непідйомна сума! 4-5 млн грн. Приколовся? 10 тролейбусів будуть окупатися 100 років.


пенсіонерам адресні льготи,

Достатньо 80-90 грн до пенсії додати. І пільги можна відміняти.  Як і задумувалося у липні цього року.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


Достатньо 80-90 грн до пенсії додати. І пільги можна відміняти.  Як і задумувалося у липні цього року.

Вже уявляю який вайн почнеться серед пенсіонерів
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


Вже уявляю який вайн почнеться серед пенсіонерів

Бо більшість наших пенсіонерів - гоу ту раша.  СРСР головного мозку. І замість того, щоб просити халяви - варто просити грошей.

Он "діти війни" 50 року народження.  Хочуть в маршрутках нахаляву їздити. Судяться.  Міськрада не ведеться. І правильно.

Замість того, щоб писати листа в пенсійний фонд міністру, аби збільшив розмір пенсії, щоб вистачило і на їжу і на проїзд. Вони тут фігньою страждають.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@,
це все через надлишок вільного часу 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


це все через надлишок вільного часу

яК І халявне катання по місту в траснпорті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Соц. допомога має бути адресною, бо скільки не їзди в тролейбусі - ситий не будеш

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Украинские города, чтобы решить проблему обновления подвижного состава общественного транспорта, вынуждены приобретать подержанную технику в Европе. Профинансировать закупку новых троллейбусов в 2015 году удалось лишь нескольким городам, среди которых Киев, Львов, Хмельницкий, Днепропетровск, Сумы и Черкассы. Остальным пришлось выкручиваться со скудным бюджетом.

Так, Мариуполь закупил 15-метровые троллейбусы MAN из немецкого Золлингена по цене около 1 млн. гривен за штуку . А Луцк приобрел 22-летний троллейбус Mercedes-Benz, проработавший в польском городе Гдыня.

14496514593ys5_h.jpg

http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=34920

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чи б/у-шні тролейбуси із ЄС обкладають аналогічним митом як і автівки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, по документам Мерседес 2007 року випуску. Саме тоді його переобладнали з автобуса в тролейбус.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Луцьку піднімуть ціну за проїзд у тролейбусах. ФОТО

 

Луцька міська рада збирається підняти ціни за проїзд у тролейбусах до двох гривень.

Про це розповів заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко під час візиту депутатів до міського підприємства електротранспорту. 

Він розповів, що міський голова зараз докладає всіх зусиль, аби знайти 2 мільйони 800 тисяч гривень субвенції, які держава віддала до кінця грудня. Нагадаємо, що нещодавно тролейбусники перекрили рух біля міської ради з вимогою видати їм заборговану за декілька місяців заробітну платню. 

Григоренко також розповів, що проїзд в тролейбусах планують підняти до двох гривень. 

«Це робиться для того, аби хоч якось покращити стан на підприємстві. Навіть кондуктори кажуть, що їм незручно давати здачу по 25 копійок», - додав він. 

Григоренко зауважив, що таке подорожчання планують зробити на березень. Загалом, це дасть в місяць 120 тисяч гривень додаткових надходжень. 

Під час візиту депутатів до ЛПЕ тролейбусники провели їх по підприємству та розповіли про власні проблеми. Зокрема, це регулярні затоплення ремонтного цеху. 

«Коли йдуть дощі, працювати доводиться просто у воді. Лягаєш на калюжу і ремонтуєш той тролейбус. Тут дах такий, що дощ пройшов, а в цеху ще три дні тече», - розповіли тролейбусники. 

Також люди скаржаться на грибок на стінах та відсутність опалення.

Сергій Григоренко розповів, що міська рада спробує закласти на наступний рік півтора мільйона гривень, аби повністю зробити дах, адмінприміщення, а також ремонтний цех.

 

http://www.volynpost.com/news/61986-u-lucku-pidnimut-cinu-za-proizd-u-trolejbusah-foto

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


чи б/у-шні тролейбуси із ЄС обкладають аналогічним митом як і автівки

НЕ таким. Їх ввозять як брухт (по документам) і таким самим способом розмитнюють.

Це економить силу-силенну грошей. Розтаможити тролейбус як слід, тобто не як брухт - овер кілька десятків тисяч євро! щось типу 50. Або десь 1 500 000 гривень у еквіваленті.

А так все разом не так і дорого (відносно).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме тоді його переобладнали з автобуса в тролейбус.

А що і таке буває? Давайте жовті маршрутки переробим в тролейбуси :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти


А що і таке буває?

Електродвигун замість дизеля. Реле і т.д. - штанги на  даху.

Все - поїхали:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме тоді його переобладнали з автобуса в тролейбус.

А що і таке буває? Давайте жовті маршрутки переробим в тролейбуси :)
Санрайз одну переробив на електротягу від батарей, і навіть на випробування в Київ вона їздила. На електроавтобус ціну пільгову обіцяв поставити. Але на рейсі вона мені чомусь жодного разу не зустрілась (мала бути на маршруті №2).

Переобладнання дизеля на електроавтобус - багато витрат, левова частина яких - акумулятори. При наявності контактної мережі, витрати на електродвигун з токоприймачами - дуже малі, а експлуатаційні - ще менші.

Якщо б ЛПЕ здавало в оренду контактну мережу, могла б бути цікава концесія... цікаво, чи є така світова практика (концесія, оренда)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

міський голова зараз докладає всіх зусиль, аби знайти 2 мільйони 800 тисяч гривень субвенції, які держава віддала до кінця грудня.

Григоренко також розповів, що проїзд в тролейбусах планують підняти до двох гривень.

«Це робиться для того, аби хоч якось покращити стан на підприємстві. Навіть кондуктори кажуть, що їм незручно давати здачу по 25 копійок», - додав він.

Григоренко зауважив, що таке подорожчання планують зробити на березень. Загалом, це дасть в місяць 120 тисяч гривень додаткових надходжень.

якщо почитати між рядків.

1) 120 000 / (2.00-1.75) = 480 000 - таку кількість платних пасажирів перевозить ЛПЕ за місяць

2) 480 000 х 1.75 = 840 000грн. виручки дають зараз платні пасажири за місяць, що не надто велика сума на фоні 2.8млн. очікуваної субвенції на грудень, і підвищення вартості проїзду - це сльози, а не додаткове джерело фінансування

3) за день ЛПЕ перевозить 480 000 : 30 = 16 000 пасажирів. якщо щодня виходить 40 тролейбусів, то кожен перевозить в середньому по 400 пасажирів, тому окупність нового тролембуса за 5млн.грн. : 400 = 12 500 рейсів : 365 = 34 роки, плюс поправка на експлуатаційні витрати. Іншими словами - ніколи!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо почитати між рядків. 1) 120 000 / (2.00-1.75) = 480 000 - таку кількість платних пасажирів перевозить ЛПЕ за місяць 2) 480 000 х 1.75 = 840 000грн. виручки дають зараз платні пасажири за місяць, що не надто велика сума на фоні 2.8млн. очікуваної субвенції на грудень, і підвищення вартості проїзду - це сльози, а не додаткове джерело фінансування 3) за день ЛПЕ перевозить 480 000 : 30 = 16 000 пасажирів. якщо щодня виходить 40 тролейбусів, то кожен перевозить в середньому по 400 пасажирів, тому окупність нового тролембуса за 5млн.грн. : 400 = 12 500 рейсів : 365 = 34 роки, плюс поправка на експлуатаційні витрати. Іншими словами - ніколи!

Ну я про все це кількома постами вище писав. Якби з пенсіонерів по 1 грн, то і субвенцій було б не потрібно. Або не такі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Санрайз одну переробив на електротягу від батарей, і навіть на випробування в Київ вона їздила. На електроавтобус ціну пільгову обіцяв поставити. Але на рейсі вона мені чомусь жодного разу не зустрілась (мала бути на маршруті №2).

Була, запустили якраз перед виборами. Я раз їздив, в салоні все ок) 1.5 грн. проїзд, зараз ХЗ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...