Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

146, мабуть, на ремонт стане. Він, до речі, не самий гірший із ЗіУшок. Там просто термін дії реклами закінчився. Не знаю, чи обдерли його, чи ні, але в будь-якому разі його треба буде фарбувати, але перед цим його трохи підрихтують, як зараз 143 після цієї ж реклами.

207 взяли, бо завод має навчати на моделях власного виробництва. В мене є підозра, що виїзд 204-го пов'язаний якраз із цим, типу машина взамін. Це лише мої здогадки, якось при нагоді дізнаюсь.

Опубліковано (змінено)

Ну по-перше, не "вам", а "їм", по-друге, зараз не сезон реклам.

З.І. 211 вже їздить, значить всі Єльчі крім 218 на ходу.

Змінено користувачем TFA
Опубліковано (змінено)

Не в курсі, яка зараз там політика щодо реклами. До речі, свіжа цікава стаття про ближче майбутнє ЛПЕ:

На Луцькому підприємстві електротранспорту – скорочення керівництва

Сьогодні, 18:35

50643-1m.jpg

У Луцькій міській раді планують змінити штат Луцького підприємства електротранспорту, а також шукають можливі шляхи отримання коштів на погашення заборгованості працівникам підприємства. Відповідне розпорядження підписав луцький міський голова Микола Романюк 8 листопада.

Згідно з документом, директору Луцького підприємства електротранспорту Грицанчуку І.І. до 25 листопада рекомендують розробити та надати на затвердження заступнику міського голови Тарасу Яковлеву новий штатний розпис підприємства. Зокрема, необхідно передбачити скорочення чисельності управлінського персоналу не менше 10 відсотків.

Також до штатного розпису підприємства повинні ввести посаду заступника директора з питань фінансів та економічної безпеки та визначити його коло обов’язків. Посадову інструкцію необхідно погодити її з управлінням транспорту та зв’язку (Миронюк А.М.), відділом фінансового контролю та аудиту (Малютіна В.А.).

Окрім того, на ЛПЕ будуть контролювати використання робочого часу працівниками, безпосередньо не зайнятими у перевезенні пасажирів та ремонті транспорту (суміщення професій, неповний робочий день або неповний робочий тиждень).

Рухомий склад

За рахунок зменшення витрат на утримання управлінського апарату у ЛПЕ планують підвищити якість технічного обслуговування та ремонту об’єктів міського електротранспорту, забезпечити збільшення кількості рухомого складу тролейбусів на лінії та зменшити відсоток їх передчасних повернень з маршрутів.

Мер Луцька також розпорядився вивчити економічну доцільність використання на міських маршрутах автобусів марки «Богдан» А069.21 (10 одиниць), як найбільш затратних та найменш пасажиромістких, та в термін до 15.11.2013 надати пропозиції щодо можливості виведення їх з експлуатації.

Також на підприємстві планують залучати додаткові надходження, у тому числі від оренди тимчасово вільних приміщень, розміщення реклами, додаткових послуг тощо.

Відділ фінансового контролю та аудиту зобов’язали вивчити можливість реалізації придбаних на умовах фінансового лізингу автобусів, які не використовуються на міських маршрутах, з метою спрямування отриманих коштів на погашення заборгованості Луцького підприємства електротранспорту за лізинговими угодами.

У грудні 2013 року також планують вивчити величину пасажиропотоку на автобусних та тролейбусних маршрутах міста, які обслуговуються ЛПЕ.

Змінено користувачем TFA
Опубліковано (змінено)

Я сам пенсионер, но поддерживаю идею оплаты проезда пенсионерами. Нет ничего в этом мире бесплатного, бесплатный только сыр..... Если проезд в троллейбусе станет платным каждый пенсионер будет думать надо ли ехать. И немытых маргиналов тоже не станет, а то летом в троллейбус зайти невозможно - вонь страшная. Да и дотации на проезд пенсионеров от государства станут прозрачными и понятными.

Змінено користувачем oldman
  • +1 3
Опубліковано

Я сам пенсионер, но поддерживаю идею оплаты проезда пенсионерами. Нет ничего в этом мире бесплатного, бесплатный только сыр..... Если проезд в троллейбусе станет платным каждый пенсионер будет думать надо ли ехать. И немытых маргиналов тоже не станет, а то летом в троллейбус зайти невозможно - вонь страшная. Да и дотации на проезд пенсионеров от государства станут прозрачными и понятными.

І пенсіонери та інші пасажири знатимуть - тролейбус/автобус точно приїде і приїде за розкладом!

Опубліковано

Та ні. Просто в нас переважна більшість тролейбусів їздять по 12-годинним графікам. І після вечірньої "години пік" починають з'їжджатися в депо.

Опубліковано

12-годинні десь до 8-ї вечора з'їжджаються. На лінії лишаються 5 шт. 2-змінних. Останній заїжджає біля півдесятої.

Опубліковано

Ось Богдан в Польщі так само їздить: http://lublin.gazeta...usy_Ursusa.html

Цікаво що це за модель тролейбуса?

Богдан-Урсус Т701.16. Офіційно Урсус Т701.16. Кузова варять у нас в Луцьку, а в Любліні на місцевому заводі "Урсус" комплектують. Це пов'язано з тим, що в тендері була умова, що тролейбуси мають бути виготовлені на території країн-ЄС. Тому така кооперація.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

пора пенсіонерам пільги відміняти для проїзду електротранспортом. Нехай хоча б 50% платять.

  • +1 1
  • 3 тижня потому...
Опубліковано

ЛУЦЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

від 16.12.2013

м.Луцьк

Про залучення коштів під державні гарантії

Відповідно до ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 03.06.2013р. №404 «Деякі питання здійснення головними розпорядниками бюджетних коштів капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень», з метою залучення коштів під державні гарантії для фінансування проектів «Оновлення рухомого складу Луцького підприємства електротранспорту», «Будівництво мереж водовідведення в мікрорайоні Вересневе міста Луцька (І-ша черга)» та «Будівництво мереж водовідведення на Львівському масиві м.Луцька», міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Надати повноваження виконавчому комітету Луцької міської ради на залучення коштів під державну гарантію в сумі 57,0 млн.грн. (п’ятдесят сім мільйонів гривень) на 10 років з відсотковою ставкою за користування залученими коштами не вище 10 відсотків річних для реалізації проекту «Оновлення рухомого складу Луцького підприємства електротранспорту» понад обсяги встановлених бюджетних призначень.

1.1. Умови повернення кредиту:

50% - кошти Державного бюджету;

50 % - кошти місцевого бюджету.

.....

http://www.lutskrada.gov.ua/prescription/pro-zaluchennya-koshtiv-pid-derzhavni-garantiyi

З.І. Поки це проект, сьогодні на сесії мають прийняти. Виходячи із цієї суми, виходить, що планується закупівля 30 нових тролів.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...