Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
5 часов назад, iiron сказал:

Є якись приклад країн з такою турботою про своїх громадян?Де так?

З'їзди в Харків і подивись. Там роблять мініавтостанції для приміського транспорту на окраїнах.

Опубліковано
2 годин тому, volks сказано:

З'їзди в Харків і подивись. Там роблять мініавтостанції для приміського транспорту на окраїнах.

Я про інші країни.

Опубліковано
37 минут назад, iiron сказал:

Я про інші країни.

Я в інших країнах не бував, тому такою інформацією не володію.

Опубліковано
13 часов назад, Zheny@ сказал:

Рік тому при Грицюку виїжджало на 80% більше.

Фейк. При Грицюку виїжджало 47, при Пуцові - 42. Хоча 42 стало ще при Грицюку на початку літа.

 

13 часов назад, Zheny@ сказал:

І на ремонт ставали і на капіталку і т.д.

Я так розумію, мова йшла про ТО-2.

Опубліковано
5 хвилин тому, TFA сказано:

При Грицюку виїжджало 47

да ладно?

Це вже вкінці скоротився виїзд. Частковою причиною стали валідатори.  Кондуктори стали звільнятися. Не масово, але звільнилося багато. І тупо не було кого ставити на машину. Через це і випуски скорочували.

Після відміни валідаторів більшість повернулося.

Але випуски не збільшилися.

 

 

Опубліковано
On 06.12.2017 at 00:40, TFA сказано:

При цьому, "залізний капут" добре вивчений,

Без образ - але тупікова думка.

Давайте викинемо калькулятори і повернемося на абаки!  Вони теж добре вивчені. І ремонт недорогий. І коштують дешевше.

А чого?  Круто.  Від комп'ютері відмовимося. повернемося до розрахунків на папері, все під копірку, від руки.

Виписку по ЗП будуть робити 2 дні. Ритися в архівах.

Замість 3 хв в базі.

 

Гівна потрібно позбавлятися. А не намагатися зробити з нього цукерку.  Всередині лишиться те самі гівно, хоча обгортка буде від шоколаду.

Як не крути.

 

Правильніше послати когось вчитися в Польщу, чи купити схеми і т.д. І їздити на тихесеньких Мерседесах чи Єльчах.  Але ж ні, простіше відмазатися про недоступність схем чи ще там чогось.

 

Це причини. А не пошук засобів.

 

 

 

  • +1 1
Опубліковано
4 часа назад, Zheny@ сказал:

да ладно?

Офіційний випуск був 47, графіки були розроблені на 47 машин, сам вносив їх на сайті lpe.at.ua

По маршрутах:

1 - 6 шт.

2 - 6 шт.

3 - 1 шт.

4 - 4 шт.

4а - 1 шт.

5 - 5 шт.

6 - 1 шт.

7 - 1 шт.

8 - 3 шт.

9 - 3 шт.

10 - 1 шт.

12 - 5 шт.

15 - 5 шт.

15а - 5 шт.

Всього: 47 + було 3-4 резервних. Весною 2017 року пару машин пішло під забор, стало 45, недовипуск був на 4-ці і 12-ці. А літом забрали по одному випуску з 5-ки, 8-ки і 9-ки. Тому недавно перероблялися графіки на цих маршрутах, щоб був рівномірний інтервал.

4 часа назад, Zheny@ сказал:

Правильніше послати когось вчитися в Польщу, чи купити схеми і т.д. І їздити на тихесеньких Мерседесах чи Єльчах. 

Правильніше все списати і купляти тільки нове і на ньому їздити. Єльчі і Мерседеси теж зношені і застарілі. До речі, приїхав наш Мерс, треба штуки зо 2 євро на задній міст.

Опубліковано (змінено)

Ось, а ви казали, що не ті пріоритети в керівника ЛПЕ :0034:

 

У Луцьку валідатори, які закупили у березні 2017 року за більш як мільйон гривень у тролейбуси, підлягають списанню.

За словами директора ЛПЕ Володимира Пуца, вони застарілі: ручні, тобто видають чека після певних маніпуляцій кондуктора і з ними не можна розраховуватися карткою. Отож, треба закупити нові, які відповідають європейським вимогам, − електронні.
Та перш ніж говорити про встановлення у електротранспорті валідаторів останнього покоління, треба оновити машинну базу. А так багато грошей місто немає.
Зараз курсують всього 42 тролейбуси на лініях. Загалом їх 65. Кожен тролейбус ремонтують раз на тиждень. Коли пощастить − раз на два тижні. На капітальному ремонті постійно більше трьох машин.
Зараз тривають переговори по закупці тролейбусів із Польщі. Але, коли вони курсуватимуть по місту, чиновники, поки не беруться коментувати. Мовляв, на папері ще ніяких домовленостей немає.

 

Змінено користувачем IronSun
Опубліковано

не зовсім і по темі, але і окрему створювати заради цього сенсу нема... Отже, невеличкий офтоп

Екс-директор ЛПЕ Ігор Грицюк програв суд щодо поновлення на посаді

Спойлер

Апеляційний суд скасував рішення Горохівського міськрайонного суду від 6 та 14 листопада і відхилив вимоги екс-керівника Луцького електротранспортного підприємства про поновлення на посаді й фінансове відшкодування.
34.jpg


Про це йшлося під час судового засідання в Апеляційному суді Волинської області, яке після оголошеної перерви продовжилося 14 грудня.

Відзначимо, що Луцька міська рада звернулася до суду у зв’язку з рішенням Горохівського міськрайонного суду, через який екс-директор Луцького підприємства електротранспорту Ігор Грицюк домагався поновлення на посаді, стягнення середнього заробітку в період від 30 червня до 6 листопада 2017 року та морального відшкодування.
1.jpg


Загальна сума відшкодувань, яких добивався Ігор Грицюк від міськради, становить понад 100 тисяч гривень.

Як наголосила представниця від Луцької міської ради Тетяна Чабан, оскільки Ігор Грицюк працював на ЛПЕ та отримував заробітну плату саме від підприємства, то відповідачем у його справі має бути не міська рада, а підприємство. Також відшкодування середнього заробітку, чого вимагає колишній керівник, мало би стягуватися з підприємства, а не Луцької міської ради.

«Але суд першої інстанції проігнорував наші пояснення», – підкреслила Тетяна Чабан.

Директорка юридичного департаменту Луцької міської ради Наталія Юрченко підкреслила, що звільнення директора ЛПЕ грунтується, зокрема, на порушенні ним трудового законодавства.

«У своїх поясненнях директор сам підтвердив, що перешкоджав діяльності профспілки, створеної при підприємстві», – акцентувала Наталія Юрченко, маючи на увазі закиди Ігоря Грицюка щодо малозначимості профспілки ЛПЕ.

«Коли ми тільки організовували профспілку, про це добре знав директор. Він навіть звертався до відповідного департаменту з вимогою не реєструвати профспілку. Але профспілка офіційно зареєстрована, бо яким чином ми можемо по-іншому відстоювати свої права?» – відзначив представник первинної профспілки організації Вільної профспілки залізничників України КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Андрій Черчик.

Нагадаємо, екс-керівник ЛПЕ Ігор Грицюк добивався через суд поновлення на посаді, але колектив підприємства не пустив його в депо й погрожував зупинити рух тролейбусів.

Загалом кар’єру на посаді директора ЛПЕ Ігор Грицюк розпочав із порушення.

111111.JPG.f56cf320458c81290e1e1bad0b3f1d72.JPG

У подальшому його діяльність була не менш скандальною: він намагався придбати обладнання з порушенням тендерних процедур, закуповував на підприємство старі польські тролейбуси, які ніколи не виїжджали на рейс, а собі на відрядження виділяв майже 100 тисяч гривень. Також є інформація про безпідставне списування пального на службове авто. У результаті за 1,5 року керування Ігоря Грицюка борги ЛПЕ зросли на 3 мільйони і працівники попросили місцеву владу звільнити його.

19990254_1865240857127905_43679350251526

 

Опубліковано
2 годин тому, jack74 сказано:

не зовсім і по темі, але і окрему створювати заради цього сенсу нема... Отже, невеличкий офтоп

Екс-директор ЛПЕ Ігор Грицюк програв суд щодо поновлення на посаді

  Показати прихований контент

Апеляційний суд скасував рішення Горохівського міськрайонного суду від 6 та 14 листопада і відхилив вимоги екс-керівника Луцького електротранспортного підприємства про поновлення на посаді й фінансове відшкодування.
34.jpg


Про це йшлося під час судового засідання в Апеляційному суді Волинської області, яке після оголошеної перерви продовжилося 14 грудня.

Відзначимо, що Луцька міська рада звернулася до суду у зв’язку з рішенням Горохівського міськрайонного суду, через який екс-директор Луцького підприємства електротранспорту Ігор Грицюк домагався поновлення на посаді, стягнення середнього заробітку в період від 30 червня до 6 листопада 2017 року та морального відшкодування.
1.jpg


Загальна сума відшкодувань, яких добивався Ігор Грицюк від міськради, становить понад 100 тисяч гривень.

Як наголосила представниця від Луцької міської ради Тетяна Чабан, оскільки Ігор Грицюк працював на ЛПЕ та отримував заробітну плату саме від підприємства, то відповідачем у його справі має бути не міська рада, а підприємство. Також відшкодування середнього заробітку, чого вимагає колишній керівник, мало би стягуватися з підприємства, а не Луцької міської ради.

«Але суд першої інстанції проігнорував наші пояснення», – підкреслила Тетяна Чабан.

Директорка юридичного департаменту Луцької міської ради Наталія Юрченко підкреслила, що звільнення директора ЛПЕ грунтується, зокрема, на порушенні ним трудового законодавства.

«У своїх поясненнях директор сам підтвердив, що перешкоджав діяльності профспілки, створеної при підприємстві», – акцентувала Наталія Юрченко, маючи на увазі закиди Ігоря Грицюка щодо малозначимості профспілки ЛПЕ.

«Коли ми тільки організовували профспілку, про це добре знав директор. Він навіть звертався до відповідного департаменту з вимогою не реєструвати профспілку. Але профспілка офіційно зареєстрована, бо яким чином ми можемо по-іншому відстоювати свої права?» – відзначив представник первинної профспілки організації Вільної профспілки залізничників України КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Андрій Черчик.

Нагадаємо, екс-керівник ЛПЕ Ігор Грицюк добивався через суд поновлення на посаді, але колектив підприємства не пустив його в депо й погрожував зупинити рух тролейбусів.

Загалом кар’єру на посаді директора ЛПЕ Ігор Грицюк розпочав із порушення.

111111.JPG.f56cf320458c81290e1e1bad0b3f1d72.JPG

У подальшому його діяльність була не менш скандальною: він намагався придбати обладнання з порушенням тендерних процедур, закуповував на підприємство старі польські тролейбуси, які ніколи не виїжджали на рейс, а собі на відрядження виділяв майже 100 тисяч гривень. Також є інформація про безпідставне списування пального на службове авто. У результаті за 1,5 року керування Ігоря Грицюка борги ЛПЕ зросли на 3 мільйони і працівники попросили місцеву владу звільнити його.

19990254_1865240857127905_43679350251526

 

За говновалідатори нехай ще заплатить, разом із міськрадою, що додумалась таку хукню закупити.

Опубліковано (змінено)

Бачу ті телевізори в салоні вже настільки непотрібні нікому стали що їх почали використовувати як дошки оголошень:

Спойлер

IMAG0550.jpg

 

Змінено користувачем Maniko
Опубліковано
2 часа назад, Maniko сказал:

Бачу ті телевізори в салоні вже настільки непотрібні нікому стали що їх почали використовувати як дошки оголошень:

  Скрыть контент

IMAG0550.jpg

 

Ну а шо. Спишуть. В нас місто багате.

Опубліковано
2 годин тому, volks сказано:

Ну а шо. Спишуть. В нас місто багате.

та їх як би то і не зовсім купили :)

Із "Системним зв'язком", на скільки мені відомо, розрахувалося місто на 30%.

Потім помер мер і на проплати наклали. поклали. карочє Вето наклали.

Приїздив директор фірми на розборки, намагався виступити в міськраді, але Поліщук (тодішній в.о. міського голови) послав його на..зад у Тернопіль. Не давши виступити.

 

Валідатори припали 23-м шаром пилу..

 

 

 

Опубліковано
13 годин тому, Zheny@ сказано:

Валідатори припали 23-м шаром пилу..

То хай би продали їх, хоч якісь гроші вернуться...

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

З 3 січня 2018 року тролейбусні маршрути #4 та 4а продовжені на Вересневе. Маршрут #6 скасовано. Графіки руху тут

Також по будням маршрути #7 та 10 працюють у піковому режимі.

Опубліковано

А почему, начиная примерно с 23:00, 15-ки идут в депо только в одном направлении - от ЗАГСа к ЦУМу?

Опубліковано
В 07.01.2018 в 23:36, TFA сказал:

Графіки руху тут

Також по будням маршрути #7 та 10 працюють у піковому режимі.

 а що розуміється під піковим режимом? на сайті у графіку руху не видно різниці між будніми днями і вихідними.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...