Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
22 часа назад, Zheny@ сказал:

Єдина умова - 101% гарантія того,  що міськбюджет покриє ВСІ витрати на перевезення.

А це не лише ЗП обслуговуючому персоналу, це витрати на ремонт контактної мережі, силових станцій. Витрати на офіс (вода, туалет, і т.д.)

 

Не тільки на перевезення, а й на розвиток підприємства.
І в результаті, в луцьких реаліях, - відсутність коштів на оновлення/збільшення парку машин, скорочення кількості машин на лінії...

  • +1 1
  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Внесено корективи у рух тролейбусів за окремими маршрутами

Нещодавно з ініціативи Луцького підприємства електротранспорту під час засідання виконавчого комітету міської ради внесено зміни у рух тролейбусів за окремими маршрутами. Так, для зручності пасажирів та покращення сполучення громадським транспортом вулиці Гордіюк з центральною частиною міста, тролейбуси за маршрутами № 8“КРЗ – центр – КРЗ” та 9 “КРЗ – центр – КРЗ” рухатимуться знову цією вулицею з інтервалом 24 хвилини. Електротранспорт курсуватиме наступними вулицями та проспектами: Карбишева, Конякіна, Гордіюк, Соборності, Перемоги, Винниченка, Волі, Рівненська, Відродження, Гордіюк, Конякіна, Карбишева.

       Крім того, змінено й маршрут тролейбусів за № 12 “Володимирська – Гордіюк”. Тепер вони рухатимуться з інтервалом 18 хвилин наступними вулицями та проспектами:

       - у прямому напрямку: вул. Володимирська, вул. Червоного Хреста, вул. Ковельська, вул. Глушець, вул. Паркова, вул. Винниченка, пр-т Перемоги, пр-т Соборності, вул. Гордіюк.

       - у зворотному напрямку: вул. Гордіюк, пр-т Соборності, пр-т Перемоги, вул. Винниченка, вул. Словацького, вул. Богдана Хмельницького, вул. Ковельська, вул. Червоного Хреста, вул. Володимирська.

http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/vneseno-korektyvy-u-ruh-troleybusiv-za-okremymy-marshrutamy

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

У Луцьку тролейбусів і туристів буде більше, а кіосків і гаражів – менше, – Сергій Григоренко

Курування підприємництва, транспорту, комуналки та інші обов’язки саме в компетенції заступника Луцького міського голови Сергія Григоренка. Нагадаємо, що нова команда мера працює з грудня. Що вдалося зробити за цей час у цих, проблемних останнім часом, напрямках, та що планується – читайте далі. 

- Представили нового начальника ЛПЕ. Чи є якісь позитивні зрушення за такий малий проміжок часу?

- Раніше міський голова призначав начальників ЛПЕ одноосібним розпорядженням. З лютого місяця усі конкурси проводяться прозоро. Це – щоб не було звинувачень в лобізмі. На конкурсі може бути присутня преса. Цього разу було чотири кандидати, з них двоє презентували свою програму розвитку підприємства: колишній директор Володимир Пуц і головний інженер Ігор Грицюк. Рішення приймає конкурсний комітет, куди входять дев’ять чоловік (я лише один з дев’яти), за результатами подання підписує міський голова. Кажуть, що в Ігоря Грицюка немає досвіду трьох років роботи на керівних посадах. Це – не правда, тому що він лише головним інженером пропрацював понад два з половиною роки. До речі, в нього профільна освіта. А в одного з кандидатів навіть не було вищої освіти, проте і його допустили до конкурсу. Також невдоволені посилаються на Наказ Мінсоцполітики ще 2004 року, де необхідно п’ять років досвіду. Цей документ носить рекомендаційний характер, бо він незареєстрований в Мінюсті. А обов’язковими є лише ті документи, які зареєстровані як нормативно-правові акти. 

Зараз вперше за багато місяців нормалізована ситуація із виплатою заробітної плати. Нема заборгованості перед працівниками. Гасимо попередню заборгованість перед пенсійним фондом, складено графік. Робиться клас на підприємстві, бо однією з умов колективу: щоб можна було вчитися, підвищувати свій розряд. Це має організувати автозавод. Укладена трудова угода, згідно з якою суттєво підняті зарплати. Плануємо до кінця року привезти із Польщі ще 10-12 тролейбусів. 

Оголошено тендер на систему обліку пасажирів. Для чого це? В попередні роки держава компенсувала частину грошей за проїзд пільговиків. Цього року не дала ні копійки. А має бути не менше 30 мільйонів. Завдяки ініціативі Луцького міського голови і підтримці депутатського корпусу вдалося закрити цю дірку за рахунок грошей із бюджету розвитку. А на них можна було б зробити багато кілометрів доріг. Взагалі тут є три варіанти розвитку подій. Перший: держава суттєво зменшує кількість пільговиків та дає під них гроші. Другий: вводиться адресна допомога і тоді всі платять. Третій: держава визнає, що не може фінансувати. Органи місцевого самоврядування отримують певні рекомендації і самостійно вирішують скільки вони людей можуть возити. А зараз така ситуація, що хоча і є Указ Президента, що пільги суттєво скорочуються із тридцяти чи з сорока лишається лише сім пільгових категорій. Проте і досі діють Постанови Кабміну від 1993-94 року, де вказується, що на пільги мають право всі пенсіонери. Тому ми вимушені вводити електронний облік пасажирів. І тоді будемо мати картину щомісячну, щоденну, щогодинну скільки за кого платити. Бо раніше розраховували за приблизною формулою.

- Як це буде виглядати, якийсь прилад на вході в тролейбус?

- Коли ми це ухвалимо, видаватимемо пластикові картки проїзні усім пільговикам через департамент соцполітики. Людина проходитиме біля валідатора і активуватиме картку. Для цього ми на перших декілька місяців плануємо залишити кондукторів, щоб вони допомагали пенсіонерам, були екскурсоводами. А після того усі кондуктори буду переведені в контролери. Також будемо обмежувати кількість поїздок в день.

- На усі двері грошей поставити прилади не вистачить. Чи не призведе це до штовханини в години пік?

- Думаємо над цим. Чи встановити на всіх дверях, і збільшити кількість контролерів, або на одні двері і тоді можливий натовп. Ця система також оголошуватиме зупинки. І по третє: ми контролюватимемо де який тролейбус знаходиться через мережу інтернет. Поки збираємо пропозиції. Є від нашої фірми «Візор», є тернопільська фірма, вінницька. Виберемо найдешевшу і найефективнішу систему. Після тендера протягом двох місяців вона запрацює.

- На певному етапі було прийнято рішення надати перевагу електротранспорту. Бачимо, що справи в ЛПЕ йдуть не кращим чином. Чи не варто повернутися назад до автобусів, перевізників?

- Коли ми перевели маршрути 15 і 15а на тролейбуси, ці два маршрути привозять в день скільки само грошей. Як усі інші маршрути. Надалі плануємо перевести 17 і 17а. 

- Проте лучанам стало гірше: раніше маршутки їздили кожних десять хвилин, тепер тролейбусів доводиться чекати хвилин 25.

- Саме тому і хочемо довести кількість тролейбусів на маршрутах до 60. Зараз виїжджає 45-47. Тому і не вистачає. Хочемо довести в наступні роки і до 70. Проблема в чому: новий тролейбус коштує п’ять мільйонів гривень, б/в – 200 тисяч обходився (вже з доставкою із Польщі). Тобто замість одного – 25. Зараз разом із колегою Тарасом Яковлевим працюємо над тим, щоб залучити кошти ЄБРР. Проте, це питання далекого майбутнього. Якщо цей кредит вигорить, то будуть і нові тролейбуси і нова мережа. Зараз говоримо за беушні. Інакше збільшити інтенсивність руху неможливо.

- Нові маршрути якісь плануються?

- Поки – ні. Плануємо заміняти старі тролейбуси новішими. Також «сімнадцятки» треба буде контактну мережу підлаштувати. До речі, протяжність її у Луцьку – 109 кілометрів (разом із Гаразджою, яка є абсолютно неприбутковим маршрутом. Просто – соціальний проект Миколи Романюка. Так само і маршрут до Вересневого мікрорайону є з точки зору бізнесу абсолютно невигідним).

http://www.volynpost.com/articles/675-u-lucku-trolejbusiv-i-turystiv-bude-bilshe-a-kioskiv-i-garazhiv--menshe--sergij-grygorenko

  • +1 2
  • 2 тижня потому...
  • 3 тижня потому...
Опубліковано
Украинский электробус Богдан оснастили системой быстрой подзарядки
http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=36459
Украинский электробус Богдан оснастили системой быстрой подзарядки - БогданКак уже сообщал AUTO-Consulting, в прошлом году Луцкий автозавод корпорации "Богдан" изготовил первый электробус для Польши Богдан А701.00. Разработать с нуля кузов электробуса заводчанам пришлось в кратчайшие сроки - всего за 2 месяца. Дооснащением электробуса занималась уже польская фирма, которая оборудовала его системой быстрой подзарядки.
Теперь электробус Богдан А701.00 может заряжаться не только на конечных остановках, но и на маршруте. Изобретение просто в своей гениальности. На отдельных остановках, которые пересекаются с троллейбусной сетью, электробус с помощью подъемных пантографов запитывается энергией. Притом, пополнить запас энергии он может во время остановки, пока происходит посадка-высадка пассажиров.

1467210007uimK_h.jpg

Такая быстрая подзарядка увеличивает пробег электробуса в автономном режиме, а также частоту выполняемых рейсов. Система пока проходит тестирование в Люблине, где эксплуатируется 38 троллейбусов Богдан-Ursus. Электробус Богдан А701.00 в Люблине пока один и он ездит по маршруте, который не электрофицирован. Если эксперимент удастся и система быстрой подзарядки себе оправдает, то власти Люблина готовы будут заменить автобусы на электробусы, пустив их по перпендикулярным маршрутам к существующей троллейбусной сети.

Bogdan_Luaz_14.jpg

По данным AUTO-Consulting, электробус Богдан А701 имеет запас хода в 120 км. Как вспоминает директор Луцкого завода АСЗ №1 Николай Джула: "Кузов для него делали с использованием нержавеющей стали – он в 2,5 раза дороже, чем из черного металла, но имеет запас прочности на долгие годы. К тому же, электробус уже получил евросертификат. По условиям контракта, электробус нам нужно было выпустить за 2 месяца, а переговоры длились почти полгода. Когда мы передавали электробус, я тогда нашим партнерам сказал, что мы дольше торговались, чем делали машину».
Опубліковано

парадокс, в польшу продали 40 нових а звідти купили десяток металолому....

хоча з такою різницею цін на нове і б/в, краще вже так.

Опубліковано
19 хвилин тому, laser сказано:

парадокс, в польшу продали 40 нових а звідти купили десяток металолому....

в Польщу продавав дядя Пєця. Завод його ж.

а купували з Польщі уже ЛПЕ. Патаму как один новий трахлік вартує як 50 не нових.

РІзницю вловлюєш?

  • +1 1
Опубліковано

та зрозуміло, це ж проста економіка.

там десь вище по тексту була різниця в ціні 25 раз.

просто "за дєржаву обідно". 

 

а що там зараз перша луцька елетромаршрутка на акумуляторах? щось давно про неї не чув...

Опубліковано
2 годин тому, laser сказано:

перша луцька елетромаршрутка на акумуляторах? щось давно про неї не чув..

на маршруті не бачив, але таке свіже пєарне фото бачив: img_7689_novyy_razmer.jpg

звідси: http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/uchasnyky-yevropeyskogo-tyzhnya-staloyi-energetyky-oglyanuly-dva-obyekty-de

 

  • +1 1
Опубліковано

З 5 липня 2016 року тролейбусні маршрути №8 та 9 повертаються до попередньої схеми руху (в обидві сторони по вулицям Гордіюк, Конякіна, Карбишева). Оновлені графіки тут

Опубліковано

Те, що повернули назад, то правильно. А от навіщо було на Єршова запускати, то треба питати в колишнього директора Домбіка.

  • 2 тижня потому...
  • 2 тижня потому...
Опубліковано
Луцкие троллейбусы ждет модернизация
 
1 день назад

Часть средств выделят европейские кредиторы

Изменения и дополнения в программу развития Луцкого предприятия электротранспорта вынесут на рассмотрение депутатов горсовета. Об этом шла речь во время заседания постоянной комиссии горсовета по вопросам генерального планирования, строительства, архитектуры и благоустройства, жилищно-коммунального хозяйства, экологии, транспорта и энергосбережения 21 июля.

Поскольку во время прошлого пленарного заседания депутаты горсовета раскритиковали определенные пункты программы ЛПЭ на 2016-2020 годы, измененный вариант программы вынесли на рассмотрение комиссии. Так, руководитель предприятия этот раз подробнее рассказал о целях, на которые планируют тратить средства городского бюджета в рамках программы.

Директор ЛПЭ Игорь Грицюк сообщил, что в 2016 году на приобретение 10 троллейбусов, которые были в пользовании, предусматривают (в соответствии с расчетом из предыдущих лет) по 300 тыс. гривен. Также в документе говорится о замене шести физически изношенных троллейбусов ежегодно с использованием средств ЕБРР и Европейского инвестиционного банка. По 2,5 миллиона предусматривают капитальный ремонт 8 троллейбусов ежегодно (за основу брали сметы предприятия электротранспорта Винницы). Кроме того, предусмотрели реконструкцию и строительство троллейбусных линий (ремонт тяговых подстанций, замена столбов и телеметрики управления электроснабжения линий), реконструкцию контактной сети (замена проводов и оборотных колец). На капитальный ремонт кровли планируют потратить 1,5 миллиона гривен, запланированы также реконструкция мойки троллейбусов и внешних конструктивов (окон).

В 2016 году на внедрение системы GPS-мониторинга на 50 троллейбусах предусмотрят 76 тыс. гривен, на установку оборудования спутникового слежения за движущимся составом – 208 тыс. Еще 1,052 миллиона стоить автоматизированная система оплаты проезда и учета пассажиров, 1,248 миллиона — валидаторы в 50 троллейбусах, 772 тыс. — система оповещения пассажиров с недостатками слуха и зрения.

Кроме средств городского бюджета (17,784 миллиона в 2016 году и 21,356 миллиона в среднем за 2016-2020 лет), в этом году на выполнение программы предусмотрели 7,2 миллиона из других источников (Европейский банк реконструкции и развития и Европейский инвестиционный банк).

Члены комиссии рекомендовали поддержать предлагаемые изменения в программу.

Напомним, что ЛПЭ планирует избавиться кондукторов в 2018 году после введения в действие автоматизированной системы оплаты проезда и учета пассажиров.

По материалам Волынских новостей

Опубліковано
7 хвилин тому, rl72 сказано:

запланированы также реконструкция мойки троллейбусов и внешних конструктивов (окон).

вже зроблено.

нажаль фото "ДО" зробити не встиг. ПІсля - можу зробити. Як мийки, так і даху над адмін будівлею.

ДО слова сказати. Через діри в стелі комп техніка страждала неодноразово! вода з даху просто тікла!  В коридорах калюжі стояли. Стеля (якась ляпанина) просто падала на голову. В прямому сенсі!

 

 

Опубліковано

Будівництво нових ліній, я так розумію, не планується? Як мінімум, проситься лінія в 55 мікрорайон. Можна закільцювати його по Чорновола і Карпенка-Карого. Це якраз досвід Тернополя по закільцьовуванню мікрорайонів, хай би теж це перейняли.

Опубліковано
1 час назад, NightVision сказал:

Цікаво які б/в тролейбуси будуть закупляти. Казали ж, що Єльчі закінчились.

Очевидно, Мерседеси з Гдині. Один уже їздить у нас під #235 на маршруті 1.

Опубліковано
13 годин тому, TFA сказано:

Будівництво нових ліній, я так розумію, не планується?

Планувалося. Куди - не знаю.

2 годин тому, NightVision сказано:

Казали ж, що Єльчі закінчились.

Єльчі може  закінчилися, але ринок б.в. тролейбусів не обмежується лише Польщею ;)

 

Опубліковано

цілком можливо що зроблять (відремонтують,підшаманять) гілку якусь в об'їзд старого ринку і пр. волі. бо за реконструкцію волі вже давно говорили, але перед тим треба перенаправити потоки маршруток і тролейбусів.

плюс прикиньте де в нас розбудувались квартали, може туди щось пустять. хоча я сильно сумніваюсь/

в нас нема широких доріг і є круті повороти та схили-горки.

було б круто якесь велике кільце наприклад Центр-Рівненнська-Епіцентр-Ліпіни-КРЗ-Варшавка-Центр - але там з об'їздної на КРЗ дороги практично нема, хоча вона там дуже проситься для машин ох як давно. 500 метрів а проїхати можна тільки трактором, дорога вибита, зробили смітник. а з'єднало б Ліпіни і КРЗ по самому короткому маршруту. подивіться що зараз біля дитячої і психлікарні робиться. з дворових доріг зробилось шосе. машини курсують одна за одною перейти дорогу не можна, асфаль не витримує.

 

ще було б круто площа воз'єднання-набережна-центр/або промінь зробити гілку. але там такі підйоми і повороти що тралик не пройде напевно. розгрузився б старий ринок і центр дуже суттєво. що нам ой як не вистачає.

 

а ще треба розширити і перекрити обїздну рованці-львівська. бо дорога зручна а покриття жопа. так само можна було б пустити маршрут один і там.

 

поки у нас немає сильних заторів, але можна було б розгружати центр вже

Опубліковано
4 годин тому, laser сказано:

воз'єднання-набережна-центр/або промінь зробити гілку. але там такі підйоми і повороти що тралик не пройде напевно

прикинь собі - в Криму від  Сімферополя  до Ялти - курсує тролейбус!! По тим горам... (Просто потужніше електродвигуна - мало що є ;) )

 

Єдиний прибутково-реальний маршрут, як особисто не тільки я вважаю, - Ківерці.

Але - тут є один камінь, який ляже на всю дорогу перекриє її всю для всіх тролейбусів, на найближчу каденцію...

 

Опубліковано

та знаю. їздив на ньому в криму. але мені здається що якшо тралик ще з набережної до променя підніметься, то вниз вони навряд спустяться. сильно крутий спуск і поворот. хоча можна робити і односторонній рух.

 

про камінь не допетрав. якийсь мудило раком стане? бо йому не вигідно? 

то всюди такі будуть. маршрутчики будуть верещати що у них хліб забирають. як то ще вони не збунтувались. 15, відібрали. зара ще якісь центральні хочуть.

 

то все демагогія. є генплан. є реальний стан доріг і пробок. є спеціалісти які вміють і знають як і де будувати маршрути. треба лише силу волі і здоровий глузд можновладців. ну і нам їх ззаді штурхати постійно аби не розслаблялись

Опубліковано
39 хвилин тому, laser сказано:

про камінь не допетрав. якийсь мудило раком стане? бо йому не вигідно?

саме так.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...