vetalforever Опубліковано 6 Листопада, 2014 в 23:11 #551 Опубліковано 6 Листопада, 2014 в 23:11 Як на мене запровадження нових маршрутів тільки на краще. Це завжди можна зробити в тестовому режимі(Як це було з 15-ками автобусами) і потім прийняти рішення.П.С. Якби не бабульки (така велика кількість) тралік був би ідеальним варіантом.
zverexe Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 07:36 #552 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 07:36 як на мене 15 тролейбуси повинні бути платними для всіх, для бабульок теж. вони ж як заміна 15 автобусу
vetalforever Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 07:38 #553 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 07:38 як на менедавай ти проживеш стільки як вони і потім щось таке скажеш
BkSeo Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 08:21 #554 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 08:21 (змінено) Туди немає тролейбусної лінії електропередач))так і в Гаразджу колись не було, і на Вересневе.... Луцьк - розбудовується і з часом на Рованці, навіть дуже потрібний буде тролейбус...Повторюсь, питання в тому, щоб пустити тролейбус, там де він треба, а не для "галочки". От наприклад, як я бачу цю новину - пустили з 40-го в Гаразджу одну-дві машини, витрат майже ніяких, а у "звіті" можна написати приблизно таке - "завдяки вдалому керівництву Луцької Міської Ради та ЛПЕ, в наш складний час - вдалось не тільки зберегти наявні маршрути,але і збільшити їх кількість..." це я так, приблизно накидав заголовок...і хтось, за такий "заголовок" - отримає свої "бонуси", хтось у вигляді премії, хтось у вигляді голосів виборців, а по суті - нічого кардинально не змінилось, пустили тролейбуси, по тих самих проводах... Змінено 7 Листопада, 2014 в 08:25 користувачем BkSeo
vetalforever Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 09:57 #555 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 09:57 ну блін, я розумію тебе, але поясни мені: Який сенс пускати Тролейбус, який перевезе пасажирів на короткій дистанції? Він повинний проїхатися містом, особливо центром, забрати народ після роботи і завезти куда їм там треба за місто. Більше народу - більше квитків - кращий дохід.А то виходячи з твоїх слів 8-10 зупинок мають зробити машрут рентабельним... хіба у час пік..
BkSeo Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:14 #556 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:14 (змінено) ну блін, я розумію тебе, але поясни мені:яж намагаюсь...Він повинний проїхатися містом, особливо центром.Так їздить же, з Вокзалу, не так?А то виходячи з твоїх слів 8-10 зупинок мають зробити машрут рентабельним... хіба у час пік..пояснюю, варіанти добратись з соборності,молоді,відродження в сторону Рівненська-Струмівка-Гаразджа тільки маршрутка, громадського (державного,комунального...як хочете - так і називайте) транспорту не існує... я не правий ? Змінено 7 Листопада, 2014 в 10:15 користувачем BkSeo
vetalforever Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:29 #557 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:29 BkSeo, З вокзалу, але ж там не єдиний спальний район)))) Без пересадок ні, не можливо. Тому, напевне, і запроваджують. Тролейбус вдвічі дешевший і тому скоро переплюне маршрутки)
BkSeo Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:36 #558 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:36 Без пересадок ні, не можливо. Тому, напевне, і запроваджують.Ну правильно, але чому там же, де вже є такий маршрут (Вокзал-Гаразджа) ? тобто, з Соборності на Перемоги - а тут вже їде тролейбус з вокзалу...Інший варіант - 40-й - Соборності-Молоді-Відродження-Рівненська, бачите скільки пропустили? Чи думаєте що від Загсу їхати через центр зручніше (про швидше я мовчу) ?
Lisovic Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:40 #559 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:40 Там схоже причина все-таки в лініях на перехресті Відродження-Рівненська, там здається немає вітки з Відродження в сторону Рівного.Хто буде там гляньте.
Lisovic Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:56 #560 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 10:56 немає...тільки направо до мостаНу от і відповідь чого маршрут пустили через все місто, а не через Молоді-Відродження, як було б логічніше.Може з часом, як в ЛПЕ справи підуть краще, то встановлять стрілку щоб можна було там і в сторону Рівного повертати.
Skorpio76 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 11:47 #561 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 11:47 Туди немає тролейбусної лінії електропередач))так і в Гаразджу колись не було, і на Вересневе.... Луцьк - розбудовується і з часом на Рованці, навіть дуже потрібний буде тролейбус...Думаю і напрям Луцьк-Маяки варто охопити тролейбусним рухом.
Lisovic Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 11:50 #562 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 11:50 Думаю і напрям Луцьк-Маяки варто охопити тролейбусним рухом.Колись мені розказували що, здається, ще в 90 чи на початку 2000 був проект щоб пустити тролейбус до рокинівського повороту.
BkSeo Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 12:03 #563 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 12:03 Колись мені розказували що, здається, ще в 90 чи на початку 2000 був проект щоб пустити тролейбус до рокинівського повороту. був...на початку 90-х
TFA Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 17:08 #564 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 17:08 А ще були проекти на Вишків через 40-й і Ківерцівську, а також до Райлікарні по Теремнівській.
BkSeo Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 17:19 #565 Опубліковано 7 Листопада, 2014 в 17:19 (змінено) А ще були проекти на Вишків через 40-й і Ківерцівську, а також до Райлікарні по Теремнівській.Може колись про них і згадають... наприклад, колись біля "колоса" за радянських часів їздила якась маршрутка в напрямку теремно, зараз ніби їздить теж, але це ж не "рафік", а х...з..шо..(там коптильня,а не автобус) ,от там - тихий і екологічний тролейбус - було б доречно....я розумію що це мрії, але... Змінено 7 Листопада, 2014 в 17:20 користувачем BkSeo
TFA Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 16:25 #566 Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 16:25 З 19 листопада 2014 року впроваджуються нові графіки усіх тролейбусних маршрутів, які вже доступні тут
Rogalik Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 18:16 #567 Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 18:16 (змінено) А коли я переселився в середині 90-х на Відродження, то стрілка якась там наверху точно була. Але от чи з Рівненської на Відродження (зі сторони Рівного), чи від Лучеська наліво - не можу згадати. Може й дві було. Змінено 14 Листопада, 2014 в 18:16 користувачем Rogalik
TFA Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 21:44 #568 Опубліковано 14 Листопада, 2014 в 21:44 Була стрілка з Рівненської (зі сторони Рівного) на Відродження. І відповідно східна стрілка на Відродження.
justice777 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 14:07 #569 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 14:07 Група конструкторів на чолі з В’ячеславом Полтавцем на базі підприємства «Санрайз» у Луцьку розробила автобус із електродвигунами, що може проїхати 250-300 кілометрів та має базову швидкість 80 кілометрів за годину. Презентували автобус журналістам у суботу, 15 листопада, - пише Громадське.Волинь.http://vip.volyn.ua/articles/u-lucku-prezentuvaly-elektromobil
TFA Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 14:24 #570 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 14:24 Не в ту тему
justice777 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 18:13 #571 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 18:13 Не тролейбус, але електротранспорт та ще й в Луцьку.Щодо розкладу руху тролейбусів - сьогодні вирішив перевірити. Дотримуються, молодці!
TFA Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 19:02 #572 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 19:02 Взагалі-то вони мають запроваджуватися з 19 листопада, сьогодні ще 15-те.
justice777 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 19:26 #573 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 19:26 Значить - або тестовий режим, або так співпало
bandit Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 19:49 #574 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 19:49 а от в мене 2 питання :1. Нафіга вони знову ті тролейбуси купують? Коли в Європі і світі користуються автобусами.2. Куди вони діли самі автобуси ? 1 1
TFA Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:08 #575 Опубліковано 15 Листопада, 2014 в 20:08 Значить - або тестовий режим, або так співпало Мабуть співпало. А які саме маршрути моніторились?
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти