Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

П. С. До речі, колись кондуктором працювала гарненька дівчина з такою майже готичною зовнішністю. Власне, приємно було їхати і спостерігати за її роботою. Заради того варто було проїхатись тролейбусом.

Шкода її було. Частенько її ображали, то алкоголіки-бики, які не хочуть або вже не в стані платити за проїзд, або начальство, яке підсідає на маршруті і починає нагинати за те що мало грошей зібрала. А що вона вдіє мала і тендітна? Про ЗП я вже мовчу.

Хоча таке не тільки з нею, це досить поширене явище в тролейбусах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок повільної їзди, теж є про що посперечатись. Але на рахунок цього, коли їхав, виникла одна думка: відчувається ж, що тролейбус може їхати швидше, розганяється нормально, а потім просто водій відпускає педаль і котиться накатом.

...я тоді вперше дізнався, що тролейбуси можуть так швидко їздити. То чому так, хто знає? Графік? Специфіка їзди машини? Економія електроенергії?

Ви ж розумієте, що електродвигун, в принципі, вставляє бензиновий у певних межах при бажанні?

В Севастополе, например, троллейбусы просто летают. Особенно на перегонах Центр - Окраины. Ну там и расстояния побольше, конечно...

В общем, движок действительно позволяет. Особенно в плане разгона :)

А почему у нас медленно? Да расстояний нет таких. В городе всего пару участков, где педальку в пол можно загнать, не рискуя задавить кого-нибудь :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок повільної їзди, теж є про що посперечатись. Але на рахунок цього, коли їхав, виникла одна думка: відчувається ж, що тролейбус може їхати швидше, розганяється нормально, а потім просто водій відпускає педаль і котиться накатом. ...я тоді вперше дізнався, що тролейбуси можуть так швидко їздити. То чому так, хто знає? Графік? Специфіка їзди машини? Економія електроенергії? Ви ж розумієте, що електродвигун, в принципі, вставляє бензиновий у певних межах при бажанні?
В Севастополе, например, троллейбусы просто летают. Особенно на перегонах Центр - Окраины. Ну там и расстояния побольше, конечно... В общем, движок действительно позволяет. Особенно в плане разгона :) А почему у нас медленно? Да расстояний нет таких. В городе всего пару участков, где педальку в пол можно загнать, не рискуя задавить кого-нибудь :)

якось я відчув на собі швидкість тролейбуса коли їхав з університету на львівській (це було років так 7 тому) точно пам'яю це була 4-ка і за 11 хв доїхали через львівську до Строго ринку від ЛНТУ через "красне". На тролі було написано "Бадьора корівка" (реклама молока), насправді ця "корівка" була просто дика бо обганяла маршрутки на мості, що на ковельській. Більше я цим тролейбусом не їздив принципово :_07: - жити хотілось. За коремом, доречі, була дівчина на вигляд років так 20-25.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хтось колись мені казав, що в нас тролейбуси повільно їздять через недоліки контактної мережі, що якщо їхати швидко, то різко зростає імовірність того що рога злетять і далі настає аварійне гальмування і через значний шлях такого гальмування рога можуть зачепитись за розтяжки і обірвати контактну мережу. І відповідно щоб підняти швидкість руху потрібно модернізувати контактну мережу, щоб провода не висіли і не "бовтались" при проїзді тролейбусу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре хоч не обганяють один одного :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок повільної їзди, теж є про що посперечатись. Але на рахунок цього, коли їхав, виникла одна думка: відчувається ж, що тролейбус може їхати швидше, розганяється нормально, а потім просто водій відпускає педаль і котиться накатом. ...я тоді вперше дізнався, що тролейбуси можуть так швидко їздити. То чому так, хто знає? Графік? Специфіка їзди машини? Економія електроенергії? Ви ж розумієте, що електродвигун, в принципі, вставляє бензиновий у певних межах при бажанні?
В Севастополе, например, троллейбусы просто летают. Особенно на перегонах Центр - Окраины. Ну там и расстояния побольше, конечно... В общем, движок действительно позволяет. Особенно в плане разгона :) А почему у нас медленно? Да расстояний нет таких. В городе всего пару участков, где педальку в пол можно загнать, не рискуя задавить кого-нибудь :)

якось я відчув на собі швидкість тролейбуса коли їхав з університету на львівській (це було років так 7 тому) точно пам'яю це була 4-ка і за 11 хв доїхали через львівську до Строго ринку від ЛНТУ через "красне". На тролі було написано "Бадьора корівка" (реклама молока), насправді ця "корівка" була просто дика бо обганяла маршрутки на мості, що на ковельській. Більше я цим тролейбусом не їздив принципово :_07: - жити хотілось. За коремом, доречі, була дівчина на вигляд років так 20-25.

Да, була така реклама:

153ver2_240.jpgi.gif

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо їхати швидко, то різко зростає імовірність того що рога злетять і далі настає аварійне гальмування і через значний шлях такого гальмування рога можуть зачепитись за розтяжки і обірвати контактну мережу.

Так вроде как оно наоборот - тормозной путь максимально короткий именно для того, чтобы не порвать провода.

Помню из детства, как троллейбусы останавливались при потере контакта - так иногда приходилось телепортироваться с задней площадки почти на среднюю :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так вроде как оно наоборот - тормозной путь максимально короткий именно для того, чтобы не порвать провода.

Ну так чого наоборот? Більша швидкість - більший тормозний шлях нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А, ну в принципе, да. Но там ведь всё равно стоп-кран включается в момент размыкания цепи, поэтому тормозной путь меньше, чем если бы человек реагировал на ситуацию :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Человек там вообще непонятно для чего!

Сегодня утром обогнал меня і прижал к остановке. Понабирают йолупов 25-летних без стажа!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не, ну ты представь ситуацию - идёшь по переходу, а на тебя едет троллейбус, в котором за рулём никого нет :) В трансформеров поверить можно, если не обделаться предварительно ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Человек там вообще непонятно для чего!

Сегодня утром обогнал меня і прижал к остановке. Понабирают йолупов 25-летних без стажа!!

Отож, бо з виплатами зарплати в п-ві туго, і хто буде згідний там працювати, а молодь чіпляється за роботу як може а вчити майже немає коли. Старші воїни водії крутять руль в Києві.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не, ну ты представь ситуацию - идёшь по переходу, а на тебя едет троллейбус, в котором за рулём никого нет :) В трансформеров поверить можно, если не обделаться предварительно ;)

Да я и понял как то так: едет, глазами вроди моргает, рот закрыт, а чуть не придавил к бордюрке. Если бы не ДДД, хз что бы было

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вирішила цілий день їздити на тролейбусах. Ось невеличкий звіт

Зранку їдучи на роботу, зачекавши декілька хвилин, сіла у "одиничку". Людей трохи було, але не надто повний. Переважна більшість пасажирів - пенсіонери. Їхати було незручно та неприємно (то там пихне бабулька, то дідусь на ногу наступив, то ще одна бабулька зайшла і почала всіх розпихати на своїй дорозі)

На обід їхала більш-менш нормально. Довго не довелось чекати. Хоча "дванадцятка" поїхала порожня і навіть не зупинилась (якби ще їхала в сторону депо, то я б зрозуміла, а то їхала повз старий ринок)

Далі мені потрібно було їхати із залізничного вокзалу. Я доходила до зупинки (кінцевої), приїхала "четвірка", постояла близько хвилини. Дві жіночки добігали до зупинки, я йшла за ними, щоб сісти, вони махали водію. Він на це не зважив (хоч добре їх бачив) і набрав швидкості. Оце вже хамство водія. Отож, на тролейбус я не встигла, довелось їхати маршруткою

Поверталась додому я з ДПЗ. Прийшла на зупинку, що по вул. Бенделіані. На годиннику 17.53. Поруч висів великий гарний розклад. О 18.00 за розкладом мала їхати "двійка". Сіла і чекаю. Побачила, що о 17.57 тролейбус приїхав на вул.Станіславського, розвернувся і поїхав (Чому!?). Зачекала до 18.10. Обіцяна "двійка" так і не приїхала. Довелось знову їхати маршруткою

Висновок для себе я зробила

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мем у вас сьогодні просто невдалий день...... :_22: повторіть спробу!!!!

З моїм днем все гаразд! Вдалий та плідний

А от з транспортною системою у нашому місті проблемки

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні вирішила цілий день їздити на тролейбусах. Ось невеличкий звіт

Зранку їдучи на роботу, зачекавши декілька хвилин, сіла у "одиничку". Людей трохи було, але не надто повний. Переважна більшість пасажирів - пенсіонери. Їхати було незручно та неприємно (то там пихне бабулька, то дідусь на ногу наступив, то ще одна бабулька зайшла і почала всіх розпихати на своїй дорозі)

Рекомендую сідати на задні двері, там менше пенсіонерів.

Хоча "дванадцятка" поїхала порожня і навіть не зупинилась (якби ще їхала в сторону депо, то я б зрозуміла, а то їхала повз старий ринок)

Сьогодні були збої через аварії, можливо вона вклинювалася в графік.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мем у вас сьогодні просто невдалий день...... :_22: повторіть спробу!!!!

З моїм днем все гаразд! Вдалий та плідний

А от з транспортною системою у нашому місті проблемки

їздь на ровері і нема проблеми з ТЗ :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У тому й справа, що у нас такий зручний і ефективний вид транспорту загнали у таку дупу, що ним як не соромно їздити, то просто незручно.

Сподіваюсь, ситуацію виправлятимуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нарешті людям заплатять зароблене

Як поінформував Луцький міський голова Микола Романюк, з державного бюджету надійшла субвенція на компенсацію за пільгові перевезення окремих категорій громадян у розмірі 586 тисяч 379 гривень. Кошти сьогодні будуть спрямовані на Луцьке підприємство електротранспорту для виплати заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства.

Зауважила, що тролейбусом мені на роботу їхати 23-25 хв, марштуткою - 18-22 хв. Отож, не набагато довше

Велосипедом теж орієнтовно 20 хв, але це від дверей до дверей, а від зупинки і до зупинки ще треба пройтись. Отож, найшвидше добиратись велосипедом :)

Ще зауважила, що у тролейбусі можна спокійно почитати :) У маршрутках так трясе, що це робити практично нереально

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а ще в тролейбусах не кричать і не штурхають у плече: "Передайте за проїзд!", "Передайте решту (здачу)!"

теж влітку надаю перевагу тролейбусу :)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Трохи дивне продовження теми, може, її відокремити?

А поки вставлю і свої 5 копійок у оспівування переваг тролейбусів.

Учора гуляв містом пізно ввечері і вкотре зауважив, що все ж приємніше, коли поряд тихенько і жваво розганяється той 15-й тролейбус, ніж з натугою, великим шумом і клубом чорнющого диму за собою починає повзти синій автобус Богдан моторз.

Звісно, можливо, виробництво електроенергії не набагато екологічніше за вихлопи дизельного двигуна, може, воно не таке зелене, як листочки на нових тролейбусах, але воно відбувається не у тебе під носом (а коли ти на велосипеді позаду, то ця фраза набуває прямого змісту =)) і це вже добре.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Де продають проїзні?

Про зупинку автозаводу та зупинку навпроти тролейбусного депо знаю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де продають проїзні?

Про зупинку автозаводу та зупинку навпроти тролейбусного депо знаю

Запитайте у кондуктора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повинні бути на зуп. "Братський міст" на Возєднання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де продають проїзні?

Про зупинку автозаводу та зупинку навпроти тролейбусного депо знаю

Зупинки «Луцьке підприємство електротранспорту», «Братський міст», «Автозавод», «Клуб 21 століття», «40-й квартал» (біля магазину «Салют»).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...