Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Платити повинні всі, в тому числі пенсіонери. На виняток, на мою думку, заслуговують лише інваліди та учасники бойових дій. Вважаю що дбайливі внуки повинні вибивати у держави для своїх дідусів та бабусь достойну пенсію, а не подачки у видгляді пільг.

  • +1 2
Опубліковано

70 років радянської влади відучили людей працювати на результат. Ходив на роботу отримував з/п на все вистачала - нащо більше напрягатись.

Працівники ЛПЕ мають право на достойну зарплату, багато з цих працівників пенсіонери, але замість живих коштів отримують копійки, зате ж мають право на безкоштовний проїзд.

  • +1 2
Опубліковано

Всі ми колись будемо старенькими...і як ми потім будемо радуватись всьому платному при мізерній пенсії...це зараз у всіх юнацький максималізм...

Та в тому і справа, що моя пенсія залежить від роботи економіки в цій державі... а щоб економіка працювала потрібно...

Опубліковано

Так нехай би ті пенсіонери платили хоч по 25 копійок, тоді б кондуктори жвавіше пересувалися по салону, а то тяжко пєрдак пересунути із середньої на задню площадку заради одного-двох "платних" пасажирів. Вкотре до мене доходить що гроші на проїзд так і залишились в моїх руках вже як вийшов з тролейбусу. При тому точно знаю що кондуктор нас бачив. Вони по ходу працюють рівно настільки, наскільки їм платять.

Опубліковано

Вони по ходу працюють рівно настільки, наскільки їм платять

Саме так, а платять їм настільки багато наскільки можуть, і то з затримками і то великими, бо субвенції вчастно не перераховють за пільговиків які "заробили" але не платять... І це комунальне підприємство...

А як маршручикам? Ім компенсації ще з більшим скрипом виплачують...

  • +1 1
Опубліковано

Хай бабусі і дідусі безкоштовно катаються ! Ви за їх рахунок хочете тролейбусний парк обновити і щоб проїзд для вас не дай Бог дорожче не став ???

Я зрозуміти не можу, чи ти так тролиш? ЧИ ти справді так тупиш?

Опубліковано

YouRich

ти напевно в тролейбусах не їздиш тому пишеш таке. платити мусять всі. чому одні повинні платити за все а інші ні

  • +1 1
Опубліковано

Я тобі поставив мінус за те, що розвів безглуздий срач і офтоп у цікавій мені темі. І не один. Так норм?

А був би модером, забанив би нафіг і всі твої пости тут потер. Є 10 тем на борді, де можна обговорити пенсіонерів і політику.

  • +1 1
Опубліковано

zverexe, так я в тролейбусах не їзджу і на маршрутуах майже теж,

Це зрозуміло одразу, що людина "не в темі". От я часто буваю пасажиром тролейбусів та маршруток. І чітко бачу ці проблеми. Більшість проблем, які пов*язані із перевезеннями у місті.

Підвезти когось (підкинути) на халяву, бо по-дорозі, то одне. А займатися перевезеннями - то вже бізнес. А кінцева мета будь-якого бізнесу?? Правильно - отрмання прибутку! Через??? Правильно, задоволення потреб клієнтів.

А від халяви - немає прибутку. Наша держава за часів СРСР ніяк тої халяви не може здихатися, бо не вміє (не хоче, не може) розробити правильний механізм регулювання цього процесу.

Замість того, щоб пускати в маршрутку безоплатних пасажирів, а потім субвенціями "повертати" ці кошти - варто просто зробити адресну допомогу тим, хто має право безоплатного проїзду.

Якби ти їздив тролейбусами чи маршрутками, то зрозумів би, що левова частка пасажирів (особливо тролейбусів) - халявщики. І їздять вони тільки через те, що безплатно. Якби довелося заплатити - то їздило б їх в рази менше. І зранку, коли тисячі людей намагаються доїхати на роботу - через отих халявщиків - не впихнутися!

Через недоотримання купи грошей за проїзд - маємо непоремонтовані транспортні засоби. Гидкі умови, і бидло-водіїв.

Бо якби всі платили - то можна було б щось вимагати.

А пенсіонери та інваліди - мають вимагати не халявного проїзду, а збільшення пенсії!!

будьте ви мужиками, якщо маєте можливість мінуси ставити, ставте їх хоч по ділу

а не по ділу їх ніхто не ставить. Твої пости виглядають як пости троля.

  • +1 4
Опубліковано

Zheny@, повністю підтримую, самий правильний варіант це адресна допомога, і хочеш їздь хочеш потрать на щось більш потрібне. А то в нас деякі пенсіонери зранку їдуть в тролейбусі не через те що потрібно, а через те що дома скучно а в тролейбусі можна зі знайомими поговорити.

А з весни по осінь в тролейбусах які ідуть до дачних масивів, то взагалі жесть, зранку вони ідуть на 2/3 а то і повністю забиті пільговиками. А зарплату водію і кондуктору то платити потрібно, за електроенергію теж потрібно заплатити, і тролейбус обслуговувати теж потрібні кошти, а де їх візьмеш, коли держава цю халяву в повному обсязі не компенсує?

Опубліковано

Мені, звичайно, шкода пенсіонерів, які зараз не живуть, а виживають. Але ці бабульки-танки, які у години пік їдуть на ринок, щоб купити капустинку, наприклад, а завтра - молочко, а післязавтра - подивитись що й по чому продається - це жесть. Якби була адресна допомога, то бабулька сім разів би подумала чи варто їхати на ринок і робила б це рідше

  • +1 2
Опубліковано

Згадав випадок кількарічної давності. Працював в той час по змінах. От зима 7.15 ранку. На вулиці -15 С. Субота. Їду в тролейбусі від Лучеська до ГПЗ з нічної зміни. Ви думаєте тролейбус був порожній - НІ. Майже всі місця зайняті пенсіонерами.

Опубліковано

Zheny@, повністю підтримую, самий правильний варіант це адресна допомога, і хочеш їздь хочеш потрать на щось більш потрібне. А то в нас деякі пенсіонери зранку їдуть в тролейбусі не через те що потрібно, а через те що дома скучно а в тролейбусі можна зі знайомими поговорити.

А з весни по осінь в тролейбусах які ідуть до дачних масивів, то взагалі жесть, зранку вони ідуть на 2/3 а то і повністю забиті пільговиками. А зарплату водію і кондуктору то платити потрібно, за електроенергію теж потрібно заплатити, і тролейбус обслуговувати теж потрібні кошти, а де їх візьмеш, коли держава цю халяву в повному обсязі не компенсує?

не тільки тролейбус в поїзді також....але має бути це чітко визначена сума на місяць. напиклад з розрахунку що людина поїде з пн по пт туди й назад. і якщо збільшується плата за проїзд, то і сума повинна автоматично збільшуватись. бо в нас можливо таке, що ціна збільшиться а доплату ніхто не збільшить.

Опубліковано

Не буду вам заважати і надалі боротися тут з бабусями-халявщицями.

Знаєш, ти вроді не малолєтка, якщо судити з профіля, але твої пости саме так і виглядають. І да, на ти, я якраз через те, що маю право, віком уже ...

Я тобі приклад приведу:

Ти бізнесмен. Перевізник. І ти настільки добрий альтруїст, що дозволяєш пенсіонерам / пільговикам і т.д. їздити безплатно. Як ти там казав?? "Хай бабусі і дідусі безкоштовно катаються !" Так от - бабусі і дідусі в твоїх маршрутках катаються безплатно.

Приїжджає водій, твій найманий, із маршрута. І каже - хочу зарплату, а ти кажеш - а де твоя виручка? З чого я платитиму тобі ЗП?

А він каже, у мене на маршруті одні бабусі та дідусі безкоштовно катаються. Платним пасажирам уже не вистачає місця. І виручки майже немає. Вся виручка яка є - пішла на те, щоб заправити бензином транспортний засіб.

І що ти, добрий перевізник-альтруїст робитимеш? З дому принесеш грошей на ЗП водію??

А як же бізнес? Бізнес має приносити прибуток а не збиток!

А, можливо, ти надієшся на те, що держава тобі дасть грошей за те, що ти возиш безплатно пенсіонерів??? Не вгадав. Не дасть.

А якщо дасть, то тих грошей ледь вистачить на покриття мінімальних витрат, на кшталт, ЗП водія, бензин, амортизація авто, яке експлуатується в умовах бездоганних луцьких доріг.

То де візьметься твоя виручка?

Те ж саме і тролейбусів стосується. Замість того, щоб купувати нові "Богдани" в целофані, змушені купувати польські. А в Польщу продавати Богдани. Виручки немає на ЗП водіям і кондукторам. А ще і лінії потрібно тримати в порядку. А це також не даремно.

Ви за їх рахунок хочете тролейбусний парк обновити

А чого хтось повинен їздити за мій рахунок? Я сплачую податки, з яких іде виплата пенсій. І тих же субвенсій. Мало того, я плачу за проїзд свій і пенсіонера. І я ще їду стоячи в нелюдських умовах.

Пробач, звісно, але якщо ти до такого віку справді дожив, і не розумієш банальних речей, то дійсно, нам тут немає про що говорити.

  • +1 4
Опубліковано

я говорив про громадський (державний) транспорт, а ніяк не про приватний

Для інформації, КП "Луцьке підприємство елекстротранспорту" - комунальне, тобто належить територіальні громаді міста Луцька.

З вищецитованої фрази, стає очевидним, що мислення у Вас, ще, так би мовити, "радянське", типу у Васі красти це погано, а от вночі на колгоспному полі це норма.

Яка різниця, що за форма власності у підприємства? Підприємство в принципі має приносити прибуток...

Опубліковано

я говорив про громадський (державний) транспорт, а ніяк не про приватний.

Маршрутки також громадський транспорт. Хоча самі вони приватні.

чому б тролейбуси не залишити літнім людям?

А чому б літнім людям не дати пенсію 3000-5000 грн і хай маршрутками іздять? Або тролейбусами, тільки так,як маршруткою - платно.

ЧОму ти досі не збагнеш, що я хочу тобі донести??

facepalm

Опубліковано

А при таких пенсіях як зараз, добре хоч безплатний проїзд у бабусь і дідусів.

Лише із цим я погоджуся.

Опубліковано

чому б тролейбуси не залишити літнім людям?

Ніхто не проти, але якщо ситуацію не змінювати то доволі скоро ті літні люди просто не будуть мати на чому їздити.

Взагалі ж кидається в очі, що лише найбідніші країни можуть дозволяти собі таку розкіш, як безкоштовне обслуговування певних категорій населення.

Опубліковано (змінено)

Не трогайте людину, дуже все болісно сприймає)))) Аж в приват писати мені почав...

Змінено користувачем Roman_1984
Опубліковано (змінено)

А просто помовчати і не флудити, нє?

У модерів і адмінів і реальне життя є, бувають зайняті. Тут, просто, зазвичай нормальним користувачам вистачає клепки не засирати теми.

Змінено користувачем Yuraul

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...