TFA Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:55 #176 Опубліковано 28 Листопада, 2012 в 17:55 На території ще немає, поляки мовчать, значить ще не везуть.
Panterka22 Опубліковано 29 Листопада, 2012 в 16:25 Автор #177 Опубліковано 29 Листопада, 2012 в 16:25 211 вже на лінії. Але не на 5, а на 2-му. Побачив його тільки зараз, вечером, гарно підсвічується
TFA Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 13:27 #178 Опубліковано 30 Листопада, 2012 в 13:27 Все-таки 211 буде працювати на маршруті 2, випуск 1: ЛПЗ: 6-35, 8-06, 17-21. Бенделіані: 6-39, 8-10, 9-34, 11-22, 12-46, 14-10, 15-58, 17-24. ЦУМ: 6-59, 8-30, 9-54, 11-42, 13-06, 14-30, 16-18, 17-44. К-тр "Луцьк": 7-20, 8-51, 10-15, 12-03, 13-27, 14-51, 16-39, 18-05. Автозавод: 7-30, 9-01, 10-25, 12-13, 13-37, 15-01, 16-49, 18-15. Драмтеатр: 7-41, 9-12, 10-36, 12-24, 13-48, 15-10, 17-00, 18-25. На вихідних цього випуску не дають, так що невідомо, куди його будуть кидати. На цьому випуску працював 201-й, але його вже перекинули на 5-ку на 5-ий випуск (той самий, що я думав на 211). Сьогоднішнє фото:
vetalforever Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 10:28 #179 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 10:28 211 Обкатаний =)Хех, красавец, нічьо не скажеш.З 2 маршрута не зімать )))))))))))
swen1989 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 11:05 #180 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 11:05 (змінено) А чого самі кращі тролейбуси завжди пускають на 1-2 лінії. А як же на рахунок 5-ки??? Змінено 1 Грудня, 2012 в 11:06 користувачем swen1989
Panterka22 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 11:34 Автор #181 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 11:34 (змінено) Напевно тому, що це центральні маршрути. Його мали пустити на Тр5, але зробили заміну: 201 тепер на Тр5, 211 на Тр2. А взагалі, ще 8 Єльчів має бути, вистачить на всі маршрути 211 Обкатаний Він сьогодні є на лінії?) Змінено 1 Грудня, 2012 в 11:34 користувачем Panterka22
Гість rl72 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 14:04 #182 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 14:04 Зранку, біля 11 години, бачив в ДЕПО жовтого. стояв
Vadimm Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 14:07 #183 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 14:07 Бачив зранку на Перемоги. Їхав. З нездертою польською рекламою на боку. Але гарний.
SANEY Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 15:20 #184 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 15:20 Цікаво, чому рекламу польську не здерли? То ж тралік ніби розмитнений. Чи оракал польський разом з фарбою лізе...
vetalforever Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 15:46 #185 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 15:46 Напевно тому, що це центральні маршрути. Його мали пустити на Тр5, але зробили заміну: 201 тепер на Тр5, 211 на Тр2. А взагалі, ще 8 Єльчів має бути, вистачить на всі маршрути 211 Обкатаний Він сьогодні є на лінії?) Я всмислі мною обкатаний))) Доречі, як там 204 поживає?
TFA Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 15:48 #186 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 15:48 Цікаво, чому рекламу польську не здерли? То ж тралік ніби розмитнений. Чи оракал польський разом з фарбою лізе... Щоб не витрачати зайві гроші на фарбу, мабуть не хотіли ризикувати.
Panterka22 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 15:53 Автор #187 Опубліковано 1 Грудня, 2012 в 15:53 Ги. Сьогодні (близько 17:15) бачив 211 на Тр5 біля автозавода, а 201 на Тр2 1
TFA Опубліковано 8 Грудня, 2012 в 13:39 #188 Опубліковано 8 Грудня, 2012 в 13:39 (змінено) Вчора до нас прибули ще 2 Єльчі: Після процедури розмитнення та косметичного ремонту будемо чекати на лінії. Змінено 8 Грудня, 2012 в 13:40 користувачем TFA
Witiok Опубліковано 8 Грудня, 2012 в 13:52 #189 Опубліковано 8 Грудня, 2012 в 13:52 Був здивований побачивши на маршрутах в Любліні автобуси Ікарус...До цього часу їх використовують)) Така ностальгія по дитинству. Підуть на 15-тий маршрут?
Lisovic Опубліковано 8 Грудня, 2012 в 13:54 #190 Опубліковано 8 Грудня, 2012 в 13:54 Цей ікарус схоже технічка, поляки нею тролейбуси притягнули.
Witiok Опубліковано 8 Грудня, 2012 в 13:59 #191 Опубліковано 8 Грудня, 2012 в 13:59 Точно..збільшив фото і побачив . Дійсно технічка. Але там в Любліні і пасажирів возять..є їх кілька
searcher Опубліковано 9 Грудня, 2012 в 09:26 #192 Опубліковано 9 Грудня, 2012 в 09:26 Але там в Любліні і пасажирів возять..є їх кількаБо поляки дбають про техніку, підтримують не тільки належний технічний стан, а й косметичний - їздив тими ікарусами не один раз. В нас нажаль поки не навчились ні ремонтувати, ні берегти те, що є.
BARAKUDA Опубліковано 9 Грудня, 2012 в 15:05 #193 Опубліковано 9 Грудня, 2012 в 15:05 Якщо техніку (будь-яку) правильно експлуатувати - служитиме довго...
Skorpio76 Опубліковано 9 Грудня, 2012 в 15:27 #194 Опубліковано 9 Грудня, 2012 в 15:27 Якщо техніку (будь-яку) правильно експлуатувати - служитиме довго...Але її ще до того потрібно правильно виготовити. Використати хорошої якості метал, фарбу не шкодувати. Не шукати найдешевші комплектуючі сумнівного походження.
SysR Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 12:52 #195 Опубліковано 21 Грудня, 2012 в 12:52 Сегодня будем говорить про троллейбус. Это единственный вопрос, по которому у Городских Проектов серьезные разногласия с текущим департаментом транспорта. Мы троллейбус любим, а департамент периодически хочет его изничтожить. "Но троллейбус это же так неудобно!" - скажете вы. Он медленный, ему мешают припаркованные третьим рядом машины, он тормозит непонятно где... почему бы просто не закупить побольше автобусов и не спилить эти адские провода? Все эти претензии совершенно обоснованны, но виноват в них не троллейбус, а мэрия. Мэрия вместо того, чтобы своевременно обновлять инфраструктуру и поддерживать её в современном состоянии, совершенно забила на обновления. В результате контактная сеть сейчас эквивалентна просёлочной дороге, это соответствующим образом влияет на скорость проезда и потери энергии. Если в таком состоянии сравнивать систему с новыми автобусами, которые ездят по хорошим дорогам, то она, конечно, проиграет. А вообще нормальный троллейбус ездит так же быстро как автомобили и разгоняется быстрее автобуса. Вот посмотрите, например, как работает троллейбус в Цюрихе В Цюрихе я первый раз увидел хорошую троллейбусную систему. И так удивился, что целый день там катался Очень необычно ездить в троллейбусе, который нигде кроме остановок не тормозит, ходит почти бесшумно, по размеру длиннющий и при этом вписывается в крутые повороты узких улочек http://farm9.staticflickr.com/8362/8271306640_2bc2042260_c.jpg Чем же вообще троллейбус хорош? На средних пассажиропотоках он экономически выгоднее автобуса. Это связано в первую очередь с тем, что из-за электродвигателя его намного проще и дешевле ремонтировать. Ещё он намного экономичнее: умеет накапливать энергию при торможении, вообще не расходует энергию стоя и имеет больший КПД двигателя. В сумме эксплуатация троллейбуса в подходящих ему условиях и с хорошей контактной сетью дешевле на ~30% Он комфортнее. Двигатель не вибрирует и соответственно не передаёт вибрацию в салон, разгон более плавный, нет выхлопов. Он значительно тише автобуса Москва сейчас является троллейбусной столицей мира. У нас 600 километров проводов, 104 маршрута и почти 1700 троллейбусов. Всё это хозяйство находится в плохом состоянии, раздражает горожан и создаёт опасность, что власть попробует срубить быстрое политическое очко, демонтировав части сети и избавив автомобилистов от того, что они считают странными конструкциями с рогами на дороге. Все эти проблемы происходят из-за плохой контактной сети. Возьмём, к примеру, стрелки. Сейчас в Москве установлены механические стрелки. Троллейбус должен проезжать их со скоростью не более 5км/ч, и ровно в момент, когда рога (штанги) находятся на стрелке, водитель должен нажать или отпустить педаль газа – таким образом она переключается. Так как стрелки на дороге не видно, троллейбус сбрасывает скорость до 5км/ч в самых непредсказуемых местах, раздражая автомобилистов. В нормальной системе стрелка радиоуправляемая, водитель переключает её заранее и проходит на скорости 60км/ч. В России такая система существует в Вологде, выглядит она так (указатель показывает, куда в данный момент направлена стрелка) http://img-fotki.yandex.ru/get/6101/12293623.48/0_851f8_a202e63c_XL Говорят, когда в Вологде отремонтировали контактную сеть, то водители маршруток не понимали, что происходит и почему троллейбусы везде стали их обгонять. Стоимость этих элементов совершенно не заоблачная, это легко можно реализовать. Примерно так же можно решить проблему низкой скорости на поворотах, всё это приведёт и к снижению энергопотерь внутри сети (что сейчас является главным аргументом против троллейбусов). Вопрос о московской сети троллейбусов я задавал Вукану Вучику, когда он был в Москве, он ответил, что ликвидировать сеть будет огромным прыжком назад. На 2.54 В общем, троллейбус нужно развивать и реконструировать, а никак не ликвидировать. В первую очередь нужно заняться контактной сетью, ей сто лет уже никто не занимался. © 2
TFA Опубліковано 24 Грудня, 2012 в 17:38 #196 Опубліковано 24 Грудня, 2012 в 17:38 Ну що сказати про Цюріх, та Європу: там по-перше, сучасна контактна мережа зі швидкісними стрілками та кривими, тролейбус не пригальмовує зайвий раз. Ну і нові сучасні машини. А ми застрягли на рівні розвитку країн Третього світу, де маршрутка - основний вид транспорту. Найголовніша причина цього - відсутність зацікавленості у держави в розвитку електротранспорту. А тепер повертаємось у Луцьк: чекайте зовсім скоро на появу ще одного Єльча, тепер на маршруті №8: 2
vetalforever Опубліковано 24 Грудня, 2012 в 18:05 #197 Опубліковано 24 Грудня, 2012 в 18:05 Дякую за роботу над 196-м. Чудовий хід і не стріляє, як раніше (при натисканні на газ) 2
SANEY Опубліковано 24 Грудня, 2012 в 18:16 #198 Опубліковано 24 Грудня, 2012 в 18:16 Сьогодні їздив на 211. А що з 210, чого стоїть? Останній раз бачив його на Перемоги з відкритою ззаду контактурою.
TFA Опубліковано 24 Грудня, 2012 в 18:57 #199 Опубліковано 24 Грудня, 2012 в 18:57 Дякую за роботу над 196-м. Чудовий хід і не стріляє, як раніше (при натисканні на газ)В нього був невеличкий ремонт перед фарбуванням. Або ж раніше водії заявку написали, і слюсарі зробили.А що з 210, чого стоїть? Останній раз бачив його на Перемоги з відкритою ззаду контактурою.Якісь трабли з низьковольтною. Це основна проблема Єльчів, зі слів офіційної особи.
AK88 Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 22:48 #200 Опубліковано 26 Грудня, 2012 в 22:48 Вчора на сесії міськради передбачили кошти на нову контактну мережу.Як пояснив Ромнюк, для того, щоб з'єднати Львівську з Боженка (район "Кромберга")
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти