Black Опубліковано 31 Травня, 2013 в 07:15 #276 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 07:15 (змінено) Відправляв посилку я, надійно було запаковано в протиударний матеріал і картонну коробку, не знаю як, але умудрились побити. Знайомий теж колись відправляв 2 скла до фари, кожна окремо була замотана в протиударний матеріал, все було упаковано по правилам, але одне скло побили, в компенсації теж відмовили. Якщо коробка не пошкоджена - повертати нічого не хочуть, але коробку можна швирнути так, що вона ззовні особливо не пошкодиться, буде якась мінімальна вмятина, але крихкий матеріал поб'ється. Колись був куплений монітор на Медії Самсунг з ЕЛТ, привезений до клієнта, коробка зверху була ціла, а от пінопласт і сама пластмаса монітора була пошкоджена. Монітор поміняли, але теж були здивовані як таке могло статись, слідів перепакування теж не було.Вчора все ж таки вдалось переконати НП, що винні саме вони. Було написано 2 претензії, скарга в кол-центр, пости в соцмережі. Розмовляв також з віп-клєнтом, який займається гуртовими продажами, сказав, що проблеми постійно - товар б'ють і крадуть, але добитись компенсації важко, повертають далеко не завжди. Хоча весь товар йде надійно запакованим в коробки з заводу. Тому перевізника було змінено, але у іншого ситуація не краща.P.S. Ось як Нова пошта знищила двері, лдина не може добитись компенсації - http://www.otzyvua.net/novaya-pochta-nova-poshta.html Змінено 31 Травня, 2013 в 07:18 користувачем Black
ursa Опубліковано 31 Травня, 2013 в 09:56 #277 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 09:56 name='Black' timestamp='1369984540' post='1052848645']Тому перевізника було змінено, але у іншого ситуація не краща. И вот это - ключевая фраза
Arden Опубліковано 4 Червня, 2013 в 11:38 #278 Опубліковано 4 Червня, 2013 в 11:38 як подзвонити на Нову Пошту??якщо 0332277500 то тишинаякщо 277500 то весь час занятопробувалось з 4 телефонів
ursa Опубліковано 4 Червня, 2013 в 12:15 #279 Опубліковано 4 Червня, 2013 в 12:15 Сайт говорит: НОВИНИ 2013-06-01 Увага! По технічним причинам в м. Луцьк не працює телефон інформаційної лінії. При виникненні питань звертайтеся за телефоном: (067) 545 58 09. Приносимо вибачення за тимчасові незручності! Ну или можешь в личку написать
hud Опубліковано 6 Червня, 2013 в 15:37 #280 Опубліковано 6 Червня, 2013 в 15:37 (змінено) Мені зворотня доставка тиждень їхала, на гарячі лінії кормили, через годину, дві, після трьох буде на відділенні №9, обіцяли за 5 хв. передзвонити, в результаті сам дзвонив через годину.В кінці кінців плюнув і сам поїхав на Карбишева забирати.to Creator ви "сказав як в лужу пер...в"® що не так в моєму висловлювані? Ситуація наступна: один завтикав відправити з Одеси, другий завтикав відправити на відділення, третя обіцяє,що буде на відділенні після 14.00(можете приходити) 4- та з відділення-приходьте завтра, 5-й на гар.лінії обіцяє що через 40хв. буде і обіцяє передзвонити через 5 хв.(причому раза з обіцяв) і не дзвонить. Змінено 6 Червня, 2013 в 16:25 користувачем hud 1
Creator Опубліковано 6 Червня, 2013 в 15:45 #281 Опубліковано 6 Червня, 2013 в 15:45 Мені зворотня доставка тиждень їхала, на гарячі лінії кормили, через годину, дві, після трьох буде на відділенні №9, обіцяли за 5 хв. предзонити, в результаті сам дзвонив через годину.В кінці кінців плюнув і сам поїхав на Карбишева забирати Якщо ви так само висловлювали свою думку, не дивно, що ніхто вас не зміг зрозуміти. 1 1
searcher Опубліковано 6 Червня, 2013 в 20:39 #282 Опубліковано 6 Червня, 2013 в 20:39 На НП школярки інколи беззаперечно туплять, деяку інфу взнати нереально, кажуть, що то неможливо взнати ітд., але на щастя маю давніх знайомих котрі швидко виручають в потрібну хвилину і надають необхідну інформацію по відправленнях.
fedot Опубліковано 16 Червня, 2013 в 20:05 #283 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 20:05 На НП школярки інколи беззаперечно туплять, деяку інфу взнати нереально, кажуть, що то неможливо взнати ітд., але на щастя маю давніх знайомих котрі швидко виручають в потрібну хвилину і надають необхідну інформацію по відправленнях.А Ви не думали, що вони не мають доступа до всієї інформації або просто Ваше запитання не в їх компетенції...Ну і ще одне - за їх ЗП вони виконують рівно свою роботу...Нащо їм ще щось? Таких як я і Ви у них за день десятки, як не більше...А ЗП не міняється-то..
zluden' Опубліковано 16 Червня, 2013 в 20:14 #284 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 20:14 взагалі НП самий адекватний перевізникв інших це просто абзац... то працюють до шостоїто в них якісь заморочки, то персонал хамло... було таке шо вантаж тиждень везли по банальній причині, він тиждень в машину не влазив....
searcher Опубліковано 16 Червня, 2013 в 20:28 #285 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 20:28 fedot, що це було?ps з НП працюю з 2004 чи то 2005, тому добре знаю хто яку інформацію може надати і чи має доступ до неї
fedot Опубліковано 17 Червня, 2013 в 04:01 #286 Опубліковано 17 Червня, 2013 в 04:01 fedot, що це було?ps з НП працюю з 2004 чи то 2005, тому добре знаю хто яку інформацію може надати і чи має доступ до неїБуло те, що я і сказав. Хоч Ви і працюєте з НП з якогось там часу, але це ще нічого не означає. Якраз Ви правильно в першому пості написали "школярки" - яку інформацію Ви вимагаєте від них-то?))П.С. З НП працюю з моменту її відкриття в Луцьку.
odna Опубліковано 17 Червня, 2013 в 05:11 #287 Опубліковано 17 Червня, 2013 в 05:11 П.С. З НП працюю з моменту її відкриття в Луцьку. Аналогично. На Карбышева 2 у них был маленький офис и очень приятный "живой" персонал. До сих пор никаких особых претензий. Непонятки не в счет. Они есть всюду.
Yaryk Опубліковано 28 Червня, 2013 в 14:32 #288 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 14:32 Теж давно працюю з новою поштою і теж ніби задоволений, але все таки: Навіщо писати на сайті: 28 червня (пт) - відділення №1 у визначених населених пунктах працюватимуть за графіком суботи; Графік роботи: Субота 08:00-18:00 якщо о 17:15 на 1му відділенні уже все зачинено і нікого на місці немає?
Shkoder Опубліковано 28 Червня, 2013 в 15:38 #289 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 15:38 забудь, они сегодня и до этого времени не особенно работали. ждём завтрашнего будуна дня… 1
ursa Опубліковано 28 Червня, 2013 в 16:16 #290 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 16:16 Yaryk, ты там каждый день, блин. Перед дверями висит объявление с графиком работы. И там пишет про сегодня: 9:00 - 15:00. Это как в квестах - никто нифига задания не читает. Правильно, а зачем?
Yaryk Опубліковано 28 Червня, 2013 в 17:12 #291 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 17:12 ursa, це ти ніфіга не читаєш. Я запитав чому на сайті написано, що відділення працює по суботньому графіку, якщо насправді воно так не працює?
vitali Опубліковано 28 Червня, 2013 в 17:23 #292 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 17:23 ursa, це ти ніфіга не читаєш. Я запитав чому на сайті написано, що відділення працює по суботньому графіку, якщо насправді воно так не працює? та це, напевно, працівники НП забули офіційний сайт почитати
ursa Опубліковано 28 Червня, 2013 в 17:31 #293 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 17:31 2Yaryk Спросить это в техподдержке сайта НП было бы гораздо более правильным решением. К сожалению, ІТ-специалистам компании неизвестно про существование ресурса, на котором был задан вопрос И очень жаль, что ты не учитываешь человеческий фактор и возможность опечаток при наполнении сайта. И да, если доколупываться до того, что написано, и воспринимать информацию не избирательно - обрати внимание на фразу: "Прийом вантажу для відправки в той же день (понеділок-п'ятниця): до 18:00" - и вспомни, до скольки ты реально можешь сделать отправку Специально для клиентов вешалось объявление про график работы НП с 22-го по 30-е. И вешалось оно не вчера И отделение даже не собиралось работать, как в субботу. В общем, не понять мне всей глубины твоего удивления 1
difoto Опубліковано 29 Червня, 2013 в 07:44 #294 Опубліковано 29 Червня, 2013 в 07:44 ursa, а что с смс-ками? Ну не приходят, или приходят через раз Иногда приходят через пару часов после того, как груз забран. На чьей стороне проблема?
ursa Опубліковано 29 Червня, 2013 в 08:30 #295 Опубліковано 29 Червня, 2013 в 08:30 Если СМС ещё не отправляли и груз забран, то СМС точно не придёт. Если СМС уже отправили, но из-за каких-то проблем оно не дошло сразу (обычно в течении 2-3 минут), то бывает, что приходит после забора груза. Проблемы могут быть со связью, местоположением телефона, забитостью канала, глюком сети. Бывает так, что СМС-шлюз тупит - а это ведь неудивительно, если представить, сколько через него отправляется соообщений, часто одновременно со всей Украины... Ну и если он раскумаривается - то СМС доходят (иногда ночью ), если раскумаривается как-то неправильно (такое ведь тоже бывает ) - то СМС улетают непонятно куда, например, если в бэкапе их нету, то при оживлении сервака они и не пойдут. А система-то будет думать, что всё нормально отправлено, ведь она переложила ответственность с себя на шлюз Как-то так 2
difoto Опубліковано 29 Червня, 2013 в 08:58 #296 Опубліковано 29 Червня, 2013 в 08:58 Понял. У меня ситуация - человек отправил посылку, номер, как по закону Мерфи в этот раз не отправил и уехал куда-то в Ебипет на две недели.... и вот я сижу, поглядываю на телефон и думаю, шо ж делать? Теоретически, если не придет смс, мне пеня выйдет дороже доставки, ведь насколько я знаю, узнать что-либо про посылку без номера невозможно?
ursa Опубліковано 29 Червня, 2013 в 09:12 #297 Опубліковано 29 Червня, 2013 в 09:12 А, да. Есть ещё варианты, когда дают не тот телефонный номер, или его не так вбивают (ошибочка в одной цифре, например, или в коде оператора), или случайно путают получателя... Тогда СМС идти идёт, но хз кому и куда Буду на работе скоро - посмотрю, что можно сделать 1
melonbet Опубліковано 29 Червня, 2013 в 14:59 #298 Опубліковано 29 Червня, 2013 в 14:59 Понял. У меня ситуация - человек отправил посылку, номер, как по закону Мерфи в этот раз не отправил и уехал куда-то в Ебипет на две недели.... и вот я сижу, поглядываю на телефон и думаю, шо ж делать? Теоретически, если не придет смс, мне пеня выйдет дороже доставки, ведь насколько я знаю, узнать что-либо про посылку без номера невозможно?Можна відновити номер. Це може зробити або відправник або отримувач. На відділенні пишеться заява і заповнюються деякі дані - Хто, коли, звідки, куди і кому відправляв. При собі треба мати паспорт. І відновлять номер без проблем
Goom Опубліковано 11 Липня, 2013 в 13:35 #299 Опубліковано 11 Липня, 2013 в 13:35 Мне как-то приходилось восстанавливать номер ТТН. Мне родственница выслала посылку, а номер ТТн не выслала, к тому же и саму ТТН где-то потеряла. Ну писали заявление и восстанавливали. Довольно быстро тогда со всем разобрались, хоть и пришлось пару раз сходить на склад и с бумажками повозиться.
Cooler Опубліковано 17 Липня, 2013 в 16:25 #300 Опубліковано 17 Липня, 2013 в 16:25 (змінено) а як вони рахуют ту свою масу об*ємну,заказував не раз техніку побутову,платив 40-50грн наложним платежом.,заказав одну штуку,зацінили за достаку 100грн,по суті як вартість самого товару.так і за розміром як ті коробки з технікою,ну може трохи довша на кілька см,ну і ширша в одному місці,та і вага 2кг всього.перерахували при мені,кажуть все вірно.незнаю хто напартачив,магазин говорить одне(важили і міряли при відправці) ,НП інше.ніхто з таким не стикався,чи заказував щось подібне Змінено 17 Липня, 2013 в 16:26 користувачем Cooler
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти