Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

vampirich, Дзвоню, трубку не беруть... Сервіс йома-йо... В тому й то прикол...

vampirich, Дзвоню, трубку не беруть... Сервіс йома-йо... В тому й то прикол...

Додзвонився, студ не підходить..(

Опубліковано

http://novaposhta.ua/delivery/answers/ua?id=203

Для фізичних осіб - оригінал паспорта (цивільного або закордонного).

! Отримати відправлення за іншими документами неможливо.

мне один раз девачка отдала посылку без паспорта, просто назвал номер и имя, но мне было стыдно :(

и больше так не делаю

Опубліковано

http://novaposhta.ua...swers/ua?id=203

Для фізичних осіб - оригінал паспорта (цивільного або закордонного).

! Отримати відправлення за іншими документами неможливо.

Можливо. Я водійське посвідчення показав - і мені видали посилку.

Опубліковано (змінено)

в мене теж повне розчарування... відправив посилку(наложкою) до Черкас, отримувач відмовся від отримання.Написав заяву на перенаправлення на іншого отримувача та до Харкова. 3 дні назад посилку було забрано а грошей немає. дзвоню в підтримку а ті кажуть: ми не можемо вислати поки старий трек не видалиться. це шо за фігня? як мені правильно вчинити? гроші потрібні терміново, а вони лежать- пиляться там, у харкові і навідь не повертаються назад.

Змінено користувачем artikice
Опубліковано (змінено)
Перший офіс на Львівській був, наскільки я пам'ятаю))

:0001:

Ай-яй-яй, а ведь постоянный клиент :)

Взагалі-то самий перший офіс Нової Пошти був в центрі, на Лесі Українки, склад в сарайчику) а потім вже шовковий, Львівська і понеслась

post-84-0-97298100-1383564608_thumb.jpg

Змінено користувачем u4kuduk
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Купил через Аукро одну деталь к ПК, предоплатой, рейтинг у продовца хороший, 99.5%(1500) положительных ответов но задерживал товар больше недели. Сегодня отписал что отправил Новой почтой, "ждите посылку", на мое письмо с вопросом о номере ТТН отписал что номер ТТН по-случайности не записал, можно ли будет забрать товар без номера ТТН? а то такое чувство что меня просто кинули =(

Опубліковано

Купил через Аукро одну деталь к ПК, предоплатой, рейтинг у продовца хороший, 99.5%(1500) положительных ответов но задерживал товар больше недели. Сегодня отписал что отправил Новой почтой, "ждите посылку", на мое письмо с вопросом о номере ТТН отписал что номер ТТН по-случайности не записал, можно ли будет забрать товар без номера ТТН? а то такое чувство что меня просто кинули =(

Як він міг забути записати номер ТТН, якщо ТТН при відправці товару видається на руки, щось він мутить.Сходи або зателефонуй на пошту, запитай чи їде тобі посилка.

Опубліковано (змінено)

Купил через Аукро одну деталь к ПК, предоплатой, рейтинг у продовца хороший, 99.5%(1500) положительных ответов но задерживал товар больше недели. Сегодня отписал что отправил Новой почтой, "ждите посылку", на мое письмо с вопросом о номере ТТН отписал что номер ТТН по-случайности не записал, можно ли будет забрать товар без номера ТТН? а то такое чувство что меня просто кинули =(

если при отправлении был указан ваш номер телефона, то на него прийдет смс с ттн кодом по прибытию посылки

post-8105-0-26978700-1384639980_thumb.jp

Змінено користувачем vitali
  • +1 1
Опубліковано

Купил через Аукро одну деталь к ПК, предоплатой, рейтинг у продовца хороший, 99.5%(1500) положительных ответов но задерживал товар больше недели. Сегодня отписал что отправил Новой почтой, "ждите посылку", на мое письмо с вопросом о номере ТТН отписал что номер ТТН по-случайности не записал, можно ли будет забрать товар без номера ТТН? а то такое чувство что меня просто кинули =(

если при отправлении был указан ваш номер телефона, то на него прийдет смс с ттн кодом по прибытию посылки

post-8105-0-26978700-1384639980_thumb.jp

так и было, так что все хорошо =) ... рейтинг продавца себя оправдал

Опубліковано

У мене все норм. Напевно це залежить від віділення, на яке приходить вантаж.

Яке відношення відділення має до централізованої системи смс інформування?

А те що смс ходять через раз - правда, принайні останніх пару тижнів

Опубліковано
Яке відношення відділення має до централізованої системи смс інформування?

Как раз таки прямое. Нет никакой централизованной системы - ну это так, приоткрывая тайну ;)

Опубліковано (змінено)

Ну якось не приходилось мати великих проблем з Новою поштою (лише разок обікрали на 1500 грн.), але у мене 12.11.13 зняли з бонусної картки зайвих 2000 балів (для мене вони точно не були зайвими).

На всі мої запити, пишуть, що по посилках, які надсилались в цей день такої суми не знімалось)))) але у мене в особистому кабінети видно, що зняли, та й сума балів зменшилась....

Змінено користувачем Roman_1984
Опубліковано
Яке відношення відділення має до централізованої системи смс інформування?

Как раз таки прямое. Нет никакой централизованной системы - ну это так, приоткрывая тайну ;)

саме так.

приходжу відразу як приїхала машина з посилками, на кожній посилці уже є вказанний 3-5 значний номер та вказанна полочка на якій вона буде розміщуватися, смс приходить під вечір...

Нет никакой централизованной системы

пгастите, а как работает приложение для андроида и сайт ваапще?

останній раз у мене сайт писав посилка в дорозі, а програма через 11годин після відправлення видала що вже у Луцьку... перевірив на сайті пише в дорозі, дзвоню теж кажуть в дорозі!!!

Опубліковано
Нет никакой централизованной системы
пгастите, а как работает приложение для андроида и сайт ваапще?

Если внимательно прочитать вопрос и не вырывать часть фразы:

Яке відношення відділення має до централізованої системи смс інформування?
... то очевидно, что речь не идёт о сайте или апплете ;)
приходжу відразу як приїхала машина з посилками, на кожній посилці уже є вказанний 3-5 значний номер та вказанна полочка на якій вона буде розміщуватися, смс приходить під вечір...

На посылках есть или 14-ти, или в редких случаях 11-тизначный номер. Никаких сведений про "полочку" на них нет и быть не может ;)

А СМС приходит тогда, когда его отправили с отделения - через 2-3 минуты обычно. Если не глючит СМС-шлюз... потому как если глючит - то может и среди ночи придти, а может и вообще потеряться в эфире :)

  • 3 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

теж зіткнувся з проблемкою, хоча користуюся НП вже мабуть півтора року...

ситуація наступна: відправив у четвер передачку у с. Білогородка, Київської області, у п'ятницю клієнт отримав вантаж й розплатився за все (137 грн), за доставку (20 грн)+ за зворотню доставку (17 грн) й сьогодні я мав отримати ці 100 грн, але після того, як по обіді на телефон так і не прийшла смс, я вирішив глянути на сайті по номеру декларації, що за фігня... заходжу, пробиваю № й мені пише типу "запрошуємо отримати вантаж + інфа про оплату й зворотню доставку", я дзвоню на НП (нашу, Луцьку) й запитую коли прийде зворотня доставка, а вона мені каже, що клієнт не отримав ще вантаж хД

я дзвоню клієнту, пояснюю мов так і так, він каже, що все отримав й заплатив 137 грн, що все норм... дзвоню знову на нашу НП й кажу, що мабуть якась помилка, бо клієнт забрав й оплатив вантаж, на що вона мені каже зачекати... дзвонить у те село, але немає відповіді й попросила набрати їх у понеділок вже...

після цього я знайшов номер того відділення у с. Білогородка, набираю його, але мене з'єднало з Київським колл-центром, я розповів про свою проблему, вона теж пробувала набрати до того сільського відділення, але безуспішно, бо воно працювало у суботу до 15:00 й теж попросила набрати вже у понеділок й вони все вияснять хД

не знаю навіть чи обійдеться цього разу, не можуть же ж просто так не здійснити зворотню доставку... а можливо на сайті у них якийсь збій, тому що бувало вже таке, що вантаж очікуав на відділені, а на сайті писало, що він тільки прямує до Луцьку + не прийшла смс

Змінено користувачем .dll
Опубліковано

Когда вы уже поймёте, что СМС не является гарантированным сервисом? СМСка может потеряться, может задержаться из-за глюка на БС или в самом телефоне :)

Но ближе к делу...

В том селе могло не быть интернета, когда забирали груз, могло не быть света - накладную не смогли закрыть и из-за этого показывает, что груз не забран. Могли не успеть отправить деньги назад из-за погоды или поломки машины. Могли успеть сделать отправку в ручном режиме, но в базу не внесли по причине того же света-интернета - естественно, не отследишь в таком случае.

В общем, не вижу пока повода паниковать, сумма того не стоит, да и всё будет хорошо в итоге :)

Опубліковано

Когда вы уже поймёте, что СМС не является гарантированным сервисом? СМСка может потеряться, может задержаться из-за глюка на БС или в самом телефоне :)

Но ближе к делу...

В том селе могло не быть интернета, когда забирали груз, могло не быть света - накладную не смогли закрыть и из-за этого показывает, что груз не забран. Могли не успеть отправить деньги назад из-за погоды или поломки машины. Могли успеть сделать отправку в ручном режиме, но в базу не внесли по причине того же света-интернета - естественно, не отследишь в таком случае.

В общем, не вижу пока повода паниковать, сумма того не стоит, да и всё будет хорошо в итоге :)

дякую за пояснення... завтра зателефоную до них й дізнаюся + можливо завітаю на відділення біля ТЦ Варшавський, можливо вантаж вже давно там...

Опубліковано

часто база не працює

часто не має інтернету

є навіть такі відділення, де не має компютера і інетернету, все роблять вручну

є такі відділення, що машина туди їхздить 1-2 рази на тиждень

бували випадки, що наложка верталася 2 тиждні

одним словом не має причин для паніки

Когда вы уже поймёте, что СМС не является гарантированным сервисом? СМСка может потеряться, может задержаться из-за глюка на БС или в самом телефоне :)

Но ближе к делу...

В том селе могло не быть интернета, когда забирали груз, могло не быть света - накладную не смогли закрыть и из-за этого показывает, что груз не забран. Могли не успеть отправить деньги назад из-за погоды или поломки машины. Могли успеть сделать отправку в ручном режиме, но в базу не внесли по причине того же света-интернета - естественно, не отследишь в таком случае.

В общем, не вижу пока повода паниковать, сумма того не стоит, да и всё будет хорошо в итоге :)

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

На жаль в Україні жахливий стан розвитку інфраструктури (маю на увазі не тільки дороги, але й інтернет). Виходячи з цього не дивно, що у НП можуть виснути бази, не приходиии смс чи ще щось. Особливо коли мова йде про периферію.

Опубліковано

При відправці посилки, зважили посилку - 1.06 кг. А в квитанції пише 2.1 кг. Бандеролька розміром з коробку від взуття. Я відправляв вдруге в житті, тому не в курсі чи це нормально. Чи це дєвочка на прийомці робить це свідомо, щоб збільшити вартість пересилки?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...