Перейти до змісту

Рух маршруток у Луцьку


Alisa

Рекомендовані повідомлення

Сьогодні 16:26
 
6321.jpg
У Луцьку міська рада спільно з патрульною поліцією проведе перевірку приміських маршруток.

Сьогодні відбулася робоча нарада за участю першого заступника міського голови Григорія Недопада, радника міського голови Ігоря Поліщука, начальника управління транспорту та зв’язку міської ради Володимира Степанова, в.о. начальника управління Укртрансбезпеки у Волинській області Сергія Оніщука та т.в.о. заступника начальника управління патрульної поліції у Волинській області Андрія Мідліка, йдеться на сайті Луцькради.

Григорій Недопад зауважив, що автобуси, які працюють на міських маршрутах, обладнані валідаторами і оплата здійснюється електронним квитком. Однак, містом курсує багато приміських маршруток, які перевозять громадян за готівку. Перевізники, які працюють на цих маршрутах, не погоджували з міською владою паспорти маршрутів та вносять дисбаланс у роботу міського транспорту.

«Луцька міська рада, згідно з чинним законодавством, є регулятором міських перевезень, тож паспорти приміських маршрутів мають погоджуватися саме з міською радою. Адже, рухаючись містом, вони забирають пасажирів у міських перевізників. Посадовці Волинської облдержадміністрації заявили, що у випадку виявлення фактів порушень приміськими перевізниками, з ними розриватимуть договори і не допускатимуть до нових конкурсів. Є відповідні документи, згідно з якими водії приміських автобусів, рухаючись містом, можуть лише висаджувати пасажирів на зупинках, але не здійснювати посадку. Хотілося б, щоб ми разом навели порядок у цьому питанні», – зазначив він.
 
1.jpg
Радник міського голови Ігор Поліщук зазначив, що є низка приміських маршрутів, які не погоджені з Луцькою міською радою і на них працює близько 60 автобусів. Це додаткове навантаження на транспортну інфраструктуру Луцька.

«Ми – перше місто в Україні, яке перейшло повністю на безготівкову форму оплати проїзду. Є поодинокі випадки оплати за проїзд в автобусах готівкою, але ми з цим боремося, працюють на маршрутах групи контролю, які накладають штрафи на пасажирів, які не оплачують проїзд електронним квитком. Безготівкова оплата дає можливість нам побачити реальну картину по кількості перевезених пасажирів і яких категорій. Це питання тісно пов’язане з відшкодуванням за пільгове перевезення пасажирів та вартість проїзду. Ми повинні мати об’єктивні дані. Як можна переглядати тариф, якщо немає повної інформації щодо кількості перевезених пасажирів», – наголосив він.

Також Ігор Поліщук зазначив, що у місті регульований тариф, а приміські автобуси самі собі встановлюють тариф, працюють без валідаторів. Це розбалансовує міську систему електронного квитка, який ми тривалий час вводили, створюючи незручності лучанам. Цю систему запровадили, і вона працює.

«Причина розбалансування полягає у тому, що міський перевізник працює чесно і прозоро, платить водію офіційну заробітну плату, податки, наповнює бюджети різних рівнів. Приміські перевізники продовжують платити водіям зарплату у конвертах, не платять усіх податків. Таким чином, міський і приміськимй перевізник не у рівних умовах», – додав він.

Радник міського голови додав, що Луцька міська рада ще у 2007 році прийняла рішення, яким передбачено, що приміські маршрути рухаються до автостанцій визначеними вулицями. Рух центральними вулицями, зокрема, проспектами Волі чи Соборності, заборонено. За його словами, на жаль, приміські перевізники не виконують це рішення.

Ігор Поліщук зазначив, що поки приміські маршрутки забиратимуть у міських перевізників пасажирів, то буде неможливо побачити реальну картину з перевезеннями.
 
nvxzxi-0x-1-6000x3999-ztufvgvmg2uirqaf65

Тож запропонував управлінню Укртранзбезпеки у Волинській області та управлінню патрульної поліції у Волинській області спільно з працівниками Луцької міської ради провести рейди щодо перевірки роботи приміських перевізників.

Представники вищезазначених структур погодилися з такою пропозицією і готові уже сьогодні їх провести.

Начальник управління транспорту та зв’язку Володимир Степанов зауважив, що варто розпочати з нещодавно відкритих приміських маршрутів № 233 і 236. За його словами, паспорти цих маршрутів не погоджувалися з Луцькою міською радою. Автобуси активно рухаються центральними вулицями міста.

 

 

  • Cумний 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, TFA сказано:

Є поодинокі випадки оплати за проїзд в автобусах готівкою

Поліщук енд ко як завжди повеселили - в кожній маршрутці продовжують платити готівкою, кожен день це бачу багато раз. Бо не створено умов за яких водій не прийняв би готівку в пасажира. В маршрутці контролю не бачив взагалі ні разу.

Що, не можна було в договорах передбачити штрафні санкції для перевізників в разі якщо буде задокументовано прийом готівки водієм?

2 годин тому, TFA сказано:

Це розбалансовує міську систему електронного квитка, який ми тривалий час вводили, створюючи незручності лучанам.

Незручності? Чотаржу.

Вони спочатку позакривали маршрути, на їх місце прийшли хитрожопі перевізники, а тепер чухають рєпу.

Як малі діти.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 хвилин тому, Vadimm сказано:

 

Що, не можна було в договорах передбачити штрафні санкції для перевізників в разі якщо буде задокументовано прийом готівки водієм?

 

  У чому проблема оплатити готівкою? Уявіть ситуацію, телефон зламався чи розрядився, або гостям міста, а їхати потрібно. Чому б не зробити, щоб були варіанти - через валідатор 6 грн., готівкою, наприклад, 10 грн? Гроші в людини завжди при собі. Дайте людям вибір.

Змінено користувачем bormotuha
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, bormotuha сказано:

У чому проблема оплатити готівкою?

Та мені без різниці, то вони через сраку систему вводять, а потім кажуть що щось пішло не так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 1/10/2020 at 10:53 PM, bormotuha said:

  У чому проблема оплатити готівкою?

 

У вартості такого рішення. Це потрібно ще додатково ставити розрахунково-касові апарати. Ну і черги на вході та затримки відправки – дратуватимуть ще більше.

Немає рішення, яке б задовольнило нитиків та п#здунців, бо кайф не в змінах а в потріпатися і посрати на чиюсь роботу.

 

Мені зараз їздити вкайф. А те що поодинокі іногородні нещасливі – так "нє#уй шастать". Міський транспорт в першу чергу має задовільняти інтереси міських жителів.

  • +1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 хвилин тому, Соромітник сказано:

Мені зараз їздити вкайф. А те що поодинокі іногородні нещасливі – так "нє#уй шастать".

Цікава логіка, але не згідний. 

"Ну і черги на вході та затримки відправки" - цього не буде, так як більшість людей все-таки оплачуюють безконтактно, до цього часу маршрутчики якось і керували і оплату приймали, можуть видавати квиток, та й повторю - якщо телефон заглючив чи розрядився, що, підете пішки з ГПЗ на 40-й десь ввечері після роботи? Лише тому, що не змогли здійснити оплату проїзду?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1386

Відпердолимо корупційне лайно разом!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, AgentSmith13 сказано:

https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1386

Відпердолимо корупційне лайно разом!

Все вірно і грамотно написано, але скільки з тих підписаних петицій було виконано? 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримайте петицію про відновлення маршруту №18.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, TFA сказал:

Підтримайте петицію про відновлення маршруту №18.

Вище вже написали - УКРОПИ х*р клали на ті петиції, тут пора вже гуртом збиратися, і викидати з крісел, інакше будемо ще років 10 жити при "зіц-прєдсєдатєлі", а Сиротинська знесе все місто...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Піддайте газку! ДУЖЕ хочеться почитати їх відписку... https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1386 7 днів лишилося!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@AgentSmith13 тобі вженаписати їхню відписку?

Бла-бла-бла, буде проведено службове розслідування, винних буде покарано, про результати повідомлено через ЗМІ бла-бла-бла

Зворотнього зв'язку нема, не було і не буде, навіть на  "громадських слуханнях" щодо будь-якого питання все ясно - наженуть клерків з міськради і дотичних структур, лєвого виступаючого будуть перебивати і все одно зроблять по-своєму. Міськрада добре розуміє спілкування хіба через прокуратуру, і то остання прикормлена (саме там стопориться надання  відповідальність за ненадання довідки про смерть Романюка до ВР).

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нова маршрутка замість автобусів №9 і 9а курсуватиме Луцьком з 29 січня

Сьогодні, 19:30
 

Нова маршрутка замість автобусів №9 і 9а курсуватиме Луцьком з 29 січня

Аби відновити транспортне сполучення між мікрорайонами ЛПЗ та Вересневе, у Луцьку створюють новий маршрут.

Про це повідомив депутат Луцькради Микола Яручик.

Він, зокрема, розповів, що з проблемою неналежного транспортного сполучення до нього звернулися мешканці мікрорайону ЛПЗ. Разом із ними він сьогодні, 23 січня, мав розмову із начальником транспортного управління мерії Володимиром Степановим, який пообіцяв, що проблему вирішать найближчими днями – 29 січня.

У коментарі Інформаційному агентству ВолиньPost Володимир Степанов розповів, що йдеться про анонсовану об’єднану із двох маршрутку, яка буде замість автобусів 9 і 9а. Новий маршрут матиме назву «Райлікарня – Вересневе» й до мікрорайону ЛПЗ рухатиметься за маршрутом колишньої «дев’ятки», а далі – за маршрутом колишнього автобуса 9а. Зокрема, таким шляхом: райлікарня – вулиця Теремнівська – Рівненська – проспект Відродження – Молоді – соборності – Перемоги – вулиця Винниченка – Богдана Хмельницького – Гнідавська – Станіславського – ЛПЗ. А з ЛПЗ – Окружна – Мамсурова – КХП – Полонківська – Корольова – Новодворської – Ранкова і повертається назад.

Із 29 січня за маршрутом «Райлікарня – Вересневе» запустять перших 6 автобусів.

Вже завтра, 24 січня, підприємець, який є власником цих автобусів, розпочне облаштовувати їх валідаторами. Ще через 3-4 дні після 29 січня на маршрут запустять ще 6 автобусів.

За словами Степанова, наразі є перевізник, який готовий обслуговувати маршрут, він має намір розпочинати роботу. Утім, це ще має погодити виконавчий комітет Луцькради.

 

http://www.volynpost.com/news/156681-nova-marshrutka-zamist-avtobusiv-9-i-9a-kursuvatyme-luckom-z-29-sichnia

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, TFA сказал:

Нова маршрутка замість автобусів №9 і 9а курсуватиме Луцьком з 29 січня

Сьогодні, 19:30
 

Нова маршрутка замість автобусів №9 і 9а курсуватиме Луцьком з 29 січня

Аби відновити транспортне сполучення між мікрорайонами ЛПЗ та Вересневе, у Луцьку створюють новий маршрут.

Про це повідомив депутат Луцькради Микола Яручик.

Він, зокрема, розповів, що з проблемою неналежного транспортного сполучення до нього звернулися мешканці мікрорайону ЛПЗ. Разом із ними він сьогодні, 23 січня, мав розмову із начальником транспортного управління мерії Володимиром Степановим, який пообіцяв, що проблему вирішать найближчими днями – 29 січня.

У коментарі Інформаційному агентству ВолиньPost Володимир Степанов розповів, що йдеться про анонсовану об’єднану із двох маршрутку, яка буде замість автобусів 9 і 9а. Новий маршрут матиме назву «Райлікарня – Вересневе» й до мікрорайону ЛПЗ рухатиметься за маршрутом колишньої «дев’ятки», а далі – за маршрутом колишнього автобуса 9а. Зокрема, таким шляхом: райлікарня – вулиця Теремнівська – Рівненська – проспект Відродження – Молоді – соборності – Перемоги – вулиця Винниченка – Богдана Хмельницького – Гнідавська – Станіславського – ЛПЗ. А з ЛПЗ – Окружна – Мамсурова – КХП – Полонківська – Корольова – Новодворської – Ранкова і повертається назад.

Із 29 січня за маршрутом «Райлікарня – Вересневе» запустять перших 6 автобусів.

Вже завтра, 24 січня, підприємець, який є власником цих автобусів, розпочне облаштовувати їх валідаторами. Ще через 3-4 дні після 29 січня на маршрут запустять ще 6 автобусів.

За словами Степанова, наразі є перевізник, який готовий обслуговувати маршрут, він має намір розпочинати роботу. Утім, це ще має погодити виконавчий комітет Луцькради.

 

http://www.volynpost.com/news/156681-nova-marshrutka-zamist-avtobusiv-9-i-9a-kursuvatyme-luckom-z-29-sichnia

Франкенштейн! А як тепер до Епіцентру їхати? 9 - то 9, 9а - то 9а! А довбограю-експериментатору пора задуматись про можливі наслідки експериментів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

А як тепер до Епіцентру їхати?

Ну Епіцентр - то не Луцьк, є 233, який, правда, закриється із завтрашнього дня, бо Дьоміну невигідно... Можна сісти на 3-ку і пройтися пішки трошки.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@TFA там через дорогу "Лагуна". Це ж Луцьк? Як тепер до Лагуни їхати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Vadimm сказал:

@TFA там через дорогу "Лагуна". Це ж Луцьк? Як тепер до Лагуни їхати?

Не Луцьк :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, nickel сказано:

Не Луцьк

Ну в нас вже отг Луцьк існує, і в недалекій перспективі скоріш за все всі ці села навколишні будуть поглинуті (приєднані)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, SergLutsk сказано:

всі ці села навколишні будуть поглинуті (приєднані)

Звідки така впевненість?
Липіни - не хочуть, Боратин - тим більше в них "кромберг", їм нафіг те приєднання, Городище - не хоче, Княгининок - не хоче...
P.S. Звичайно, якщо Луцьк "прикрутить гайки" типу як з транспортом (щоб на автостанцію їздили), дитсадками, школами... Але, це ж шантаж? 
 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головне щоб Луцьк дійсно того захотів, а вже управу на Липини з Боратинами знайдуть. Так, може й шантажем, але кого це нині дивує ? Президенти, країни шантажують одна одну, а тут через якесь село раптом стане дивиною ? :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Bliksss сказано:

Але, це ж шантаж? 

а чого б і не пошантажувати? Вони поки лише як трутні, як риби-прилипали біля Луцька - користуються майже всією інфраструктурою міста, натомість взамін нічого не хочуть давати. Коли місто попросило земель, бо вперлося в межі тих сільських царств, то ті в позу зразу поставали (окрема тема на Борді). Чи то ми не знаємо тих "царьків" - голів Підгаєцької, Липинської, Боратинської сільських рад... За рахунок ЧОГО вони піднялись??? Може колгоспи організували?! Чи може ферми відновили?! - ні, лише за рахунок розташування біля міста, бо продавали земельні ділянки, і за ціною, яка стала такою великою саме з-за міста.

Так що ліпити сюди "політкоректність" не до місця.

Змінено користувачем jack74
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, jack74 сказал:

ні, лише за рахунок розташування біля міста, бо продавали земельні ділянки, і

А жителів цих ділянок повісили на луцькі школи і садочки. І ще й мають наглість кричати про шантаж.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, jack74 сказано:

Так що ліпити сюди "політкоректність" не до місця.

Мова - явно не про мене, сам знаю як тримаються за свої посади - голови більш-менш успішних ОТГ. Але, в нас же майже нічого не робиться по законах. Наприклад, щось-комусь не сподобається - дорогу перекриють, і от за це - ного і нікому не буде, і жодного разу не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, Bliksss сказано:

Мова - явно не про мене

та я не тобі в претензію, я взагалі... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, jack74 сказано:

Коли місто попросило земель

а місту від них тільки і земля потрібна... на людей з їх проблемами місту глибоко начхати...

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...