Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ну всё, буду ехать домой, проедусь там :)

З.Ы. Главное чтобы заборчик по середине не сносили по 3 раза в месяц как возле там-тама ))))

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
Ну всё, буду ехать домой, проедусь там

Сказал таким тоном, будто прогулку по Красной Площади в Москве решил прогуляться :0155:

Шо тут до того вокзала? пару минут пешком :0161:

Опубліковано

Розмітку намалювали щедро :)

Вцілому краще ніж було звичайно, хоча обіцяли відкрити до Дня Незалежності.

Попав на очі номер газети "Вісник" за березень, там взагалі було сказано, що планується завершити роботи до кінця жовтня (це разом з вокзалом). А Романюк може обіцяти багато.

Опубліковано

моя ідея з рейковим автобусом між Луцьком і Львовом, з якою я ділився з Вами раніше, таки знайде втілення в житті, причому вже через тиждень! Читайте -- http://magistral-uz.com.ua/articles/rejkovij-do-lucka.html

Опубліковано

можна сказати -- майже завершено! Залишилось тільки сісти і подумати -- а нафіга було відгрохати такий палац?.. Ото мабуть в дирекції Львівської залізниці сіли і подумали... Ну і шоб не здавалось нам, шо в пусту вокзал робили (по типу шоб не виглядало, шо той наш вокзал як генерал без війська) вирішили запустити той рейковий автобус... Слава Богу, шо не додумались Хюндаї і "чехи" ганяти сюди

Опубліковано

можна сказати -- майже завершено! Залишилось тільки сісти і подумати -- а нафіга було відгрохати такий палац?.. Ото мабуть в дирекції Львівської залізниці сіли і подумали... Ну і шоб не здавалось нам, шо в пусту вокзал робили (по типу шоб не виглядало, шо той наш вокзал як генерал без війська) вирішили запустити той рейковий автобус... Слава Богу, шо не додумались Хюндаї і "чехи" ганяти сюди

А чому так критично? Хай краще палац, ніж те що було до того, що і вокзалом, як для обласного центру, язик не повертався назвати. Вирішили запустити той рейковий автобус - теж тільки ЗА - яка не є, але альтернатива тим добитим еталонам, які їздять на Львів. Я особисто тільки радію, що наш вокзал набуває гарний та пристойний вигляд.

Опубліковано

ехал сегодня ночью мимо Площади - знаки любопытные, мигают, привлекают внимание. правда, почему-то не все. в свете велофары видно неплохо, для пешеходов вообще супер :ok2:

Опубліковано

а я думаю что вокзал реконструировали вообще по левому плану ... у меня тоже есть все эти фото что у поста №1.... похож то ли на штундовскую мечеть то ли на что-то под замок косят только на шпильке купола наверно повесят флаг Украины или флаг Луцка ...

ссылка на вокзал http://www.volynnews.com/news/city/u_lutsku_vidkryly_onovlenyy_pryvokzalnyy_maydan/ последняя фото ....

Опубліковано

можна сказати -- майже завершено! Залишилось тільки сісти і подумати -- а нафіга було відгрохати такий палац?.. Ото мабуть в дирекції Львівської залізниці сіли і подумали... Ну і шоб не здавалось нам, шо в пусту вокзал робили (по типу шоб не виглядало, шо той наш вокзал як генерал без війська) вирішили запустити той рейковий автобус... Слава Богу, шо не додумались Хюндаї і "чехи" ганяти сюди

А чому так критично? Хай краще палац, ніж те що було до того, що і вокзалом, як для обласного центру, язик не повертався назвати. Вирішили запустити той рейковий автобус - теж тільки ЗА - яка не є, але альтернатива тим добитим еталонам, які їздять на Львів. Я особисто тільки радію, що наш вокзал набуває гарний та пристойний вигляд.

Ви мене не так зрозуміли...

Я немаю нічого проти реконструкції вокзалу, навпаки -- я тільки за... просто проект занадто помпезний. Навіть в Ківерцях, де завантаженість руху куди більша (в тому числі по пасажирському парку) вокзал скромніше. За умов станції Луцьк вокзал вийшов надто великий і, відповідно, конструкція і призначення невідповідні. У нас всього 5 потягів у 2 сторони -- Ковель-Одеса, Ковель-Москва, Ковель-Сімферополь, Ковель-Київ, Ковель-Чернівці і то деякі з них через день + десяток приміських. За таких умов наявність до прикладу комфортабельного залу відпочинку, кімнати матері і дитини лишні. Оскільки зрозуміло, що майже всі пасажири, що сідають на потяги на ст. Луцьк є лучанами або гостями міста, які мають де зачекати свій потяг (я маю на увазі не лучан -- у родичів-лучан) і навіть якщо вони тут проїздом або в командировці, то вповні достатньо звичайного залу очікування...

На рахунок рейкового автобуса, то якщо пригадуєте, я сам раніше вже писав у цій темі, що залізниця (і ми, пасажири теж) програє, що не запускає такий рейковий автобус для курсування між Луцьком і Львовом. Оскільки час слідування звичайного автобуса Луцьк-Львів досить довгий по причині стану дороги по маршруту слідування і вартість проїзду також більша, ніж потягом. А колія між Луцьком і Львовом практично вся відремонтована, затруднення в русі залізничного транспорту на ділянці Луцьк-Львів виникає лише на відрізку Луцьк-Горохів через малий радіус кривих (цей фактор, нажаль, ніяк не усунути, бо щоб прокласти пряму дорогу то зрозуміло, що треба буде дофіга коштів і валити полотно навпростець селами і дворами Луцька в районі ДПЗ). Таким чином рейковим автобусом час в дорозі буде 2:45 приблизно, і вартість проїзду 55 грн. Це, на мою думку, дуже навіть вигідно бажаючим добратися до Львова і в назад.

Опубліковано

У нас всього 5 потягів у 2 сторони -- Ковель-Одеса, Ковель-Москва, Ковель-Сімферополь, Ковель-Київ, Ковель-Чернівці і то деякі з них через день + десяток приміських. За таких умов наявність до прикладу комфортабельного залу відпочинку, кімнати матері і дитини лишні.

Так не відомо що в майбутньому буде. Реконструкції ж щороку не роблять.

P.S.: Та й про відкати не варто забувати ... :)

Опубліковано
Я немаю нічого проти реконструкції вокзалу, навпаки -- я тільки за... просто проект занадто помпезний.

у нас площа помпезніша ніж в ківерцях. її розміри дали проектантам розвернутись на повну )

Опубліковано

Непогано все виходить, але колір... Стандартний-престандартний... Ще з Російської імперії в такий колір вокзали фарбували... Псує все відчуття новизни

Опубліковано

У нас всього 5 потягів у 2 сторони -- Ковель-Одеса, Ковель-Москва, Ковель-Сімферополь, Ковель-Київ, Ковель-Чернівці і то деякі з них через день + десяток приміських. За таких умов наявність до прикладу комфортабельного залу відпочинку, кімнати матері і дитини лишні.

Так не відомо що в майбутньому буде. Реконструкції ж щороку не роблять.

P.S.: Та й про відкати не варто забувати ... :)

кількість потягів може тільки зменшуватись за наших умов, чим служить яскравий приклад відміни потяга Ковель-Чернівці... Слава Богу, той потяг відстояли...

Я немаю нічого проти реконструкції вокзалу, навпаки -- я тільки за... просто проект занадто помпезний.

у нас площа помпезніша ніж в ківерцях. її розміри дали проектантам розвернутись на повну )

даааа.... це точно... от перила там трошки лишні... хоча давно колись весь проспект Грушевського розділявся алеєю з каштанами

Непогано все виходить, але колір... Стандартний-престандартний... Ще з Російської імперії в такий колір вокзали фарбували... Псує все відчуття новизни

Перший вокзал (і станція) були в районі "Світлофора"... це 1905р., власне "Світлофор" і був вокзалом (наскільки я знаю) і той його колір, темно рожевий, підтримується з тих ще років...

Колір, який наноситься зараз на вокзал дещо яскравіший за типовий колір станцій нашої країни. Подивіться вокзали Жмеринки (реконструкція завершена теж цього року), Цумані, Ківерець... Хоча присутні і інші кольори, але вони використані з метою підримання історичності будівель станційного комплексу, це яскраво видно по кольору будівель вокзалів тієї ж Жмеринки (бєжевий), Козятина (білий), Шепетівки (сіруватий), Львова (бєжевий)... Колір будівель цих вокзалів не змінюється в ході ремонтів і реконструкцій...

Опубліковано

Непогано все виходить, але колір... Стандартний-престандартний... Ще з Російської імперії в такий колір вокзали фарбували... Псує все відчуття новизни

Колір, звичайно, жахливий. Але, перепрошую, про яке відчуття новизни взагалі йдеться? Новизною чи сучасністю там і не пахне. Новий вокзал виконано у найгірших ретроградних традиціях. Від такої "архітектури" аж тхне нафталіном. Будувати у Європі у ХХІ столітті таке г.... - вершина маразму. Для нас поняття сучасної архітектури (і архітектури - взагалі) так і залишиться таємницею.

Опубліковано

Нормальний вокзал виходить! Вже хоч не соромно перед людьми.

Трішки завеликий, звичайно, але хто зна, може в майбутньому згодиться ;)

Опубліковано

Нормальний вокзал виходить! Вже хоч не соромно перед людьми.

Трішки завеликий, звичайно, але хто зна, може в майбутньому згодиться ;)

В принципі, згоден. Про смаки ніколи не вдавалося сперечатися. Цілком закономірно, що багатьом таке подобається.

Опубліковано

ах скільки бабла закатали в асфальт, скільки було відкатів... Ех дивлюся щодня з висоти 6го поверху на них і аж сумно, чому я не мер :_13:

Опубліковано

Нормальний вокзал виходить! Вже хоч не соромно перед людьми.

Трішки завеликий, звичайно, але хто зна, може в майбутньому згодиться ;)

Як завжди всім не вгодиш, знайдеться море критиків, які вискажуть своє "фе", а чому ніхто не критикував ту "розвалюху" яка була до того.

Ще б взялись за автовокзал, який нагадую великий сарай оббитий вагонкою.

Опубліковано
ах скільки бабла закатали в асфальт, скільки було відкатів... Ех дивлюся щодня з висоти 6го

поверху на них і аж сумно, чому я не мер

реконструкцію робить львівська залізниця, до чого там мер?

Опубліковано
ах скільки бабла закатали в асфальт, скільки було відкатів... Ех дивлюся щодня з висоти 6го

поверху на них і аж сумно, чому я не мер

реконструкцію робить львівська залізниця, до чого там мер?

Ага і привокзальна площа з бюджету львівзалізниці, і з прилеглих магазинів бере вона за те що їм поклали бруківку по цінам далеко не "ринковим", яку вони не просили ....

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...