Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

Ага і привокзальна площа з бюджету львівзалізниці, і з прилеглих магазинів бере вона за те що їм поклали бруківку по цінам далеко не "ринковим", яку вони не просили ....

є документальне підтвердження?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Ага і привокзальна площа з бюджету львівзалізниці, і з прилеглих магазинів бере вона за те що їм поклали бруківку по цінам далеко не "ринковим", яку вони не просили ....

є документальне підтвердження?

ггг, булоб вже давно б прокурори мітили на нову зірочку на пагонах)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що, розрахунки за надані ЛАДом послуги проводились мимо каси? Ну це вже зовсім дивно. Тут також прокурори можуть мітити на нову зірочку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рейковий автобус уже курсує! Хто-небуть бачив його, їздив ним? Доречі ось, знайшов... Це конкретно ця машина ходить до Луцька -- http://trainpix.org/photo/39329/ -- момент відправлення рейкового автобуса зі Львова до Луцька 29 вересня, 17:07.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От шо мені не подобається в реконструкції - це те, що декоративні елементи виконані з пінопласту :/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От шо мені не подобається в реконструкції - це те, що декоративні елементи виконані з пінопласту :/

Це швидко і дешево. Зараз так роблять всюди, навіть при ремонті квартир -- декаплінтуси, настінні і настельні рельєфні декори, колони і арки...

А уявіть, що ті декори на вокзалі були б виконані з залізобетону. І якогось дня під власною вагою такий декорчик обірветься і приб"є когось не дай Бог. Пінопластовий обірветься- то і фіг з ним, новий приліплять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А уявіть, що ті декори на вокзалі були б виконані з залізобетону

Уявіть собі це зроблено не з пінопласту!

O_Partenon_de_Atenas.jpg

Скільки часу витримає Луцький пінопластовий вокзал?

І якогось дня під власною вагою такий декорчик обірветься і приб"є когось не дай Бог.

За таке кримінал виконробу світить, нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки часу витримає Луцький пінопластовий вокзал?

І якогось дня під власною вагою такий декорчик обірветься і приб"є когось не дай Бог.

За таке кримінал виконробу світить, нє?

ОТ скільки часу витримає -- незнаю... хоча обшивка будинків (утеплення зовнішніх стін пінопластом) тримається достатньо переконливо.

Обрив будівельних конструкцій з причини недотримання технологій монтажу, порушення вимог проекту при якому стався нещасний випадок тягне за собою кримінальну відповідальність персоналу обслуговуючої організації, монтажної організації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От шо мені не подобається в реконструкції - це те, що декоративні елементи виконані з пінопласту :/

Це швидко і дешево. Зараз так роблять всюди, навіть при ремонті квартир -- декаплінтуси, настінні і настельні рельєфні декори, колони і арки...

А уявіть, що ті декори на вокзалі були б виконані з залізобетону. І якогось дня під власною вагою такий декорчик обірветься і приб"є когось не дай Бог. Пінопластовий обірветься- то і фіг з ним, новий приліплять

Шкода, що наші предки не використовували пінопласт при будівництві. Уявляєте, афінський Акрополь чи наш замок Любарта можна було б легко перепланувати чи відтворити знищені часом елементи.

А якщо серйозно, то так дійсно роблять, але ж не всюди. Сучасна європейська архітектура такого будматеріалу, на щастя, не знає. А нам лише й подавай пінопласт, пластикову вагонку, цементну плитку, акриловий тиньк - дешево, а отже й класно? Причому однаково - що на будівництві нового, що під час реставрації древнього. Виродження якесь....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора ввечері проходив по території вокзалу.

Останні штрихи))

(сорі за якість - знімав на телефон)

post-9961-0-19079700-1349425668_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Недавно довелось там побувати. Сподобалось. Трохи запомпезно для такого маленького залізничного вузла, але як на мене на Привокзальній площі навели потрібний порядок. Памятаю років десять назад вокзал взагалі зустрічав гостей міста великими горами кілька днів неприбраного сміття і наляканими міліціонерами. Зараз же приємно глянути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гарна площа вийшла, але лише шкода що проблема парковки авто так і не вирішена.

p101012100.jpg

Ще мене добиває те, що з'їзди з тротуарів на вул. Привокзальну зроблені лише зі сторони реконструйованого майдану. %/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім привіт будучи сьогодні на вокзалі дізнався остаточну дату відкриття вокзалу.

Зі слів залізничників відкриття вокзалу заплановане на 16 жовтня ось тільки невідомо о котрій годині його будуть відкривати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ребята,Кто нить зафоткайте для истории ремонт вокзала в вечернюю пору, пока ещё ведутся там работы,но уже издалека видно светящиеся огромные окна без жалюзей, и холл. красотища то какая,и некоторая загадочность новизны. потом просто все привыкнут. если не завтыкаю,после работы сам сделаю,но тем, у кого есть на это время и качество снимков будет лучше, пусть они запечатлят.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сегодня уже небыло того момента,а жаль,есть фотка,когда светится только шпиль, но зато интересное наблюдение видел,режим работы стратегического обьекта на вокзале,тоесть туалета,остался тот же, целий день работает, а в час пик закрывается на уборку :) и сотни пассажиров одновременно бегут по кустам... может кому это выгодно? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора пробігав вечором біля вокзалу, виглядає дуже класно, особливо у вечері, коли вмикають освітлення. Я навіть не очікував такого результату. Я б навіть сказав би що закруто для такого маленького містечка як Луцьк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я з самого початку говорив що вокзал буде опупенним :0155: :0155:

але ж було багато таких шо мол Бідзіля робить.... смак в нього своєрідний....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був сьогодні на вокзалі. Кинулося в очі, що нарешті в Луцьку хоть десь зробили нормальні пандуси для інвалідів - візочників. В багатьох установах лише пародія на них. А тут доволі непогано. Респект.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після капітального ремонту площа залізничного вокзалу у Луцьку збільшиться майже удвічі

У Луцьку завершується капітальний ремонт залізничного вокзалу та усіх службово-технічних споруд станції. Такого масштабного оновлення тут не було з періоду побудови вокзалу – з 1959 року. Залізничники відремонтували не лише вокзал, а й будівлю приміських кас, пост електричної централізації, багажне відділення, туалет, перони, здійснили замощення бруківкою платформ, замінили освітлення, усі комунікаційні мережі (каналізацію, мережі водо- та теплопостачання, а також вентиляційні), озеленили територію.

Площа самого вокзального приміщення після капітального ремонту збільшилася із 914 м² до 1624 м², оскільки надбудували третій поверх. На ньому облаштували кімнату матері та дитини та кімнати для відпочинку. Замість старого даху влаштували шатрову покрівлю, для чого окрім головного купола змонтували ще чотири декоративні. Інтер`єр вокзалу оздобили гранітними плитами.

«Ми намагалися зберегти стилістику Волині. Зберегли архітектурні форми старого вокзалу, хоча і використали багато нових сучасних матеріалів. Велику роботу виконали із надбудови мансардного поверху, що надало споруді величності. Вокзал достойно прийме пасажирів і буде окрасою міста», – зазначив начальник будівельного управління №3 Львівської залізниці Степан Коваль.

«Проект розробляли місцеві архітектори, намагалися, щоб вокзал був співзвучним із архітектурою Луцька. Ми перепланували приміщення, орієнтуючись на те, що у майбутньому пасажиропотік зростатиме», - розповів начальник служби будівельно-монтажних робіт і цивільних споруд Львівської залізниці Михайло Ребець.

Для того, щоб вокзал ще багато років надійно служив людям, заглибили та значно підсилили його фундамент. Фасади будівлі вокзалу утеплили та обробили вогнезахисними фарбами.

«Це практично нове будівництво, оскільки виконаний величезний комплекс робіт. Менше змін зазнала лише центральна частина першого поверху, а решту ми перебудували», - зауважив заступник начальника будівельно-монтажного поїзда 908 Степан Вольський.

Залізничники потурбувалися і про те, щоб перебувати на станції Луцьк було зручно також людям з обмеженими фізичними можливостями. Зокрема, місця переходу до вокзалу та пасажирських платформ облаштували пандусами.

В ході капітального ремонту будівельники змонтували чимало захисних елементів: систему відеонагляду, блискавкозахисту та охоронно–пожежну сигналізацію. У службових приміщеннях встановили броньовані вогнезахисні дверні блоки. На території вокзального комплексу спорудили металеву та залізобетонну огорожі.

В ході капітального ремонту реконструювали АТС. Також виконали необхідний ремонт станційних пасажирських колій та стрілочних переводів. Вартість виконаних робіт становить близько 21 млн грн.

Наразі робочі місця на станції Луцьк укомплектовують новими меблями та необхідною оргтехнікою.

Довідково:

Роботи з капітального ремонту залізничного вокзалу та усіх службово-технічних споруд станції Луцьк тривали з червня по грудень 2011 року та з лютого по жовтень 2012 року. Для виконання робіт на об’єкті було задіяно близько 300 працівників відокремлених підрозділів Львівської залізниці.

Залізничники з року в рік працюють над оновленням та реконструкцією вокзальних споруд та пасажирських платформ. У 2011 році відновлено 6 вокзалів та 8 вокзальних комплексів.

У 2012 році в планах відомства відновлення та ремонт 11 об’єктів станційних (вокзальних) будівель та міських територій, пов'язаних з вокзалами на загальну суму 73 млн грн. Більшість об'єктів, розташованих на шляху швидкісних поїздів, що зв'язують міста України, де проходив чемпіонат Європи з футболу, було завершено до початку чемпіонату, на інших - роботи закінчаться до кінця року. Найбільш масштабні роботи були виконані на Донецькому вокзальному комплексі, який після реконструкції може обслуговувати більше 35 000 пасажирів на добу. Реконструкції вокзалів, як і підготовка до Євро-2012 проводилася виключно за рахунок власних коштів залізниць, жодних бюджетних коштів на це не витрачено.

Переглянути відео вокзалу м.Луцьк та коментарі будівельників можна за наступними посиланнями:

http://youtu.be/K1hdqGuDbpk chrome://savefrom/content/button.gif

http://youtu.be/qqAKsWu9kIM chrome://savefrom/content/button.gif

http://youtu.be/fKdUWskkbts chrome://savefrom/content/button.gif

http://youtu.be/04N8EpjRJaI chrome://savefrom/content/button.gif

http://youtu.be/2M0Uq4gxqqg chrome://savefrom/content/button.gif

http://youtu.be/S4I9YpEOx50 chrome://savefrom/content/button.gif

http://youtu.be/-jz8-8dJ9tE chrome://savefrom/content/button.gif

(Всеукраїнське видання "Магістраль", 11.10.2012р.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...