Romek Опубліковано 20 Березня, 2012 в 11:09 #401 Опубліковано 20 Березня, 2012 в 11:09 Мені от цікаво - а чим вас форма купола лякає? Чи ви хотіли цибулинку в стилі Василія Блаженного? Що з куполом не так? Тільки прошу конкретніше, без "гівно". Так само цікаво, чим Вам подобається "сіє творєніє"? Чужорідних цибулинок "а-ля Васілій Блаженний" нам уже вистачить на наших церквах, яких понаставляли за останні роки до бл..воти. Розумієте, будь-яка споруда (тим більше - вокзал) яскраво сприймається лише коли вона має свій образ, стиль, пропорції. Задайте сам собі питання, які споруди з побаченого Вам запам'яталися. Впевнений, що Ви згадали щось далеко несхоже на наш новий вокзал. І це не обов'язково будуть старі історичні споруди. Луцький митець (в нашому випадку можемо брати це слово в лапки) взявся створити щось, що лише примарно наслідує якісь зразки. Абсолютно очевидно, що зразками тут служили найбільші західноукраїнські вокзали австрійської доби у Львові, Чернівцях та Ів.- Франківську. Але і абсюлютно очевидно, що наш новодєл не витримує жодної критики (а художньої конкуренції і поготів) у порівнянні з ними. В ньому "псевдо" все - матеріали, лінії, форми, кольори. Придивіться, вже вставлені кухонні пластикові вікна не схожі на ті, що намальовані у і так недолугому проекті. А будь-який архітектор чудово розуміє, що весь образ будівлі можна зіпсувати елементарною заміною геометрії вікон. Бачите, металочерепицю не можна навіть близько порівняти з черепицею, бруківку - з нашою цементною плиткою, мідь - з бляхою, метал - з чорною пластмасою. Від цього лише складається враження дитячого бажання створити щось вартісне з... (самі придумайте з чого). Що заважало створити у цьому місці вокзал у стилі архітектури 1960-их років (повірте, цей стиль вже наслідується у Європі)? Або у сучасному стилі? Просто за відсутності ідеї, творця, концепції відбулася підміна і лучанам підсунуто сурогат-фальсифікат, від якого ніхто не буває в захваті. Порівняйте самі: Чернівці, Івано-Франківськ та Львів
ferryman Опубліковано 20 Березня, 2012 в 12:31 #402 Опубліковано 20 Березня, 2012 в 12:31 Цікавить доля рейкового автобуса, що раніше сполучав крайні точки м. Львів. Де він зараз??? Виключили.
Panterka22 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 15:07 #403 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 15:07 Трішки новіші фотографії.
sita29 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 17:36 #404 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 17:36 Я тут в інтернеті знайшов ще один варіант вокзалу ,він майже такий самий але має відмінності ( башні ,сам вхід ) .Поки те що строять більш схожий на мій варіант.
Dream Опубліковано 22 Березня, 2012 в 18:03 #405 Опубліковано 22 Березня, 2012 в 18:03 мій варіант. Точно "ТВІЙ"? А взагалі - такі да, цей "твій" варіант більш схожий на те, що робиться зараз.
kotykS Опубліковано 26 Березня, 2012 в 06:15 #406 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 06:15 Яким буде залізничний вокзал Луцька?
zaHARE Опубліковано 26 Березня, 2012 в 13:05 #407 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 13:05 Яким буде залізничний вокзал Луцька?Гарно,але для кількох потягів на добу зажирно.
Vadimm Опубліковано 26 Березня, 2012 в 13:32 #408 Опубліковано 26 Березня, 2012 в 13:32 Яким буде залізничний вокзал Луцька?Напросилося кілька висновків:1. Проектував будівлю інший видатний луцький зодчий, не Бедзіля. Хоч він спатиме спокійно.2. Стіни з граніту. Цікаво, яким буде радіаційний фон в приміщенні? Цим взагаі, хтось із них зацікавиться?3. За розписані стіни by Dyshko - зачьот, подобаються його роботи.4. Так і не зрозуміло - козирьок буде чи ні? А то в статті попадається 1 ескіз без козирька.
swen1989 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:45 #409 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 11:45 Вчора помітив, що купол вже встановлений. Хтось може сфотографував??? Досить не погано з далеку дивиться.
Panterka22 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 16:39 #410 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 16:39 Дуже гарно дивиться. Був там, але не фотографував.
nickel Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 20:38 #411 Опубліковано 6 Квітня, 2012 в 20:38 Вчора помітив, що купол вже встановлений. Хтось може сфотографував??? Досить не погано з далеку дивиться. Поки немає кращого фото, тіштеся моїм, зробленим на телефон на ходу - запізнювався на роботу.
Sniper Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 14:29 #412 Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 14:29 Сьогодні сфоткав, милуйтесь))) Доречі видно здалека, з багатьох точок і досить непогано. (Кого цікавить в оригіналі)
Tomagawk Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 15:08 #413 Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 15:08 На мою думку виглядає дуже і дуже не погано, дарма спочатку багато хто скептично ставився до реконструкції!
napalman Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 15:40 #414 Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 15:40 Ну, на приклад, мій скепсис більше пов"язаний з необхідністю ще більшого приміщення на 10 потягів на добу. А так - гарніше ніж було, то й добре.
zoltan Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 16:23 #415 Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 16:23 Цікаво, яка загальна висота конструкції. З мосту виглядає співрозмірним з 9-поверхівкою на привокзальній.
Гетто Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 16:57 #416 Опубліковано 7 Квітня, 2012 в 16:57 нормально.Но Киверцы круче :-)
GAVR Опубліковано 20 Квітня, 2012 в 13:17 #417 Опубліковано 20 Квітня, 2012 в 13:17 нормально.Но Киверцы круче :-)Луцьк також стане крутим.
ChB Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 08:53 #418 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 08:53 Відміняють поїзди з ЛуцькаЗ 27 травня «Львівська залізниця» відмінить курсування єдиного поїзда, що напряму сполучає Луцьк із обласними центрами: Львів, Івано-Франківськ та Чернівці. Це поїзди № 668 Ковель-Чернівці та № 667 Чернівці-Ковель.
napalman Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 09:17 #419 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 09:17 Мені здається, що той шпиль трохи криво поставлений
zaHARE Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 10:05 #420 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 10:05 Відміняють поїзди з ЛуцькаЗ 27 травня «Львівська залізниця» відмінить курсування єдиного поїзда, що напряму сполучає Луцьк із обласними центрами: Львів, Івано-Франківськ та Чернівці. Це поїзди № 668 Ковель-Чернівці та № 667 Чернівці-Ковель.То в нас будують приміський вокзал?
swen1989 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 10:46 #421 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 10:46 Виходить що крім приміських поїздів залишається Ковель-Київ, Ковель-Сімферополь, Ковель-Москва (через день), Ковель-Одеса (через день) Київ-Луцьк-Київ (по п'ятницям та неділям)Чернівецьким поїздом було добре користуватися. Якщо пізно увечері зі Львова до Луцька їхати - єдиний варіант. Дурдом якісь!!! На сході нові, гарні потяги починають курсувати. А в нас відміняють. І дійсно, для чого цей вокзал???
amadey777 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 11:10 #422 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 11:10 http://www.volynnews...yizdy_z_lutska/«У зв’язку із зменшенням пасажиропотоку, старінням рухомого складу, що не дає можливості надати сервіс якого вимагає пасажир, збитковістю, економічною недоцільністю та нерентабельністю, неможливістю дотацій пасажирських перевезень за рахунок вантажних, мінімізація невиправданих експлуатаційних витрат залізниця змушена відмінити курсування поїзда Чернівці-Ковель», - повідомляє причини відміни поїзда начальник пасажирської служби «Львівської залізниці» Богдан Яворський.Та львівській залізниці 160років, треба дати премії "мєсним" чиновникам - от і скорочують поїзди, а точніше - витрати на обслуговування інфраструктури йдуть не по адресу.До Львова плацкарт повний 22грн(студентський біля 11), а автобус - 60 грн - шо ше треба?.Вроді ювілей, а підсовують свиню. =\Згідний з swen1989.
Plum Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 11:16 #423 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 11:16 Мені здається, що той шпиль трохи криво поставленийподивився я на нього зблизька... на якість роботи без сліз дивитись не можна...
zaHARE Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 16:53 #424 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 16:53 Мені здається, що той шпиль трохи криво поставленийподивився я на нього зблизька... на якість роботи без сліз дивитись не можна...Я ж і кажу-відмивка бабла.Вокзал 5-ти потягів.Кому він потрібен?
ursa Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 20:20 Автор #425 Опубліковано 23 Квітня, 2012 в 20:20 Я так понимаю, скоро появится "Партия за снос Вокзала с лица земли"?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.