Lisovic Опубліковано 4 Травня, 2011 в 19:26 #151 Опубліковано 4 Травня, 2011 в 19:26 Кредитка використовувалась, але кредит погашений вже давно. Щоб розірвати контракт з банком треба у головне відділення іти чи можна у будь-яке?
Deemon Опубліковано 4 Травня, 2011 в 19:52 #152 Опубліковано 4 Травня, 2011 в 19:52 В те відділення, де проводилась емісія картки
Shkoder Опубліковано 4 Травня, 2011 в 19:58 #153 Опубліковано 4 Травня, 2011 в 19:58 Как Приват-банк ворует деньги у клиентов (4 Май, 2011 at 2:22 PM)кстати, предупреждает. при переводе пишет, в подтверждении платежа, "с вас будет дополнительно снято 1% за перевод и 3% с кредитных средств". и можно всегда отказаться от перевода, если комиссия не устраивает
ipua Опубліковано 25 Травня, 2011 в 06:44 #154 Опубліковано 25 Травня, 2011 в 06:44 При здійсненні купівлі в інтернет магазині вирішив скористатись корпоративною карткою, попередньо перекинувши всі гроші з основного рахунку на картку. Набрав платіжку з Карткового рахунку відправив через Приват24. Система без всяких повідомлень пропустила мою платіжку, але гроші списала з основного рахунку закинувши мене в мінус і кредит. (0,9% на залишок). Невже не можна було повідомити про це до здійснення операції щоб мати змогу відмінити операцію.
MACCEN Опубліковано 26 Травня, 2011 в 21:05 #155 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 21:05 Здавав недавно 10 євро, в касі каже дівчина якщо нема карти приватбанку прийдеться довго чекати, я кажу а де написано що треба чекати якщо нема в мене вашої карти, я в черзі стою вже 10 хв.? Вона мені хамовито мол, ну то ваші тіпа проблеми що у вас нема карти.
MACCEN Опубліковано 26 Травня, 2011 в 21:08 #156 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 21:08 Повірте, може колись і прийде кругла сума грошей, що десь там 1 копійки не дорахувались, а там пеня, те се й Наросте за років 15 кругленька сума. Скажуть, ок, ми вірим що у вас все погащено, принесіть чеки всі, і ми спишемо цей помилковий борг А откуда вже ті чеки будуть на руках Це мої догадки, але вони вже так нагло всіх фоткають в банку, скоро будуть брати напевно аналізи калу Хоча вас же не просять туди йти насильно й користуватись їхніми послугами ))
Flower Опубліковано 27 Травня, 2011 в 06:50 #157 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 06:50 Останнім часом Приват уже геть загнався. 2 тижні тому поповнила собі мобільний рахунок через Приват24, кошти з картки списали, а на рахунок так і не прийшли... Як виявилось вони зависли в Дніпропетровську, обіцяли повернути назад на картку, але так нічого поки і не повернулось... Вони взагалі перестають дорожити своїми клієнтами. Багато знайомих вже відмовились від послуг Привата.
Zevs_Isver Опубліковано 27 Травня, 2011 в 06:56 #158 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 06:56 дык,они и никогда не дорожилиа драли(да-да, это не описка) админ ресурсом
Shkoder Опубліковано 27 Травня, 2011 в 08:09 #159 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 08:09 Flower, у меня была аналогичная ситуация года с два назад с контрактным номером MTC. тогда техподдержка проблему пояснила тем, что контрактные абоненты пополняются через некий хитрозакрученный софт и, дескать, проблема оператора. после того случая больше проблем не было. так что пинай техподдержку пока не вернут деньги или не пополнят счет. больше вариантов никаких нет
kudrom Опубліковано 27 Травня, 2011 в 08:49 #160 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 08:49 Відмовитися від привата це канєшно добре, а в кого ще є нормальний онлайн-банкінг? Фірма не поважає клієнтів коли є монополістом на ринку, чому ж інші банки не хочуть створити конкуренцію? Наїхало європейських банків, а де європейський сервіс?
talja Опубліковано 27 Травня, 2011 в 09:34 Автор #161 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 09:34 Здавав недавно 10 євро, в касі каже дівчина якщо нема карти приватбанку прийдеться довго чекати, я кажу а де написано що треба чекати якщо нема в мене вашої карти, я в черзі стою вже 10 хв.? Вона мені хамовито мол, ну то ваші тіпа проблеми що у вас нема карти.Виявляється, що Приват таки може і повинен обслуговувати клієнтів навіть без приватівської картки. А відмова працівників обслуговувати таку особу пов"язана з тим, що дана операція не оплачується касиру чи операціоністу.Виходить, що єдиним варіантом є налякати касира скаргою начальству.
Kaktus1990 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 09:45 #162 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 09:45 PUMB - запустив подібний сервіс.
Flower Опубліковано 27 Травня, 2011 в 11:54 #163 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 11:54 Flower, у меня была аналогичная ситуация года с два назад с контрактным номером MTC. тогда техподдержка проблему пояснила тем, что контрактные абоненты пополняются через некий хитрозакрученный софт и, дескать, проблема оператора. после того случая больше проблем не было. так что пинай техподдержку пока не вернут деньги или не пополнят счет. больше вариантов никаких нетТак я теж спочатку думала що проблема не в Приваті, зателефонувала в техпідтримку абонентів МТС там сказали що гроші не приходили, тоді зателефонувала у відділення Привата у якому робила картку і мені сказали прийти написати заяву. Після написання заяви виявилось що дійсно проблема не в МТС, а в Приваті, оскільки вони з моєї картки гроші списали, але не перерахували. Мені в Приваті пообіцяли що гроші мають повернути на картку. Хотілося б вірити...
D@ve Опубліковано 27 Травня, 2011 в 12:37 #164 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 12:37 Відмовитися від привата це канєшно добре, а в кого ще є нормальний онлайн-банкінг? Фірма не поважає клієнтів коли є монополістом на ринку, чому ж інші банки не хочуть створити конкуренцію? Наїхало європейських банків, а де європейський сервіс?UniversalBank?
Zheny@ Опубліковано 27 Травня, 2011 в 12:49 #165 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 12:49 Толік, а ти що скажеш?
Zheny@ Опубліковано 27 Травня, 2011 в 12:52 #166 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 12:52 Відмовитися від привата це канєшно добре, а в кого ще є нормальний онлайн-банкінг? Фірма не поважає клієнтів коли є монополістом на ринку, чому ж інші банки не хочуть створити конкуренцію? Наїхало європейських банків, а де європейський сервіс?Аваль має банкінг. Власне, як і любий банк. Але все залежить від потреб.
Tolik_lt Опубліковано 27 Травня, 2011 в 13:03 #167 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 13:03 Толік, а ти що скажеш?у нас простіший, ніж у Привата. мінімум двоє з борди користуються. ніби не жаліються. є клієнт, який користується п"ятьма банкінгами, наш ставить другим після Приватівського. Зараз безкоштовне підключення, можете потестити при бажанні.
kudrom Опубліковано 27 Травня, 2011 в 13:24 #168 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 13:24 Ну то вже і назву банку кажи )
Sub_Sys Опубліковано 27 Травня, 2011 в 13:26 #169 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 13:26 Навіть школярі знають: VAB
Amaranth Опубліковано 27 Травня, 2011 в 17:54 #170 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 17:54 Сьогодні в Приваті на ГПЗ простояла 40 хв. в черзі, бо у них "на Копілці полетіла программа і багатьох кинуло в мінус, іншим було забагато" . А мені терміново треба було відправити переказ. Чолов'яга охоронець (?) все чеплявся "Давайте я Вам допоможу через автомат відправити" Я "Ні, не треба. Не довіряю я цим автоматам" А він "Та давайте..." Не довіряю, бо вже були пропали великі сумми на тих автоматах і ніхто їх не повертав. І сенсу в інший банк іти... Думаю, а раптом там таке саме? Та я розумію, всяке ж буває... А переді мною ще жінка встріла, бо я "мала" і почекати можу, бачите. А кажуть, що молодь не вихована і груба...
Igrek Опубліковано 27 Травня, 2011 в 19:26 #171 Опубліковано 27 Травня, 2011 в 19:26 Вчора знімав мій німецький колега гроші з банкомата Приватбанку. Вибрав англійське меню, ну і все як має бути. Я собі стою, чекаю. Тут дивлюсь, щось немає руху. Каже мені він: "Картку не віддає". Заглядаю я на екран - а там щось на зразок "Чи хочете перерахувати допомогу дітям... Перерахувати... Відмовити...". Без перекладу, ще й підписи біля кнопок фігурні - виглядає як реклама. Добре, що я поруч був... Треба придурком бути, що так меню продумати.
Volyniaka Опубліковано 30 Червня, 2011 в 07:30 #172 Опубліковано 30 Червня, 2011 в 07:30 http://lb.ua/news/2011/06/30/103597_Kak_Privatbank_zarabativaet_na.html
vampirich Опубліковано 13 Липня, 2011 в 09:56 #173 Опубліковано 13 Липня, 2011 в 09:56 http://acepalm.livejournal.com/549.html
Kaktus1990 Опубліковано 13 Липня, 2011 в 10:16 #174 Опубліковано 13 Липня, 2011 в 10:16 Найбільша мережа банкоматів та відділень. А також інтернет-банкінг. Цим і тримають клієнтів.
talja Опубліковано 13 Липня, 2011 в 10:41 Автор #175 Опубліковано 13 Липня, 2011 в 10:41 http://acepalm.livejournal.com/549.html Я хотел бы выразить благодарность Лене, Марине, Даше, Тане, Свете, Гале, Юле, Оле, Ире, Анжеле, Дане, Кате, Элле, Ладе, Полине, Инне, Наде, Алисе, и Рите, и передать свое восхищение Маше. Ведь в унылом, скучном банке вроде Укрсиба или Аваля подобные вопросы я решаю всего лишь с одним человеком и всего лишь за один звонок. Здесь же я познакомился с огромным количеством интересных личностей, и обогатил свой жизненный опыт ценными уроками. Недавно довелося здійснити купівлю валюти. Дуже не сподобалася така процедура. Виявляється, що якби я не мала при собі телефону, то ніхто валюти мені б не продав . Здавала євро і купувала долари - кілька разів приходили смс, коди з яких я повинна була продиктовувати касиру, деякі з них були невірні.... Чомусь мені здається, що це зроблено для того, щоб касири не здійснювали операцій поза касою. Якщо я неправа, то виправте, будь ласка. Дуже цікаво, чому ввели таку процедуру.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.